Glevia2 - Akademia #3 - prywatny serwer Metin2
Glevia2 - Akademia #3
#2
Sprawdź bezposrednio na stronie serwera
Rejestracja 48H Pakiet VIP:
https://akademia.glevia2.pl/register.html?ref=Glevia2
Już niedługo otwieramy bramy nowego serwera, który przeniesie was w zupełnie nowe wymiary rozgrywki!
Akademia to świeży, czasowo ograniczony projekt, który da wam szansę na szybki rozwój postaci oraz możliwość ponownego wejścia w zaciętą rywalizację.
Zmiana nazwy z Serwera Sezonowego nie jest przypadkowa - wprowadzamy nowy format – Akademię. Będzie to coś więcej niż ułatwienie dla nowych graczy. Podwójny drop z metinów, bossów i wypraw to tylko jedno z wielu udogodnień. Skupiamy się teraz na znacznym przyspieszeniu rozwoju postaci, by każdy, bez względu na doświadczenie, mógł szybciej nadgonić graczy z serwera głównego. W porównaniu do wcześniejszych sezonów, progres na Akademii będzie szybszy, ale z umiarem, by zachować balans w grze.
Czekają na was codzienne, ekscytujące Wydarzenia Eventowe, które nie tylko dostarczą rozrywki, ale także pomogą szybciej zdobywać poziomy i przedmioty. Chcecie więcej emocji? Nowi YouTuberzy już szykują swoje zapowiedzi i poradniki, które wkrótce ujrzycie! Przygotujcie się na fale nowości i niespodzianek, które wpłyną na wasze doświadczenie z Glevią.
Akademia – dla tych, którzy nie boją się wyzwań i chcą wejść na wyższy poziom. Razem wejdźmy w nowy rozdział Glevii!
Na serwerze Glevia2 Akademia planujemy wprowadzić Legalny Handel Yang/ WON.
Aby poznać wasze zdanie na ten temat stworzyliśmy ankietę.
> Przenieś do ankiety <
Maksymalny poziom: 185
Typ serwera: Easy/Medium
Aby rozwój postaci był jak najbardziej widoczny postanowiliśmy wprowadzić ułatwienia do rozgrywki:
Powyższe ułatwienia z pewnością przypadną Wam do gustu, jeśli macie jakiekolwiek inne propozycje to zapraszamy do dyskusji na serwerowym Discord!
Zdecydowaliśmy się przywrócić rozpoczynanie gry od 1 poziomu, zgodnie z waszymi sugestiami. Wraz z tą zmianą, rozwój podstawowych systemów będzie możliwy w Sklepie Systemu Rekruta, gdzie od początku gry będzie można zdobywać monety do wymiany!
System Rekruta to nowa część rozgrywki na serwerze Akademii, która angażuje graczy w różnorodne wyzywania związane z pokonywaniem Bossów, Władców oraz Metinów.
Jest to unikalny sposób na zdobywanie cennych monet rekruta, które mogą być wymieniane na rzadkie przedmioty w Sklepie Rekruta.
Cały system podzielony jest na etapy, które odblokowują się w miarę postępów gracza, a także posiada limity zakupu przedmiotów indywidualnie dla każdej postaci.
Etap 1
Wymagany poziom: 1
Zadania:
100 metinów (4x Brązowa Moneta za każdego Metina)
50 bossów (8x Brązowa Moneta za każdego Bossa)
25 dungów (20x Brązowa Moneta za każdego Dunga)
Po ukończeniu: Możliwość przejścia na Etap 2 (wymagany poziom: 105)
Etap 2
Wymagany poziom: 105
Zadania:
200 metinów (2x Srebrna Moneta za każdego Metina)
100 bossów (4x Srebrna Moneta za każdego Bossa)
50 dungów (10x Srebrna Moneta za każdego Dunga)
Po ukończeniu: Możliwość przejścia na Etap 3 (wymagany poziom: 125)
Etap 3
Wymagany poziom: 125
Zadania:
400 metinów (1x Złota Moneta za każdego Metina)
200 bossów (2x Złota Moneta za każdego Bossa)
100 dungów (5x Złota Moneta za każdego Dunga)
Po ukończeniu: Jest to ostatni etap systemu.
Farm Block to automatyczne ograniczenie zapobiegające wielofarmieniu. Po zalogowaniu na więcej niż 2 postacie, kolejne nie będą mogły zdobywać przedmiotów. Domyślnie aktywne są maksymalnie 2 postacie, które mogą zdobywać przedmioty.
Za pomocą poniższego panelu, możecie wybrać konkretne postacie do farmienia.
Rozgrywka została odpowiednio zbalansowana aby przebieg gry był przyjemniejszy niż dotychczas.
W grze liczy się szybkość i płynność działania, dlatego wprowadzamy System Kolejkowania Metinów!
To nowoczesne rozwiązanie zainspirowane międzynarodowymi projektami pozwala na jeszcze efektywniejszą rozgrywkę.
Dzięki prostemu w obsłudze systemowi, za pomocą SCROLL'a lub kombinacji SHIFT + LPM, z łatwością wyznaczysz kolejny cel do ataku, bez żadnych przestojów. Maksymalna wydajność, płynna gra – bądź gotów na zupełnie nowy poziom rozgrywki!
