PandoraMT2.pl - prywatny serwer Metin2
PandoraMT2.pl
#13
Sprawdź bezposrednio na stronie serwera
PandoraMT2.pl to jedyna poprawnie odwzorowana dawna Pandora.
Zastaniecie u nas dokładnie taką rozgrywkę, jaka była dawniej,
urozmaiconą kilkoma dodatkami aby umilić wam spędzony w grze czas.
Dużo uwagi poświęciliśmy również na zbalansowanie postaci w PVP.
https://pandoramt2.pl
https://pandoramt2.pl/main/download
https://forum.pandoramt2.pl
https://www.facebook.com/PandoraPL/
https://www.instagram.com/pandoramt2.pl/
Specyfikacja serwera | |
---|---|
Maks. poziom: | 250 |
Typ serwera: | Easy |
Maks. punkty statusu: | 125 |
Klasy postaci: | 4 (podstawowe) |
Królestwa: | 3 (Shinsoo,Chunjo,Jinno) |
Wszystkie stwory mogą przy śmierci upuścić Sztabkę Złota 2KK, 5KK lub 10KK.
Aby możliwe było ich zdobycie, różnica poziomów do moba nie może przekraczać 15. poziomów.
Powyższa różnica poziomów nie dotyczy map od Doliny Śmierci w górę.
Dodatkowo od Pustyni Wygnańców, dropić zaczną tylko najcenniejsze Sztabki.
Ekwipunek startowy | |
---|---|
Buty Wiatru | Pierścień Teleportacji |
200 peleryn męstwa | 21 poziom konia |
Podstawowy ekwipunek +9 | 10 Zielonych oraz Fioletowych Mikstur |
Wszystkie języki na M1 | 100% szansy na przywołanie konia |
| |
|
|
Umiejętności możemy rozwijać za pomocą poniższych przedmiotów.
Księgi znajdziemy u odpowiedniego Treneradla naszej profesji.
Kamienie, Fasolki, Rady Pustelnika oraz Zwoje Egzorcyzmu zostały rozłożone na Handlarzy.
Księga Umiejętności | M1 - G1 | |
Kamień Duchowy | G1 - P | |
Tęczowy Kamień | M1 - P |
Dodatkowo wprowadzony został Automatyzm Umiejętności.
Umiejętności aktywne włączamy lub wyłączamy jak np. Aura Miecza.
Tego typu umiejętności od teraz nie będą się wyłączać po przelogowaniu.
Warto dodać, że na pewnym stopniu ulepszania, Wachlarz przerabiany jest na Dzwon.
Oznacza to tyle, że poprawnym bonusem na ostatnie z "wachlarzy" będzie Odporność na Dzwony.
Atlantyda V1 | |
---|---|
Wymagany poziom: | 75 |
Działający bonus: | Silny przeciwko Diabłom |
Drop z potworów: | |
Występujące Bossy: | Silna Lodowa Wiedźma (6 godzin) |
Występujące Metiny: | Brak |
Atlantyda V2 | |
---|---|
Wymagany poziom: | 95 |
Działający bonus: | Silny przeciwko Diabłom |
Drop z potworów: | |
Występujące Bossy: | 4x Generał Yonghan (2 godziny) |
Występujące Metiny | Brak |
Dolina Śmierci | |
---|---|
Wymagany poziom: | 110 |
Działający bonus: | Silny przeciwko Diabłom |
Drop z potworów: | |
Występujące Bossy: | Minotaur (1 godzina) |
Występujące Metiny | 10x Metin Zagłady (1 godzina) |
Pustynia Wygnańców | |
---|---|
Wymagany poziom: | 150 |
Działający bonus: | Silny przeciwko Mistykom |
Możliwy drop: | |
Występujące bossy: | Elit. Olbrzymi Żółw (1 godzina) |
Występujące Metiny: | 4x Metin Zbawienia (1 godzina) 4x Metin Demona (1 godzina) |
Przeklęta Atlantyda | |
---|---|
Wymagany poziom: | 200 |
Działający bonus: | Silny przeciwko Diabłom |
Możliwy drop: | |
Występujące bossy: | 4x Przeklęty Generał (2 godziny) |
Występujące Metiny: | Brak |
Wieża Demonów | |
---|---|
Wymagany poziom: | 40 |
Przepustka: | Brak |
Rodzaj: | Solo, Grupowy |
Działający bonus: | Silny przeciwko Nieumarłym |
Możliwy drop: |
Komnata Pająków | |
---|---|
Wymagany poziom: | 100 |
Przepustka: | 5x Skamieniała Łza |
Rodzaj: | Solo, Grupowy |
Działający bonus: | Brak |
Możliwy drop: |
Komnata Smoka | |
---|---|
Wymagany poziom: | 100 |
Przepustka: | 5x Kręty Klucz |
Rodzaj: | Solo, Grupowy |
Działający bonus: | Silny przeciwko Diabłom |
Możliwy drop: |
Piekielne Katakumby | |
---|---|
Wymagany poziom: | 120 |
Przepustka: | Brak |
Rodzaj: | Solo, Grupowy |
Działający bonus: | Silny przeciwko Nieumarłym |
Możliwy drop: |
Przeklęta Komnata | |
---|---|
Wymagany poziom: | 200 |
Przepustka: | 5x Przeklęty Klucz |
Rodzaj: | Solo, Grupowy |
Działający bonus: | Silny przeciwko Diabłom |
Możliwy drop: |
Świątynia Andun | |
---|---|
Wymagany poziom: | 200 |
Przepustka: | 1x Klejnot Ochrony Duszy |
