Logo

Valium - prywatny serwer Metin2



ADS - facebook: Metin2.priv.pl, discord: @wildfire.dev

Aktywny

Valium

Twoja ocena:

Średnia ocena(21): 3.50 ★

Sprawdź bezposrednio na stronie serwera

Po kilku latach serwera przyszedł czas na uzupełnienie prezentacji serwera o wszystkie aktualizacje oraz uszeregowanie wszystkich informacji. Serwer na przestrzeni lat zmienił się o 180 stopni i uznaliśmy, że konieczne jest uporządkowanie wszystkiego.

Miłej lektury!

Typ Serwera - Medium

Maksymalny Poziom Postaci - 135

Maksymalny Poziom Zwierzaka - 150

Strona: https://valium.pl/

Forum: https://forum.valium.pl/

FP: https://www.facebook.com/ValiumMt2/

TS3: ts.valium.pl

          

Skrzynia Startowa             Skrzynia na 10 poziom        Skrzynia na 20 poziom        Skrzynia na 30 poziom

 

         

Skrzynia na 40 poziom        Skrzynia na 50 poziom       Skrzynia na 60 poziom       Skrzynia na 70 poziom

               

       

   Skrzynia na 80 poziom        Skrzynia na 90 poziom       Skrzynia na 100 poziom 




75-85 lvl




120-125 lvl




130 lvl

Ekwipunek Yohara:

79 lvl

95 lvl

121 lvl

135 lvl

Zatruty Miecz (75-85 lvl) Miecz Mroku (120-125 lvl)  Jotuński Miecz (130 lvl)

 

Ekwipunek Yohara:

 

Miecz Nimfy (65 lvl) / Zatruty Miecz (75-85 lvl) Miecz Nocnej Aury (79 lvl)

 Zatruty Miecz (75-85 lvl) /   Miecz Mroku (120-125 lvl) Miecz Wieczn. Lodu (95 lvl)

 Miecz Mroku (120-125 lvl) /  Jotuński Miecz (130 lvl) Miecz Smoczej Krwi (121 lvl)

 Jotuński Miecz (130 lvl) Miecz Wężowego Wiatru (135 lvl)

 Miecz Nocnej Aury (79 lvl)  Miecz Wieczn. Lodu (95 lvl)  Miecz Smoczej Krwi (121 lvl)  Miecz Wężowego Wiatru (135 lvl)

 Zbroja Wygnańców (75-85 lvl) Zbroja Mroku (120-125 lvl) Jotuńska Zbroja (130 lvl)

 

Ekwipunek Yohara:

 

 Zbroja Wygnańców (75-85 lvl) /  Zbroja Mroku (120-125 lvl) /  Jotuńska Zbroja (130 lvl) Zbroja Nocnej Aury (79 lvl)

 Zbroja Wygnańców (75-85 lvl) /  Zbroja Mroku (120-125 lvl) /  Jotuńska Zbroja (130 lvl)Zbroja Wieczn. Lodu (95 lvl)

 Zbroja Mroku (120-125 lvl) /  Jotuńska Zbroja (130 lvl) Zbroja Smoczej Krwi (121 lvl)

 Jotuńska Zbroja (130 lvl) Zbroja Wężowego Wiatru (135 lvl)

 Zbroja Nocnej Aury (79 lvl)  Zbroja Wieczn. Lodu (95 lvl)   Zbroja Smoczej Krwi (121 lvl)   Zbroja Wężowego Wiatru (135 lvl)




35 lvl




80-90 lvl




95-105 lvl




110-120 lvl




120-125 lvl




130 lvl

Ekwipunek Yohara:

 

79 lvl

95 lvl

121 lvl

135 lvl

 

Bojowy Miecz (65 lvl)Miecz Trytona (80-90 lvl) Runiczny Miecz (95-105 lvl) Księżycowy Miecz (110-120 lvl) Miecz Magmy (120-125 lvl)

Miecz Smoka Mroku (130 lvl)

 

Ekwipunek Yohara:

 

Miecz Nimfy (65 lvl) / Zatruty Miecz (75-85 lvl) Miecz Lotosu (79 lvl)

 Księżycowy Miecz (110-120 lvl) / Miecz Magmy (120-125 lvl) /

Miecz Smoka Mroku (130 lvl)

 Runiczny Miecz Smoka (95 lvl)

 Miecz Magmy (120-125 lvl) /

Miecz Smoka Mroku (130 lvl)

 Miecz Czarnego Ognia (121 lvl)

Miecz Smoka Mroku (130 lvl) Miecz Złotego Smoka (135 lvl)

 Runiczny Miecz Smoka (95 lvl)   Miecz Czarnego Ognia (121 lvl)  Miecz Złotego Smoka (135 lvl)

Szczegółowe informacje na temat wszystkich broni (bonusy oraz potrzebne ulepszacze) są TUTAJ

 Zbroja z Czarnej Stali (66-70 lvl) Zbroja z Nieb. Stali (80-90 lvl) Zbroja Diabel. Rogu (95-105 lvl) Księżycowa Zbroja (110-120 lvl) Magmowa Zbroja (120-125 lvl) Zbroja Smoka Mroku (130 lvl)

 

Ekwipunek Yohara:

 

  Leg. Roślinna Zbroja (35 lvl) Zbroja z Nieb. Stali (80-90 lvl) Księżycowa Zbroja (110-120 lvl) Magmowa Zbroja (120-125 lvl) Zbroja Smoka Mroku (130 lvl) Zbroja Lotosu (79 lvl)

 Księżycowa Zbroja (110-120 lvl) Magmowa Zbroja (120-125 lvl) Zbroja Smoka Mroku (130 lvl) Runiczna Zbroja Smoku (95 lvl)

 Magmowa Zbroja (120-125 lvl) Zbroja Smoka Mroku (130 lvl) Zbroja Czarnego Ognia (121 lvl)

 Zbroja Smoka Mroku (130 lvl) Zbroja Złotego Smoka (135 lvl)

 Zbroja Lotosu (79 lvl)   Runiczna Zbroja Smoku (95 lvl)   Zbroja Czarnego Ognia (121 lvl)   Zbroja Złotego Smoka (135 lvl)

Szczegółowe informacje na temat wszystkich zbroi (bonusy oraz potrzebne ulepszacze) są TUTAJ

Bransol. z Nieb Łez (54 lvl)Turmalinowa Bransoleta (110 lvl)Rubinowa Bransoleta (125 lvl)Szafirowa Bransoleta (130 lvl)Szmaragdowa Bransoleta (135 lvl)

 

 Opaska Krysz. Duszy (90-100 lvl) Opaska Mroku (120-125 lvl) Opaska Ziemi (127-130 lvl)

 

Ekwipunek Yohara:

 

 Opaska Krysz. Duszy (90-100 lvl)Lazurowa Opaska SungMa (79 lvl) /Onyks. Opaska SungMa (95 lvl)

 

 Opaska Mroku (120-125 lvl)Szkarł. Opaska SungMa (121 lvl)

 

 Opaska Ziemi (127-130 lvl)Złota Opaska SungMa (131 lvl)

 

Szczegółowe informacje na temat wszystkich bransolet (bonusy oraz potrzebne ulepszacze) są TUTAJ

 

 Naszyj. Z Niebiań. Łez (54) Turmalinowy Naszyjnik (110) Rubinowy Naszyjnik (125 lvl) Szafirowy Naszyjnik (130 lvl) Szmaragdowy Naszyjnik (135 lvl)

 

 Naszyjnik Krysz. Duszy (60 lvl) Naszyjnik Mroku (120-125 lvl) Naszyjnik Ziemi (127-130 lvl)

 

Ekwipunek Yohara:

 

 Naszyjnik Krysz. Duszy (60 lvl) Laz. Naszyjnik SungMa (79 lvl) / Onyks. Naszyjnik SungMa (95 lvl)

 

 Naszyjnik Mroku (120-125 lvl) Szk. Naszyjnik SungMa (121 lvl)

 

 Naszyjnik Ziemi (127-130 lvl) Złoty Naszyjnik SungMa (131 lvl)

 

Szczegółowe informacje na temat wszystkich naszyjników (bonusy oraz potrzebne ulepszacze) są TUTAJ

 

Kolczyki Z Niebiań. Łez (54 lvl) Turmalinowe Kolczyki (110 lvl)Rubinowe Kolczyki (125 lvl)Szafirowe Kolczyki (130 lvl)Szmaragdowe Kolczyki (135 lvl)

 

Kolczyki Krysz. Duszy (100-110 lvl) Kolczyki Mroku (120-125 lvl)Kolczyki Ziemi (127-130 lvl)

 

Ekwipunek Yohara:

 

Kolczyki Krysz. Duszy (100-110 lvl) Lazur. Kolczyki SungMa (79 lvl) / Onyks. Kolczyki SungMa (95 lvl)

 

 Kolczyki Mroku (120-125 lvl) Szkar. Kolczyki SungMa (121 lvl)

 

 Kolczyki Ziemi (127-130 lvl) Złote Kolczyki SungMa (131 lvl)

 

Szczegółowe informacje na temat wszystkich kolczyków (bonusy oraz potrzebne ulepszacze) są TUTAJ

Ekstazyjne Buty (47 lvl) /Deszczowe Buty (51 lvl) /Buty Feniksa (55 lvl)
Buty Euforii (75 lvl) / Kozaki Glorii (75 lvl) /Buty Qilina (75 lvl) /Buty Zimorodka (75 lvl)Ogniste Buty (90-100 lvl) / Buty Oceanu (110 lvl)

 

Ogniste Buty (90-100 lvl)Buty Mroku (120-125 lvl)Buty Ziemi (127-130 lvl)

 

Buty Oceanu (110 lvl)Buty Nonszalancji (120 lvl) / Buty Chaosu (120 lvl) /Buty Pogromu (120 lvl)

 

Buty Nonszalancji (120 lvl) Buty Szaleństwa (135 lvl)

 

Buty Chaosu (120 lvl) Buty Tajfunu (135 lvl)

 

Ekwipunek Yohara:

 

Ogniste Buty (90-100 lvl)Lazurowe Buty SungMa (79 lvl) /Onyksowe Buty SungMa (95 lvl)

 

Buty Mroku (120-125 lvl)Szkarłatne Buty SungMa (121 lvl)

 

Buty Ziemi (127-130 lvl)Złote Buty SungMa (131 lvl)

 

Szczegółowe informacje na temat wszystkich butów(bonusy oraz potrzebne ulepszacze) są TUTAJ

 Pas Przepychu 75 lvl) Pas Mądrości (100 lvl)  Pas z Ametystu (120-125 lvl) Pas Ziemi (127-130 lvl)

 Pas Mroku (85 lvl) Pas Runiczny (110 lvl) Pas Z Rubinu (125 lvl) Pas Z Szafiru (130 lvl) Pas Przeznaczenia (135 lvl)

Ekwipunek Yohara:

 Pas Mądrości (100 lvl) Lazurowy Pas SungMa (79 lvl)

 Pas Mądrości (100 lvl) Onyksowy Pas SungMa (95 lvl)

 Pas Mroku (120-125 lvl) Szkarłatny Pas SungMa (121 lvl)

 Pas Ziemi (127-130 lvl) Złoty Pas SungMa (131 lvl)

Szczegółowe informacje na temat wszystkich pasów(bonusy oraz potrzebne ulepszacze) są TUTAJ