Możesz zaznaczyć 2 metiny do zakolejkowania, a posiadając PAKIET VIP AKADEMIA – aż 3.
Dla graczy rywalizujących o ranking poziomowy przygotowaliśmy specjalne nagrody w PLN oraz Unikat - Custom Hwanga na Stałe. Gracz dowolnie może spersonalizować swój wygląd!
Osiągnięcie 185 poziomu,
Nagroda TOP1 | Nagroda TOP2 | Nagroda TOP3 |
---|---|---|
5000 PLN | 3000 PLN | 1500 PLN |
70000 SM | 50000 SM | 35000 SM |
1x Custom Hwang | 1x Custom Hwang | 1x Custom Hwang |
1x Zestaw Unikatów Sezonowych (Fryz. & Kostium & Nakładka & Efekty & Skrzydła & Manu & Zwierzak | 1x Zestaw Unikatów Sezonowych (Fryz. & Kostium & Nakładka & Efekty & Skrzydła & Manu & Zwierzak | 1x Zestaw Unikatów Sezonowych (Fryz. & Kostium & Nakładka & Efekty & Skrzydła & Manu & Zwierzak |
3x Mityczny Smoczy Kamień +6 do wyboru (unikalne) | 2x Mityczny Smoczy Kamień +6 do wyboru (unikalne) | 1x Mityczny Smoczy Kamień +6 do wyboru wyboru |
Esencja Ziemi+50 Esencja Wiatru+50Esencja Mroku+50 Esencja Ognia+50 Otrzymasz 4 esencje (unikalne) | Esencja Ziemi+50 Esencja Wiatru+50Esencja Mroku+50 Esencja Ognia+50 Do wyboru 3 esencje z 4 (unikalne) | Esencja Ziemi+50 Esencja Wiatru+50Esencja Mroku+50 Esencja Ognia+50 Do wyboru 2 esencje z 4 (unikalne) |
Esencje i Mityczne Kamienie będą rozdane kilka dni przed łączeniem serwerów.
(unikalne) - można wybrać jeden rodzaj danego przedmiotu
Custom Hwang
Gracz ma możliwość dowolnej personalizacji kostiumu, z zastrzeżeniem zakazanych symboli i treści.
Zakazuje się używania znaków i symboli związanych z ideologiami nazistowskimi, rasistowskimi, faszystowskimi, homofobicznymi oraz innych nawołujących do nienawiści.
Zabrania się korzystania z treści uznanych za obraźliwe, wulgarne, niemoralne, czy naruszające godność innych osób.
Aby dodatkowo zwiększyć rywalizację już od samego początku oraz podnieść poziom emocji, wprowadziliśmy system globalnych osiągnięć. Gracze, którzy jako pierwsi wykonają poniższe zadania, otrzymają nagrodę w postaci Smoczych Monet na swoje konto.
Zadanie | TOP 1 | TOP 2 | TOP 3 |
---|---|---|---|
Zdobycie 100 poziomu postaci | 1000 SM | 400 SM | 200 SM |
Zdobycie 145 poziomu postaci | 1500 SM | 600 SM | 300 SM |
Zdobycie 175 poziomu postaci | 2000 SM | 800 SM | 400 SM |
Zdobycie 180 poziomu postaci | 3000 SM | 1200 SM | 600 SM |
Zdobycie 185 poziomu postaci | 5000 SM | 2000 SM | 1000 SM |
Ukończenie Wieży Demonów | 500 SM | 200 SM | 100 SM |
Ukończenie Zatoki Trytona | 750 SM | 300 SM | 150 SM |
Ukończenie Świątyni Węży | 1000 SM | 400 SM | 200 SM |
Ukończenie Twierdzy Razadora | 1250 SM | 500 SM | 250 SM |
Ukończenie Komnaty Sfinksa | 1500 SM | 600 SM | 300 SM |
Ukończenie Jotuńskich Bagien | 1750 SM | 700 SM | 350 SM |
Ukończenie Jaskini T-Rexa | 3000 SM | 1200 SM | 600 SM |
Ukończenie Wyspy Darkona | 4500 SM | 1800 SM | 900 SM |
Ukończenie Jaskini Kresu | 6000 SM | 2400 SM | 1200 SM |
Ukończenie Twierdzy Wiatru | 5000 SM | 2000 SM | 1000 SM |
Ukończenie Twierdzy Mroku | 7500 SM | 3000 SM | 1500 SM |
Ukończenie Twierdzy Ognia | 10000 SM | 4000 SM | 2000 SM |
Ukończenie Kamiennego Wyzwania* | 500 SM | 200 SM | 100 SM |
Ukończenie Kamiennego Wyzwania** | 1000 SM | 400 SM | 200 SM |
Ukończenie Leśnego Wyzwania* | 1000 SM | 400 SM | 200 SM |
Ukończenie Leśnego Wyzwania** | 2000 SM | 800 SM | 400 SM |
Ukończenie Mrocznego Wyzwania* | 4000 SM | 1600 SM | 800 SM |
Ukończenie Mrocznego Wyzwania** | 8000 SM | 3200 SM | 1600 SM |
Wysłanie 1000 wiadomości typu 'Wołaj' | 1000 SM | 400 SM | 200 SM |