Wytwarzanie Przepustki: | Przepustkę wytwarzamy u Strażnika Świątyni Andun za: |
Czas oczekiwania na kolejne wejście: | 6 godzin |
Rodzaj: | Solo, Grupowy |
Działający bonus: | Silny przeciwko Nieumarłym |
Możliwy drop: | |
Nagroda za Ukończenie Dungeona: | Skrzynia Cesarza |
Grota Dżinna | |
---|---|
Wymagany poziom: | 150 |
Przepustka: | 1x Bransoleta Sułtana |
Wytwarzanie Przepustki: | Przepustkę wytwarzamy na mapie Pustynia Wygnańców u Wędrowcy Hamza za: |
Czas oczekiwania na kolejne wejście: | 4 godzin |
Rodzaj: | Solo, Grupowy |
Działający bonus: | Silny przeciwko Mistykom |
Możliwy drop: | |
Nagroda za Ukończenie Dungeona: | Skrzynia Dżinna |
Czerwony Smok | |
---|---|
Wymagany poziom: | 110 |
Przepustka: | Brak |
Mapa: | Piekielna Arena |
Działający bonus: | Brak |
Czas respawnu: | 24 godziny |
Możliwy drop: |
Tabela wartości bonusów | |
---|---|
Maks. PŻ: | +2000 |
Maks. PE: | +500 |
Witalność, Inteligencja, Siła, Zręczność | +15 |
Szybkość Zaklęć: | +20% |
Szybkość Ataku: | +15% |
Szybkość Ruchu: | +15% |
Kradzież PE: | +50% |
Obrona: | +50 |
Wartość Ataku: | +50 |
Regeneracja PŻ oraz PE: | +20% |
Szansa na Otrucie: | +8% |
Szansa na Omdlenie: | +15% |
Szansa na Spowolnienie: | +15% |
Szansa na Krytyczne Uderzenie: | +10% |
Szansa na Przeszywające Uderzenie: | +10% |
Silny przeciwko Ludziom: | +10% |
Obrażenia oddawane do PŻ oraz PE: | +10% |
Szansa na Odbicie Ciosu: | +15% |
Odporności na Bronie | +15% |
Silny przeciwko poszczególnym Rasom: | +15% |
Odporność na Klasy: | +15% |
Silny przeciwko Klasom: | +15% |
Brak bonusu 1-7 na blok ciosu! |
Jak można zauważyć na serwerze nie da się wybonować Bloku Ciosów.
Występuje on jednak jako bon wbudowany w przedmioty lub Kamienie Dusz.
Ponadto bonusy typu Odporność na Omdlenie działają tylko w 90%.
Oznacza to, że istnieje mała szansa iż w trakcie pojedynku zostaniecie omdleni mimo niego!
Poza zwykłymi bonusami, przedmiot może niezależnie od nich mieć także dwa bonusy 6-7.
Ich wartości są stałe i mogą wejść w każdy element ekwipunku.
Tabela wartości bonusów | |
---|---|
Maks. PŻ: | +3000 |
Maks. PE: | +500 |
Witalność, Inteligencja, Siła, Zręczność | +10 |
Szansa na Krytyczne Uderzenie: | +10% |
Szansa na Przeszywające Uderzenie: | +10% |
Szybkość Ataku: | +10% |
Szybkość Ruchu: | +10% |
Wartość Ataku: | +250 |
Odporność na Klasy: | +15% |
Silny przeciwko Klasom, Potworom: | +15% |
Tabela Kamieni Dusz | |||
---|---|---|---|
Ikona | Nazwa Przedmiotu | Typ Kamienia | Bonusy |
Kamień Duszy Penetr.+5 | Broń | Szansa na przeszywające Uderzenie: +15% | |
Kamień Duszy Śmierci+5 | Broń | Szansa na cios krytyczny: +15% | |
Kamień Duszy Powtórki+5 | Broń | Szybkość Zaklęcia: +40% | |
Kamień Duszy Wojownika+5 | Broń | Silny przeciwko Wojownikom: +35% | |
Kamień Duszy Ninja+5 | Broń | Silny przeciwko Ninja: +35% | |
Kamień Duszy Sury+5 | Broń | Silny przeciwko Sura: +35% | |
Kamień Duszy Szamana+5 | Broń | Silny przeciwko Szamanom: +35% | |
Kamień Duszy Potwora+5 | Broń | Silny przeciwko Potworom: +15% | |
Kamień Duszy Uchylenia+5 | Zbroja | Szansa na blok ciosów: +15% | |
Kamień Duszy Uniku+5 | Zbroja | Szansa na uniknięcie Strzały: +15% | |
Kamień Duszy Magii+5 | Zbroja | Maks. PE: +500 | |
Kamień Witalności+5 | Zbroja | Maks. PŻ: +1000 | |
Kamień Duszy Obrony+5 | Zbroja | Obrona: +100 | |
Kamień Duszy Przysp.+5 | Zbroja | Szybkość Ruchu: +40% | |
Kamień Duszy Wojny+5 | Broń | Silny przeciwko Ludziom: +15% Obrażenia Umiejętności: +15% | |
Kamień Duszy Zniszczenia+5 | Broń | Silny przeciwko Bossom: +15% Silny przeciwko Metinom: +15% | |
Kamień Duszy Mocy+5 | Zbroja | Odporność na Obrażenia: +15% Odporność na Obrażenia Umiejętności: +15% |
Ołtarz Dusz znajduje się w każdym M1.
Kamienie Dusz +5 możemy przepalić na Odłamek Kamienia Duszy.
Następnie możemy go wymienić na różne przedmioty.
Korzystając z Ołtarza Dusz możemy również wytworzyć Legendarne Kamienie Dusz.
Są one znacznie potężniejsze od normalnych kamieni oraz mają aż dwa specjalne bonusy.
