Logo

Alestia - prywatny serwer Metin2



ADS - facebook: Metin2.priv.pl, discord: @wildfire.dev

Aktywny

Alestia

Twoja ocena:

Średnia ocena(7): 2.29 ★

Sprawdź bezposrednio na stronie serwera

Trwa ładowanie..
0%




Alestia to serwer easy z maksymalnym 160 poziomem doświadczenia. Rozgrywka została rozplanowana tak, aby z początku nie była wielkim wyzwaniem, a dopiero wraz z postępem postaci wymagała większego nakładu pracy. Przy tworzeniu serwera zadbaliśmy o kwestie estetyczne jak i techniczne serwera w największym możliwym stopniu, aby podczas rozgrywki żadne błędy jej nie zepsuły, a aspekt wizualny projektu przykuwał oko.

Typ serwera: EASY

Maksymalny poziom: 160

Punkty Statystyk: 120

Królestwa: Jinno oraz Shinsoo

Ilość Bonusów: 5

Dostępne Kanały: 6

Klasy Postaci: 4

05.07.2024 18:00

Zaimplementowaliśmy optymalizację klienta, która ma na celu poprawę jakości jego funkcjonowania. Metin od zawsze mimo potężnych podzespołów potrafił przyprawić masę problemów powiązanych z jego wydajnością. Zadbaliśmy o to, aby na Alestii tych problemów nie było wcale.

Przyśpieszono proces ładowania po wyborze postaci oraz w trakcie zmiany mapy

Skorygowano wycieki pamięci pojawiające się przy teleportacji

Zmniejszono spadki FPS, gdy na ekranie znajduje się wiele obiektów

Usunięto laga podczas wchodzenia na wierzchowca

Po zminimalizowaniu klienta nie występuje czarny ekran

Przy przesuwaniu okna gry nie występuje freeze ekranu

Zoptymalizowano pakiety przesyłane między serwerem i klientem gry

Poprawiono renderowanie tekstu

Poprawiono synchronizację potworów po użyciu pelerynki

Poprawiono odświeżanie efektów

Na serwerze występują dwa królestwa, Jinno oraz Shinsoo.

Postanowiliśmy odświeżyć nieco obydwa miasta. Zależało nam na powiewie świeżości. Stąd też decyzja o wymianie wszystkich budynków oraz dodaniu kilku nowych obiektów, takich jak posągi czy inne detale. Poniżej przedstawiamy Wam nasze w pełni autorskie miasta.

Zdobywanie doświadczenia zostało zbalansowane w taki sposób, aby nie było nużące, nie zmuszało gracza do spędzenia wielu dni na wybijaniu spotów, ale żeby wymagało trochę zaangażowania od gracza.

Można jednak mimo wszystko ułatwić sobie zdobywanie doświadczenia dzięki pierścieniom doświadczenia:

Pierścień Doświadczenia (20%)

Zwiększa doświadczenie o 20% na 30 min.
Nie łączy się z pierścieniem 30% i 50%.

Pierścień Doświadczenia (30%)

Zwiększa doświadczenie o 30% na 30 min.
Nie łączy się z pierścieniem 20% i 50%.

Pierścień Doświadczenia (50%)

Zwiększa doświadczenie o 50% na 30 min.
Nie łączy się z pierścieniem 20% i 30%.

Drop przedmiotów został ustawiony tak, żeby każde miejsce było warte odwiedzenia. Starannie zadbaliśmy, aby cały zbędny drop został usunięty (np. biżuteria, bronie na niski poziom). Od samego początku gry, do późnego end game będą lecieć tylko i wyłącznie przedmioty, które są użyteczne.

W zdobywaniu przedmiotów dodakotowo można się wspomóc dzięki rękawicom złodzieja:

Rękawica Złodzieja (20%)

Zwiększa drop o 20% na 30 min.
Nie łączy się z rękawicą 30% i 50%.

Rękawica Złodzieja (30%)

Zwiększa drop o 30% na 30 min.
Nie łączy się z rękawicą 20% i 50%.

Rękawica Złodzieja (50%)

Zwiększa drop o 50% na 30 min.
Nie łączy się z rękawicą 20% i 30%.

Na serwerze występują 4 główne waluty:

Yang - Standardowa waluta

Won - Ekskluzywna odmiana yang, pozyskiwana poprzez wymianę (1kkk = 1)

Gaya - Pozyskiwane okazjonalnie z wszystkich aktywności

Monety Władców - Zdobywane za zabójstwa władców i niszczenie kamieni metin

Balans zdobywanych yang został dopracowany, aby inflacja nie rosła wykładniczo wraz z ilością graczy, którzy osiągnęli maksymalny poziom. Ilosć pozyskiwanych yang rośnie stopniowo wraz z poziomem.

Poza klasycznym wypadaniem Yang, z każdego stwora możemy zdobyć worki z Yangami.

Yang na Won oraz odwrotnie można wymienić klikając ikonki () w okienku majątku.

Po naciśnięciu ikonki kantoru, można dokonać większej i szybszej wymiany.