Zdobycie 1.000.000 Punktów Charyzmy | 10000 SM | 4000 SM | 2000 SM |
Zdobycie 500.000 Punktów Rangi | 2500 SM | 1000 SM | 500 SM |
Zdobycie 700.000 Punktów Rangi | 5000 SM | 2000 SM | 1000 SM |
Ukończenie Biologa Nr. 10 - Kwiat Żywiołu | 2500 SM | 1000 SM | 500 SM |
Ukończenie Biologa Nr. 11 - Roślina Mroku | 5000 SM | 2000 SM | 1000 SM |
Ukończenie Biologa Nr. 12 - Roślina Ognia | 7500 SM | 3000 SM | 1500 SM |
Ukończenie Kolekcjonera Skrzyń | 3000 SM | 1200 SM | 600 SM |
Ukończenie Kolekcjonera Kwiatów | 3000 SM | 1200 SM | 600 SM |
Ukończenie Misji u Kowala Ognia | 5000 SM | 2000 SM | 1000 SM |
Zdobycie 40 poziomu BattlePassa | 5000 SM | 2000 SM | 1000 SM |
Wytworzenie - Rękawica PVM (St. I) | 1000 SM | 400 SM | 200 SM |
Wytworzenie - Królewski Talizman+0 | 1000 SM | 400 SM | 200 SM |
Wytworzenie - Kamień Duszy Przebicia I ~ Kamień Duszy Przebicia V | 1500 SM | 600 SM | 300 SM |
Wytworzenie - Kamień Duszy Defensywy I ~ Kamień Duszy Defensywy V | 1500 SM | 600 SM | 300 SM |
Wytworzenie - Hełm Mistrzów (St. I) | 1500 SM | 600 SM | 300 SM |
Wytworzenie - Szarfa Władcy (unikat.) | 500 SM | 200 SM | 100 SM |
Ulepszenie dowolnej runy na +15 | 1000 SM | 400 SM | 200 SM |
Ulepszenie dowolnej runy na +30 | 2500 SM | 1000 SM | 500 SM |
Na obecnym serwerze Akademii dążymy do tego, aby zachęcić graczy do wyboru profesji innych niż Wojownik, ponieważ obecnie ta klasa stanowi 61% wszystkich postaci na serwerze głównym.
Zamiast wprowadzać zmiany bezpośrednio na głównym serwerze, które mogłyby okazać się zbyt ryzykowne, najpierw planujemy przetestować ulepszenia poszczególnych klas na serwerze Akademii.
Jeśli opinie graczy będą pozytywne, rozważymy wdrożenie tych zmian także na głównym serwerze.
Dzięki temu rozgrywka na serwerze Akademii stanie się bardziej zrównoważona, a po ewentualnym połączeniu serwerów gracze nie odczują strat.
Bonusy Wartość Ataku (PVM) zostaną dodane do Systemu AutoBuffa, każda profesja otrzyma inna wartości owego bonusu.
Wojownik Mental
Bonus Silny przeciwko Potworom z Silnego Ciała zostanie usunięty i zamieniony na:
Wartość Ataku (PVM) +450
Sura BM
Bonus Silny przeciwko Potworom z Mrocznej Ochrony zostanie usunięty i zamieniony na:
Wartość Ataku (PVM) +500
Szaman Smok
Bonus Silny przeciwko Potworom z Pomocy Smoka zostanie usunięty i zamieniony na:
Wartość Ataku (PVM) +500
Szaman Healer
Bonus Silny przeciwko Potworom ze Zwiększenia Ataku zostanie usunięty i zamieniony na:
Wartość Ataku (PVM) +350
Ninja Dagger
Bonus zostanie dodany do systemu AutoBuffa:
Wartość Ataku (PVM) +350
Ninja Archer
Bonus zostanie dodany do systemu AutoBuffa:
Wartość Ataku (PVM) +350
Wędrowny Kupiec odwiedza graczy w miastach - rozpocznie on swoją pracę w momencie kiedy uznamy, że gracze go potrzebują.
Oferuje on możliwość wymiany mniej wartościowych przedmiotów na bardziej cenne. Gracze mają okazję wymienić itemy, a w zamian otrzymają amulety z bonusami oraz inne rzadkie i unikalne przedmioty. Według legend, Kupiec zatrzymuje się na Wybrzeżach Bałtyku.
W trakcie jego wizyty na bieżąco analizujemy przedmioty o niższej wartości aby gospodarka funkcjonowała w najlepsze!
Aby urozmaicić rozgrywkę i zapewnić graczom nowe wyzwania, wprowadziliśmy nowy typ rozgrywki.
Od teraz, każdy gracz może w dowolnym momencie wybrać, czy chce kontynuować swoją przygodę w tradycyjnym trybie, czy spróbować czegoś zupełnie nowego, zaprojektowanego specjalnie pod serwer Akademia.