Wytworzony jest na poziomie +0, jednakże można go ulepszyć aż do +5.
Należy pamiętać, że taki kamień również może pęknąć podczas wkładania do przedmiotu.
Dowodzenie to jedna z wielu użytecznych umiejętności pasywnych postaci.
Pozwala ona na wybranie ról członkom drużyny, dając im tym samym określone bonusy do statystyk.
Ikona | Nazwa Przedmiotu | Zakres Umiejętności |
---|---|---|
Sztuka Wojny Sun Zi | 0 - M1 | |
Sztuka Wojny Wu Zi | M1 -G1 | |
WeiLiao Zi | M1 -P |
Rady Pustelnika oraz Zwoje Egzorcyzmu mają wpływ na szkolenie umiejętności dowodzenia.
Księgi Dowodzenia są możliwe do zdobycia z potworów na każdej standardowej mapie.
Aby możliwe było ich zdobycie, różnica poziomów do moba nie może przekraczać 15.
Szansę na drop Ksiąg można zwiększyć poprzez pakiet VIP lub Rękawicę Złodzieja.
Tabela Bonusów Członków Grupy | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Poziom | Obrażenia Umiejętności | Szybkość Ataku | Obrona | Wartość Ataku | Maksymalne PŻ | Czas Trwania |
1 | +1% | +1 | +6 | +12 | +122 | +7 |
M1 | +3% | +4 | +20 | +40 | +774 | +27 |
G1 | +5% | +6 | +29 | +59 | +1238 | +41 |
P | +7% | +9 | +42 | +84 | +1862 | +61 |
Lider grupy nie może wybrać roli dla siebie.
Działanie systemu Polimorfii zostało praktycznie nietknięte względem serwera globalnego.
Jedyne wprowadzone zmiany obejmują łatwiejsze zdobywanie użyteczniejszych Marmurów Polimorfii.
Zdobywanie marmurów możliwe jest poprzez zabijanie większości potworów na standardowych mapach.
Wiele z nich jest jednak w praktyce bezużyteczna, więc wprowadzona została ich wymiana u Uriela.
Dzięki temu możemy dużo łatwiej uzyskać pożyteczne marmury kosztem pozostałych.
Aby możliwe było ich zdobycie, różnica poziomów do moba nie może przekraczać 15.
Szansę na drop Marmurów można zwiększyć poprzez pakiet VIP lub Rękawicę Złodzieja.
Umieszczając w oknie 5 dowolnychMarmurów Polimorfii możemy je wymienić.
Dzięki temu pozyskać możemy marmur Dzikiego Sługi, Czarnego Orka lub Młodego Pająka.
Całość będzie nas kosztować dodatkowo 50.000.000 Yang.
Umiejętność szkolić możemy przy pomocy różnorakich Ksiąg Polimorfii.
Wraz z jej rozwojem, zwiększa się czas trwania przemiany oraz zadawane obrażenia.
Ikona | Nazwa Przedmiotu | Zakres Umiejętności |
---|---|---|
Księga Polimorfii | 0 - M1 | |
Zaawansowana Księga Polimorfii | M1 -G1 | |
Mistrzowska Księga Polimorfii | M1 -P |
Rady Pustelnika oraz Zwoje Egzorcyzmu mają wpływ na szkolenie umiejętności polimorfii.
Księgi Polimorfii są możliwe do zdobycia z potworów na każdej standardowej mapie.
Aby możliwe było ich zdobycie, różnica poziomów do moba nie może przekraczać 15.
Szansę na drop Ksiąg można zwiększyć poprzez pakiet VIP lub Rękawicę Złodzieja.
Poniżej zostały przedstawione wartości przy poszczególnych poziomach Polimorfii.
Są one jedynie orientacyjne, gdyż wpływa na nie bardzo wiele czynników takich jak ekwipunek czy punkty statusu.
Tabela Wartości Polimorfii | ||
---|---|---|
Poziom Umiejętności | Obrażenia | Czas Trwania |
1 | +1% | 10 minut |
M1 | +5% | 22 minuty |
G1 | +15% | 28 minut |
P | +30% | 35 minut |
Obrażenia i Czas trwania zwiększają się wraz z każdym poziomem.
Wyżej przedstawione są tylko niektóre stopnie rozwoju umiejętności.
Względem starego serwera globalnego niewiele się zmieniło w kwestii zawierania małżeństw.
Proces wygląda tak samo, wprowadzonych zostało parę zmian odnośnie przedmiotów i teleportacji.
Obrączki są jedynym przedmiotem, który małżonkowie dostają przy ślubie.
Pozwalają one na prawie nieograniczoną teleportację do partnera.
Tabela Przedmiotów Specjalnych | ||
---|---|---|
Ikona | Obrażenia | Czas Trwania |
Smoking | Strój przeznaczony na czas ślubu dla Pana Młodego. | |
Suknia Ślubna | Strój przeznaczony na czas ślubu dla Panny Młodej. | |
Bukiet | Bukiet białych róż doskonale komponujących się z suknią. | |
Pierścionek Zaręczynowy | Wymagany w procesie zawierania Małżeństwa. | |
Obrączka Ślubna | Obrączka pozwalająca na wspomnianą teleportację do drugiej połówki. |
Początkowo, zwierzak nie czyni naszej postaci mocniejszą w żaden sposób.
Każdy pupil może natomiast zdobywać poziomy podobnie do tego, jak robią to postacie.
Każdy wbity poziom da nam punkt umiejętności, które to pasywnie wzmacniają właściciela zwierzaka.
Maksymalny poziom każdego pupila jest jednakowy i wynosi 50.
W skrócie zwierzak uzyskuje poziomy gdy jego właściciel zabija potwory.