Na start gry każdy gracz otrzymuje wyżej przedstawione przedmioty

oraz dodatkowo:

Kostium wraz z Fryzurą, posiadające bonusy PvE

Wierzchowiec z bonusami PvE

Zwierzak przypisany do postaci

Zwój Pomocnika (AutoBuff)

Koń Militarny, Dowodzenie, Combo oraz Polimorfia na maksymalnym poziomie

Nieskończone Zaczarowanie i Wzmocnienie Przedmiotu

Nieskończony Magiczny Metal

Peleryna Męstwa (na stałe)

AutoPoty i AutoEliksiry szybkości ataku & ruchu na stałe

Wbudowane 150 szybkości ruchu

Ekwipunek otrzymywany na start gry można dalej ulepszać. Biżuterię można ulepszać aż do maksymalnego poziomu, zbroję do 61 poziomu oraz broń do 55 poziomu.

Umiejętności nie są trudne w szkoleniu z racji na typ serwera (easy). Po osiągnięciu 5 poziomu postaci wyświetli się okno wyboru profesji:

Po wybraniu umiejętności, wszystkie skille zostaną automatycznie nadane na poziom G1.

W celu dalszego szkolenia do poziomu P należy zdobyć kamienie duchowe.


Kamień DuchowySzkolenie umiejętności po kolei bez limitu czasowego.

Tęczowy KamieńNatychmiastowe szkolenie umiejętności od razu na poziom P.


Kamienie Duchowe można zdobyć z bossów od doliny orków.

Wszystkie umiejętności posiadają zmieniony wygląd. Dodatkowo wprowadziliśmy możliwość barwienie umiejętności.

Aby zabarwić naszą umiejętność, należy pierw podbić ją do poziomu P.

Dodatkowo, do zabarwienia wymagany jest Zwój Barwienia Umiejętności

Postanowiliśmy wprowadzić małe zmiany w umiejętnościach niektórych postaci.


Bezszelestny ChódDodatkowo zwiększa szybkość zaklęć.

Zwiększenie AtakuDodatkowo zwiększa wartość magicznego ataku.


Dodatkowo wszystkie umiejętności typu aura miecza są toggle.

Wszystkie buffujące umiejętności szamana od teraz są nakładane na wszystkich członków grupy.

Zdolności nie wymagające aktywnego działania, zostały rozdzielone na dwie kategorie. Jedną z nich są umiejętności pasywne. Do tej kolekcji zaliczamy m.in. dowodzenie, kowalstwo i inne, które dają bonusy stricte poświęcone danym aktywnościom. Drugą odmianą są umiejętności wspomagające. Ich główną cechą jest wpływanie na bonusy postaci, takie jak chociażby silny na potwory.

NazwaIkonaOpisSposób Szkolenia
Kombinacja

Ulepsza Atak KomboOtrzymywane na początku gry na poziom P
Dowodzenie

Umiejętność dowodzenia członkami grupyOtrzymywane na początku gry na poziom P
Inspiracja

Zwiększa bonusy otrzymywane od dowódcy grupyRobienie rajdów
Duchowieństwo

Zwiększa bonusy otrzymywane z buffówRobienie dungeonów
Jeździectwo

Umiejętność jazdy na koniuOtrzymywane na początku gry na poziom 21
Polimorfia

Przemiana w potworaOtrzymywane na początku gry na poziom P
Łowienie

Wiedza o łowieniu rybŁowienie Ryb
Górnictwo

Umiejętność wydobywania minerałówKopanie Rud
Zielarstwo

Umiejętność ścinania kwiatówŚcinanie Kwiatów
Włamywanie

Umiejętność otwierania zamkówOtwieranie skrzyń za pomocą wytrychów
Kowalstwo

Zwiększa szansę na pomyślne ulepszenie przedmiotuUlepszanie przedmiotów powyżej 100 poziomu
Smocza Alchemia

Zwiększa szansę na pomyślne ulepszenie alchemiiUlepszanie Alchemii

NazwaIkonaBonusSposób Szkolenia
Tytan

Punkty Życia
Assasyn

Silny przeciwko Ludziom
Pogromca

Silny przeciwko Władcom
Niszczyciel

Silny przeciwko Metinom
Zwiadowca

Obrażenia na Wyprawach
Miażdżyciel

Zwiększenie obrażeń z ciosów krytycznych & przeszywających

Marmury Polimorfii są dostępne do kupienia w panelu bocznym.

Dodatkowo marmur można wzmonić specjalnymi wzmocnieniami:


Wzmocnienie OfensywneWartość Ataku +100, Średnie Obrażenia +5%, Śilny przeciwko Potworom +10%

Wzmocnienie DefensywnePunktów Życia +3.000, Odporność na Potwory +5%, Odporność na Obrażenia +5%

Wzmocnienie MieszanePunktów Życia +1.500, Wartość Ataku +50, Silny przeciwko Potworom +10%, Odporność na Obrażenia +5%


Wzmocnienia można zdobyć z władców, kamieni metin oraz wyzwań.

Panel boczny posiada w sobie wiele użytecznych funkcji. Niżej prezentujemy kilka z nich:

Wyszukiwarka dropu jest ułatwieniem pozwalającym na wyszukiwanie przedmiotów w dropie.

Dodatkowy ekwipunek pozwala przechowywać więcej przedmiotów z rozdzieleniem na 5 różnych kategorii.

Auto dopalacze to panel zawierający wsystkie dopalacze dostępne w grze. Po naciśnięciu przycisku F5, zaznaczone przedmioty zostaną użyte, jeśli znajdują się w ekwipunku.

Zapis Lokacji pozwala na zapisywanie różnych ciekawych miejsc.

Lokalizator pozwala na szybką podróż do wybranego władcy lub kamienia metin na obecnie znajdującej się mapie i kanale.

