Dreikon - prywatny serwer Metin2
Dreikon
#98
Sprawdź bezposrednio na stronie serwera
W życiu każdego Gracza nadchodzi taki dzień, w którym zastanawia się nad sensem życia. To, co do tej pory zrobił, co osiągnął. O czym więc myśleli? Oczywiście, że o Dreikonie! Wysokie lvl'e, perfekcyjny ekwipunek mieniący się w buffach najinteligentniejszych, dreikonowych szamanek. Skończone questy, które kształtowały nie tylko ich silne ciało, ale również podnosiły wiedzę i doświadczenie. Udawanie choroby, by nie iść do szkoły tylko dlatego, że był event. Niespanie po nocach, bo wprowadzili update. Kupowanie energetyków litrami, bo trzeba pokazać innym na spocie, która gildia jest TOP1. Teraz możecie udowodnić to ponownie, ponieważ zdecydowaliśmy się na stworzenie nowej edycji Dreikona. Serwer zachowujący klimat starej rozgrywki, niezaginionym urokiem, lecz odświeżonymi systemami, w których głównie stawiamy na rywalizację, dzięki którym serwer ma prawo bytu na rynku w 2022 roku.
Typ serwera: Easy
Maksymalny poziom: 160
Punkty statystyk: 120
Ilość królestw: 2
6/7 bonus: tak
Umiejętności: wszystkie na P po wybraniu profesji
11.06.2022
Zamknięte: 27.05.2022
Otwarte: 3.06.2022
Aby start na serwerze był przyjemny dodaliśmy wybonowany ekwipunek, dopalacze, stałego zwierzaka z możliwością rozwoju oraz startowy zestaw(kostium, fryzura, nakładka, wierzchowiec) w barwach wybranego królestwa.
Wprowadziliśmy na serwer możliwość kolorowania umiejętności według upodobań gracza.
Aby móc kolorować swoje umiejętności należy użyć Pergaminu Umiejętności.
Rozwinięcie tej umiejętności pasywnej zwiększa zadawane obrażenia i czas przemiany.
Rozwinięcie tej umiejętności pasywnej zwiększa szansę na złowienie ryby.
Rozwinięcie tej umiejętności pasywnej zwiększa ilość wykopanej rudy oraz szansę na jej wykopanie.
Rozwinięcie tej umiejętności pasywnej zwiększa szansę na zebranie rośliny jak i kolejnych.
Rozwinięcie tej umiejętności pasywnej zwiększa Siłę przeciwko Ludziom oraz Zręczność.
Rozwinięcie tej umiejętności pasywnej zwiększa Siłę przeciwko Potworom oraz Siłę.
Rozwinięcie tej umiejętności pasywnej zwiększa Szybkość Zaklęcia oraz Inteligencję.
Rozwinięcie tej umiejętności pasywnej zwiększa Szansę na Cios Krytyczny oraz Witalność.
Rozwinięcie tej umiejętności pasywnej zwiększa Punkty Życia.
Nazwa Bonusu | Wartość |
Maks. PŻ | 2000 |
Witalność | 12 |
Inteligencja | 12 |
Siła | 12 |
Zręczność | 12 |
Szybkość Ataku | 8 |
Szybkość Zaklęcia | 20 |
Regeneracja PŻ | 30 |
Szansa na Otrucie | 8 |
Szansa na Omdlenie | 8 |
Szansa na Krytyczne Uderzenie | 10 |
Szansa na Przeszywające Uderzenie | 10 |
Silny Przeciwko Ludziom | 10 |
Silny Przeciwko Zwierzętom | 20 |
Silny Przeciwko Orkom | 20 |
Silny Przeciwko Mistykom | 20 |
Silny Przeciwko Nieumarłym | 20 |
Silny Przeciwko Diabłom | 20 |
Obrażenia dodane do PŻ | 10 |
Blok Ciosów | 15 |
Szansa na Uniknięcie Strzały | 15 |
Odporność na Miecze | 12 |
Odporność na broń Dwuręczną | 12 |
Odporność na Sztylety | 12 |
Odporność na Dzwony | 12 |
Odporność na Wachlarze | 12 |
Odporność na Strzały | 12 |
Odporność na Magię | 12 |
Odbicie Ciosu | 10 |
Odporność na Trucizny | 5 |
Odporność na Omdlenia | 1 |
Wartość Ataku | 50 |
Nazwa Bonusu | Wartość | Wartość |
Maks. PŻ | 1000 | 2000 |
Szansa na Krytyczne Uderzenie | 4 | 8 |
Szansa na Przeszywające Uderzenie | 4 | 8 |
Szybkość Ataku | 3 | 5 |
Wartość Ataku | 15 | 30 |
Silny Przeciwko Ludziom | 2 | 4 |
Silny Przeciwko Potworom | 2 | 4 |
Szybkość Ruchu | 3 | 5 |
Obrona | 15 | 30 |
Expowisko od 85 poziomu postaci. Na mapie znajduje się 16 respów metinów oraz 16 respów bossow.