W dużym skrócie
Dodaliśmy nowe lokacje – wyprawy i mapy, które sprawią, że rozgrywka stanie się bardziej dynamiczna. Dzięki nim możecie pominąć standardową grę i szybciej zdobywać poziomy oraz rozwijać postać. Wprowadziliśmy też nowy system - Burzowe Trofea, który zwiększy Wasz postęp w grze.
Warto zaznaczyć, że możecie korzystać z obu propozycji jednocześnie - najlepszą opcją na Akademii będzie skupienie się na nowej rozgrywce, a starą traktować jako dodatek.
- Ograniczona liczba ulepszaczy ekwipunku,
- Lokacje oferują zdobywanie nowych przedmiotów, które zmieniają dotychczasową dynamikę gry,
- Rozgrywka jest bardziej taktyczna, z mniejszym naciskiem na ulepszenia ekwipunku,
- Wyprawy oparte na szybkim zdobywaniu cennych przedmiotów,
- Zdobywanie przedmiotów do systemu Burzowe Trofea,
- Mapy będą kolejno odblokowywane po określonym czasie.
Szybkie Metiny do farmienia: Na mapach pojawią się specjalne szybkie Metiny, dołączając do tego System Kolejkowania będziemy mogli swobodnie cieszyć się graniem!
WorldBossy: Każda mapa będzie miała swojego unikalnego WorldBossa, co pozwoli na bardziej dynamiczne i ekscytujące wyzwania. Gracze będą musieli współpracować, aby pokonać te potężne istoty.
Standardowe mapy pozostają bez większych zmian - w ostatnim czasie zwiększyliśmy ilość kwiatów
na mapach, a na Akademii drop z metinów oraz bossów został dwukrotnie zwiększony, dodatkowo
respy silnych bossów z 3h skrócilismy do 1,5h.
- Natychmiastowa teleportacja na 1 platformową wyprawę na podstawowe Dungeony,
- System Przywoływania Władców, mozliwość przywołania na mapie,
- Przepustki na Wyprawy dostępne w Sklepie Rekruta,
- Dostosowanie zadań pod System Kolejkowania Metinów,
- Dodano Wyprawę: Wieża Demonów,
Nowe Lokacje w Akademii - Burzowa Przeprawa
Na terenie Akademii pojawią się nowe mapy oraz dungeony, które przyniosą mnóstwo wyzwań i możliwości rozwoju! Każda mapa będzie zawierać:
- Szybkie Kamienie Metin (znane z serwerów zagranicznych),
- Kamienie Metin,
- Bossy,
- Potwory z szybkim expem
- World Bossy z rankingiem oraz rozbudowanym dropem,
Nie chcemy doprowadzić do sytuacji, w której casualowi gracze zostaną szybko wyprzedzeni przez graczy którzy poświęcają więcej czasu na grę, dlatego wychodzimy temu naprzeciw:
Lokacje 100-144 (Kamienne Ziemie i Kamienne Wyzwanie) będą dostępne od startu serwera.
Lokacje 145-175 (Leśne Ziemie i Kamienne Wyzwanie) będą dostępne po tygodniu od startu serwera.
L okacje 176-180 (Mroczne Ziemie i Kamienne Wyzwanie) będą dostępne po dwóch tygodniach od startu serwera.
L okacje 181-185 (Piekielne Ziemie i Piekielne Wyzwanie) będą dostępne po trzech tygodniach od startu serwera.
Założenie nowych lokacji jest bardzo proste, mają one na celu znacząco ułatwić rozwój postaci oraz szybsze zdobywanie ekwipunku. Oto główne cechy nowych lokacji:
Nowe przedmioty zmieniające dynamikę gry,
Wyprawy nastawione na szybkie zdobywanie cennych przedmiotów,
Ekwipunek z bonusem Moc Błyskawic, który można przerobić na standardowe sety,
WorldBossy będą się respić na każdej mapie nowej rozgrywki, codziennie o godzinie 20:00.
World Bossy pojawią sie na mapach od nowego tygodnia!
Podczas weekendu startu nie będą dostępne, chcemy aby większa ilość osób mogła się do niego dostać.
Każdy WorldBoss będzie posiadał ranking, a gracze będą codziennie zdobywać punkty w zależności od zadanych obrażeń. Im więcej obrażeń zadasz WorldBossowi, tym więcej żetonów otrzymasz.
Ranking zadanych obrażeń będzie odświeżał się dynamicznie.
Każde zadane 100000 DMG 1 Żeton
TOP1 zadany DMG 300 żetonów
TOP2 zadany DMG 200 żetonów
TOP3 zadany DMG 100 żetonów
Zdobyte żetony można wymienić na cenne nagrody u Strażnika Glevii.
Kupon SM (300) Kufer z Bryłkami
Rozwijając ekwipunek Akademii, zyskamy możliwość wyboru jednej z trzech ścieżek:
Żywiołu Wiatru ,
Żywiołu Ziemi,
Żywiołu Mroku.
Ten wybór nie tylko wpłynie na naszą moc, ale także otworzy nowe drogi, pozwalając ominąć niektóre dotychczasowe lokacje i przyspieszyć postępy w grze. Akademia to miejsce, gdzie każdy może dobrownie wybrać swoją ściężke gry!