Na podstawowych mapach zostały odświeżone tekstury. Zadbaliśmy, żeby mimo krótkiego początku gry, z racji na typ serwera, już od samego pierwszego zalogowania grafika umilała rozgrywkę.

Na każdej mapie jest jeden rodzaj kamienia metin. W M1. np występuje tylko Kamień Zwierząt. Zmniejszyliśmy różnorodność kamieni metin poniżej groty, w celu zadbania o lepszy balans dropu.

Na serwerze powyżej groty występują 4 nowe mapy.

Wymagany Poziom: 90

Rasa Potworów: Zwierzęta

Występujący Żywioł: Ogień

Występujący Boss: Dowódca Starego Klanu

Występujący Metin: Metin Starego Klanu

Wymagany Poziom: 110

Rasa Potworów: Nieumarli

Występujący Żywioł: Lód

Występujący Boss: Anioł Mrozu

Występujący Metin: Metin Mroźnego Ludu

Wymagany Poziom: 130

Rasa Potworów: Orki

Występujący Żywioł: Ziemia

Występujący Boss: Dowódca Dzikusów

Występujący Metin: Metin Dzikusów

Wymagany Poziom: 150

Rasa Potworów: Mistyki

Występujący Żywioł: Wiatr

Występujący Boss: Mistyczna Bestia

Występujący Metin: Metin Mistycznych Bestii

Legendarni Władcy są rzadkimi bestiami, pojawiającymi się w określonych godzinach. Do ich pokonania potrzebne jest wiele osób.

Wymagany Poziom: 130

Rasa Potworów: Orki

Występujący Żywioł: Ziemia

Czas Respu: 19:00 codziennie

Ta legenda występuje na mapie "Zapomniane Pustkowie" (130 Lv).

Wymagany Poziom: 150

Rasa Potworów: Mistyki

Występujący Żywioł: Wiatr

Czas Respu: 20:00 codziennie

Ta legenda występuje na mapie "Mistyczny Archipelag" (150 Lv).

Podczas rozgrywki będzie możliwość przebycia wielu wyzwań. Od 40 do 160 poziomu dostępne jest łącznie 17wypraw solo. Na dungeon można udać się, klikając przycisk "Rozpocznij" w panelu dungeonów. Po naciśnięciu przycisku zostaniecie przeniesieni bezpośrednio na mapę wyzwania, niezależnie od tego na jakim kanale obecnie się znajdujecie.

Wszystkie wyzwania mają dostępne rankingi ilości ukończeń oraz czasu:

Wymagany Poziom: 40

Rasa Potworów: Nieumarli

Występujący Żywioł: Mrok

Przeznaczenie: Ulepszacze

Przepustka: Pieczęć Umarłych

Wymagany Poziom: 60

Rasa Potworów: Orki

Występujący Żywioł: Ziemia

Przeznaczenie: Ulepszacze

Przepustka: Pieczęć Wikingów

Wymagany Poziom: 75

Rasa Potworów: Nieumarli

Występujący Żywioł: Mrok

Przeznaczenie: Ekwipunek

Przepustka: Pieczęć Demonów

Wymagany Poziom: 90

Rasa Potworów: Mistyki

Występujący Żywioł: Ogień

Przeznaczenie: Ulepszacze & Ekwipunek

Przepustka: Pieczęć Przeklętych

Wymagany Poziom: 100

Rasa Potworów: Nieumarli

Występujący Żywioł: Błyskawice

Przeznaczenie: Ulepszacze

Przepustka: Pieczęć Pradawnych

Wymagany Poziom: 105

Rasa Potworów: Diabły

Występujący Żywioł: Lód

Przeznaczenie: Szarfy Naramienne

Przepustka: Pieczęć Rękinów

Wymagany Poziom: 110

Rasa Potworów: Zwierzęta

Występujący Żywioł: Ziemia

Przeznaczenie: Ulepszacze

Przepustka: Pieczęć Żab

Wymagany Poziom: 115

Rasa Potworów: Orki

Występujący Żywioł: Wiatr

Przeznaczenie: Szaty Aury

Przepustka: Pieczęć Prastarych

Wymagany Poziom: 120

Rasa Potworów: Nieumarli

Występujący Żywioł: Ogień

Przeznaczenie: Ulepszacze

Przepustka: Pieczęć Piekielnych

Wymagany Poziom: 125

Rasa Potworów: Mistyki

Występujący Żywioł: Błyskawice

Przeznaczenie: Szarfy Naramienne

Przepustka: Pieczęć Magicznych

Wymagany Poziom: 130

Rasa Potworów: Zwierzęta

Występujący Żywioł: Mrok

Przeznaczenie: Ulepszacze

Przepustka: Pieczęć Pająków

Wymagany Poziom: 135

Rasa Potworów: Orki

Występujący Żywioł: Błyskawice

Przeznaczenie: Szaty Aury

Przepustka: Pieczęć Trolli

Wymagany Poziom: 140

Rasa Potworów: Mistyki

Występujący Żywioł: Lód

Przeznaczenie: Ulepszacze

Przepustka: Pieczęć Kultystów

Wymagany Poziom: 145

Rasa Potworów: Mistyki

Występujący Żywioł: Wiatr

Przeznaczenie: Szarfy Naramienne

Przepustka: Pieczęć Elfów

Wymagany Poziom: 150

Rasa Potworów: Diabły

Występujący Żywioł: Ziemia

Przeznaczenie: Ulepszacze

Przepustka: Pieczęć Starożytnych

Wymagany Poziom: 155

Rasa Potworów: Orki

Występujący Żywioł: Wiatr

Przeznaczenie: Szaty Aury

Przepustka: Pieczęć Mistycznych

Wymagany Poziom: 160

Rasa Potworów: Zwierzęta

Występujący Żywioł: Lód

Przeznaczenie: Ulepszacze

Przepustka: Pieczęć Arcyelfów

Rajdy to wyzwania dla grup. Mają one często wiele bardziej skomplikowane mechaniki niż zwykłe wyzwania solo. Dodatkowo mogą wymagać różnych klas postaci.