Maska Strachu (60 lvl)Hełm Mistrza Wojny (80-90 lvl)Stalowy Hełm Smoków (110 lvl)Hełm Klątwy (120-125 lvl) Hełm Sreb. Smoka (130 lvl) /  Hełm Nieb. Smoka (130 lvl)

Szczegółowe informacje na temat wszystkich hełmów(bonusy oraz potrzebne ulepszacze) są TUTAJ

Sokola Tarcza (61 lvl) / Lwia Tarcza (61 lvl) / Tarcza Tygrysa (61 lvl) / Tarcza Smoka (61 lvl) Tarcza Trzech Władców (90-100 lvl) Tarcza Aureoli (120-125 lvl) Tarcza Natury (130 lvl)

 

 Tarcza Tytanów (79 lvl) Tarcza Heraklesa (130 lvl)

Szczegółowe informacje na temat wszystkich tarcz (bonusy oraz potrzebne ulepszacze) są TUTAJ

 

- Lód

Mapy, gdzie występuje bonus: Góra Sohan, Grota AV1, Grota AV2, Goblińskie Moczary

Dungeon, gdzie występuje bonus: Lodowa Meley, Nefrytowe Wyspy, Komnata Smoka, Nemere

 

- Mrok

Mapy, gdzie występuje bonus: Ametystowe Wzgórza, Las Duchów, V1, V2, Świątynia Hwang

Dungeon, gdzie występuje bonus: Legowisko Chena, Grota Rhaegala, Diabelskie Katakumby, Leśna Polana

 

- Ogień

Mapy, gdzie występuje bonus: Ognista Ziemia, Czerwony Las, Archipelag Gnolli, Pustynia Yongbi

Dungeon, gdzie występuje bonus: Ognista Meley, Jotuńskie Moczary, Siedlisko Mantykor, Dolina Gigantów, Kanion Yongbi

 

- Ziemia

Mapy, gdzie występuje bonus: Pustynia Thar, Półwysep Drosera, Dolina Orków

Dungeon, gdzie występuje bonus: Wyzwanie Seta, Labirynt Lodowego Smoka, Ruiny Ma-Ani, Przeklęty Okręt

 

Dolina Orków

Poziom: brak

Bonusy: Orki, Ziemia

Resp Bossów: 1x 4h, 2x 15min

Legendarny Boss: brak

Link do Wikipedii: KLIK

Pustynia Yongbi

Poziom: brak

Bonusy: Ogień

Resp Bossów: 1x 4h, 1x 1h

Legendarny Boss: brak

Link do Wikipedii: KLIK

Małpi Gaj

Poziom: brak

Bonusy: Zwierzęta

Resp Bossów: 1x 30min, 2x 15min

Legendarny Boss: brak

Link do Wikipedii: KLIK

Świątynia Hwang

Poziom: brak

Bonusy: Mistyki, Mrok

Resp Bossów: 1x 4h, 2x 1h

Legendarny Boss: brak

Link do Wikipedii: KLIK

Góra Sohan

Poziom: brak

Bonusy: Lód

Resp Bossów: 1x 4h, 1x 1h

Legendarny Boss: brak

Link do Wikipedii: KLIK

Ognista Ziemia

Poziom: brak

Bonusy: Ogień

Resp Bossów: 1x 4h, 1x 1h

Legendarny Boss: brak

Link do Wikipedii: KLIK

Loch Pająków V1

Poziom: brak

Bonusy: Mrok

Resp Bossów: 1x 30min

Legendarny Boss: brak

Link do Wikipedii: KLIK

Loch Pająków V2

Poziom: brak

Bonusy: Mrok

Resp Bossów: brak

Legendarny Boss: Baronówna Pająków (4h)

Link do Wikipedii: KLIK

Las Duchów

Poziom: brak

Bonusy: Mrok

Resp Bossów: 1x 1h

Legendarny Boss: brak

Link do Wikipedii: KLIK

Czerwony Las

Poziom: brak

Bonusy: Ogień

Resp Bossów: 1x 2h

Legendarny Boss: brak

Link do Wikipedii: KLIK

Półwysep Drosera

Poziom: 55-79

Bonusy: Zwierzęta, Ziemia

Resp Bossów: 3x 3h

Legendarny Boss: Roślinna Bestia (4h)

Link do Wikipedii: KLIK

Grota Wygnańców V1

Poziom: 75+

Bonusy: Diabły, Lód

Resp Bossów: brak

Legendarny Boss: Silna Lodowa Wiedźma (8h)

Link do Wikipedii: KLIK

Grota Wygnańców V2

Poziom: 75+

Bonusy: Diabły, Lód

Resp Bossów: 1x co 4h, 3x 2h (lotne)

Legendarny Boss: brak

Link do Wikipedii: KLIK

Goblińskie Moczary

Poziom: 95+

Bonusy: Mistyki, Lód

Resp Bossów: 3x co 4h

Legendarny Boss: Olbrz. Goblini Imperator (12h)

Link do Wikipedii: KLIK

Archipelag Gnolli

Poziom: 107+

Bonusy: Mistyki, Ogień

Resp Bossów: 3x co 4h

Legendarny Boss: Duratus (12h)

Link do Wikipedii: KLIK

Ametystowe Wzgórza

Poziom: 120+

Bonusy: Mistyki, Mrok

Resp Bossów: 3x co 4h

Legendarny Boss: Ametystowy Wódz (12h)

Link do Wikipedii: KLIK

Pustynia Thar

Poziom: 127+

Bonusy: Mistyki, Ziemia

Resp Bossów: 3x co 4h

Legendarny Boss: Smok Ziemi (24h)

Link do Wikipedii: KLIK

Poziom: 79-94

Bonusy: Mistyki, Mrok, Ziemia, SungMa

Resp Bossów: 3x co 1h oraz 3x co 3h

Legendarny Boss: Hades (24h)

Link do Wikipedii: KLIK

Poziom: 95-120

Bonusy: Mistyki, Mrok, Ziemia, SungMa

Resp Bossów: 3x co 1h oraz 3x co 3h

Legendarny Boss: Haxorus (24h)

Link do Wikipedii: KLIK

Poziom: 121-130

Bonusy: Mistyki, Mrok, Ziemia, SungMa

Resp Bossów: 3x co 1h oraz 3x co 3h

Legendarny Boss: Smok Lasu (24h)

Link do Wikipedii: KLIK

Poziom: 130-135

Bonusy: Mistyki, Mrok, Ziemia, SungMa

Resp Bossów: 3x co 1h oraz 3x co 3h

Legendarny Boss: Bogini Ognia (24h)

Link do Wikipedii: KLIK

Poziom: 130-135

Bonusy: Orki, Mrok, Ziemia, SungMa

Resp Bossów: 3x co 1h oraz 3x co 3h

Legendarny Boss: Bóg Smoków (24h)

Link do Wikipedii: KLIK

 

Kanion Yongbi

Poziom: 30-50

Bonusy: Zwierzęta, Ogień

Przepustka: brak

Szkatułka: 

Ulepszacz: 

Link do Wikipedii: KLIK

Leśna Polana

Poziom: 50-65

Bonusy: Zwierzęta, Mrok

Przepustka: brak

Szkatułka: 

Ulepszacz: 

Link do Wikipedii: KLIK

Wyzwanie Lodu

Poziom: 40-65

Bonusy: Zwierzęta, Lód

Przepustka: 

Szkatułka:  

Ulepszacz:  

Link do Wikipedii: KLIK

Lodowa Wieża

Poziom: 65-79

Bonusy: Zwierzęta, Lód

Przepustka: 

Szkatułka:  

Ulepszacz: 

Link do Wikipedii: KLIK

Wyzwanie Ognia

Poziom: 65-79

Bonusy: Zwierzęta, Ogień

Przepustka: 

Szkatułka:  

Ulepszacz:  

Link do Wikipedii: KLIK

Dolina Gigantów

Poziom: 55-84, 85-99, 100-130

Bonusy: Orki, Ogień

Przepustka: 

Szkatułka:  

Ulepszacz: 

Link do Wikipedii: KLIK

Przeklęty Okręt

Poziom: 65-79

Bonusy: Zwierzęta, Ziemia

Przepustka: 

Szkatułka:  

Ulepszacz: 

Link do Wikipedii: KLIK

Ruiny Ma-Ani

Poziom: 79-99, 100-120, 120-130, 127-135

Bonusy: Orki, Ziemia

Przepustka: 

Szkatułka:  

Ulepszacz: 

Link do Wikipedii: KLIK

Diabelskie Katakumby

Poziom: 75-120

Bonusy: Nieumarłe, Mrok

Przepustka: 

Szkatułka:  

Ulepszacz:  

Link do Wikipedii: KLIK

Komnata Smoka

Poziom: 85-110

Bonusy: Diabły, Lód

Przepustka: 

Szkatułka:  

Ulepszacz:  

Link do Wikipedii: KLIK

Nefrytowe Wyspy

Poziom: 100-135

Bonusy: Mistyki, Lód

Przepustka: 

Szkatułka:  

Ulepszacz:  

Link do Wikipedii: KLIK

Siedlisko Mantykor

Poziom: 110-135

Bonusy: Mistyki, Ogień

Przepustka: 

Szkatułka:  

Ulepszacz:  

Link do Wikipedii: KLIK

Jotuńskie Moczary

Poziom: 115-135

Bonusy: Mistyki, Ogień

Przepustka: 

Szkatułka:  

Ulepszacz:  

Link do Wikipedii: KLIK

Grota Rhaegala

Poziom: 120-135

Bonusy: Mistyki, Mrok

Przepustka: 

Szkatułka:  

Ulepszacz: 

Link do Wikipedii: KLIK

Legowisko Chena

Poziom: 125-135

Bonusy: Mistyki, Mrok

Przepustka: 

Szkatułka:  

Ulepszacz:  

Link do Wikipedii: KLIK

Labirynt Lodowego Smoka

Poziom: 130-135

Bonusy: Mistyki, Ziemia

Przepustka: 

Szkatułka:  

Ulepszacz:  

Link do Wikipedii: KLIK

Wyzwanie Seta

Poziom: 130-135

Bonusy: Mistyki, Ziemia

Przepustka: 

Szkatułka:  

Ulepszacz:      

Link do Wikipedii: KLIK



Jaskinia Utopców

Poziom: 79-94

Przepustka: 

Bonusy: Mistyki, Mrok, Ziemia, SungMa

Szkatułka: 

Ulepszacz:  

Link do Wikipedii: KLIK



Lodowe Podziemia

Poziom: 95-120

Przepustka: 

Bonusy: Mistyki, Mrok, Ziemia, SungMa

Szkatułka: 

Ulepszacz: 

Link do Wikipedii: KLIK

Nefrytowa Grota

Poziom: 121-130

Przepustka: 

Bonusy: Mistyki, Mrok, Ziemia, SungMa

Szkatułka: 

Ulepszacz: 

Link do Wikipedii: KLIK



Zaklęty Loch

Poziom: 130-135

Przepustka: 

Bonusy: Mistyki, Mrok, Ziemia, SungMa

Szkatułka: 

Ulepszacz: 

Link do Wikipedii: KLIK

Piekielna Czeluść

Poziom: 130-135

Przepustka: 

Bonusy: Orki, Mrok, Ziemia, SungMa

Szkatułka: 

Ulepszacz:  

Link do Wikipedii: KLIK



Pradawna Twierdza

Poziom: 79-94, 95-120, 121-130, 130-135

Przepustka: 

Bonusy: Mistyki, Mrok, Ziemia, SungMa

Szkatułka: 

Ulepszacz: 

Link do Wikipedii: KLIK

Krypta Dusz

Poziom: 135-135

Przepustka: 

Bonusy: Ludzie, Odporność na Ludzi, Odporność na Miecze/Dwurekę/Sztylety/Strzały/Dzwony/Magię

Szkatułka:  

Ulepszacz: 

Link do Wikipedii: KLIK


 

 

Na powyższym screenie zostały przedstawione perfekcyjne kombinacje oraz wartości bonusów dla alchemii Wybornej.
Alchemia na poziomie legendarnym posiada 2 stałe bonusy oraz od 2 do 3 mieszalnych bonusów, czyli łącznie 5.
Każdy kamień jest tak samo trudny do zdobycia oraz posiada taką samą ilość "wartościowych" bonusów
oraz tych "słabszych" - pula bonusów mieszalnych wynosi 5.