Czas respu: 3 minuty
Działający bonus: Silny przeciwko Mistykom
Expowisko od 100 poziomu postaci. Na mapie znajduje się 14 respów metinów oraz 14 respów bossow.
Czas respu: 4 minuty
Działający bonus: Silny przeciwko Orkom
Expowisko od 115 poziomu postaci. Na mapie znajduje się 12 respów metinów oraz 12 respów bossow.
Czas respu: 5 minut
Działający bonus: Silny przeciwko Zwierzętom
Expowisko od 130 poziomu postaci. Na mapie znajduje się 10 respów metinów oraz 10 respów bossow.
Czas respu: 5 minut
Działający bonus: Silny przeciwko Nieumarłym
Expowisko od 145 poziomu postaci. Na mapie znajduje się 8 respów metinów oraz 8 respów bossow.
Czas respu: 5 minut
Działający bonus: Silny przeciwko Diabłom
Wyprawy na serwerze nie są zbytnio skomplikowane i trwają parę minut.
Każda wyprawa posiada te same zadania do wykonania.
Są to m.in. zniszczenie metinów, pokonanie potworów i władcy wyprawy.
Wyprawa od 55 poziomu. Głównym celem jest zdobycie przedmiotów PvM.
Wyprawa od 85 poziomu. Aby spróbować swoich sił na wyprawie potrzebny będzie
Wyprawa od 100 poziomu. Aby spróbować swoich sił na wyprawie potrzebny będzie
Wyprawa od 115 poziomu. Aby spróbować swoich sił na wyprawie potrzebny będzie
Wyprawa od 130 poziomu. Aby spróbować swoich sił na wyprawie potrzebny będzie
Wyprawa od 145 poziomu. Aby spróbować swoich sił na wyprawie potrzebny będzie
Na mapę wypraw możemy udać się mając 55 poziom. Znajdziemy tam strażników, u których
znajduje się wejście na daną wyprawę.
Mapa łowiecka jak sama nazwa wskazuje jest jedyną mapą, na której będziemy mieli
możliwość wyłowienia ryb. Na mapę możemy wejść posiadając 85 poziom.
Kopalnia jak sama nazwa wskazuje jest jedyną mapą, na której będziemy mieli
możliwość wykopania rud. Na mapę możemy wejść posiadając 85 poziom.
Mapa, na której o godzinie 20:00 zrespi się legenda serwerowa.
Na mapę możemy wejść posiadając 145 poziom.
Na serwerze znajdziemy różnego rodzaju misje. Te, które zleci biolog i kolekcjoner
będziemy oddawali w specjalnym panelu. Resztę misji wykonujemy u NPC, który nam je zleci.
Poziom: 85
Wymagana ilość: 10
Limit czasowy: 10 sekund
Szansa na przyjęcie: 80%
Poziom: 100
Wymagana ilość: 20
Limit czasowy: 10 sekund
Szansa na przyjęcie: 70%
Poziom: 115
Wymagana ilość: 30
Limit czasowy: 10 sekund
Szansa na przyjęcie: 60%
Poziom: 130
Wymagana ilość: 40
Limit czasowy: 10 sekund
Szansa na przyjęcie: 50%
Poziom: 145
Wymagana ilość: 50
Limit czasowy: 10 sekund
Szansa na przyjęcie: 40%
Poziom: 85
Wymagana ilość: 10
Limit czasowy: 10 sekund
Szansa na przyjęcie: 80%
Poziom: 100
Wymagana ilość: 20
Limit czasowy: 10 sekund
Szansa na przyjęcie: 70%
Poziom: 115
Wymagana ilość: 30
Limit czasowy: 10 sekund
Szansa na przyjęcie: 60%
Poziom: 130
Wymagana ilość: 40
Limit czasowy: 10 sekund
Szansa na przyjęcie: 50%
Poziom: 145
Wymagana ilość: 50
Limit czasowy: 10 sekund
Szansa na przyjęcie: 40%
Poziom: 85
Wymagana ilość: 10
Poziom: 100
Wymagana ilość: 20
Poziom: 115
Wymagana ilość: 30
Poziom: 130
Wymagana ilość: 40
Poziom: 145
Wymagana ilość: 50
Poziom: 85
Wymagana ilość: 1000
Poziom: 100
Wymagana ilość: 2000
Poziom: 115
Wymagana ilość: 3000
Poziom: 130
Wymagana ilość: 4000
Poziom: 145
Wymagana ilość: 5000
Metinologia polega na niszczeniu wymaganej ilości kamieni metin.