Decyzja należy do Was - przerobienie pierwszego ekwipunku na set Zodiaku, czy na Set Akademii St. 1 u NPC w nowych lokacjach.
Set Akademii St. 1 możemy założyć po zdobyciu 100 poziomu postaci
Set Akademii St. 2 możemy założyć po zdobyciu 145 poziomu postaci
Do ulepszania nowego ekwipunku, będziecie potrzebować ulepszaczy:
z map expowisk,
Obroża Trolla ( do zdobycia z Bossów i Metinów z mapy 100-144)
Drzewny Szmaragd ( do zdobycia z Bossów i Metinów z mapy 145-175)
z wypraw,
Nieznana Tabliczka (przedział 100-144)
Ozdobne Lustro (przedział 145-175)
Poniżej przedstawiamy ilustrację, która przedstawia proces ulepszania ekwipunku oraz jego możliwych przyszłych ścieżek rozwoju.
Pierwszy set (Kryształu) Set Akademii St. 1 Set Akademii St. 2
Mając ekwipunek Akademii, możemy wybrać dalszą ścieżkę rozwoju herosa!
W zależności od przedziału poziomów, gracze będą mieli dostęp do nowych map oraz dungeonów z możliwością zdobycia nowego ekwipunku.
- Przyspieszone zdobywanie doświadczenia,
- Zwiększony drop przedmiotów względem standardowych map,
- Przyspieszony rozwój postaci,
- Szybkie Metiny, oraz stałe WorldBossy.
- Natychmiastowa teleportacja na 1 platformową wyprawę
- Przepustki na Wpyrawy dostępne w sklepie Rekruta,
- Dostosowanie zadań pod System Kolejkowania Metinów.
Wyprawy zostały podzielone na dwa poziomy trudności - będą oznaczone * lub **
Wyprawy * mają na celu wprowadzenie gracza na dany etap.
Wyprawy ** ułatwią rozwijanie postaci na danym etapie.
Dzienny limit owych wypraw wynosi 50 - poziomy trudności mają wspólny limit.
Nieznana Tabliczka (przedział 100-144)
Ozdobne Lustro (przedział 145-175)
Magiczna Kostka (przedział 175-180)
Magmowa Iskra (przedział 180-185)
Aby dodatkowo zwiększyć Wasz rozwój, wprowadzamy system Burzowych Trofeów.
Jest on dostępny tylko na Akademii, po łączeniu serwerów znikną wszystkie przedmioty z nim związane.
Trofea Stopnia I możemy ulepszyć za pomocą Magicznych Kamieni na Trofea Stopnia II.
Do tworzenia Trofeów wymagane będą 3 rodzaje ulepszaczy, zdobędziecie je na lokacjach
Burzowej Przeprawy:
Odłamek Trofea do zdobycia z potworów,
Rdzeń Trofea z metinów szybkich oraz zwykłych,
Kielich Trofea z bossów oraz wypraw,
Do zdobycia będzie 12 trofeów o następujących bonusach:
Nazwa | Stopień I | Stopień II |
---|---|---|
Trofeum Podwójnych | Szansa na Odrodzenie Władcy +4% | Szansa na Odrodzenie Władcy +8% |
Trofeum Zagłady | Szansa na Odrodzenie Metina +4% | Szansa na Odrodzenie Metina +8% |
Trofeum Odrodzenia | Szansa na Odrodzenie Bossa +4% | Szansa na Odrodzenie Bossa +8% |
Trofeum Potworów | Silny Przeciwko Potworom +10% | Silny Przeciwko Potworom +20% |
Trofeum Bossów | Silny Przeciwko Bossom +6% | Silny Przeciwko Bossom +12% |
Trofeum Metinów | Silny Przeciwko Metinom +6% | Silny Przeciwko Metinom +12% |
Trofeum Legend | Silny Przeciwko Legendom +3% | Silny Przeciwko Legendom +6% |
Trofeum Wypraw | Obrażenia na Wyprawach +2% | Obrażenia na Wyprawach +4% |
Trofeum Doświadczenia | Punkty Doświadczenia +20% | Punkty Doświadczenia +40% |
Trofeum Żywiołów | Silny na Żywioły +3% | Silny na Żywioły +6% |
Trofeum Błyskawic | Moc Błyskawic +50% | Moc Błyskawic +100% |
Trofeum Wzmocnienia | Wzmocnienie Trofeów +20% |
System Przywoływania Władców działa w taki sposób, że aby przywoływać konkretnego Władcę z panelu, gracz musi ukończyć 125 tradycyjnych wypraw na tego Władcę.
Przykład: Po wykonaniu 125 wypraw do Twierdzy Razadora, gracz może przywoływać Razadora co 15 minut. Limit dzienny wynosi 15 przywołań, niezależnie od liczby odblokowanych Władców. Oznacza to, że gracz nie może przywołać 15 Razadorów i 15 Jotunów, ale może np. przywołać 10 Razadorów i 5 Jotunów w jednym dniu (zakładając, że ukończone zostały obie wyprawy w ilości 125)
VIP Akademii zwiększa limit przywołań z 15 do 20.