Rajdy wraz z początkiem serwera będą niedostępne dla graczy. Rajdy zostaną otworzone po pierwszych paru tygodniach serwera. Powód, dla którego zdecydowaliśmy się na taki ruch jest prosty. Chcemy, aby długość wyzwania grupowego względem normalnych dungeonów wynagradzała wszystkim uczestnikom w postaci odpowiedniego dropu. Aby osiągnąć taki balans, musimy przeanalizować rozwój rynku wraz z czasem trwania serwera.

Krucze Pióra to potężne przedmioty, które można zdobyć z rajdów. Zapewniają potężne premie i występują w 3 wariantach:

Krucze Pióro WiarusaŚrednie Obrażenia & Wartość Ataku

Krucze Pióro OkultystyObrażenia Umiejętności & Wartość Magicznego Ataku

Krucze Pióro StrażnikaMaks. HP & Obrona

Krucze Pióra można dodatkowo poddać procesowi infuzji żywiołów. Proces ten pozwala na tymczasowe wzmocnienie kruczego pióra o dodatkowy bonus. Infuzja zapewni zwiększenie obrażeń przeciw danemu żywiołowi.

Przedmiot wymagany do zainfuzowania pióra można wymienić za fragmenty żywiołów u Elementalistki Arii.

Dostęp na poziomach: 90 ~ 109

Rasa Potworów: Brak

Występujący Żywioł: Brak

Przepustka: Klucz Atlantów

Czas oczekiwania: 30 minut

Dostęp na poziomach: 110 ~ 129

Rasa Potworów: Brak

Występujący Żywioł: Brak

Przepustka: Klucz Dżina

Czas oczekiwania: 2 godziny

Dostęp na poziomach: 130 ~ 149

Rasa Potworów: Brak

Występujący Żywioł: Brak

Przepustka: Klucz Smoczego Władcy

Czas oczekiwania: 6 godzin

Dostęp na poziomach: 150 ~ 160

Rasa Potworów: Brak

Występujący Żywioł: Brak

Przepustka: Klucz Wukonga

Czas oczekiwania: 12 godzin

Większość bossów oraz mobów na serwerze posiada swój żywioł. Jedynym wyjątkiem, gdzie nie występują żywiołyrajdy. Z każdego władcy, który posiada żywioł można pozyskać drobinki żywiołów.

Drobinka BłyskawicyDo zdobycia z władców z żywiołem "Błyskawice"

Drobinka OgniaDo zdobycia z władców z żywiołem "Ogień"

Drobinka LoduDo zdobycia z władców z żywiołem "Lód"

Drobinka WiatruDo zdobycia z władców z żywiołem "Wiatr"

Drobinka ZiemiDo zdobycia z władców z żywiołem "Ziemia"

Drobinka MrokuDo zdobycia z władców z żywiołem "Mrok"

Fuzji Żywiołów można dokonać u NPC Elementalistka Aria.

Drobinki Żywiołów można łączyć w potężniejsze ulepszacze, przeznaczone głównie do ulepszania amuletów.

Esencja ChaosuDrobinka Błyskawicy x10 + Drobinka Ognia x10 + Drobinka Mroku x10

Esencja HarmoniiDrobinka Lodu x10 + Drobinka Wiatru x10 + Drobinka Ziemi x10

Kwintesencja ŻywiołówEsencja Chaosu x3 + Esencja Harmonii x3

Amulety Żywiołów zapewniają dodatkwe premie przeciw danym żywiołom. Występują w 6 wariantach:

Talizman BłyskawicySiła Błyskawic & Odporność na Błyskawice

Talizman OgniaSiła Ognia & Odporność na Ogień

Talizman LoduSiła Lodu & Odporność na Lód

Talizman WiatruSiła Wiatru & Odporność na Wiatr

Talizman ZiemiSiła Ziemi & Odporność na Ziemię

Talizman MrokuSiła Mroku & Odporność na Mrok

Powłoki żywiołów można pozyskać poprzez wymianę drobinek żywiołów u NPC Elementalistka Aria. Zapewnią one tymczasowe premie przeciw danemu żywiołowi.

Powłoka BłyskawicySiła Błyskawic +10% & Odporność na Błyskawice +5%

Powłoka OgniaSiła Ognia +10% & Odporność na Ogień +5%

Powłoka LoduSiła Lodu +10% & Odporność na Lód +5%

Powłoka WiatruSiła Wiatru +10% & Odporność na Wiatr +5%

Powłoka ZiemiSiła Ziemi +10% & Odporność na Ziemię +5%

Powłoka MrokuSiła Mroku +10% & Odporność na Mrok +5%

Na serwerze nie spotkacie klasycznych misji "idź, przynieś, podaj, pozamiataj". Wszystkie misje znajdują się w oknie, które można uruchomić za pomocą przycisku z panelu bocznego.