Bossologia polega na niszczeniu wymaganej ilości władców na mapach.
Rangę postaci zwiększamy używając Owocu Życia. Im wyższa ranga tym lepsze
bonusy jakie wzmacniają naszą postać. Listę rang oraz bonusy znajdziemy nieco niżej.
Owoc zwiększa ilość punktów rangi o losową ilość (750, 100, 1250)
Nazwa Rangi | Punkty Rangi | Silny przeciwko Ludziom | Silny przeciwko Potworom | Szansa na Krytyczne Uderzenie | Maks. PŻ |
Przyjazny | 10.000 | 3 | 3 | 0 | 0 |
Dobry | 20.000 | 6 | 6 | 0 | 0 |
Szlachetny | 40.000 | 9 | 9 | 0 | 0 |
Rycerski | 70.000 | 12 | 12 | 0 | 0 |
Odważny | 100.000 | 15 | 15 | 0 | 0 |
Bohaterski | 150.000 | 18 | 18 | 0 | 0 |
Waleczny | 200.000 | 21 | 21 | 5 | 0 |
Wojenny | 300.000 | 24 | 24 | 10 | 0 |
Brawurowy | 450.000 | 27 | 27 | 15 | 0 |
Heroiczny | 750.000 | 30 | 30 | 20 | 5000 |
Legendarny | 1.000.000 | 33 | 33 | 25 | 10000 |
Niebezpieczny | 1.500.000 | 36 | 36 | 30 | 15000 |
Nieustraszony | 2.000.000 | 39 | 39 | 35 | 20000 |
Nieobliczalny | 3.000.000 | 42 | 42 | 40 | 25000 |
Pokerowy | 4.000.000 | 45 | 45 | 45 | 30000 |
Postanowiliśmy lekko edytować system gildii. Od teraz, aby awansować poziom gildii
potrzebna będzie Fiolka Doświadczenia, którą zdobyć można na wyprawach.
Fiolkę może użyć każdy członek gildii.
W zamian za to, że poziom gildii zwiększa się nieco trudniej postanowiliśmy dodać bonusy,
które działają w każdym momencie bez potrzeby ich aktywowania.
Bonusy gildii dostajemy co 5 poziomów.
Aby ułatwić szukanie chętnych na wojny dodaliśmy listę gildii gotowych do wojny.
Dodatkowo, aby mieć większą możliwość dostosowania wojny można wybrać
maksymalną ilość członków na wojnie oraz do ilu punktów wojna będzie trwać.
Usunęliśmy również opcję "Pole", aby nie następowały pomyłki przy wyzywaniu.
System alchemii to nic innego jak w dużym stopniu uproszczona alchemia z serwera globalnego.
Aby wytworzyć jedną z 6 podstawowych run udajemy się do Alchemika, który znajduje się
w każdym Pierwszym Mieście. Aby wytworzyć runę będzie potrzebna nam niewielka ilość
danego rodzaju Cor Draconis oraz Yang.
System Run to system, którego zadaniem jest wzmocnienie postaci o
losowy bonus na określony czas. Aby wylosować bonus będzie potrzebna nam Tajemnicza Runa.
Aby wytworzyć Tajemniczą Runę udajemy się do Kowala, który w zamian za parę
i drobną ilość Yang wytworzy nam Tajemniczą Runę.
System, którego nie mogło zabraknąć na Dreikonie. Smocze Kamienie to nic innego
jak przedmiot, który wzmacnia postać o odporność na daną broń.
Runy wytwarzamy u Deokbae oferując mu w zamian rudy wykopane w kopalni.
Dywizje to kolejny system wprowadzony na serwer.
Za Punkty Osiągnięć możemy rozwijać dywizję. Im większa dywizja, tym lepsze
bonusy, które wspomagają postać. Dodatkowo każda dywizja ma własną ikonkę obok nazwy postaci.
Punkty Osiągnięć zdobywamy za niszczenie metinów, pokonywanie władców
oraz przechodzenie wypraw.
Kamienie z poziomem I możemy kupić u Handlarki.
Gdy posiadamy już kamienie z poziomem I udajemy się do Konfucjusza, aby
wytworzyć Kamienienie z poziomem II, które możemy już normalnie ulepszać.
Postanowiliśmy dodać Legendarny stopień ulepszania kamieni. Aby wytworzyć
Legendarny Kamień Duszy musimy posiadać 10 sztuk wybranego przez nas kamienia
oraz niewielką ilość Yang.