System dotyczy Wypraw:
Twierdza Razadora
Komnata Sfinksa
Jotuńskie Bagna
Wyspa Darkona
Jaskinia T-Rexa
Jaskinia Kresu
Twierdza Wiatru
Twierdza Mroku
Twierdza Ognia
Serwerowa Wikipedia Glevii to Twoje centrum wiedzy! Znajdziesz tu szczegółowe poradniki na temat ulepszania przedmiotów, lokalizacji i źródeł zdobywania ekwipunku oraz procentowych szans na drop z bossów i wypraw. Oferujemy także informacje o progach wejścia na żywioły oraz listy ekwipunku dającego bonusy.
Najważniejszym narzędziem jest Giełda Cen Przedmiotów, gdzie w każdej chwili sprawdzisz aktualną cenę, liczbę sprzedanych przedmiotów oraz kluczowe dane do analizy rynku Glevii.
Dodatkowo, Serwerowa Wikipedia Glevii oferuje unikalną funkcję symulacji dropu, która pozwala graczom na przewidywanie potencjalnych zysków z różnych źródeł, takich jak wyprawy czy skrzynie eventowe.
https://wiki.glevia2.pl/
Powered by WildFire.
System Punktów Akademii (PA) działa w prosty sposób - za pokonywanie Bossów, niszczenie Metinów i Władców gracze otrzymują Punkty Akademii (PA), które będą mogli wykorzystać po zakończeniu sezonu na serwerze głównym.
Gracze mogą zdobyć ograniczoną ilość , aby uniknąć nadmiernego kumulowania przewagi.
Limit wynosi 100000 Punktów.
W sklepie zakupicie przedmioty, dzięki którym bez problemu rozpoczniecie swoją przygodę na Serwerze Głównym, m.in.:
Pakiet Startowy (przetopy, ryby, błog. smoka, magiczne kamienie, marmury i inne)
Specjalny set Akademii
Czasowy ItemShop (Kostium, Fryzura, Nakładka, Zwierzak) z legendarnymi bonusami
Przedmioty eventowe (Medal Bohatera, Fiolka Krwi, Amulet Blaski itd.)
Pakiety VIP na 15 dni
Przepustki na wyprawy
Zupełnie nowa odsłona znanych, sezonowych Wypraw. Zadbaliśmy o odpowiednie zbalansowanie dropu oraz opłacalność wykonywania Dungeonu, który zostanie aktywowany kilka dni po starcie serwera.
Głównym powodem dla którego warto wykonywać Wyprawę Akademii jest możliwość zdobycia większych ilości Punktów Akademii (PA), które następnie będziemy mogli wykorzystać na serwerze głównym po łączeniu.
Limit dziennych wypraw akademii: 5
Zadanie 1: Pokonaj Potwory
Zadanie 3: Zniszcz 2 Kamienie Metin
Zadanie 4: Pokonaj 3 Bossy
Zadanie 5: Zniszcz 4 Kamienie Metin
Zadanie 6: Pokonaj Głównego Władcę.
Wprowadzamy również system czasowych wydarzeń (eventów), który umożliwia graczom wybór konkretnej godziny trwania wydarzenia.
Na przykład, w przypadku wydarzenia " Skrzynie Blasku Księżyca", gdy Event aktywny jest w czwartek, gracz może zdecydować o której godzinie chce go aktywować. Dzięki temu każdy będzie mógł dostosować udział w eventach do swojego harmonogramu i lepiej zaplanować rozgrywkę. System ten ma na celu zwiększenie elastyczności oraz komfortu graczy, zapewniając im możliwość uczestnictwa w ulubionych wydarzeniach bez konieczności dostosowywania się do z góry narzuconych terminów.
Wydarzenie Bohaterów
Karty Okey
Cor Draconis z Metinów
Szkat. Blasku
Dzień Zwierząt
Skrzynia Władców
Złote Piłki
Deszcz Złota
Gniew Natury
Nowy Event! Koniec z monotonią – teraz farmienie jest przyjemnością!
Przygotowaliśmy dla Was wyjątkowy czasowy Event, który możecie aktywować o dowolnej porze dnia, dostosowując go do Waszego harmonogramu. Event będzie dostępny w wybrane dni tygodnia: wtorek, czwartek, sobota oraz niedziela. To doskonała okazja, aby oderwać się od rutynowego biegania po dungeonach!
Nowoczesny system farmienia!
Na mapach znajdziecie kamienie Metin, które zostały rozmieszczone blisko siebie, aby ułatwić i przyspieszyć farmienie. Dodatkowo, dzięki systemowi kolejkowania możecie zapętlić atak na 4 kamienie Metin do przodu, co oznacza, że po zniszczeniu jednego Metina, Wasza postać automatycznie przejdzie do następnego! Takie rozwiązanie zapewni Wam jeszcze większą przyjemność z rozgrywki oraz płynność w farmieniu.