Badania biologa będą wymagały wydropienia konkretnych przedmiotów z potworów na mapach oraz wyprawach. Wspomianne przedmioty można zdobyć tylko w trakcie trwania misji.

Kolekcjonerstwo będzie wymagało dostarczenia skrzyni bossów z wypraw.

Polowania polegają na zabijaniu konkretnych potworów, bossów lub metinów. Progress w misji zalicza się tylko dla obecnie trwającej misji. Występują 3 kategorie:

Polowania na zwykłe potwory

Polowania na kamienie metin

Polowania na władców

Zbieractwo polega na oddawaniu konkretnych przedmiotów w zamian za stałe bonusy. Występują 4 kategorie:

Ulepszacze przeznaczone do ulepszania przedmiotów

Ryby pochodzące z profesji rybołówstwa

Rudy pochodzące z profesji górnictwa

Kwiaty pochodzące z profesji zielarstwa

Rybołówstwo zostało zmodyfikowane i dostosowane pod obecnie panujące normy. Po zarzuceniu wędki należy odczekać odpowiednią ilość czasu, a następnie nacisnąć taką ilość spacji jaka pokaże się nad głową oraz na czacie.

Wzbogaciliśmy rybołówstwo o dodatkowe bonusy, które zapewnią większe korzyści z łowienia ryb.


Czas PołowuWpływa na czas potrzebny do przejścia etapu wciskania spacji

Szansa na Pomyślny PołówWpływa na szansę wyciągnięcia ryby z wody

Szansa na Gigantyczną RybęWpływa na szansę, aby ryba była z rodziny gigantów

Rozmiar RybyWpływa na rozmiar wyciągniętej ryby


Bonusy można zdobyć dzięki przynętom, herbom, eventom, poprzez zakup VIP'a lub bonusu do kostiumu.

Na każdym poziomie wędki wymagana jest inna liczba punktów. Po osiągnięciu maksymalnej ilości punktów, należy udać się do Rybaka w celu ulepszenia swojej wędki.

Na wędkę można nałożyć różne przynęty. Niektóre z nich można kupić bezpośrednio u Rybaka, inne natomiast można zdobyć z skrzynki rybaka.

RobakiSkrócenie czasu połowu

ŚwierszczeZwiększenie szansy na pomyślny połów

Ogony NiksyZwiększenie szansy na gigantyczną rybę

Macki KałamarnicyZwiększenie rozmiaru ryby

ŚlimakiDają gwarancję, że złapana ryba będzie z danego przedziału rzadkości.

DrobnicaDają gwarancję, że złapana ryba będzie z danego lub wyższego przedziału rzadkości.

Mucha na RybyZapewnia 50%, że złapana ryba będzie należeć do ryb specjalnych.

Każdą wyłowioną rybę można upiec. Zapewni ona po użyciu tymczasowe wzmocnienie atrybutów postaci. Im lepsza ryba, tym lepszy bonus ona zapewni.

Górnictwo nie uległo wielkim zmianom względem klasycznego. Standardowo, po podejściu do złoża rozpocznie się proces wydobycia, który potrwa kilka sekund. Następnie wydobycie zakończy się powodzeniem lub niepowodzeniem.

Wzbogaciliśmy górnictwo o dodatkowe bonusy, które zapewnią większe korzyści z wydobywania rud.


Czas WydobyciaWpływa na czas potrzebny do zakończenia wydobycia

Szansa na Pomyślne WydobycieWpływa na szansę pomyślnego wydobycia

Szansa na Gigantyczne WydobycieWpływa na szansę, aby wydobyć gigantyczny odłam żyły

Rozmiar WydobyciaWpływa na ilość wydobytej rudy


Bonusy można zdobyć dzięki olejom, herbom, eventom, poprzez zakup VIP'a lub bonusu do kostiumu.

Na każdym poziomie kilofa wymagana jest inna liczba punktów. Po osiągnięciu maksymalnej ilości punktów, należy udać się do Górnika w celu ulepszenia swojego kilofa.

Na kilof można nałożyć różne oleje. Niektóre z nich można kupić bezpośrednio u Górnika, inne natomiast można zdobyć z skrzynki górnika.

Oleje BlaskuSkrócenie czasu wydobycia

Oleje ZaćmieniaZwiększenie szansy na pomyślne wydobycie

Oleje KsiężycoweZwiększenie szansy na gigantyczne wydobycie

Oleje PółksiężycoweZwiększenie rozmiaru wydobycia

Zielarstwo to nowa profesja polegająca na zrywaniu kwiatów przy pomocy sierpa. Kwiaty można spotkać na każdej mapie.

Wzbogaciliśmy zielarstwo o dodatkowe bonusy, które zapewnią większe korzyści z ścinania kwiatów.


DelikatnośćWpływa na procent szans, aby po ścięciu roślina nie zniknęła

Szansa na Pomyślne ŚcięcieWpływa na szansę pomyślnego ścięcia

Szansa na Gigantyczny PlonWpływa na szansę, aby ściąć gigantyczny plon

Rozmiar PlonuWpływa na ilość wydobytych kwiatów


Bonusy można zdobyć dzięki osełkom, herbom, eventom, poprzez zakup VIP'a lub bonusu do kostiumu.

Na każdym poziomie sierpa wymagana jest inna liczba punktów. Po osiągnięciu maksymalnej ilości punktów, należy udać się do Zielarza w celu ulepszenia swojego sierpa.