Cor Draconis (od surowych aż po legendarne) można zdobyć z bossów oraz dungeonów.

Szansa na wyciągnięcie założonego kamienia wynosi 30%, z użyciem przedmiotu: Smocze Cęgi  szansa na pomyślne wyciągnięcie kamienia wzrasta do 80%

 

Bonusy Stałe oraz Mieszalne:

 


Diament

Bonusy Stałe:
Inteligencja
Odporność na Dzwony

Bonusy Losowe:
Obrażenia Umiejętności
Odporność na Obrażenia Umiejętności
Odporność na Trucizny
Wartość Magicznego Ataku
Maks. PE (procentowe)

 


Rubin

Bonusy Stałe:
Siła
Odporność na Wachlarze


Bonusy Losowe:
Średnie Obrażenia
Wartość Ataku
Odporność na Obrażenia
Obrona
Szybkość Ataku

 


Jadeit

Bonusy Stałe:
Maks. PE (liczbowe)
Odporność na Broń Dwuręczną

Bonusy Losowe:
Max PŻ (liczbowe)
Maks. PŻ (procentowe)
Obrażenia dodane do PŻ
Szansa na odzyskanie PŻ
Regeneracja PŻ

 


Szafir

Bonusy Stałe:
Zręczność
Odporność na Sztylety

Bonusy Losowe:
Silny przeciwko Ludziom: 6%
Silny przeciwko postaciom fizycznym (Wojownik, Ninja, WP)
Silny przeciwko postaciom magicznym  (BM, Szamani)
Szybkość Ruchu
Odporność na Błyskawice

 


Granat

Bonusy Stałe:
- Maks. Pż (liczbowe)
- Odporność na Strzały

Bonusy Losowe:
Silny przeciwko Potworom
Odporność na Magię
Odporność na Ogień
Szansa na przeszywające uderzenie
Szansa na Odbicie Ciosu

 


Onyks

Bonusy Stałe:
Witalność
Odporność na Miecze

Bonusy Losowe:
Szansa na blok ciosów
Szansa na uniknięcie strzały
Szansa na cios krytyczny
Odporność na potwory
Obrażenia dodane do PE

 

 
Ametyst

Bonusy Stałe:
Silny na Mrok
Odporność na Mrok

Bonusy Losowe:
Atak
Szybkość Zaklęcia
Punkty Doświadczenia
Odporność na cios krytyczny
Odporność na przeszywający cios

 

Mityczna Alchemia





Kamień Mityczny tworzymy za pomocą Mitycznego Elementu.
Zależnie do tego, jaki kamień chcemy przerobić na Mityczny, potrzebujemy do tego odpowiedni Element.
Kamień, który przerabiamy może być włożony w koło Alchemii, ale nie musi. Przerobić możemy także kamień, który znajduje się w ekwipunku alchemii.

Po przeciągnięciu Elementu na wybrany kamień, pojawi się okno ulepszania.
Szansa na ulepszenie wynosi 100%. Po ulepszeniu otrzymujemy Kamień Mityczny +0.

Adekwatnie do kamieni, łącznie pojawi się 7 elementów:


Mityczny Element (D)


Mityczny Element (R)


Mityczny Element (J)


Mityczny Element (S)


Mityczny Element (G)


Mityczny Element (O)


Mityczny Element (A)



Mityczny Element jest przedmiotem, który możemy wytworzyć u Alchemika w m1.


Zakładając, że chcemy wytworzyć Mityczny Element (R)  , potrzebujemy:

Wyborny Rubin +6 
5x Pióro Błogosławieństwa 
2000x Zwój Egzorcyzmu 
2000x Rada Pustelnika 
1000x Kamień Duchowy 
500x Diament Duchowy
1000x Kamień Zwierzaka 


Szansa na wytworzenie Mitycznego Elementu wynosi 100%.
Koszt wytworzenia Mitycznego Elementu wynosi 1000w.

UWAGA! Podany w przykładzie Rubin musi mieć bonusy takie same jak kamień, który chcemy przerobić!

Oznacza to, że jeżeli chcemy przerobić Rubin Wyborny Perf, składnik musi zostać wytworzony z Rubinu Wybornego Perf +6!
Analogicznie z resztą kamieni.



Po przerobieniu kamienia Wybornego otrzymamy kamień Mityczny +0.
Kamień Mityczny możemy ulepszyć do +6. Nie ulepszymy go jednak zwykłymi smoczymi fasolkami dostępnymi na serwerze.

Mityczne Kamienie możemy ulepszać za pomocą specjalnego przedmiotu - Mitycznego Wzmocnienia.
Aby ulepszyć kamień, należy przeciągnąć na niego Mityczne Wzmocnienie. Następnie pojawi się okno ulepszania.
Szansa na pomyślne ulepszenie kamienia wynosi 85%.
W przypadku niepowodzenia, "+" Kamienia nie jest cofany. Nie cofnie nam także kamienia z Mitycznego na Wyborny.
Mityczne Wzmocnienie możemy wytworzyć u Alchemika w m1.


Adekwatnie do kamieni, łącznie pojawi się 7 Mitycznych Wzmocnień:


Mityczne Wzmocnienie (D)


Mityczne Wzmocnienie (R)


Mityczne Wzmocnienie (J)


Mityczne Wzmocnienie (S)


Mityczne Wzmocnienie (G)


Mityczne Wzmocnienie (O)


Mityczne Wzmocnienie (A)



Zakładając, że chcemy wytworzyć Mityczne Wzmocnienie (R)  , potrzebujemy:

10x Wyborny Rubin +0/6  (dowolne bonusy) 
500x Odłamek Kamienia Duszy 
25x Szafirowa Kula 
500x Mityczna Dusza *
10x Odłamek Antycznych Ruin 
500x Magiczny Kamień 
200x Kamień Duchowy+ 


Szansa na wytworzenie Mitycznego Wzmocnienia wynosi 100%.
Koszt wytworzenia Mitycznego Wzmocnienia wynosi 200w.

Mityczna Dusza * - Przedmiot ten będzie można wytworzyć z Ulepszaczy dostępnych na serwerze.
 


Poniżej przedstawiamy każdy Mityczny Kamień oraz jego bonusy, zależnie od stopnia ulepszenia (+0 - +6):

 


Mityczny Diament

Stałe bonusy przy +6: 14 Inteligencji, 8% Odp na Dzwony

Najbardziej istotne bonusy w kolejności od lewej:
Obrażenia Um. / Odporność na Um. / Wartość Mag. Ataku / Odporność na Trucizny

Mityczny Diament+0 - 13/19/78/19
Mityczny Diament+1 - 14/20/84/20
Mityczny Diament+2 - 15/21/90/21
Mityczny Diament+3 - 16/22/96/22
Mityczny Diament+4 - 17/23/102/24
Mityczny Diament+5 - 20/24/114/26
Mityczny Diament+6 - 24/24/140/30

 


Mityczny Rubin

Stałe bonusy przy +6: 14 Siły, 8% Odp na Wachlarze

Najbardziej istotne bonusy w kolejności od lewej:
Średnie Obrażenia / Odporność na Obrażenia / Wartość Ataku


Mityczny Rubin+0 - 13/19/252
Mityczny Rubin+1 - 14/20/264
Mityczny Rubin+2 - 15/21/276
Mityczny Rubin+3 - 16/22/288
Mityczny Rubin+4 - 17/23/300
Mityczny Rubin+5 - 20/24/312
Mityczny Rubin+6 - 24/24/360

 


Mityczny Jadeit

Stałe bonusy przy +6: Max Pe 800, 8% Odp na Dwuręczną

Najbardziej istotne bonusy w kolejności od lewej:
Odzyskanie Pż / % do pż / Max Pż / Max Pż %

Mityczny Jadeit+0 - 7/13/3700/19
Mityczny Jadeit+1 - 7/13/3800/19
Mityczny Jadeit+2 - 7/13/3900/19
Mityczny Jadeit+3 - 8/14/4000/20
Mityczny Jadeit+4 - 8/14/4100/20
Mityczny Jadeit+5 - 8/14/4400/21
Mityczny Jadeit+6 - 9/15/4800/24

 


Mityczny Szafir

Stałe bonusy przy +6: 14 Zręczności, 8% Odp na Sztylety

Najbardziej istotne bonusy w kolejności od lewej:
Silny przeciwko Ludziom / Silny na. Klasy Fizyczne / Silny na Klasy Magiczne / Odp na Błyskawice

Mityczny Szafir+0 - 7/13/13/25
Mityczny Szafir+1 - 8/14/14/25
Mityczny Szafir+2 - 9/15/15/25
Mityczny Szafir+3 - 10/16/16/26
Mityczny Szafir+4 - 11/17/17/26
Mityczny Szafir+5 - 15/18/18/27
Mityczny Szafir+6 - 18/21/21/30

 


Mityczny Granat

Stałe bonusy przy +6: 2100 Pż, 8% Odp na Strzały

Najbardziej istotne bonusy w kolejności od lewej:
Odp na Magię / Odp na Ogień / Szycie / Potwory

Mityczny Granat+0 - 13/25/19/19
Mityczny Granat+1 - 13/25/20/20
Mityczny Granat+2 - 13/25/21/21
Mityczny Granat+3 - 13/26/22/22
Mityczny Granat+4 - 13/26/23/23
Mityczny Granat+5 - 13/27/25/25
Mityczny Granat+6 - 14/30/30/30

 


Mityczny Onyks

Stałe bonusy przy +6: 14 Witalności, 8% Odp na Miecze

Najbardziej istotne bonusy w kolejności od lewej:
Unik / Blok / Kryt / Odp na Wiatr

Mityczny Onyks+0 - 13/13/19/25
Mityczny Onyks+1 - 13/13/20/25
Mityczny Onyks+2 - 13/13/21/25
Mityczny Onyks+3 - 13/13/22/26
Mityczny Onyks+4 - 13/13/23/26
Mityczny Onyks+5 - 13/13/25/27
Mityczny Onyks+6 - 15/15/30/30

 


Mityczny Ametyst

Stałe bonusy przy +6: 32% Mrok, 16% Odp na Mrok

Najbardziej istotne bonusy w kolejności od lewej:
Atak / Doś / Szyb. Zaklęcia / Odp na Krytyk / Odp na Szycie

Mityczny Ametyst+0 - 13/25/19/13/13
Mityczny Ametyst+1 - 13/25/19/13/13
Mityczny Ametyst+2 - 13/25/19/13/13
Mityczny Ametyst+3 - 14/26/20/14/14
Mityczny Ametyst+4 - 14/26/20/14/14
Mityczny Ametyst+5 - 15/27/21/15/15
Mityczny Ametyst+6 - 18/32/24/18/18



Pełne koło Mitycznej Alchemii +6 (7 kamieni) oferuje nam dodatkowo stałe 10% wartości bonusów Alchemii.
Kryształ Energii dalej będzie działał i będzie się sumował co łącznie da
20% bonusu.