Nie wpływa to jednak w negatywny sposób na doświadczenie samego gracza.
Sam proces możemy przyśpieszyć korzystając z Obroży Doświadczenia lub Smakołyków.
Przedmioty Zwierzaka | ||
---|---|---|
Ikona | Nazwa przedmiotu | Działanie |
Smakołyk (I) | Losowo od 20.000 do 100.000 doświadczenia; Lub 1% najedzenia, gdy pupil ma maksymalny poziom. | |
Smakołyk (II) | Losowo od 100.000 do 1.000.000 doświadczenia; Lub 3% najedzenia, gdy pupil ma maksymalny poziom. | |
Smakołyk (III) | Losowo od 1.000.000 do 5.000.000 doświadczenia; Lub 5% najedzenia, gdy pupil ma maksymalny poziom. | |
Skrzynia Tresury | Zawiera losowo jeden z pięciu Zwojów Tresury. | |
Kamień Zwierzaka | Służy do wytworzenia niezbędnych do późniejszego zwiększenia poziomu umiejętności przedmiotów. |
Pupile posiadają pasywne umiejętności wzmacniające właściciela.
Początkowo, ulepszane są one za wspomniane już punkty umiejętności.
Umiejętności Zwierzaka | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Informacje Ogólne | Wartości Bonusów | |||||
Nazwa Umiejętności | Bonus Umiejętności | Za poziom | M1 | G1 | P | P+ |
Kamienna Skóra | Maks. PŻ | +50 | +500 | +1000 | +1500 | +3000 |
Smocza Fortuna | Szansa na drop Sztabek | 0,5% | 5% | 10% | 15% | 20% |
Instynkt Przetrwania | Odporność na Potwory | 0,5% | 5% | 10% | 15% | 25% |
Instynkt Drapieżcy | Silny przeciwko Potworom | 0,5% | 5% | 10% | 15% | 25% |
Łowca Dusz | Silny przeciwko Ludziom | 0,5% | 5% | 10% | 15% | 25% |
Kiedy umiejętność awansuje na stopień M1 (10 punktów), będziemy mogli rozpocząć dalsze szkolenie.
Wtedy możliwe stanie się zwiększanie jej poziomu przy pomocy Księgi Tresury do G1 (20 punktów).
Szansa na zwiększenie poziomu umiejętności przy pomocy Księgi Tresury wynosi 50%.
Następnie, umiejętności szkolić możemy za pomocą Kamienia Zwierzaka.
Przedmiot ten jest dość pospolitym dropem ze wszystkich Dungeonów.
Pozwala on na podniesienie stopnia umiejętności do P (30 punktów).
Jednakże, musimy przygotować kamień u Podstarzałego Tresera (Nowy NPC, w M1)
Potrzebne będzie do tego parę Zwojów Tresury na każdy przetwarzany Kamień.
Szansa na zwiększenie poziomu umiejętności przy pomocy Kamienia Zwierzaka wynosi 50%.
Na samym końcu, po wbiciu poziomu 50., możemy ostatecznie zwiększyć stopień umiejętności do P+.
Aby podjąć próbę szkolenia zwierzaka do tego poziomu, musi być on w pełni najedzony.
Każda próba, niezależnie czy udana, poskutkuje utratą najedzenia.
Do szkolenia potrzebujemy Kamienia Zwierzaka+, podobnie jak przy stopniu G1.
U Podstarzałego Tresera znajdziemy opcję jego wytworzenia ze zwykłych Kamieni.
Szansa na zwiększenie poziomu umiejętności przy pomocy Kamienia Zwierzaka+ wynosi jedynie 10%.
Rady Pustelnika oraz Zwoje Egzorcyzmu nie mają wpływu na szkolenie powyższych umiejętności.
Zwierzaki mogą zostać wzmocnione także przy pomocy specjalnych przedmiotów.
Czas trwania każdego przedmiotu wynosi godzinę od pierwszego założenia.
Przedmioty specjalne Zwierzaka | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Ikona | Nazwa Przedmiotu | Działanie Przedmiotu | ||||
Obroża Doświadczenia | Podwaja zdobywane przez pupila na potworach doświadczenie. | |||||
Złota Sakwa | Zwiększa szansę na drop Sztabek Złota o 10%. | |||||
Mistyczny Medalion | Zwiększa zdobywane przez właściciela doświadczenie o 10%. | |||||
Krwawy Gryzak | Zwiększa zadawane potworom obrażenia o 5%. | |||||
Pancerz Grzbietowy | Zwiększa zadawane potworom obrażenia na Dungeonach o 5%. |
Każdy z przedmiotów wytworzyć możemy ze 100.Odłamków Przedmiotu Zwierzaka u Podstarzałego Tresera.
U wspomnianego tresera znajdziemy też opcję przetopienia przedmiotów zwierzaka na odłamki.
Każdy zwierzak może nosić maksymalnie jeden taki przedmiot równocześnie.
Łowiąc, można natrafić na Skrzynię Rybaka, z której można zdobyć drogocenne przedmioty.
Z każdym poziomem wędki zwiększa się nasza szansa na wyłowienie skrzyni.
Podczas połowu mamy szansę na wyłowienie Pirackiej Monety.
Piracką Monetę możemy wrzucić do skrzyni, która znajduje się w naszym królestwie obok rybaka.
Po wrzuceniu przez członków królestwa 1000 monet zostanie uruchomiona na 1 godzinę podwójna szansa na Skrzynie Rybaka.
Posiadając specjalne przedmioty rybackie mamy szanse na wyłowienie Owoców Morza.
Owoce Morza są potrzebne do zadań związanych z Kolekcjonerem.