Na sierp można nałożyć różne osełki. Niektóre z nich można kupić bezpośrednio u Zielarza, inne natomiast można zdobyć z skrzynki zielarza.

Osełki DiamentoweZwiększenie delikatności podczas ścięcia

Osełki SzlifierskieZwiększenie szansy na pomyślne ścięcie

Osełki MistrzowskieZwiększenie szansy na gigantyczny plon

Osełki KowalskieZwiększenie rozmiaru plonu

Wszystkie ścięte kwiaty można wykorzystać do wytwarzania eliksirów. Eliksiry zapewniają tymczasowe premie.

Włamywanie to nowa profesja polegająca na otwieraniu skrzyń przy pomocy wytrychów. Skrzynie można spotkać na każdej mapie oraz na każdej wyprawie.

Wzbogaciliśmy włamywania o dodatkowe bonusy, które zapewnią większe korzyści z otwierania skrzyń.


Delikatność podczas WłamuWpływa na procent szans, aby po otworzeniu skrzyni wytrych nie znikł

Szansa na Pomyślny WłamWpływa na szansę pomyślnego otworzenia skrzyni

Rozmiar ŁupuWpływa na ilość łupu z skrzyni

Szansa na Rzadki ŁupWpływa na szansę, aby otrzymać przedmiot z puli rzadkich przedmiotów


Bonusy można zdobyć dzięki osełkom, herbom, eventom, poprzez zakup VIP'a lub bonusu do kostiumu.

W trakcie przemierzania świata Alestii, istnieje szansa na znalezienie skrzyni z skarbem. Będzie ona jednak zamknięta. Aby ją otworzyć, należy posiadać odpowiedni wytrych. Po otworzeniu skrzyni, oprócz dodatkowych przedmiotów można znaleźć również skarb oraz klejnoty koronne.

Na serwerze łącznie istnieją 24 różne skarby. Każdy z nich, ma dostępne różne sloty na klejnoty. Klejnoty występują w 5 kolorach oraz 4 kształtach każdy. Skarb sam w sobie ma z góry ustaloną wartość waluty won. Po umieszczeniu w nim odpowiednich kamieni, wartość ta wzrośnie o cenę klejnotu koronnego.

Odpowiednie ułożenie kamieni zapewnia dodatkowy mnożnik. Do mnożnika zalicza się tylko i wyłącznie kolor kamienia, bez względu na kształt. Poniżej znajduje się lista opisująca, jakie mnożniki można otrzymać przy odpowiednim ułożeniu kolorów:

Brak

Jeden kamień obojętniego jakiego koloru.x1.0
Dwa Kolory

Dwa kamienie o różnych kolorach.x1.1
Duet

Dwa kamienie o takich samych kolorach.x1.2
Trzy Kolory

Trzy kamienie o różnych kolorach.x1.3
Trio

Trzy kamienie o takich samych kolorach.x1.4
Dwa Duety

Dwie pary kamieni o 2 kolorach.x1.5
Cztery Kolory

Cztery kamienie o różnych kolorach.x1.6
Kwartet

Cztery kamienie o takich samych kolorach.x1.7
Duo & Trio

Jeden duet i jedno trio.x1.8
Kwintet

Pięć kamieni o takich samych kolorach.x1.9
Pięć Kolorów

Pięć kamieni o różnych kolorach.x2.0

Jak na każdym serwerze ekwipunek dzieli się na PvE i PvP. Dodatkowo w skład wyposażenia wchodzą Amulety Żywiołów, Szarfy Naramienne, Szaty Aury, Krucze Symbole, Herby oraz Relikty.

Broń PvE na 75 poziom można zdobyć z wyprawy "Wieża Demonów". Natomiast zbroję PvE na 90 poziom można pozyskać z wyprawy "Schronienie Przeklętych". Biżuterię można ulepszać z tej samej biżuterii, którą się otrzymuje na początek gry.

Ten zestaw jest dostępny od 90 poziomu.

Ten zestaw jest dostępny od 110 poziomu.

Ten zestaw jest dostępny od 130 poziomu.

Ten zestaw jest dostępny od 150 poziomu.

Broń PvP można ulepszać z broni 65, które można kupić bezpośrednio u handlarza bronią. Zbroję natomiast można ulepszać z stalek, które można zdobyć z bossów w grocie. Biżuterię można zakupić u handlarzy oraz ją ulepszyć.

Ten zestaw jest dostępny od 80 poziomu.

Ten zestaw jest dostępny od 100 poziomu.

Ten zestaw jest dostępny od 120 poziomu.

Ten zestaw jest dostępny od 140 poziomu.

Ten zestaw jest dostępny od 160 poziomu.

Na serwerze występuje system szarf naramiennych z absorpcją.

Szarfa może pochłonąć tylko i wyłącznie bronie.

Maksymalny stopień absorpcji wynosi 25%. Dodatkowo można go jednak podbić dzięki wzmocnieniom:

Dostępne jest 5 różnych wzmocnień do szarf:

Zielone WzmocnienieZwiększa absorpcję szarfy o 1% na 1 dzień

Żółte WzmocnienieZwiększa absorpcję szarfy o 2% na 1 dzień

Błękitne WzmocnienieZwiększa absorpcję szarfy o 3% na 1 dzień

Czerwone WzmocnienieZwiększa absorpcję szarfy o 4% na 1 dzień

Fioletowe WzmocnienieZwiększa absorpcję szarfy o 5% na 1 dzień


Wzmocnienia można zdobyć z Skrzyni Wzmocnień Szarf, oraz z wypraw.