Szczegółowe informacje na temat Systemu Alchemii są TUTAJ

Na naszym serwerze konia rozwija się poprzez czytanie medali konnych. Działa to na zasadzie identycznej
jak czytanie ksiąg umiejętności. Żadna z możliwości natychmiastowego ulepszenia poziomu Konia nie jest dostępna w naszym ItemShopie.

Medale konne można czytać co sekundę.

1-11 poziom konia - po 1x 
12-21 poziom konia - po 2x 
22-30 poziom konia - po 5x , 1x 
31-35 poziom konia - po 1x 

 - 100x , 2x , 1x (100% na wytworzenie)


Bonusy konia na poszczególnych poziomach:

11 poziom konia - 50 wartość ataku, 2% potwory
21 poziom konia - 70 wartość ataku, 4% potwory
30 poziom konia - 120 wartość ataku, 7% potwory
31 poziom konia - 120 wartość ataku, 7% potwory, 5% mrok, 5% ziemia
32 poziom konia - 120 wartość ataku, 7% potwory, 10% mrok, 10% ziemia
33 poziom konia - 120 wartość ataku, 7% potwory, 15% mrok, 15% ziemia
34 poziom konia - 120 wartość ataku, 7% potwory, 20% mrok, 20% ziemia
35 poziom konia - 120 wartość ataku, 12% potwory, 25% mrok, 25% ziemia

Jest to podana suma bonusów posiadana na danym poziomie konia.

Na pomyślnie przeczytanie 1-30 poziomu jest 25%
Na pomyślnie przeczytanie 31-35 poziomu jest 80%

 

Szczegółowe informacje na temat Systemu Jeździectwa są TUTAJ

 

Wbicie umiejętności na poziom M1 jest standardowe - za pomocą pkt umiejętności

od "M1" do "G1" - 30 instrukcji 

Na instrukcję działają  oraz

 

z "G1" do "P" - po 1 na każdy poziom

Kamienie Duchowe oraz Duchowe Diamenty czytamy co 24h - działają na nie

- 25 % na wejście
- 40 % na wejście

Polimorfię oraz Dowodzenie czytamy co 1 godzinę.

Działają na nie  oraz

 

Polimorfia

od 0 pkt do "M1" - 20 ksiąg 
od "M1" do "G1" - 30 ksiąg 
od "G1" do "P" - 55 ksiąg 

 

Dowodzenie

od 0 pkt do "M1" - 20 ksiąg 
od "M1" do "G1" - 30 ksiąg 
od "G1" do "P" - 55 ksiąg 

 

Bonusy dla grupy przy dowodzeniu na poziomie "P":

  - wartość ataku +97 (można dać dwóm członkom na raz)

  - szybkość ataku +16%

  -  2987 pż

  - czas trwania +61

  - silny przeciwko potworom +11%

  -  odporność na potwory +7%

 

Natura

Skill wbijamy na takiej samej zasadzie co Polimorfia lub Dowodzenie
Działają na nie Zwoje Egzorcyzmu+ oraz Rady Pustelnika+.

 

Czyta się tę umiejętność za pomocą:

Księga Ziemi 
Zaaw. Księga Ziemi 
Mistrz. Księga Ziemi 

 

od 0 pkt do "M1" - 20 ksiąg 
od "M1" do "G1" - 30 ksiąg 
od "G1" do "P" - 55 ksiąg 

 

Skill na poziomie "P" daje następujące bonusy: 

- 30% silny na ziemię
- 10% odporności na ziemię

Umiejętności pasywne (bazujące na naszych osiągnięciach) polegają na rozwijaniu naszych "pasywek" poprzez zabijanie potworów, metinów, bossów i ludzi oraz ilości ukończonych dungeonów.
Maksymalny poziom tych umiejętności to "M1".

 

Szczegółowe informacje na temat Umiejętności Pasywnych są TUTAJ

 

Zwierzaka otrzymujemy na start (nie jest on w formie przedmiotu - nie ma możliwości odwołania zwierzaka). Dodatkiem dla naszego towarzysza jest "nakładka", która zmienia wygląd oraz daje dodatkowe bonusy.
Maksymalny poziom zwierzaka wynosi 150.
Zwierzak posiada 12 umiejętności, które można rozwinąć aż do poziomu "P".

 

Istotnym przedmiotem potrzebnym w rozwoju naszego peta jest Karma Zwierzaka - , którą można
głównie zdobyć z metinów. Przedmiot ten służy do zwiększania Punków Lojalności.

 

Punkty Lojalności są potrzebne do rozwinięcia umiejętności z 0 pkt na poziom "M1" oraz od poziomu "G1" do poziomu "P" (Punkty Lojalności działają jak dodatnie punkty rangi, które w przypadku normalnej postaci potrzebne są na rozwój umiejętności z poziomu "G1" do "P").

 

Od 0 pkt umiejętności do poziomu "M1" potrzeba 10 punktów umiejętności.
Od poziomu "M1" do poziomu "G1" potrzeba po 1 pomyślnie przeczytanej książce  
Od poziomu "G1" do poziomu "P" potrzeba po 1 pomyślnie przeczytanym Kamieniu Zwierzaka 

 

Po wbiciu 130 poziomu zwierzaka mamy opcję wylosowania od 1 do 3 skilli peta.
Ilość oraz rodzaj skilli można mieszać specjalnymi zmiankami.

Bonusy są następujące (podane są wartości dla poziomu "P"):

 - Umysł, 7% Odporności na Wojownika

 - Ciało, 7% Odporności na Ninja

 - Mistycyzm, 7% Odporności na Sura

 - Czary, 7% Odporności na Szamanów

  - Instynkt, 5% Odporności na Potwory

 - Berserk, 10% Silny przeciwko Potworom

 - Witalność, 2000 Punktów Życia

 

Aby zmienić powyższe umiejętności jak i ich liczbę będziemy potrzebować Zwoju Tresury Zwierzaka
Umiejętności te można wbić do poziomu P (zasada czytania skilli jest analogiczna do pozostałych skilli peta)
Gdy zmieszamy Skille to ich poziom zostanie zredukowany do 0.

 

- Obroża Wodza, na +9 posiada bonus: silny przeciwko orkom 5%

- Obroża Ezoteryka, na +9 posiada bonus: silny przeciwko mistykom 5%

- Obroża Lorda, na +9 posiada bonus: silny przeciwko zwierzętom 5%

 - Obroża Śmierci, na +9 posiada bonus: silny przeciwko nieumarłym 5%

- Obroża Zjawy, na +9 posiada bonus: 500 pż, odp. na wojowników 5%

- Obroża Króla, na +9 posiada bonus: 500 pż, odp. na ninja 5%

- Obroża Lisa, na +9 posiada bonus: 500 pż, odp. na sura 5%

- Obroża Żółwia, na +9 posiada bonus: 500 pż, odp. na szamanów 5%

- Obroża Baronówny, na +9 posiada bonus: 1000 pż, silny przeciwko zwierzętom 8%

- Obroża Ducha, na +9 posiada bonus: 1000 pż, silny orkom 8%

- Obroża Generała, na +9 posiada bonus: 1000 pż, silny przeciwko diabłom 8%

- Obroża Władcy, na +9 posiada bonus: 1000 pż, silny przeciwko nieumarłym 8%

- Obroża Suwerena, na +9 posiada bonus: 1000 pż, silny przeciwko mistykom 8%

- Obroża Wojownika, na +9 posiada bonus: 1500 pż, odp. na wojowników 12%

- Obroża Ninja, na +9 posiada bonus: 1500 pż, odp. na ninja 12%

- Obroża Sura, na +9 posiada bonus: 1500 pż, odp. na sura 12%

- Obroża Szamana, na +9 posiada bonus: 1500 pż, odp. na szamanów 12%

- Obroża Imperatora, na +9 posiada bonus: 1500 pż, silny przeciwko mistykom 12%

- Obroża Lodu, na +9 posiada bonus: 1500 pż, silny na lód 20%, silny na potwory 5%

- Obroża Ognia, na +9 posiada bonus: 1500 pż, silny na ogień 20%, silny na potwory 5%

- Obroża Mroku, na +9 posiada bonus: 1500 pż, silny na mrok 20%, silny na potwory 5%

- Obroża Ziemi, na +9 posiada bonus: 1500 pż, silny na ziemię 20%, silny na potwory 5%

- Obroża Wojny, na +9 posiada bonus: odp. na wojowników 12%, odp. na ninja 12% , odp. na sura 12%, odp. na szamanów 12%, silny na ludzi 15%

 

 

Do Obroży +9 można dodać 3 bonusy.
Bonusy dodaje oraz miesza się za pomocą Wzmocnień/Zaczarowań Pasu.

Szczegółowe informacje na temat wszystkich obroży(bonusy oraz potrzebne ulepszacze) są TUTAJ

Doświadczenie zwierzaka (od 130 poziomu) można zwiększać za pomocą Smakołyków.
Każdy Smakołyk daje 1% doświadczenia zwierzaka. Możesz go zdobyć na każdym Półwyspie Yohara.

Hełm oraz Napierśnik można ulepszać do +9. Źródłem zdobycia jest dungeon: Pradawna Twierdza

 
Hełm Zwierzaka
7% potwory 7% ludzie, od poziomu 150


Napierśnik Zwierzaka
 7% średnie obrażenia 7% obrażenia umiejętności, od poziomu 150

Runy Zwierzaka są odblokowane, gdy nasz towarzysz osiągnie 130 poziom. Każdy rząd można odblokować co 5 poziomów, więc system w pełni zostanie odblokowany na 150 poziomie zwierzaka.

W zależności od rzędu w którym umieścimy Runę dostajemy odpowiedni bonus procentowy:

 

1 rząd - 0%
2 rząd - 20%
3 rząd - 40%
4 rząd - 60%
5 rząd - 100%

 

Bonusy Run są następujące:

 
Runa Potęgi
 5% Obrażenia Umiejętności

 
Runa Napastliwości
5% Średnie Obrażenia

 
Runa Odwagi
5% Potwory

 
Runa Waleczności
5% Ludzie

 
Runa Yohary
10% SungMa

 

Jest 10 slotów i maksymalnie można użyć 3 razy tą samą runę.

 

Szczegółowe informacje na temat Systemu Petów są TUTAJ

 

Kolejną misję dostajemy dopiero po ukończeniu poprzedniej. Gdy przedmiot oddany Biologowi jest niepoprawny, można od razu oddać go kolejny raz, aż do momentu gdy przedmiot będzie prawidłowy.

Biolog i Seon-Pyeong działa niezależnie od siebie. Wszystkie przedmioty do Biologa lecą niezależnie od tego czy mamy aktywowaną misję czy też nie.

