Moleya - prywatny serwer Metin2
Moleya
#98
Sprawdź bezposrednio na stronie serwera
04.09.2021
xx.xx.xxxx
Moleya to serwer typu Easy/Pvp z maksymalnym 200 poziomem. Cała administracja ciężko pracowała nad wieloma szczegółami serwera, aby był w pełni dostosowany do potrzeb graczy oraz aby rozgrywka była jak najbardziej przyjemna i niekrótkofalowa jak na większości serwerach easy.
Zespół serwera składa się z 7 osób.
True - sponsor serwera
Maqabra - technik, pomysłodawca
Shaytan - pomysłodawca, rozgrywka
Tendo - mistrz gry
Nyle - mistrz gry
Nazyhak - reklama, pomysłodawca
Dezan - reklama, pomysłodawca
Typ serwera: Easy/PvP
Maksymalny poziom: 200
Punkty statystyk: 120
Ilość królestw: 2
6/7 bonus: tak
Umiejętności: wszystkie na P po wybraniu profesji
Jak na serwer Easy/PvP przystało początek rozgrywki musi być przyjemny. Zdecydowaliśmy się dodać
wybonowany ekwipunek, dopalacze oraz, stałego zwierzaka z możliwością rozwoju oraz
startowy zestaw(kostium, fryzura, nakładka, wierzchowiec).
Do panelu bocznego zostały dodane wszystkie niezbędne funkcje.
Expowisko od 75 poziomu postaci. Na mapie znajduje się 14 respów metinów oraz 14 respów bossow.
Czas respu metina: 3 minuty
Czas respu bossa: 3.5 minuty
Działający bonus: Diabły
Expowisko od 100 poziomu postaci. Na mapie znajduje się 13 respów metinów oraz 13 respów bossow.
Czas respu metina: 3.5 minuty
Czas respu bossa: 4 minuty
Działający bonus: Mistyki
Expowisko od 125 poziomu postaci. Na mapie znajduje się 12 respów metinów oraz 12 respów bossow.
Czas respu metina: 4 minuty
Czas respu bossa: 4.5 minuty
Działający bonus: Orki
Expowisko od 150 poziomu postaci. Na mapie znajduje się 11 respów metinów oraz 11 respów bossow.
Czas respu metina: 4 minuty
Czas respu bossa: 4.5 minuty
Działający bonus: Zwierzęta
Expowisko od 175 poziomu postaci. Na mapie znajduje się 10 respów metinów oraz 10 respów bossow.
Czas respu metina: 4 minuty
Czas respu bossa: 4.5 minuty
Działający bonus: Nieumarłe
Przepustki na wyzwania można zdobyć z metinów oraz bossów z map poziomem odpowiadającym poziomowi wyzwania.
Na dungeonach działają bonusy analogicznie do bonusów działających na mapach.
System zwierzaków na naszym serwerze przeszedł szereg modyfikacji.
Jedną z nich jest to, że zwierzaki posiadają własne umiejętności, które możemy rozwijać.
Do poziomu M1 umiejętności ulepszamy przez dodawanie punktów,
Od poziomu M1 do G1 wymagane jest czytanie ksiąg zwierzaka,
a od poziomu G1 do P trzeba będzie użyć Kamieni Duchowych Zwierzaka.
Dodatkowo zwierzak posiada swój ekwipunek(bransoleta, naszyjnik, kolczyki), które ulepszamy tak jak
każdy inny przedmiot.
Aby zmienić wygląd swojego zwierzaka należy użyć nakładki.
System pasów również przeszedł małą modyfikację. Do pasa można włożyć 3 dodatkowe bonusy,
których wartości prezentują się następująco:
Odporność na Miecze 1/3/5%
Odporność na broń Dwuręczną 1/3/5%
Odporność na Sztylety 1/3/5%
Odporność na Strzały 1/3/5%
Odporność na Dzwony 1/3/5%
Odporność na Wachlarze 1/3/5%
Silny przeciwko Zwierzętom 5/10%
Silny przeciwko Orkom 5/10%
Silny przeciwko Mistykom 5/10%
Silny przeciwko Nieumarłym 5/10%
Silny przeciwko Diabłom 5/10%
Wartość Ataku 10/30/50
Pasy można wytwarzać u Rzemieślnika.