System pasów również przeszedł małą modyfikację.
Na serwerze znajdziemy 2 rodzaje pasów, do PvP i PvM.
Do pasa można włożyć 4 dodatkowe bonusy, o czym trochę niżej.
Aby wytworzyć wybrany rodzaj pasu udajemy się do Yon-I-Walker, po zaoferowaniu mu
paru przedmiotów i niewielkiej ilości Yang wytworzy nam wybrany pas.
Do pasów możemy dodać dodatkowe 4 bonusy.
Nazwa Bonusu | Wartość | Wartość | Wartość |
Odporność na Miecze | 1 | 3 | 5 |
Odporność na broń Dwuręczną | 1 | 3 | 5 |
Odporność na Sztylety | 1 | 3 | 5 |
Odporność na Dzwony | 1 | 3 | 5 |
Odporność na Wachlarze | 1 | 3 | 5 |
Odporność na Strzały | 1 | 3 | 5 |
Silny Przeciwko Zwierzętom | 5 | 10 | 15 |
Silny Przeciwko Orkom | 5 | 10 | 15 |
Silny przeciwko Mistykom | 5 | 10 | 15 |
Silny Przeciwko Nieumarłym | 5 | 10 | 15 |
Silny Przeciwko Diabłom | 5 | 10 | 15 |
Wartość Ataku | 30 | 60 | 90 |
Aby wytworzyć szarfę prostą należy udać się do Theowahdan'a, który znajduje się w każdym z pierwszych miast.
Wymogiem do wytworzenia szarfy będzie drobna opłata w Yangach oraz Delikatne Sukno.
Kombinacja oraz absorpcja bonusów działa tak jak na każdym serwerze z tym, że maksymalny stopień to 25%.
System zwierzaków na naszym serwerze przeszedł szereg modyfikacji.
Jedną z nich jest to, że zwierzaki awansujemy poprzez używanie Karmy Zwierzaka.
Karma zwiększa ilość punktów zwierzaka o losową ilość punktów (2000, 2500, 3000)
Kolejną modyfikacją jest to, że zwierzaki posiadają własne umiejętności.
Do poziomu M1 umiejętności ulepszamy przez dodawanie punktów,
Od poziomu M1 do G1 wymagane jest czytanie ksiąg zwierzaka,
a od poziomu G1 do P trzeba będzie użyć Kamieni Duchowych Zwierzaka.
Rozwinięcie tej umiejętności zwierzaka zwiększa Punkty Życia.
Rozwinięcie tej umiejętności zwierzaka zwiększa Siłę przeciwko Ludziom.
Rozwinięcie tej umiejętności zwierzaka zwiększa Siłę przeciwko Potworom.
Rozwinięcie tej umiejętności zwierzaka zwiększa Szansę na Cios Krytyczny.
Rozwinięcie tej umiejętności zwierzaka zwiększa Szansę na Przeszywające Uderzenie.
Ostatnią modyfikacją tego systemu jest to, że każdy zwierzak posiada 3 miejsca na
swój własny ekwipunek, który możemy ulepszać.
Legenda, czyli Zielony Smok pojawia się w świecie Dreikon równo o 20:00.
Z tego władcy mamy możliwość zdobycia bardzo cennych przedmiotów m.in. unikatowy zestaw kostiumów,
jak i przedmioty z ItemShop'u.
Q: Skąd zdobędę ekwipunek do PvM?
A: Cały set ekwipunku PvM do zdobycia jest na wyprawie Komnata Smoka.
Q: Skąd zdobędę ekwipunek do PvP?
A: Cały set ekwipunku PvP do zdobycia jest u handlarzy w pierwszych miastach.
Q: Jakie są maksymalne średnie na serwerze?
A: 60%
Q: Czy są ograniczenia lvl na mapy oraz dungeony
A: Ograniczenia nałożone są na mapy jest to +/- 29 lvl, za to na dungeonach nie ma żadnych limitów.
Q: Czy ItemShop jest czasowy oraz czy trzeba kupować osobne sety do PvP i PvM?
A: Cały ItemShop jest na stałe oraz daje bonusy zarówno do PvP jak i PvM.
Q: Czy skille od razu otrzymuje się na poziomie P?
A: Tak, po wybraniu klasy naszej postaci otrzymujemy umiejętności na poziomie P.
Q: Czy na serwerze dostępna jest zmiana umiejętności?
A: Istnieje możliwość zakupienia w ItemShop'ie.
Prezentacja może ulec zmianie w każdej chwili i nie odzwierciedla
ona wszystkich rzeczy, które znajdziecie na serwerze.