Ilość: 10 sztuk

Czas: 1 godzina

Nagroda: +5% na potwory

Ilość: 15 sztuk

Czas: 2 godziny

Nagroda: +5% szybkości ataku, +1000 pż

Ilość: 15 sztuk

Czas: 2 godziny

Nagroda: +100 obrony

Ilość: 20 sztuk

Czas: 3 godziny

Nagroda: +75 wartości ataku

Ilość: 25 sztuk

Czas: 3 godziny

Nagroda: +10% szybkości poruszania się, +10% odporności na ataki fizyczne

Ilość: 30 sztuk

Czas: 4 godziny

Nagroda: +10% ataku fizycznego

Ilość: 40 sztuk

Czas: 4 godziny

Nagroda: +10% odporności na ludzi

Ilość: 50 sztuk

Czas: 5 godzin

Nagroda: +10% na ludzi

Ilość: 50 sztuk

Czas: 6 godzin

Nagroda: +10 do wszystkich statystyk

Ilość: 40 sztuk

Czas: 8 godzin

Nagroda: +5% średnich obrażeń lub +3% obrażeń umiejętności

Ilość: 30 sztuk

Czas: 10 godzin

Nagroda: +11% na ludzi lub +5% odporności na ludzi lub +10% na potwory

Ilość: 40 sztuk

Czas: 12 godzin

Nagroda: +7% średnich obrażeń lub +5% obrażeń umiejętności

 

Ilość: 50 sztuk

Czas: 12 godzin

Nagroda: +13% na ludzi, 5% obrażeń umiejętności, 11% na mrok

Ilość: 50 sztuk

Czas: 12 godzin

Nagroda: 10% silny na ziemię, 5% na ludzi

Ilość: 50 sztuk

Czas: 12 godzin

Nagroda: 5% odporności na ludzi, 10% silny na ziemię, 5% na potwory

 

Misje z Yohary u Biologa można robić niezależnie od poprzednich misji typu: Certyfikaty Tugyisa czy Symbole Wzgórza.
Przedmioty oddajemy w panelu bocznym.
Można wybrać w jakiej kolejności chcemy robić misje.

Od poziomu: 79

Ilość: 25 sztuk

Czas: 12 godzin

Nagroda: 7% Potwory, 3% Odporność na Obrażenia Umiejętności

Od poziomu: 95

Ilość: 35 sztuk

Czas: 12 godzin

Nagroda: Niwelacja Odp. Umiejętności 5%, 3% Średnie Obrażenia

Od poziomu: 121

Ilość: 45 sztuk

Czas: 12 godzin

Nagroda: Niwelacja Odporności 5%, 10% SungMa

Od poziomu: 130

Ilość: 55 sztuk

Czas: 12 godzin

Nagroda: 5% Ludzie, 5% Atak

Od poziomu: 135

Ilość: 65 sztuk

Czas: 12 godzin

Nagroda: 20% SungMa, 5% Odporności

 

Kolejną misję dostajemy dopiero po ukończeniu poprzedniej. Gdy przedmiot oddany Seonowi jest niepoprawny, można od razu oddać go kolejny raz, aż do momentu gdy przedmiot będzie prawidłowy.

Biolog i Seon-Pyeong działa niezależnie od siebie. Wszystkie przedmioty do Seona lecą niezależnie od tego czy mamy aktywowaną misję czy też nie.

Ilość: 20 sztuk

Czas: 4 godziny

Nagroda: +50 wartości ataku lub +120 obrony lub +1100 pż

Do zdobycia z Azraela

Ilość: 20 sztuk

Czas: 8 godzin

Nagroda: +60 wartości ataku lub +140 obrony lub +1400 pż

Do zdobycia z Trytona

Ilość: 20 sztuk

Czas: 12 godzin

Nagroda: +85 wartości ataku lub +60 wartości magicznego ataku lub +2000 pż

Do zdobycia z Martyaxwara

Ilość: 30 sztuk

Czas: 12 godzin

Nagroda: +100 wartości ataku lub +75 wartości magicznego ataku lub +2500 pż

Do zdobycia z Groty Rhaegala

Ilość: 30 sztuk

Czas: 12 godzin

Nagroda: 120 wartości ataku lub 80 wartości magicznego ataku

Do zdobycia z craftingu

 

System Dywizji polega na wbijaniu Dywizji. Każda kolejna Dywizja daje dodatkowe, stałe bonusy.
Punkty Dywizji zdobywa się poprzez pokonywanie Metinów, Bossów oraz za robienie Dungeonów.

Punkty Dywizji można zdobywać/zbierać, gdy posiada się Butelkę Dywizji od Handlarki Różnościami (cena: 3 won).
Bez tego Pojemnika nie jest możliwe zdobywanie Punktów Dywizji. Można handlować tylko "pełnym" Pojemnikiem.

Każda Butelka Dywizji ma limit 2.000 Punktów Dywizji (PD)

 

Dywizje:


I:0 pkt - startowa, nie daje bonusów

II: 25.000 pkt - 5% odporność na obrażenia

III: 50.000 pkt - 7% odporność na obrażenia umiejętności

IV: 75.000 pkt - 5% na ludzi

V: 100.000 - 5% na potwory

VI: 150.000 pkt - 5% średnich obrażeń

VII: 250.000 pkt - 5% ataku, 3% odporności

VIII350.000 pkt - 10% SungMa, 5% Potwory

IX: 450.000 pkt - 10% SungMa, 5% Odporności na Ludzi

PRO600.000 pkt - 10% SungMa, 7% Atak

 

Butelka Dywizji+ ma pojemność 10.000 punktów i można ją nabijać tylko i wyłącznie na Półwyspie Yohara.
Punkty nabijają się po trzykrotnie większym przeliczniku niż standardowa Butelka Dywizji.

 

Punktacja dla Butelki Dywizji

- 7 punktów za każdego pokonanego bossa

- 3 punkty za każdy zniszczony kamień metin

- 1 punkty za każde pokonane 25 potworów

 

Punktacja dla Butelki Dywizji+

- 21 punktów za każdego pokonanego bossa

- 9 punkty za każdy zniszczony kamień metin

- 3 punkty za każde pokonane 25 potworów

 

Butelkę Dywizji+ można kupić u Handlarki Różności za 30 won.
 Butelki Dywizji+ nie można używać poniżej VII Dywizji.

Nie można używać dwóch "Butelek" jednocześnie.

 

Szczegółowe informacje na temat Systemu Dywizji są TUTAJ

 

Są 4 podstawowe wyglądy szarf jako możliwe do wycraftowania (pozostałe szarfy można uzyskać za pomocą Barwników - dostępnych z eventów).

Szansa na wytworzenie szarfy prostej wynosi 100%

 

 Szarfa dostojna = 2x , 2x , 75kk - szansa na pomyślne wytworzenie wynosi 80%*

 Szarfa zacna = 2x , 4x , 225kk - szansa na pomyślne wytworzenie wynosi 60%*

 Szarfa unikatowa = 2x , 6x , 450kk - szansa na pomyślne wytworzenie wynosi 40%*

* - podane szanse uwzględniają Theowahdana gildyjnego

Wytwarzając Szarfę Unikatową, możemy zyskać stopień absorpcji w zakresie od 11%-19%.
Aby uzyskać wyższy procent, należy połączyć ze sobą dwie Szarfy Unikatowe.

Aby wytworzyć Szarfę Unikatową  (20% Absorpcji+), potrzebujemy:



2x Szarfa Unikat 
20x Magiczny Kamień
1,5kkk

Szansa na pomyślne połączenie wynosi 30%*

* - podane szanse uwzględniają Theowahdana gildyjnego


Nie jest to jednak koniec naszych zmagań z szarfami, gdyż maksymalny stopień absorpcji wynosi 30%.
Aby ulepszyć szarfę na maksymalny dostępny stopień musimy udać się do Theowahdana w M1 w celu wytworzenia Wzmocnienia Szarfy 

Aby wytworzyć Wzmocnienie Szarfy potrzebujemy:




10x Odłamek Antycznych Ruin 
500x Delikatne Sukno 
750x Odłamek Kamienia Duszy 
10x Rubinowa Ozdoba 
10x Szara Ozdoba 
10x Szafirowa Ozdoba 
100w

Szansa na wytworzenie Wzmocnienia Szarfy wynosi 100%.
Szansa na pomyślne zwiększenie absorpcji szarfy wynosi 40%. 
Pomyślne zwiększenie może podnieść stopień absorpcji o 1%


Aby nasza szarfa była w pełni użyteczna musimy absorbować do niej broń. W tym celu musimy udać się do Theowahdana z bronią, którą chcemy absorbować do szarfy, wybrać opcję .
Następnie w okienku należy umieścić szarfę oraz broń.


Po kliknięciu OK szarfa otrzyma procentową część bonusów broni  - w zależności od stopnia absorpcji.
np. Jeśli Łuk posiada 100 wartości ataku a szarfa 30% absorpcji to wartość ataku w szarfie będzie wynosić 30.
Inne bonusy przenoszą się analogicznie. Możemy samemu obliczyć wartości w naszej szarfie przed absorpcją broni.

Na serwerze Valium wartości w szarfie zaokrąglane są w górę od progu 0,5%.

Załóżmy, że posiadamy Łuk z wkładem na potwory 15% i absorbujemy go do szarfy o stopniu absorpcji 30%(30x0,15=4,5) otrzymamy szarfę z 5% na potwory. Jeśli w naszym Łuku mieli byśmy 14% na potwory wówczas w szarfie o stopniu absorpcji 30% (30x0,14=4,2) otrzymamy tylko 4% na potwory.
Zabsorbowany wkład możemy w każdej chwili usunąć. W tym celu należy zakupić u Handlarki Różności  

Szczegółowe informacje na temat Systemu Szarf są TUTAJ

 

- Została dodana specjalna misja na stworzenie gildii, która wymaga współpracy kilku osób.
- Została znacząco zwiększona ilość doświadczenia wymaganego na każdy poziom gildii.
- Kolejno za 5, 10, 15, 20 zdobyty poziom gildia i jej członkowie otrzymują bonusy:

+15% na podwójną ilość yang
+10% punktów doświadczenia

+3% na potwory
+3% na ludzi
3% ataku
3% odporności

- Umiejętności Gildyjne działają na innej zasadzie niż klasycznie. Ciągłe działanie - nie trzeba ich "odpalać"

Szczegółowe informacje na temat Systemu Gildii są TUTAJ


Po wykupie Ziemi Gildii u Agenta Nieruchomości, możemy stworzyć NPC: jednego z trzech kowali,
oraz do wyboru jednego z dwóch dodatkowych: Alchemik lub Inżynier.
Kowala można rozbudować do 15 poziomu, a NPC "dodatkowe" można rozbudować aż do 10 poziomu.
Poziom Gildii musi być większy lub równy poziomowi NPC.
Im wyższy poziom posiada NPC tym "lepsze" są oferowane przez niego usługi. 

Brońmistrz - Bronie, Pasy, Buty

Płatnerz - Zbroje, Tarcze, Hełmy

Jubiler - Naszyjniki, Kolczyki, bransolety

 

Kowale gildyjne działają na zasadzie ulepszonego Magicznego Kamienia, co oznacza że przy
niepomyślnym ulepszaniu przedmiot nie znika oraz nie redukuje się jego poziom.
Im wyższy poziom Kowala gildyjnego tym zwiększa się szansa na pomyślne ulepszenie przedmiotu.
Maksymalny poziom kowala gildyjnego to 15.