Ponadto każdy owoc posiada swój unikatowy bonus.
Owoce Morza | |||
---|---|---|---|
Ikona | Nazwa | Bonusy | Czas Trwania |
Krewetka | Silny Przeciwko Potworom +5% | 30 min. | |
Wężogłów | Szybkość Zaklęć +10% | 30 min. | |
Rak | Średnie Obrażenia +5% | 30 min. | |
Krab | Maksymalne PŻ +5% | 30 min. | |
Tylomelania | Doświadczenie +10% | 30 min. |
Wszystkie Owoce można spożywać na surowo, bezpośrednio po wyłowieniu z wody.
Przedmioty specjalne, które umożliwiają wyłowienie Owoców Morza potrzebnych do Kolekcji.
Tabela Specjalnych Przedmiotów Rybaka | ||||
---|---|---|---|---|
Ikona | Nazwa Przedmiotu | Dostępność | Bonus | Czas Trwania |
Specjalistyczna Wędka | ItemShop | Szansa na Owoce Morza +2% | 30 dni | |
Kostium Marynarza | ItemShop | Szansa na Owoce Morza +2% | 30 dni | |
Fryzura Marynarza | ItemShop | Szansa na Owoce Morza +1% | 30 dni | |
Bambusowa Wędka | Skrzynia Rybaka | Szansa na Owoce Morza +2% | 30 min | |
Wszystkie przedmioty są zakładane jak normalny kostium, a ich czas upływa niezależnie czy jesteśmy w grze.
Prawie wszystkie możliwe do wyłowienia przedmioty możemy wymienić naŻetony Rybackie.
W zależności od przedmiotu dostaniemy za niego zmienną ilość żetonów na konto.
Aby dokonać wymiany przeciągamy przedmiot na Rybaka.
Ryby 1x - 3xŻeton Rybacki
Przedmioty specjalne 5xŻeton Rybacki
Następnie, możemy wypłacić walutę u Rybaka i użyć w jego sklepie do zakupu Nakładki na Wędkę lub Skrzyni Rybaka.
Podczas każdego wydobycia będzie możliwość zdobycia Sztabki Yang 5KKw Ilości od 3 do 5.
Przy wydobyciu, mamy szansę na zdobycie punktu kilofa.
Kilof ulepszamy, gdy osiągnie on maksymalną ilość punktów.
Aby ulepszyć kilof, należy przeciągnąć go na Deokbae, stojącego w M2.
Maksymalnie możemy mieć +9, szansa wydobycia rośnie z każdym poziomem (Od 3% do 30%).
Umiejętność Górnictwa może zostać podniesiona za pomocą Przewodników do Górnictwa.
Każdy wbity poziom zwiększy naszą szanse na pomyślne wydobycie sztabek z żyły.
Przewodniki do Górnictwa są możliwe do zdobycia z potworów na każdej standardowej mapie.
Aby możliwe było ich zdobycie, różnica poziomów do moba nie może przekraczać 15.
Szansę na drop Przewodników można zwiększyć poprzez pakiet VIP lub Rękawicę Złodzieja.
Bazowo każda postać ma 10% na pomyślne wydobycie Sztabek.
Do tego dochodzi szansa z kilofa oraz stopnia umiejętności, zgodnie z poniższą tabelą.
Tabela Wartości Górnictwa | |
---|---|
Poziom Umiejętności | Bonus |
1 | Szansa na Wydobycie: +1% |
M1 | Szansa na Wydobycie: +10% |
G1 | Szansa na Wydobycie: +15% |
P | Szansa na Wydobycie: +20% |
Szansa rośnie z każdym poziomem, przedstawione zostały tylko niektóre stopnie.
Rady Pustelnika oraz Zwoje Egzorcyzmu mają wpływ na szkolenie umiejętności górnictwa.
Możliwa do wydobycia jest również specjalna skrzynia górnika z której można zdobyć drogocenne przedmioty.
Z każdym poziomem zwiększa się również nasza szansa na wydobycie skrzyni (Od 2% do 20%).
Przedmioty specjalne, które dają szansę na podwójne wydobycie Sztabek Złota.
Tabela Specjalnych Przedmiotów Górnika | ||||
---|---|---|---|---|
Ikona | Nazwa Przedmiotu | Dostępność | Bonus | Czas Trwania |
Specjalistyczny Kilof | ItemShop | Szansa na Podwójne Wydobycie +10% | 30 dni | |
Kostium Górnika | ItemShop | Szansa na Podwójne Wydobycie +10% | 30 dni | |
Fryzura Górnika | ItemShop | Szansa na Podwójne Wydobycie +5% | 30 dni | |
Kamienny Kilof | Skrzynia Górnika | Szansa na Podwójne Wydobycie +10% | 30 min. | |
Wszystkie przedmioty są zakładane jak normalny kostium, a ich czas upływa niezależnie czy jesteśmy w grze.
Przy kopaniu mamy szanse na wydobycie Tajemniczego Kryształu.
Tajemniczy Kryształ możemy wrzucić do ołtarza, który znajduje się w naszym królestwie M1.
Po wrzuceniu przez członków królestwa 1000 kryształów zostanie uruchomiona na 1 godzinę podwójna szansa na Skrzynie Górnika.
Na serwerze zmianie uległ również System Rang.
Obecnie maksymalna ilość punktów rangi to 10.000.000.