Dolina Życia (140 - 175)
Energia Doliny Życia+0 Energia Doliny Życia+9
Wichrowe Wzgórza (144 - 144)
Energia Wichrowego Wzgórza+0 Energia Wichrowego Wzgórza+9
Las Cieni (180 - 180)
Energia Lasu Cienia+0 Energia Lasu Cienia+9
Płomienne Ziemie (185 - 185)
Energia Płomiennych Ziem+0 Energia Płomiennych Ziem+9
Nagrody i rozwój postaci
Podczas walk na mapach z Metinami zdobywacie Żywiołaki, które możecie wymieniać w sklepie eventowym na różnorodne przedmioty użytkowe. Te przedmioty znacząco przyspieszą rozwój Waszej postaci, dając Wam dodatkową przewagę w dalszej rozgrywce i ułatwiając szybsze zdobywanie kolejnych poziomów.
W ramach podziękowania za wsparcie serwisu Glevia2.pl, do wybranych doładowań zostaną dołączone Gratisowe Skrzynie.
W jej wnętrzu znajdziecie przedmioty użytkowe, które ułatwią rozwój postaci, a także unikatowy zestaw Kostiumowy — Demona, zawierający: fryzurę, kostium, nakładki, efekty, skrzydła, pieczęć zwierzaka oraz manu.
Z przyjemnością informujemy, że dokonaliśmy znaczących ulepszeń wizualnych w podstawowych lokacjach gry.
Zoptymalizowaliśmy tekstury oraz efekty cieni, co znacząco podniosło jakość oprawy graficznej. Jak można zauważyć na załączonym porównaniu, różnica jest ogromna, a nowe rozwiązania wprowadzają wyraźnie bardziej szczegółowe i realistyczne odwzorowanie środowiska.
Wasza postać zostanie przeniesiona na Główny Serwer po spełnieniu następujących warunków:
- Min. 100 poziom postaci,
- Ukończone Badanie Biologa: Lv. 75
- Założone przedmioty w ekwipunku,
- Waluty (Yang, Won, Punkty DAMP, Punkty Akademii),
- Smocze Monety przypisane do konta,
- Założona Alchemia, Runy i inne systemy,
- Ekwipunek Sezonu - zawierający 45 slotów,
(znajdziecie w nim miejsce na przedmioty: Ekwipunek, Unikaty IS, Perm. dopalacze).
Nie przechodzą:
Strony głównego oraz dodatkowego ekwipunku, depozytu, niezałożone kamienie alchemii.
Niektóre rozwiązania z serwera Akademii zostaną wdrożone na serwer główny wraz z procesem łączenia. Wszystkie elementy, w tym rozgrywka, zostaną dokładnie przeanalizowane i odpowiednio dostosowane.
Farmblock*
Balans klas PVM
Burzowa Przeprawa
*zostanie szczególnie przeanalizowane.
Z przyjemnością informujemy, że nieustannie dbamy o doskonalenie naszych rozwiązań, a ostatni okres nie był wyjątkiem.
Dzięki intensywnej pracy naszego zespołu, mogliśmy wprowadzić liczne usprawnienia, które znacząco podnoszą jakość i efektywność grania.
Każdy etap pracy nad tym projektem to dla nas źródło satysfakcji, a rezultaty, które wspólnie osiągnęliśmy, potwierdzają nasze zaangażowanie i ciągły rozwój.
Dodano efekt wizualny dla nowo zdobytych przedmiotów w ekwipunku,
Przyspieszono wejście do gry o około 2 sekundy,
Przyspieszono teleportacje między mapami o około 0,5 sekundy,
Dodano automatyczne odnowienie połączenia w przypadku krytycznych błędów z pakietami (działa podczas teleportacji oraz zmiany kanałów),
Przyspieszono ładowanie wydarzeń oraz okna z przyciskami od wydarzeń,
Przyspieszono odświeżanie przedmiotów (np. podczas ręcznego otwierania),
Poprawiono wyświetlanie poziomu, czasu gry, zbroi, fryzury oraz czasu gry po kliknięciu "Zmień postać" — zmiany są teraz dynamicznie widoczne. (z uwagi na szacunek do ciała waszych postaci, postanowiliśmy nie rozbierać ich :) oznacza to, że zmiany będą aktywne dopiero po pierwszym logowaniu)
Usunięto efekt "skakania" kamery oraz postaci pod mostem, przy ładowaniu/teleportacji,
Ulepszono przewijanie w wyszukiwarce sklepów.
Usprawniono opóźnienie wchodzenia na mounta,poli po tp (od teraz przy lepszym łączu postać powinna być gotowa do ataku bez zbędnego czekania),
Renderowanie gry będzie od teraz mniej obciążające dla komputerów,
Przepisano cały CDR skilli, od teraz zapisuje się czas oczekiwania użycia umiejętności po zmianie mapy/kanału gry/przelogowaniu
Dodano dynamiczne odświeżanie ilości posiadanych itemów w EQ w oknie ulepszania
Dodano skrót CTRL + F który otwiera okno wyszukiwarki sklepów offline w m1
Rozbudowano ukrywanie funkcji clientowych (party, odpały, przyciski obok mini-mapy), od teraz wystarczy na 1 cliencie ukryć aby zmiana automatycznie zscynchronizowała i dokonała się na reszcie włączonych clientach Gry,
Poniżej zamieszczamy krótki wstęp do tego, co planujemy wprowadzić w aktualizacji 6.0.