Kowal w zależności od poziomu na jaki jest przedmiot wymaga dodatkowe przedmioty do ulepszania:

Wymagane dodatkowe ulepszacze dla przedmiotów o poziomie 1-50 - 5x
Wymagane dodatkowe ulepszacze dla przedmiotów o poziomie 51- 74 - 3x
Wymagane dodatkowe ulepszacze dla przedmiotów o poziomie 75-89 - 1x
Wymagane dodatkowe ulepszacze dla przedmiotów o poziomie 90-104 - 2x
Wymagane dodatkowe ulepszacze dla przedmiotów o poziomie 105-120 - 3x
Wymagane dodatkowe ulepszacze dla przedmiotów o poziomie 120-125 - 10x
Wymagane dodatkowe ulepszacze dla przedmiotów o poziomie 126-130 - 1x
Wymagane dodatkowe ulepszacze dla przedmiotów z Yohary - 5x 

 

Korzyści dla osoby korzystającej z kowala:

1 poziom -  +4% na pomyślne ulepszenie przedmiotu
2 poziom -  +4% na pomyślne ulepszenie przedmiotu
3 poziom -  +5% na pomyślne ulepszenie przedmiotu
4 poziom -  +5% na pomyślne ulepszenie przedmiotu
5 poziom -  +6% na pomyślne ulepszenie przedmiotu
6 poziom -  +6% na pomyślne ulepszenie przedmiotu
7 poziom -  +7% na pomyślne ulepszenie przedmiotu
8 poziom -  +7% na pomyślne ulepszenie przedmiotu
9 poziom -  +8% na pomyślne ulepszenie przedmiotu
10 poziom -  +8% na pomyślne ulepszenie przedmiotu
11 poziom -  +9% na pomyślne ulepszenie przedmiotu
12 poziom -  +9% na pomyślne ulepszenie przedmiotu
13 poziom -  +10% na pomyślne ulepszenie przedmiotu
14 poziom -  +10% na pomyślne ulepszenie przedmiotu
15 poziom -  +12% na pomyślne ulepszenie przedmiotu

 

Przedmioty potrzebne na rozwój:

1 poziom - po 200 oraz 1 won
2 poziom - po 300 oraz 1 won
3 poziom - po 400 oraz 1 won
4 poziom - po 500 oraz 2 won
5 poziom - po 600  oraz 2 won
6 poziom - po 700 oraz 2 won
7 poziom - po 800 oraz 3 won
8 poziom - po 900 oraz 3 won
9 poziom - po 1000 oraz 3 won
10 poziom - po 1200 oraz 4 won
11 poziom - po 1400 oraz 4 won
12 poziom - po 1600  oraz 4 won
13 poziom - po 2000 oraz 5 won
14 poziom - po 2500 oraz 7 won
15 poziom - po 3000  oraz 10 won

 

Im wyższy poziom NPC tym więcej yang dostaje gildia.

Alchemik gildyjny zwiększa szansę na pomyślne ulepszenie alchemii względem jego odpowiednika w mieście pierwszym.
Maksymalny poziom alchemika gildyjnego wynosi 10.

 

Korzyści dla osoby korzystającej z alchemika gildyjnego:

1 poziom -  +3% na pomyślne ulepszenie alchemii
2 poziom -  +3% na pomyślne ulepszenie alchemii
3 poziom -  +4% na pomyślne ulepszenie alchemii
4 poziom -  +4% na pomyślne ulepszenie alchemii
5 poziom -  +5% na pomyślne ulepszenie alchemii
6 poziom -  +6% na pomyślne ulepszenie alchemii
7 poziom -  +7% na pomyślne ulepszenie alchemii
8 poziom -  +8% na pomyślne ulepszenie alchemii
9 poziom -  +9% na pomyślne ulepszenie alchemii
10 poziom -  +10% na pomyślne ulepszenie alchemii

 

Przedmioty potrzebne na rozwój:

1 poziom - po 200 oraz 1 won
2 poziom - po 400 oraz 2 won
3 poziom - po 600 oraz 3 won
4 poziom - po 800 oraz 4 won
5 poziom - po 1000  oraz 5 won
6 poziom - po 1200 oraz 6 won
7 poziom - po 1500 oraz 7 won
8 poziom - po 2000 oraz 8 won
9 poziom - po 2500 oraz 9 won
10 poziom - po 3000 oraz 12 won

 

Im wyższy poziom NPC tym więcej yang dostaje gildia.

Im wyższy poziom Inżyniera tym mamy większą szanse na wytworzenie przedmiotu.
Zwiększa się także ilość oferowanych przez niego przedmiotów.
Są to np. Mikstury Mądrości, Nowe Rosy, Sushi, Nowe Ryby itp.
Maksymalny poziom Inżyniera wynosi 10.

 

Korzyści dla osoby korzystającej z Inżyniera:

1 poziom -  +3% na pomyślne wytworzenie przedmiotu
2 poziom -  +6% na pomyślne wytworzenie przedmiotu
3 poziom -  +9% na pomyślne wytworzenie przedmiotu
4 poziom -  +12% na pomyślne wytworzenie przedmiotu
5 poziom -  +15% na pomyślne wytworzenie przedmiotu
6 poziom -  +18% na pomyślne wytworzenie przedmiotu
7 poziom -  +21% na pomyślne wytworzenie przedmiotu
8 poziom -  +24% na pomyślne wytworzenie przedmiotu
9 poziom -  +27% na pomyślne wytworzenie przedmiotu
10 poziom - +30% na pomyślne wytworzenie przedmiotu

 

Przedmioty potrzebne na rozwój:

1 poziom - po 200 oraz 1 won
2 poziom - po 400 oraz 2 won
3 poziom - po 600 oraz 3 won
4 poziom - po 800 oraz 4 won
5 poziom - po 1000  oraz 5 won
6 poziom - po 1200 oraz 6 won
7 poziom - po 1500 oraz 7 won
8 poziom - po 2000 oraz 8 won
9 poziom - po 2500 oraz 9 won
10 poziom - po 3000 oraz 12 won

 

Im wyższy poziom NPC tym więcej yang dostaje gildia.

Theowahdan gildyjny zwiększa szansę na pomyślne ulepszenie szarfy względem jego odpowiednika w mieście pierwszym.
Maksymalny poziom theowahdana gildyjnego wynosi 10.

 

Korzyści dla osoby korzystającej z Theowahdana

1 poziom -  +3% na pomyślne wytworzenie przedmiotu
2 poziom -  +6% na pomyślne wytworzenie przedmiotu
3 poziom -  +9% na pomyślne wytworzenie przedmiotu
4 poziom -  +12% na pomyślne wytworzenie przedmiotu
5 poziom -  +15% na pomyślne wytworzenie przedmiotu
6 poziom -  +18% na pomyślne wytworzenie przedmiotu
7 poziom -  +21% na pomyślne wytworzenie przedmiotu
8 poziom -  +24% na pomyślne wytworzenie przedmiotu
9 poziom -  +27% na pomyślne wytworzenie przedmiotu
10 poziom - +30% na pomyślne wytworzenie przedmiotu

 

Przedmioty potrzebne na rozwój:

1 poziom - po 200 oraz 1 won
2 poziom - po 400 oraz 2 won
3 poziom - po 600 oraz 3 won
4 poziom - po 800 oraz 4 won
5 poziom - po 1000  oraz 5 won
6 poziom - po 1200 oraz 6 won
7 poziom - po 1500 oraz 7 won
8 poziom - po 2000 oraz 8 won
9 poziom - po 2500 oraz 9 won
10 poziom - po 3000 oraz 12 won

 

Im wyższy poziom NPC tym więcej yang dostaje gildia.

 

Szczegółowe informacje na temat Systemu Ziem Gildii są TUTAJ

 

Skrzynia dostępna jest u Handlarki Różnościami za 10.000.000 yang

 

Handel Postacią polega na zaklinaniu naszej postaci w skrzynce.
Po zaklęciu skrzynka pojawia się w depozycie Item-Shop.

Skrzynki można wystawiać na sklepach, zawartość skrzynek można zobaczyć
poprzez wpisanie ID (napisane jest na skrzynce) w jednej z funkcji Panelu Bocznego - "Handel Postacią".

Dowiemy się tam najważniejszych informacji na temat postaci - Lvl, Skille, Pet, Alchemia, Biolog, Seon.

 

Na serwerze nie dropi "normalna" biżuteria. Zamiast niej można zdobyć Bezimienną Biżuterię,
z której można wytworzyć "klasyczną" biżuterię.

 

Przetopy można zdobyć z Kanionu Yongbi oraz Leśnej Polany.
Poniżej znajdują się przetopy z których możemy wytworzyć biżuterię.

  

 

Biżuterię wytwarza się u Valtira.
Poniżej zostało przedstawione przykładowe tworzenie kolczyków ebonitowych:

 

Diamenty klasycznie służą do zrobienia slotów na przetopy.

 

Na naszym serwerze są 4 "rodzaje" broni ze średnimi obrażeniami oraz obrażeniami umiejętności.
Żadnej z nich nie przerabia się wyżej.

 

Bronie na 30 poziom można zdobyć z wszystkich "bestów" oraz Kanionu Yongbi
Bronie na 50 poziom można zdobyć z szkatułek takich bossów jak: Reinkar Ezot Przyw., Wódz Orków oraz Królowa Pająków
Bronie na 65 poziom można zdobyć z Baronównej Pająków
Bronie na 75-85 poziom można zdobyć z Szkatułek: Umarłego Rozpruwacza oraz Niebieskiej Śmierci
Bronie na 130 poziom można zdobyć z Szkatułki Wyzw. Seta

 

Bronie na 30 poziom:

Bronie na 50 poziom: 

Bronie na 65 poziom: 

Bronie na 75-85 poziom: 

Bronie na 130 poziom:  


- dostępne z misji (inna niż klasycznie)

 

Na naszym serwerze moc bonusów oferowanych przez Biżuterię Ślubną nie jest zależna od ilości Punktów Miłości.
Oznacza to, że zawsze dają 100% wartości swych bonusów.

 

- Siła ataku +100
- Obrona +100
- Szansa na przeszywające uderzenie +10%
- Szansa na cios krytyczny +10%
- Punkty Doświadczenia +10%
- Siła ataku potworów -5%

Ślub trzeba potwierdzić u Druhny (dostajesz tam prezenty ślubne) na ślubnej mapie.