Początkowe żywioły można zdobyć ze szkatułek bossów. Żywioły można ulepszać tylko i wyłącznie
Kamieniem Żywiołów, można do nich również włożyć 3 dodatkowe bonusy tak samo jak miało to miejsce
w systemie Pasów. Wartości tych bonusów to:
Odporność na Wojowników 1/2/3%
Odporność na Ninja 1/2/3%
Odporność na Sury 1/2/3%
Odporność na Szamanów 1/2/3%
Szansa na Krytyczne Uderzenie 1/3/5%
Szansa na Przeszywające Uderzenie 1/3/5%
Wartość Ataku 10/30/50
System run to uproszczony system alchemii z serwera globalnego.
Początkowe runy wytwarzamy u alchemika w każdym z pierwszych miast i ulepszamy je potem
tak jak normalny przedmiot.
Wprowadziliśmy na serwer możliwość kolorowania umiejętności według upodobań gracza.
Aby móc kolorować swoje umiejętności należy użyć Pergaminu Umiejętności.
Na naszym serwerze nie mogło zabraknąć również kolorowania rangi.
Aby móc kolorować swoje umiejętności należy użyć Pergaminu Rangi.
Aby łatwiej było Wam znaleźć przeciwnika na wojnę wprowadziliśmy panel w dostępnymi gildiami oraz
umożliwiliśmy wybór ilości punktów, do której wojna będzie się odbywać oraz ile maksymalnie członków będzie
w niej uczestniczyć.
Dodatkowo na mapie wojennej pod klawiszem TAB będzie dostępna tabela z aktualnymi statystykami poszczególnych graczy
uczestniczących w wojnie.
Aby wytworzyć szarfę prostą należy udać się do Theowahdan'a, który znajduje się w każdym z pierwszych miast.
Wymogiem do wytworzenia szarfy będzie drobna opłata w Yangach oraz Delikatne Sukno.
Kombinacja oraz absorpcja bonusów działa tak jak na każdym serwerze z tym, że maksymalny stopień to 25%.
Jest to "system", który ma za zadanie niwelować ilość ulepszaczy na rynku.
W zamian za ulepszacze, z których craftuje się poszczególne składniki kuli otrzymamy
dodatkowe bonusy na określoną ilość czasu. Kule można wytwarzać u Kowala.
Postanowiliśmy wprowadzić na serwer możliwość bezpośredniej teleportacji do metinów oraz bossów
znajdujących się na expowiskach. Panel ten można włączyć z poziomu panelu bocznego lub kombinacją CTRL + X.
Dywizje to kolejny system wprowadzony na serwer. Za Punkty Osiągnięć, które zdobywamy za pokonywanie
metinów, bossów oraz wykonywanie dungeonów możemy rozwijać dywizję. Im większa dywizja, tym lepsze
bonusy, które wspomagają postać. Dodatkowo każda dywizja ma własną ikonkę obok nazwy postaci.
Maks. PŻ 1000
Siła 5
Inteligencja 5
Zręczność 5
Witalność 5
Szansa na Krytyczne Uderzenie 5%
Szansa na Przeszywające Uderzenie 5%
Wartość Ataku 15
Silny Przeciwko Ludziom 5%
Silny Przeciwko Potworom 3%
Punkty rangi zwiększamy używając owoców życia. Im więcej punktów rangi
tym lepsze bonusy nam ona daje. Maksymalna ilość rangi to 1.500.000 punktów.
Wejście na mapę łowiecką możliwe jest u Rybaka. Łowić można tylko na tej mapie.
Szansą na złowienie ryby lub małży możemy zwiększyć czytając instrukcję łowiectwa.
Na serwerze jest możliwość wyłowienia 5 rodzaju ryb oraz małż.