Na serwerze występuje system szat aury z absorpcją.

Szarfa może pochłonąć tylko i wyłącznie zbroje.

Maksymalny stopień absorpcji wynosi 25%. Dodatkowo można go jednak podbić dzięki wzmocnieniom:

Dostępne jest 5 różnych wzmocnień do aur:

Zielone WzmocnienieZwiększa absorpcję aury o 1% na 1 dzień

Żółte WzmocnienieZwiększa absorpcję aury o 2% na 1 dzień

Błękitne WzmocnienieZwiększa absorpcję aury o 3% na 1 dzień

Czerwone WzmocnienieZwiększa absorpcję aury o 4% na 1 dzień

Fioletowe WzmocnienieZwiększa absorpcję aury o 5% na 1 dzień


Wzmocnienia można zdobyć z Skrzyni Wzmocnień Aur, oraz z wypraw.

Krucze symbole są to specjalne przedmioty, które można złożyć z fragmentów kruczych symboli. Fragmenty można pozyskać z władców na wszystkich mapach powyżej 130 poziomu. Po zdobyciu odpowiedniej ilości fragmentów, należy udać się do NPC Daenerys w celu połączenia fragmetów w cały symbol.

Występuje 6 odmian kruczych symboli. Poniższa rozpiska prezentuje maksymalne bonusy.

Kruczy Symbol D'yaebl

Wartość Ataku +50
Silny przeciwko Władcom +10%

Kruczy Symbol Gwenllech

Obrona +50
Silny przeciwko Metinom +10%

Kruczy Symbol Ulf’heid

Obrażenia na Wyprawach +20%
Odporność na Wyprawach +10%

Kruczy Symbol Vermogen

Silny przeciwko Potworom +20%
Średnie Obrażenia +5%

Kruczy Symbol Misneach

Maks. PŻ +2.000
Maks. PŻ +10%

Kruczy Symbol Bhampair

Silny przeciwko Ludziom +10%
Odporność na Ludzi +5%

Wszystkie krucze symbole można ulepszać do +9.

Herby są to przedmioty występujące w wielu formach. Każda z form posiada 4 stopnie ulepszenia. Herby można pozyskać z wielu miejsc zależnie od jego rodzaju. Występują herby, które można zdobyć tylko na konkretnej mapie, lub wykonując daną czynnosć jak np. herb rybaka, który mozna zdobyć tylko z rybołówstwa. Występują również herby, które mają bardziej uniwersalny sposób zdobycia, jak np. herb niszczyciela, który można pozyskać z kamieni metin.

W celu ulepszenia swojego herbu należy udać się do NPC Tyrion.


3x Zwykły Herb1x Srebrny Herb

3x Srebrny Herb1x Złoty Herb

3x Złoty Herb1x Diamentowy Herb


Do ulepszenia przedmiotu, oprócz 3 herbów niższego stopnia mogą być wymagane dodatkowe ulepszacze.

Herb Myśliwego

Silny przeciwko Potworom
+3/5/7/10%

Herb Atlantów

Silny przeciwko Diabłom
+5/10/15/25%

Herb Tubylców

Silny przeciwko Zwierzętom
+5/10/15/25%

Herb Mroźnych

Silny przeciwko Nieumarłym
+5/10/15/25%

Herb Dzikich

Silny przeciwko Orkom
+5/10/15/25%

Herb Leśnych Bestii

Silny przeciwko Mistykom
+5/10/15/25%

Herb Rybaka

Czas Połowu
-3/5/7/10%

Szansa na Pomyślny Połów
+3/5/7/10%

Rozmiar Ryby
+3/5/7/10%

Herb Górnika

Czas Wydobycia
-3/5/7/10%

Szansa na Pomyślne Wydobycie
+3/5/7/10%

Rozmiar Wydobycia
+3/5/7/10%

Herb Zielarza

Delikatność podczas Ścięcia
-3/5/7/10%

Szansa na Pomyślne Ścięcie
+3/5/7/10%

Rozmiar Plonu
+3/5/7/10%

Herb Włamywacza

Delikatność podczas Włamu
-3/5/7/10%

Szansa na Pomyślny Włam
+3/5/7/10%

Rozmiar Łupu
+3/5/7/10%

Herb Niszczyciela

Silny przeciwko Metinom
+5/10/15/25%

Herb Bohatera

Silny przeciwko Władcom
+5/10/15/25%

Herb Śmiałka

Obrażenia na Wyprawach
+5/10/15/25%

Herb Podróżnika

Obrażenia Umiejętności
+1/2/3/5%

Herb Badacza

Maks. PŻ
+1.000/2.000/3.000/5.000

Herb Kolekcjonera

Średnie Obrażenia
+3/5/7/10%

Herb Szczęśliwca

Silny przeciwko Ludziom
+3/5/7/10%

Herb Pogromcy

Silny przeciwko Legendom
+5/10/15/25%

Herb Łupieżcy

Całkowite Obrażenia
+1/2/3/5%

Relikty są to unikalne, rzadkie przedmioty kolekcjonerskie. Można je zdobyć z różnych aktywności. Każdy z reliktów jest unikalny i zapewnia inne profity. Reliktów nie da się ulepszać. Raz założony relikt zostaje przypisany do postaci na zawsze i nie ma żadnej możliwości zdjęcia go.