6 Amuletów - każdy z nich posiada inne przeznaczenie, o którym decydują jego bonusy.

Amuletu nie można ulepszać u kowali gildyjnych
Rozpiska dotycząca wymaganego poziomu do założenia przedmiotu jest następująca:

 +0 - 25lv
+1 - 40lv
+2 - 55lvl
+3 - 65lvl
+4 - 75lvl
+5 - 85lvl
+6 - 95lvl
+7 - 105lvl
+8 - 110lvl
+9 - 115lvl




 Amulet Wojny
Przedmiot ten jest Amuletem wojennym, który posiada wbudowane następujące bonusy:
Odporność na Ludzi
Silny przeciwko Ludziom


Rozpiska wartości wbudowanych bonusów od +0 do +9:

+0  1o
+1  2o
+2  3o
+3  4o
+4  5o
+5  6o
+6  7o
+7  7o 1s
+8  8o 3s
+9  10o 5s


Gdzie:
o - Odporność na Ludzi
s - Silny Przeciwko Ludziom



 Amulet Bestii
Przedmiot ten jest Amuletem wspomagającym w walce z potworami, który posiada wbudowane następujące bonusy:
Silny Przeciwko Potworom
Odporność na Potwory


Rozpiska wartości wbudowanych bonusów od +0 do +9:

+0  1s
+1  2s
+2  3s
+3  4s
+4  5s
+5  6s
+6  7s
+7  7s 1o
+8  8s 3o
+9  10s 5o


Gdzie:
o - Odporność na Potwory
s - Silny Przeciwko Potworom


 
Amulet Wojownika

Przedmiot ten jest Amuletem klasowym wspomagającym w walce z Wojownikami, który posiada wbudowane następujące bonusy:
Silny Przeciwko Wojownikom
Odporność na Wojowników


 
Amulet Ninja
Przedmiot ten jest Amuletem klasowym wspomagającym w walce z Ninjami, który posiada wbudowane następujące bonusy:
Silny Przeciwko Ninja
Odporność na Ninja


 
Amulet Sury

Przedmiot ten jest Amuletem klasowym wspomagającym w walce z Surami, który posiada wbudowane następujące bonusy:
Silny Przeciwko Sura
Odporność na Sura


 
Amulet Szamana
Przedmiot ten jest Amuletem klasowym wspomagającym w walce z Szamanami, który posiada wbudowane następujące bonusy:
Silny przeciwko Szamanom
Odporność na Szamanów


Rozpiska wartości wbudowanych bonusów od +0 do +9 dla wszystkich Amuletów Klasowych:

+0  
1o 1s
+1  2o 2s
+2  3o 3s
+3  4o 4s
+4  5o 5s
+5  6o 6s
+6  8o 7s
+7  10o 8s
+8  12o 9s
+9  15o 10s


Gdzie:
o - Odporność na daną klasę postaci
s - Silny przeciwko danej klasie postaci

 

Amulety oprócz wbudowanych bonusów, posiadać mogą także maksymalnie 3 bonusy mieszalne.
Po zdobyciu Amuletu będzie on już posiadał 3 dodane bonusy.


Bonusy, które można wymieszać są następujące:

- Silny Przeciwko Ludziom (maks. 7%)
- Wartość Ataku (maks. 35)
- Szansa na Krytyczne Uderzenie (maks. 7%)
- Szansa na Przeszywające Uderzenie (maks. 7%)
- Silny Przeciwko Potworom (maks. 7%)
- % Obrażeń dodanych do PŻ (maks. 7%)
- Średnie Obrażenia (maks. 7%)
- Obrażenia Umiejętności (maks. 7%)
- Wartość Magicznego Ataku (maks. 35)

Ranking znajduje się na stronie (top10) i jest odświeżany co 7 dni.

Działa na następującej zasadzie:
Pierwsze trzy osoby, które w ciągu tygodnia zrobią największą ilość konkretnego dungeonu otrzymują nagrodę.

 Odpowiednio:

1 miejsce - Nakładka na 30 dni, 300 SM

2 miejsce - Nakładka na 20 dni, 200 SM

3 miejsce - Nakładka na 10 dni, 100 SM

  

 

Uwzględnione w rankingu są poniższe dungeony:

Kanion Yongbi
Leśna Polana
Lodowa Wieża
Przeklęty Okręt

Diabelskie Katakumby
Komnata Smoka
Nefrytowe Wyspy
Siedlisko Mantykor
Jotuńskie Moczary
Grota Rhaegala
Legowisko Chena
Labirynt Lodowego Smoka
Wyzwanie Seta
Jaskinia Utopców
Lodowe Podziemia
Nefrytowa Grota
Zaklęty Loch
Piekielna Czeluść

 

Bonusy Nakładek:

75 wartości 7% potwory

 

Dopalacz zwiększa dmg konkretnego skilla (20% na P) u każdej profesji.

 

Wojownik Body - Wir Miecza

Wojownik Mental - Duchowe Uderzenie

Ninja Dagger - Zasadzka

Ninja Archer - Ognista Strzała

Sura WP - Uderzenie Palcem

Sura BM - Mroczna Sfera

Szaman Smok - Smoczy Skowyt

Szaman Healer - Przywołanie Błyskawicy
 

Po wykonaniu misji u Uriela otrzymujemy Dopalacz na poziomie "m1"

Z poziomu "m1" do "g1" potrzebujemy 30 książek "Dopalacza"

Z poziomu "g1" na "P" potrzebujemy 10 pomyślnie przeczytanych   Kamieni Duchowych +

 

Po wbiciu Dopalacza na P, możemy zacząć czytać Ripostę.

 

Są 4 rodzaje Ripost (możemy wybrać tylko jedną)

Riposta Wojownik - odporność na wojowników (12% na P)

Riposta Ninja - odporność na ninja (12% na P)

Riposta Sura - odporność na sura (12% na P)

Riposta Szaman- odporność na szamanów (12% na P)

 

Ripostę z "0" pkt do "m1" czytamy punktami umiejętności
Z poziomu "m1" do poziomu "g1" potrzebujemy 30 książek konkretnej Riposty
Z poziomu "g1" do "p" potrzebujemy 10 pomyślnie przeczytanych  Kamieni Duchowych +

 

Szczegółowe informacje na temat Dopalacza i Riposty są TUTAJ

Na serwerze pojawi się nowa misja, którą jest Kolekcja Kamieni Dusz.

 Sami wybieramy, którą misję z konkretnym KD chcemy oddawać (można oddawać tylko jeden kamień na raz).
Ilość sztuk: 20, oddajemy co 4h. 25% na wejście. Gdy spali to można oddawać kolejny raz aż do pomyślnego.

Misje z Kamieniami Duszy Ataku oraz Odporności można odebrać dopiero po oddaniu wszystkich pozostałych kamieni.
Należy oddać ich o połowę mniej od reszty, czyli 10.

 

Nagrody za oddanie poszczególnego kamienia:

- 3% potwory
- 3% krytyka
 - 3% penetracji
- 5% szybkości zaklęcia
- 3% na wojowników
- 3% na sura
- 3% na ninja
- 3% na szamana
- 25 obrony
- 3% bloku
- 500 pż
- 3% uniku
- 500 pe
- 5% poruszania się
- 3% ataku
- 3% odporności

 

Eliksir Kolekcjonera - redukuje czas na oddanie Kamienia oraz zwiększa szansę na pomyślne przyjęcie o 10%.
Aby go wytworzyć, potrzebujemy: 10x , 3x , 5x .
Eliksir będzie możliwy do wytworzenia u Inżyniera.

 

Szczegółowe informacje na temat Kolekcjonera Kamieni Dusz są TUTAJ

Do Biologa możemy oddać Szkatułki Bossów, za które są cenne bonusy.
Jeżeli szkatułka nie zostanie przyjęta jako pomyślna, możemy od razu oddać następną.

 

 20x  Szkatułka Wodza Orków
Czas: 2 godziny
Nagroda: 1% silny przeciwko Metinom
Misja jest od poziomu: 35

 20x Szkatułka Ezot. Władcy
Czas: 2 godziny
Nagroda: 1% silny przeciwko Bossom
Misja jest od poziomu: 35

 20x Szkatułka Królowej Pająków
Czas: 2 godziny
 Nagroda: 1% silny przeciwko Ludziom
Misja jest od poziomu: 35

 20x Szkatułka Pustynnego Żółwia
Czas: 2 godziny
 Nagroda: 2% silny przeciwko Metinom
Misja jest od poziomu: 55

 20x Szkatułka Dziewięciu Ogonów
Czas: 2 godziny
 Nagroda: 2% silny przeciwko Bossom
Misja jest od poziomu: 55

 20x Szkatułka Ognistego Króla
Czas: 2 godziny
 Nagroda: 2% silny przeciwko Ludziom
Misja jest od poziomu: 55

 20x Szkatułka Zjawy Zółt. Tygrysa
Czas: 2 godziny
 Nagroda: 3% silny przeciwko Metinom
Misja jest od poziomu: 75

 20x Szkatułka Umarłego Rozpruwacza
Czas: 3 godziny
 Nagroda: 3% silny przeciwko Bossom
Misja jest od poziomu: 75

 20x Szkatułka Niebieskiej Śmierci
Czas: 4 godziny
 Nagroda: 3% silny przeciwko Ludziom
Misja jest od poziomu: 75

 20x Szkatułka Rośl. Bestii
Czas: 4 godziny
 Nagroda: 5% na potwory
Misja jest od poziomu: 75

 20x Szkatułka Sil. Lod. Wiedźmy
 Nagroda: 6% odporności na trucizny, 3% na ludzi
Czas: 6 godzin
Misja jest od poziomu: 85

 25x Szkatułka Gobl. Imperatora
 Nagroda: 3% niwelacji bloku i uniku
Czas: 8 godzin
Misja jest od poziomu: 95

 30x Szkatułka Duratusa
 Nagroda: 7% obrażeń umiejętności
Czas: 10 godzin
Misja jest od poziomu: 107

 40x Szkatułka Amet. Wodza
 Nagroda: 5% ataku 
Czas: 12 godzin
Misja jest od poziomu: 120

 50x Szkatułka Smoka Ziemi
 Nagroda: 10% Potwory, 10% Obrażeń Umiejętności
Czas: 12 godzin
Misja jest od poziomu: 127

Szkatułki oddajemy w panelu bocznym.
Można wybrać w jakiej kolejności chcemy robić misje.
Oddaje się je niezależnie od pozostałych misji.

 

 Szkatułka Hadesa

Od poziomu: 79
Ilość: 30 sztuk
Czas: 12 godzin
Nagroda: 15% na Metiny, 5% Odporność na Obrażenia

 

 Szkatułka Haxorusa

Od poziomu: 95
Ilość: 30 sztuk
Czas: 12 godzin
Nagroda: 5% Niwelacja Odp. na Klasy, 12% SungMa

 

 Szkatułka Smoka Lasu

Od poziomu: 121
Ilość: 30 sztuk
Czas: 12 godzin
Nagroda: 15% Mrok, 5% Średnie Obrażenia

 

 Szkatułka Bogini Ognia

Od poziomu: 130
Ilość: 30 sztuk
Czas: 12 godzin
Nagroda: 15% SungMa, 3% Atak

 

 Szkatułka Boga Smoków

Od poziomu: 135
Ilość: 30 sztuk
Czas: 12 godzin
Nagroda: 15% Ziemia, 5% Ludzie, 3% Odporności

 

Szczegółowe informacje na temat Kolekcjonera Szkatułek są TUTAJ

 

Każda Rękawica ma wbudowane 2 bonusy oraz 5 mieszalnych bonusów. Bonusy można dodać za pomocą Wzmocnienia Rękawicy. Bonusy mieszalne można zmieniać za pomocą Zaczarowania Rękawicy.

Rękawice można ulepszać do +9.
Rękawice można zdobyć za pomocą wytwarzania u specjalnego NPC na każdej z map Półwyspu Yohara.