Ryby dają nam dodatkowe bonusy, a z małży możemy otrzymać ciekawe nagrody(nawet Smocze Monety).
Na mapach od 75 poziomu będziemy mieli możliwość spotkania rud. Po wydobyciu
odpowiedniej ilości rudy udajemy się do Deokbae w celu wytworzenia przetopu.
Szansę na pomyślne wykopanie oraz na ilość wykopanej rudy możemy zwiększać rozwijając umiejętność Górnictwo.
Służy do tego Instrukcja Górnictwa.
Umiejętności pasywne postaci szkolimy do poziomu P.
Do G1 używamy odpowiednich instrukcji, które później zamieniamy na kamień duchowy.
Na wszystkie instrukcje działają rady i zwoje.
Wprowadziliśmy na serwer system, w którym możecie spróbować swojego szczęścia.
Loteria polega na oddawaniu danego przedmiotu. Im więcej przedmiotów oddamy, tym większa jest szansa na wygraną.
Oddawaj przedmioty, aby wygrać ciekawe nagrody(m.in. Smocze Monety).
Przedmioty można oddawać u Uriela.
Dodaliśmy system eventów, który składa się z 13 rodzajów wydarzeń w grze. Są to między innymi:
- największe obrażenia PvM (hit)
- największe obrażenia PvM (skill)
- największe obrażenia PvP (hit)
- największe obrażenia PvP (skill)
- największą ilość zabójstw graczy
- największą ilość zabitych potworów
- największą ilość zniszczonych metinów
- największą ilość zabitych bossów
- największą ilość zabójstw graczy na wierzchowcu
- największą ilość wyłowionych ryb
- największą ilość wykopanych rud
- największą ilość wydropionych przedmiotów
- największą ilość wydropionych yang
Dodatkowo w grze znajduje się panel z podglądem aktywnego eventu w postaci 5 najlepszych aktualnie graczy oraz
informacje na temat wydarzenia po kliknięciu na ikonkę "EVENT"
Kamienie z poziomem I możemy kupić u Handlarki. Następnie udajemy się do Rzemieślnika, aby
wytworzyć Kamienienie z poziomem II, które możemy już normalnie ulepszać.
Na serwerze występują misje biologa, kolekcjonera, metinologia oraz bossologia. Żeby zostawić jakąś nutkę
zaciekawienia nie będziemy rozpisywać tutaj każdej z powyższych serii misji.
Biologa można oddawać w panelu bocznym ekwipunku.
Do badań potrzebne będą następujące przedmioty:
Badania to nic innego jak oddawanie szkatułek władców.
Do badań potrzebne będą następujące szkatułki:
Q: Skąd zdobędę ekwipunek do expa?
A: Biżuteria do expa do zdobycia jest z metinów na mapie 50 lv, broń do expa z pierwszego dungeonu, a specjalka ze szkatułek bossów z każdej mapy
Q: Skąd ekwipunek do pvp?
A: Cały set ekwipunku pvp do zdobycia jest u podstawowych handlarzy w pierwszych miastach
Q: Jakie są maksymalne średnie na serwerze
A: 60 sr
Q: Czy są ograniczenia lvl na mapy oraz dungeony
A: Ograniczenia nałożone są na mapy jest to +/- 49 lvl, za to na dungeonach nie ma żadnych limitów
Q: Czy ItemShop jest czasowy oraz czy trzeba kupować osobne sety do pvp i pvm?
A: Oprócz 30 dniowych wierzchowców cały ItemShop jest na stałe oraz daje bonusy zarówno do pvp jak i pvm
Q: Czy skille od razu otrzymuje się na P?
A: Tak, po wybraniu klasy naszej postaci otrzymujemy umiejętności na poziomie P
Q: Czy na serwerze dostępna jest zmiana umiejętności?
A: Nie ma takiej opcji
Prezentacja może ulec zmianie w każdej chwili i nie odzwierciedla
ona wszystkich rzeczy, które znajdziecie na serwerze.