- Przebudowa oraz rozwinięcie Systemu Konnego,
- Rozwinięcie obecnych systemów,
Nowe systemy oparte o nowe wyprawy,
Skupiamy się na dalszym rozwoju żywiołów, co przyniesie nowe sety ekwipunku, wyprawy, lokacje i systemy.
Każdy żywioł będzie wpływał na każdy etap gry, oferując unikalne nowe przedmioty i nowe wyzwania w wyprawach.
Czy na serwerze handel Yang/WON za PLN jest legalny?
Na chwile obecną legalny jest tylko i wyłącznie handel przedmiotów i postaci, a na Akademii chcemy wprowadzić handel Yang oraz Won. Na naszym fanpage powstała ankieta na ten temat. Zachęcamy do oddania głosu!
Czy nowa rozgrywka uniemożliwa granie na dotychczasowej?
W żadnym wypadku, możesz grać na obydwu rozgrywkach, rozwijać postać dowolnie.
Czy Farm Block zostanie wprowadzony na Serwer Główny?
Tak, planujemy wprowadzenie tego systemu podczas łączenia. Wcześniej przeanalizujemy wszystkie aspekty gry aby odpowiednio zostało to wdrożone.
Czy Eventy Czasowe mogę aktywować w każdy dzień?
Nie, Eventy Czasowe można aktywować tylko gdy w danym dniu kalendarzowym jest zaplanowane dane wydarzenie.
Czy System Burzowe Trofea przechodzi na Serwer Główny?
Nie, system jest dostępny tylko na serwerze Akademii.
Czy rozgrywka Akademii - Burzowa Przeprawa pojawi się na Serwerze Głównym?
Na chwilę obecną planujemy wdrożyć Burzową Przeprawę na serwer główny, w nieco innej formie.
Przed łączeniem przeprowadzimy dodatkowo otwartą ankietę.
Czy Ekwipunek Akademii I oraz II przechodzi na serwer główny?
Ekwipunek będzie można przenieść, szczegółowe informacje podamy ok. 2 tygodnie przed łączeniem.
Czy Akademia będzie posiadać aktualizację Mroku, Wiatru oraz Ognia z gł. serwera?
Tak, na Akademii będą wszystkie dotychczasowe aktualizacje.
Ile kosztuje Item-Shop?
Cena podstawowego pakietu Item-Shop'u wynosi 50zł, pełny pakiet 100zł, a pakiet premium 200zł.
Pakiet podstawowy - Kostium, Fryzura, Zwierzak, Nakładka.
Pełny pakiet - Kostium, Fryzura, Zwierzak, Nakładka, Perm. Wierzchowiec, PPK, 7-dniowe VIP'y.
Pakiet Premium - Kostium, Fryzura, Zwierzak, Nakładka, Perm. Wierzchowiec, PPK, 7-dniowe VIP'y, Skrzynia Wydarzeń z Amuletami, Dopalacze, Mikstura Mądrości, Skrzynie Przetopów i Ryb
Czy płatności zagraniczne są wspierane?
Tak, wprowadziliśmy możliwość płatności zagranicznych za pomocą Stripe.com
Czy na serwerze będą Eventy Weekendowe?
Eventy będą stałe, w przypadku ewentualnego deficytu któregoś z przedmiotów wprowadzane będą dodatkowe eventy, niekoniecznie w weekendy.
Czy HYPER DAMP będzie dostępny na Akademii?
Tak, nagrody zostaną przebudowane. Walki będą aktywowane w sobotę oraz niedzielę o godzinie 19:00.
Wejście będzie dostępne od 100 poziomu postaci.
Czym jest HYPER DAMP?
Tryb HYPER DAMP (DeathMatch Arena Mode PVP) jest trybem, który polega na eliminacji przeciwników poprzez ich zabijanie bez żadnych większych wymagań, gracz otrzymuje statyczne bonusy — Specjalny Ekwipunek na czas walki.
Czy dostępne są płatności międzynarodowe?
Tak, w ostatnim czasie zadbaliśmy o różne metody płatności, m.in. płatność bankami zagranicznymi oraz kartą.
Cieszymy się, że udało się Wam dotrzeć do końca prezentacji.
Warto tutaj zaznaczyć że start Akdademii nie oznacza zaniedbania głównego serwera.
Wciąż będziemy aktywni oraz do waszej dyspozycji w każdej kwestii.
Z tego powodu mamy dodatkową siłę roboczą w administracji od ostatniego czasu.
Ze spokojem możecie kontynuować swoją przygodę na serwerze głównym i przygotowywać swoją postać do łączenia ze znacznym przypływem nowych graczy!
Chcielibyśmy podziękować każdemu, kto uczestniczy w rozwoju projektu Glevia2.pl,
mamy nadzieję, że zobaczymy się w grze!
Jeśli masz jakieś pytania odnośnie serwera, nie wahaj się — chętnie odpowiemy na Discord.
Start serwera Akademia 18 Października — 18:00
Giełda - ceny przedmiotów
W razie problemów - użyj CTRL+F5
W razie dalszych problemów prośba o kontakt.