System Rang | ||
---|---|---|
Nazwa | Zakres | Bonusy rangi |
Parobek | 1000 - 3999 | Brak |
Paź | 4000 - 7999 | Brak |
Giermek | 8000 - 11999 | Brak |
Szlachcic | 12000 - 19999 | Brak |
Rycerz | 20000 - 49999 | Maks. PŻ: +250 Silny przeciwko ludziom: +3% |
Baron | 50000 - 99999 | Maks. PŻ: +500 Silny przeciwko ludziom: +6% |
Hrabia | 100000 - 199999 | Maks. PŻ: +750 Silny przeciwko ludziom: +9% |
Centurion | 200000 - 499999 | Maks. PŻ: +1000 Silny przeciwko ludziom: +12% |
Trybun | 500000 - 999999 | Maks. PŻ: +1250 Silny przeciwko ludziom: +15% |
Legat | 1000000 - 1999999 | Maks. PŻ: +1500 Silny przeciwko ludziom: +18% |
Konsul | 2000000 - 3999999 | Maks. PŻ: +1750 Silny przeciwko ludziom: +21% |
Władca | 4000000 - 6999999 | Maks. PŻ: +2000 Silny przeciwko ludziom: +24% |
Imperator | 7000000 - 9999999 | Maks. PŻ: +2250 Silny przeciwko ludziom: +27% |
Cesarz | 10000000 | Maks. PŻ: +2500 Silny przeciwko ludziom: +30% |
Prócz zabijania potworów, punkty rangi można zdobyć także z pomocą Owoców Życia.
Owoce można uzyskać pokonując rozmaite Bossy, im trudniejsze - tym wyższej jakości owoc.
Tabela Owoców Życia | ||
---|---|---|
Ikona | Nazwa przedmiotu | Ilość punktów rangi |
Owoc Życia (I) | 500 | |
Owoc Życia (II) | 1000 | |
Owoc Życia (III) | 2000 | |
Owoc Życia (IV) | 5000 | |
Owoc Życia (V) | 10000 |
Bonus Switcher odpalamy przyciskiem w Menu Gracza.
Jest możliwość zapisu swojego szablonu oraz ustawienia alternatywnych bonusów.
Nie możemy za jego pomocą mieszać bonusów w kostiumach.
Sklepy offline otwieramy Tobołkiem ,który jest dostępny u handlarki różności.
Mamy możliwość ustawienia dokładnej pozycji sklepu używając przycisku Pozycja.
Po otwarciu sklepu jest możliwość jego edycji po kliknięciu na tobołek Menu Gracza.
Gdy skończy się czas sklepu to będziemy mieli możliwość wyciągnięcia przedmiotów lub wystawienia go ponownie.
Maksymalna wartość przedmiotu w sklepie offline nie może osiągnąć 1kkkk (limitem jest więc 999.999.999.999 Yang).
Dodaliśmy również możliwość skonfigurowania tego, jak widzimy sklepy w grze.
W Opcjach Gry zostały dodane trzy dodatkowe opcje związane ze sklepami.
Mają one na celu ułatwienie podróżowania po miastach i ich okolicach.
Możliwość wyboru wyglądu sklepu oraz tła nazwy będzie dostępna dla osób, które zakupią Pakiet Dekorowania Sklepu VIP.
Wyszukiwarkę znajdziemy w górnej części krawędzi klienta, sztywno do niego przyklejoną.
Po wyszukaniu nad sklepami ze znalezionymi przedmiotami pojawią się niebieskie strzałki.
Istnieje możliwość ignorowania stopnia ulepszenia, dzięki czemu łatwiej znajdziemy ekwipunek.
Pasek potwora wyświetlamy przy pomocy PPM.
Naciskamy przycisk "Lista Przedmiotów", aby wyświetlić dostępny drop z potwora.
Rasa potwora określa bonus, który działa na danego stwora, pod warunkiem, że takowy istnieje.
Aby wyświetlić statystyki Wojny Gildii przytrzymujemy przycisk "Y".
Podgląd skrzyni uruchamiamy poprzez najechanie kursorem na skrzynie i naciśnięciem CTRL + PPM.
Jeżeli zostaniemy wyrzuceni z Dungeonu, wystarczy kliknąć na NPC i można na niego wrócić.
Musimy znajdować się na tym samym channelu co wcześniej.
Mamy maksymalnie 2 minuty na powrót.
Spis Bonusów znajdziemy w Menu Gracza oraz pod przyciskiem F8.
W Menu Gracza znajduje się także standardowy Kosz.
Dzięki niemu możemy pozbyć się większości niepotrzebnych nam przedmiotów.
Usuniętych w ten sposób przedmiotów nie można odzyskać w żaden sposób.
Dzięki powyższemu przyciskowi z łatwością zestackujemy większość przedmiotów w ekwipunku.
W Menu Gracza dodane zostało okno błyskawicznej zmiany ekwipunku.
Ustawić możemy aż 5 różnych zestawów, co umożliwi nam dużo szybszą reakcję np. podczas PVP.
Podejmując akcje na ekwipunku, np. dostając przedmiot, korzystając z kosza, jego elementy będą markowane.
Dzięki temu dużo łatwiej dowiemy się, z którym przedmiotem coś robimy lub na którym nie możemy tego zrobić.
Auto Dopalacze znajdziemy pod przyciskiem F7.
Szybkie używanie dopalaczy jest możliwe skrótem klawiszowym CTRL + F7.
Przyciski zmiany kanałów znajdują się na obramowaniu Minimapy.
Przy pomocy widocznych powyżej przycisków możemy ukryć dowolny element założonego kostiumu.
Dzięki temu wciąż otrzymujemy bonusy z nim związane, jednocześnie nie pokazując jego wyglądu.
Do wszystkich naszych kostiumów stałych, za pomocą Wzmocnienia Kostiumu, możemy włożyć dwa bonusy.
Następnie używając Zaczarowania Kostiumu mieszamy owe bonusy jak w normalnych przedmiotach.