 

Wbudowane Bonusy na +9: 30% SungMa i 10% Potwory

Od poziomu: 79

 

Wbudowane Bonusy na +9: 30% SungMa, 15% Ludzie, Niwelacja odp. na Ludzi 5%

Od poziomu: 79

 

Wbudowane Bonusy na +9: 30% SungMa i 30% Mrok

Od poziomu: 79

 

Wbudowane Bonusy na +9: 30% SungMa i 30% Ziemia

Od poziomu: 79

 

Maksymalne bonusy mieszalne są następujące:

Siła +6, Zręczność +6, Inteligencja +6, Witalność +6, 5% Niwelacji Odporności, 10% na Ludzi, 5% Odporność na Ludzi, 6% Mistyki, 6% Orki, 6% Zwierzęta, 6% Nieumarłe, 6% Diabły, 12% Mrok, 12% Ziemia, 12% Lód, 12% Ogień, 10% Szybkość Zaklęcia, 10% Krytyk, 10% Szycie, Punkty Doświadczenia +20%

Za pomocą  Diamentu Yohary do Rękawicy +9 można dodać 1x slot na Kamień Duszy Ataku lub Kamień Duszy Odporności.

 

Szczegółowe informacje na temat Rękawic są TUTAJ

Talizmany można ulepszać do +50. Nie można ich bonować.
Talizman ulepszyć możemy przy użyciu Zwoju Przeznaczenia.

 

Talizman Lodu

Od poziomu: 40

Bonusy przy +50: 50% na Lód oraz 40% na Metiny

 

Talizman Ognia

Od poziomu: 40

Bonusy przy +50: 50% na Ogień oraz 40% na Metiny

 

Talizman Mroku

Od poziomu: 40

Bonusy przy +50: 50% na Mrok oraz 40% na Metiny

 

Talizman Ziemi

Od poziomu: 40

Bonusy przy +50: 50% na Ziemię oraz 40% na Metiny

 

Talizman SungMa

Od poziomu: 40

Bonusy przy +50: 100% na SungMa oraz 50% na Metiny

 

Talizmanów nie bonujemy, mają tylko wbudowane bonusy. System ulepszania jest powtarzalny i na każdy "+" trzeba to samo. Jednym z ulepszaczy jest jeden z    w zależności jaki talizman ulepszamy.
Szansa na ulepszenie na każdym poziomie wynosi 22%.

 

Talizman Przeznaczenia

Poziom: 49-79

Bonusy przy +50: Max PŻ +17500, Odporność na Ludzi: 10%, Silny przeciwko Ludziom +15%, Niwelacja odp. na ludzi +7%, Obrona +1%

W celu zwiększenia szansy na ulepszenie mamy możliwość wytworzenia Leg. Zwoju Przeznaczenia . Daje on 10% więcej na pomyślne ulepszenie i działa jedynie na Talizman Przeznaczenia.

 

Szczegółowe informacje na temat Talizmanów są TUTAJ

 

Na stronie pojawi się Ranking, w którym będą zapisywane wasze czasy przejścia danego dungeonu.

Będzie on dostępny w trzech konfiguracjach:

Próba dla 1 postaci bijącej + 1/2 "buffy"
Próba dla 2 postaci bijących + 1/2 "buffy"
Próba dla 6 postaci bijących + 1/2 "buffy"

 

Ranking się nie resetuje i ma charakter "historyczny", nie ma za niego nagród.

Jak sama nazwa mówi jest to Ranking Wypraw obejmujący wszystkie dungeony. Sklasyfikowane w nim są gildie, a nie postacie.
Pomyślne wykonanie każdego dungeonu będzie naliczane zgodnie z określoną punktacją.

Nagrody są za TOP5.

 

1 miejsce - Złota Skrzynię Gildii

2-3 miejsce - Srebrna Skrzynię Gildii

4-5 miejsce - Brązowa Skrzynię Gildii

 

Skrzynie będą zawierały cenne ulepszacze i drop z nich jest stały (nie zawiera w sobie losowości), dostaje ją lider gildii.

 

Szczegółowe informacje na temat Rankingu Gildii są TUTAJ

Podstawowe mikstury można zdobyć bezpośrednio ze Skrzyni z Ziołami,
która jest dostępna praktycznie ze wszystkiego (moby, metiny, bossy, eventy).

 

10% krytyka
10% szycia
50 wartości ataku
70 obrony

 

Rosy są od 55 poziomu:

12% krytyka
12% szycia
8% szybkości ataku
120 wartości ataku
200 obrony
5% magii

 

Zioła lecą z Półwyspu Yohara. Mikstury są od 79 poziomu:

 - 10% Ogień
 - 10% Ziemia
 - 10% Ludzie
 - 10% Lód
 - 15% SungMa
 - 10% Mrok

 

Łowienie polega na kliknięciu Spacji tyle razy, ile wyświetla informacja na czacie.
Poprzez łowienie rozwijamy umiejętność "Łowiectwo", której coraz to wyższe poziomy dają nam możliwość zdobycia coraz to lepszych przedmiotów.

Łowić ryby można tylko i wyłącznie na mapie, jaką jest Nieznana Kraina.
Poziom Wędki zwiększa szansę na pomyślne wyłowienie.
Za każde pomyślne wyłowienie otrzymujemy  Symbol Rybaka.

Za 100 Symboli mamy możliwość spróbowania swego szczęścia u Rybaka w Kole Losu.
Do zdobycia są bardzo cenne przedmioty, takie jak chociażby Kupon SM.
Najrzadszym, najcenniejszym przedmiotem z wyżej wymienionej loterii jest Pierścień Śmiertelnej Mocy.
Jest to pierścień klasowy, możliwy do zdobycia tylko i wyłącznie z loterii u Rybaka.

 

Jego bonusy przedstawiają się następująco:

 Pierścień Śmier. Mocy

- Max PŻ: +2000

- Odporność na Ninja: 5%

- Odporność na Szamanów: 5%

 

Szczegółowe informacje na temat Systemu Łowienia są TUTAJ


Umiejętność Górnictwo rozwijamy poprzez wydobywanie rudy.
Na naszym serwerze klasyczne żyły zostały zastąpione jedną - Żyłą Mithrilu.
Wydobywana z niej Ruda Mithrilu jest bardzo wartościowa.

Potrzebna jest na wytworzenie istotnego ulepszacza - Mithril.

Stanowi on również przepustkę na Koło Losu znajdujące się u npc, jakim jest Valtir.
Najcenniejszą do zdobycia rzeczą jest Pierścień Siły Woli.
Jest to pierścień klasowy, możliwy do zdobycia tylko i wyłącznie z loterii u Valtira.

 

Jego bonusy przedstawiają się następująco:

Pierścień Siły Woli:

- Max PŻ: +2000

- Odporność na Wojowników: 5%

- Odporność na Sura: 5%

 

Wykrywacz Mithrilu - służy do lokalizowania Żył Mithrilu na mapie,
analogiczne działanie jak Wykrywacz Kamieni Metin.

 

Kilof - do zdobycia z Kanionu Yongbi

Im wyższy poziom Kilofa tym większa szansa na pomyślne wydobycie rudy mithrilu.

 

Szczegółowe informacje na temat Systemu Górnictwa są TUTAJ

U Mistrza Chao można oddać przedmioty w celu otrzymania stałych bonusów.

Jest 31 misji:

Kowal - 3% na pomyślne ulepszenie przedmiotu
Alchemik - 3% na pomyślne ulepszenie alchemii
Rybak - 5% na złowienie przedmiotu
Górnik - 10% na wydobycie podwójnej ilości mithrilu
Doświadczenie - 10% punktów doświadczenia
Wojownik - 3% odp na wojownika
Ninja - 3% odp na ninja
Sura - 3% odp na sura
Szaman - 3% odp na szamana
Potwory I - 5% na potwory
Potwory II - 5% na potwory, 5% średnich obrażeń, 7% odporność na potwory
Potwory III - 10% na potwory, 5% odporność na potwory, 50 wartość ataku
Lód I - 12% na lód
Lód II - 17% na lód
Ogień I - 12% na ogień
Ogień II - 17% na ogień
Mrok I - 10% na mrok, 5% odp na mrok
Mrok II - 12% na mrok, 3% atak, 10% na szycie
Ziemia I - 10% na ziemię, 3% odp na ziemię, 25 wartość ataku
Ziemia II - 15% na ziemię, 5% odp na ziemię, 8% na metiny
Ziemia III - 15% na ziemię, 7% odp na ziemię, 3% atak
Ludzie I - 7% na ludzi, 3% odp na ludzi
Ludzie II - 10% na ludzi, 5% odp na ludzi, 25% na krytyka, 3% niwelacji bloku
Ludzie III - 12% na ludzi, 8% średnich obrażeń, 5% obrażeń umiejętności
Ludzie IV - 12% na ludzi, 3% odp na Bronie, 3% odp na magię
SungMa I a - 5% na SungMa, 3% odp na SungMa
SungMa I b - 5% na SungMa, 3% odp na SungMa
SungMa I c - 5% na SungMa, 3% odp na SungMa
SungMa I d - 5% na SungMa, 3% odp na SungMa
SungMa I e - 5% na SungMa, 3% odp na SungMa
SungMa II - 20% na SungMa, 5% odp na SungMa
 

Szczegółowe informacje na temat Misji Chao są TUTAJ

Podczas dużych, tematycznych wydarzeń są dostępne specjalne: Kostiumy, Fryzury, Amulety oraz Nakładki na Broń.
Założenie ich wszystkich daje nam dodatkowe bonusy.

Dostępne są zestawy z następujących wydarzeń:
Event Walentynkowy
Event Wielkanocny
Event Urodzinowy
Event Szkolny
Event Halloween
Event Mikołajkowy
Event Świąteczny

Dodatkowo jest dostępny bonus zestawu, gdy posiadamy pełny Legendarny IS, który jest dostępny u Aukcjonera

 

Szczegółowe informacje na temat Bonusu Zestawu są TUTAJ

Aukcjoner znajduje się na Nieznanej Krainie.

U Aukcjonera odbywa się licytacja jednego z wielu bardzo cennych przedmiotów.
Aukcje odbywają się codziennie. Przykładowo: Aukcja rozpoczyna się w Poniedziałek o 20:00,
a zakończy się we Wtorek o 18:00.
Aukcja polega na licytowaniu przedmiotu za won. Wygrywa gracz, który zaoferuje największą ilość wonów za przedmiot.

W momencie zalicytowania przedmiotu z konta zostanie pobrana ilość won odpowiadająca wartości licytacji.
Jeżeli nasza oferta zostanie przebita przez innego gracza, wony są nam zwracane.

Uwaga!
Przy każdym przebiciu (gdy czas do końca aukcji jest mniejszy niż 5 minut) czas
przedłuża się o kolejne 20 sekund.

Dodatkowo u Aukcjonera znajdziecie Loterię, w której będzie można wygrać przedmiot obecnie dostępny w licytacji.
Czas trwania Loterii jest identyczny jak czas trwania Licytacji.
Aby wziąć udział w loterii, należy zakupić Los z Item-Shopu. Kosztuje on 20SM.
Można użyć maksymalnie 1 Los na 1 Postać.

Jest wiele skrótów klawiszowych, które ułatwiają rozgrywkę.
W poniższym odnośniku znajduje się ich pełna lista.

Szczegółowe informacje na temat Skrótów Klawiszowych są TUTAJ

Na forum znajduje się Wikipedia Serwerowa, gdzie zawarte są bardzo cenne informacje.
Wikipedia jest rozwinięciem tej prezentacji.

Link do Wikipedii: KLIK