Maksymalne wartości danego bonusu będą dodatkowo wyróżnione specjalnym, złotym kolorem.
Oba przedmioty opisane powyżej znajdziemy u Handlarki Różności.
Tabela Bonusów Kostiumów | |||
---|---|---|---|
Bonus | Występowanie | Minimalna wartość | Maksymalna wartość |
Maksymalne PŻ | Wszystkie | 50 | 500 |
Maksymalne PE | Wszystkie | 10 | 50 |
Witalność, Inteligencja, Siła, Zręczność | Wszystkie | 1 | 5 |
Szybkość Ataku | Nakładka | 2 | 10 |
Szybkość Ruchu | Kostium, Fryzura | 2 | 10 |
Szybkość Zaklęcia | Nakładka | 2 | 10 |
Regeneracja: PŻ, PE | Wszystkie | 2 | 10 |
Szansa na cios: Krytyczny, Przeszywający | Nakładka | 1 | 5 |
Silny przeciwko Ludziom | Wszystkie | 1 | 5 |
Silny przeciwko Rasom | Wszystkie | 2 | 10 |
Odporność na Żywioły | Kostium, Fryzura | 1 | 5 |
Odporność na Magię | Kostium, Fryzura | 1 | 5 |
Odporność na Obrażenia | Kostium, Fryzura | 1 | 5 |
Wartość Ataku | Nakładka | 5 | 25 |
Magiczny Metal+ daje nam dodatkowe +10% szansy na ulepszanie.
Aby go wytworzyć musimy posiadać Kamień Kowala oraz Magiczną Rudę Miedzi.
Można je zdobyć z silniejszych Bossów oraz Kamieni Metin.
Dodatkowym kosztem jest również 100.000.000 Yang.
Koło losu znajduje się na stronie, można wylosować drogocenne przedmioty.
Aby użyć koła, należy oddać Los Szczęścia do Strażnika Wsi.
Na serwer wprowadzone zostały Rankingi Tygodniowe, w ramach których każdy może rywalizować w jednej z czterech kategorii.
Ranking jest resetowany co tydzień w niedzielę o godzinie 23:59, wtedy też przyznawane są nagrody.
Za zajęcie trzech pierwszych miejsc przewidziane są następujące przedmioty:
1 Miejsce - Kupon SM (500), Tytuł stopnia III z bonusem na 7 dni.
2 Miejsce - Kupon SM (500), Tytuł stopnia II z bonusem na 7 dni.
3 Miejsce - Kupon SM (500), Tytuł stopnia I z bonusem na 7 dni.
Nagrody za rankingi odbierzemy po ich przyznaniu u Strażnika Wsi.
Są to zadania polegające na zbieraniu określonych przedmiotów.
Wspomoże to wyciągnąć z rynku nadmiar niektórych przedmiotów.
Tabela Kolekcjonera | |||
---|---|---|---|
Nazwa Kolekcji | Przedmioty do zebrania | Ilość | Nagroda |
Kolekcja Kamieni | Legendarne Kamienie Duszy +0 | x5 | Obrażenia Umiejętności +5% |
Kolekcja Morza | Wszystkie Owoce Morza | x20 | Szansa na Owoce Morza +2% |
Kolekcja Ulepszaczy | Wszystkie Ulepszacze | x100-200 | Średnie Obrażenia +5% |
Kolekcja Bossów | Wszystkie standardowe Skrzynie Bossów | x25 | Silny Przeciwko Bossom +10% |
Kolekcja Władców | Wszystkie Skrzynie z Dungeonów | x10-25 | Silny Przeciwko Dungeonom +10% |
Oddawanie przedmiotów do kolekcji nie jest w żaden sposób ograniczone czasowo.
Badania Biologa | ||||
---|---|---|---|---|
Ikona | Badany przedmiot | Wymagany poziom | Ilość | Nagroda |
Ząb Orka | 30 | 10 | Szybkość Ruchu: +10% | |
Księga Klątw | 40 | 15 | Szybkość Ataku: +10% Szkatułka Królowej Pająków | |
Pamiątka Po Demonie | 50 | 15 | Obrona: +150 Szkatułka Dziewięciu Ogonów | |
Matowy Lód | 60 | 20 | Wartość Ataku: +100 Szkatułka Żółtego Tygrysa | |
Konar Zelkova | 70 | 25 | Odporność na Obrażenia: +10% Szybkość Ruchu: +15% Szkatułka Ognistego króla | |
Certyfikat Tugyisa | 80 | 30 | Szybkość Ataku: +15% Wartość Ataku: +10% Szkatułka Umarłego Rozpruwacza | |
Czerwony Konar | 130 | 40 | Odporności na Ludzi: +10% Szkatułka Minotaura | |
Notatka Przywódcy | 160 | 50 | Silny Przeciwko Ludziom: +8% Szkatułka Elit. Olbrz. Żółwia | |
Klejnot Zawiści | 190 | 10 | Maks. PŻ: +500 Wartość Magicznego Ataku: +50 Wartości Ataku: +50 Szkatułka Berana Setaou | |
Klejnot Mądrości | 220 | 10 | Maks. PŻ: +1100 Wartość Magicznego Ataku: +60 Wartość Ataku: +60 Szkatułka Azraela |
Badania Rybaka | ||||
---|---|---|---|---|
Ikona | Badany przedmiot | Wymagany poziom | Ilość | Nagroda |
Karaś | 100 | 20 | Odporność na potwory: +5% Skrzynia Władcy Pająków | |
Ryba Mandaryna | 130 | 20 | Silny przeciwko Potworom: +5% Szkat. Minotaura | |
Duży Karaś | 160 | 10 | Maks. PŻ: +500 Szkat. Elit. Żółwia | |
Karp | 190 | 10 | Wartość Ataku: +50 Szkat. Berana-Setaou | |
Łosoś | 220 | 10 | Odporność na wszystkie obrażenia: +5% Skrzynia Azraela | |
Amur | 250 | 10 | Silny przeciwko Ludziom: +5% Skrzynia Rybaka x10 |
Wódz Orków | |
---|---|
Ilość do zabicia: | 1 |
Czas respawnu Bossa: | 30 minut |
Mapa: | Dolina Orków |
Nagroda: | 40.000.000 Yang Pierścień Doświadczenia |
Królowa Pająków | |
---|---|
Ilość do zabicia: | 1 |
Czas respawnu Bossa: | 30 minut |
Mapa: | Loch Pająków |
Nagroda: | 50.000.000 Yang Rękawica Złodzieja |
Olbrzymi Żółw | |
---|---|
Ilość do zabicia: | 1 |
Czas respawnu Bossa: | 30 minut |
Mapa: | Pustynia |
Nagroda: | 60.000.000 Yang Szczęśliwa Złota Moneta |
Ognisty Król | |
---|---|
Ilość do zabicia: | 1 |
Mapa: | Ognista Ziemia |
Czas respawnu Bossa: | 30 minut |
Nagroda: | 70.000.000 Yang Zmiana 6/7 Bon Owoc Życia (III) |
Dziewięć Ogonów | |
---|---|
Ilość do zabicia: | 1 |
Mapa: | Góra Sohan |
Czas respawnu Bossa: | 30 minut |
Nagroda: | 80.000.000 Yang Dodanie 6/7 Bon Owoc Życia (III) |
Zjawa Żółtego Tygrysa | |
---|---|
Ilość do zabicia: | 1 |
Mapa: | Świątynia Hwang |
Czas respawnu Bossa: | 30 minut |
Nagroda: | 80.000.000 Yang Tęczowy Kamień Owoc Życia (III) |
Minotaur | |
---|---|
Ilość do zabicia: | 1 |
Mapa: | Dolina Śmierci |
Czas respawnu Bossa: | 60 minut |
Nagroda: | 100.000.000 Yang Bryłka Złota Owoc Życia (IV) |
Zabójca PVP | |
---|---|
Ilość do zabicia: | 500 |
Nagroda: | 500.000.000 Yang Tęczowy Kamień |
Aby urozmaicić rozgrywkę na serwerze, wprowadziliśmy parę globalnych, czasowych wydarzeń specjalnych.
Każdy może wziąć w nich udział, a ich wypełnienie lub wygranie przyniesie w pełni unikatowe korzyści w skali serwera.
Wydarzeniami specjalnymi zarządza Organizator Wydarzeń, unikatowy NPC w każdym M1.
Polegają one na zbieraniu wypadających globalnie z potworów przedmiotów a następnie ich oddawaniu.
Wydarzenia z tej grupy pozwalają na konkurowanie z pozostałymi graczami o unikatowe przedmioty.
Z racji na promocję serwera, przygotowane zostały dwa, tematycznie ukierunkowane eventy.
Zasada ich działania jest jednak identyczna, więc przedstawimy je zbiorczo poniżej.
Z każdego potwora globalnie wypaść może Korona Cesarza lub Pazur Lwa.
Po oddaniu przedmiotu do NPC możemy też śledzić, jak wypadamy na tle innych graczy.
Oba wydarzenia potrwają do 23:59, 21. stycznia, a sam ranking stanie się wiążący.
Rozdanie nagród odbędzie się niedługo po ukończeniu wydarzeń.
Pierwsze dziesięć miejsc w rankingu zostanie nagrodzonych unikatowymi przedmiotami.
Będą to permanentne elementy kostiumów przedstawiające motywy przewodnie eventów.
Dodatkowo trzy pierwsze miejsca mogą liczyć na dodatkowe Smocze Monety.
W tej grupie znajduje się tylko jedno wydarzenie.
Polega ono na zbieraniu przez całą społeczność Kamieni Glyph.
Nagrodą za wypełnienie Wydarzenia będzie nowy Dungeon, który gracze wybiorą w ankietach.
Tak samo jak w przypadku eventów konkurencyjnych, przedmioty lecące globalnie oddajemy do NPC.
Cała społeczność serwera ma za zadanie zebrać ogromną liczbę 1.000.000 Kamieni.
Tutaj, w przeciwieństwie do poprzednich, Event skończy się z chwilą oddania ostatniego kamienia.
Aby możliwe było zdobycie przedmiotów z wydarzeń, różnica poziomów do moba nie może przekraczać 15.
Powyższa różnica poziomów nie dotyczy map od Doliny Śmierci w górę.
Szansy na drop nie można zwiększyć poprzez pakiet VIP lub Rękawicę Złodzieja.
Po zakończeniu danego Eventu, przedmioty z nich zostaną usunięte przy najbliższej przerwie.
Przedmioty oddawane do NPC są niezdatne do handlu.
Poniżej przedstawione zostały możliwe do zdobycia przedmioty ze szkatułek poszczególnych bossów.
Admin - Właściciel serwera, odpowiedzialny za całą stronę techniczną serwera oraz nadzorowanie forum.
Prince - Właściciel serwera, odpowiedzialny za marketing, fanpage, nadzorowanie gry.
Knight - Administrator gry, odpowiedzialny za pilnowanie porządku na serwerze, kontakt z graczami oraz organizowanie Eventów.
Cavalier - Administrator gry, odpowiedzialny za pilnowanie porządku na serwerze, kontakt z graczami oraz organizowanie Eventów.
Wszelkie prawa zastrzeżone przez PandoraMT2.pl, © 2020 - 2024.