Aby stać się posiadaczem pełnoprawnego reliktu należy go wytworzyć. Jednak nie jest to takie proste. Każdy z reliktów jest rozłożony na 2 lub 3 części. Aby złożyć te części w cały relikt zapewniający premie należy zdobyć je wszystkie. Następnie należy udać się do NPC Samwell. Wszystkie części reliktów są przypisane do postaci, co oznacza, że nie można nimi handlować. Niemniej jednak całym, złożonym reliktem można już handlować.

Zapomniana Czaszka

Maks. PŻ +1.000
Silny przeciwko Potworom +3%
Średnie Obrażenia +2%

Klejnot Lasu

Maks. PŻ +1.000
Silny przeciwko Potworom +2%
Średnie Obrażenia +3%

Ognista Insygnia

Maks. PŻ +1.000
Silny przeciwko Metinom +10%
Obrażenia Umiejętności +1%

Pajęczy Symbol

Maks. PŻ +1.000
Silny przeciwko Władcom +10%
Obrażenia Umiejętności +2%

Dominujący Talizman

Maks. PŻ +1.750
Obrażenia na Wyprawach +10%
Obrażenia Umiejętności +2%

Liść z Zakazanego Lasu

Silny przeciwko Ludziom +10%
Odporność na Ludzi +5%

Symbol Starożytnej Magii

Silny przeciwko Ludziom +10%
Odporność na Ludzi +5%

Kula Starożytnej Magii

Silny przeciwko Ludziom +10%
Odporność na Ludzi +5%

Odznaka Atlantydy

Maks. PŻ +2.000
Silny przeciwko Potworom +3%
Śiła na Wszystkie Żywioły +2%
Odp. na Wszystkie Żywioły +1%

Relikt Dżina

Maks. PŻ +2.500
Silny przeciwko Potworom +5%
Śiła na Wszystkie Żywioły +3%
Odp. na Wszystkie Żywioły +2%

Monety Smoczego Upiora

Maks. PŻ +3.000
Silny przeciwko Potworom +7%
Śiła na Wszystkie Żywioły +4%
Odp. na Wszystkie Żywioły +3%

Symbol WuKonga

Maks. PŻ +3.500
Silny przeciwko Potworom +10%
Śiła na Wszystkie Żywioły +6%
Odp. na Wszystkie Żywioły +4%

Zwój Tajemnej Potęgi

Silny przeciwko Legendom +10%
Silny przeciwko Ludziom +5%
Przebicie Odporności +2%
Obrażenia Umiejętności +5%

Symbol Leśnego Paktu

Silny przeciwko Legendom +20%
Silny przeciwko Ludziom +10%
Przebicie Odporności +3%
Średnie Obrażenia +5%

Medal Chwały

Maks. PŻ +2.500
Wszystkie Statystyki +5
Niwelacja Ciosu Krytycznego +5%
Niwelacja Ciosu Przeszywającego +5%

Talizman Księżycowy

Wartość Ataku +100
Całkowite Obrażenia +3%
Silny przeciwko Potworom +10%
Silny przeciwko Ludziom +10%

Księga Goblińskich Tajemnic

Obrona +100
Odporność na Obrażenia +5%
Odporność na Umiejętności +5%
Odporność na Ludzi +5%

Bonowanie przedmiotów nie jest skomplikowane. Na start gry otrzymujemy nieskończoną zmiankę, która pozwala nam zmieniać bonusy. Do przedmiotów takich jak pasy czy talizmany żywiołów, potrzebne są specjalne zmianki.

Po przeciągnięciu zmianką na przedmiot, otworzy nam się okno ręcznej zmiany bonusów.

Po naciśnięciu przycisku w panelu bocznym, otworzy nam się okno automatycznej zmiany bonusów. Każda zmiana bonusu w zwykłym przedmiocie za pomocą switchbota kosztuje 5.000.

Na serwerze występują kamienie duszy w odświeżonych wersjach:


Zwykły jest odpowiednikiem KD +5

Szlifowany jest odpowiednikiem KD +6

Znakomity jest odpowiednikiem KD +7

Doskonały jest odpowiednikiem KD +8

Nieskazitelny jest odpowiednikiem KD +9


Zwykłekamienie duszy można zakupić u handlarki.

Natomiast Szlifowane oraz Znakomite można zdobyć z kamieni metin.

Wyższe kamienie można zdobyć tylko za pomocą ulepszania niższych poziomów.

Kamienie duszy można ulepszać za pomocą Zdeformowanych Kamieni Duszy. Występują w 3 odmianach:


Mały Zdeformowany Kamień DuszyUlepszanie kamieni od poziomu Zwykły wzwyż

Średni Zdeformowany Kamień DuszyUlepszanie kamieni na poziom Znakomity wzwyż

Duży Zdeformowany Kamień DuszyUlepszanie kamieni na poziom Nieskazitelny


Wszystkie formy można zdobyć z kamieni metin oraz dungeonów.

Aby wytworzyć legendarne kamienie duszy należy udać się do NPC Tashir.

Do wytworzenia takiego kamienia duszy potrzebne będzie 10x Nieskazitelny Kamień.

Zależnie od tego jakie kamienie zostaną umieszczone, jeżeli ulepszanie się powiedzie zostanie wylosowany odpowiedni kamień. Np. jeżeli w oknie umieści się 8 kamieni potwora oraz 2 kamienie wojownika, będzie 80% na KD potwora oraz 20% na KD wojownika.

Smocza Alchemia została delikatnie ułatwiona względem standardowej. Na serwerze występuje 6 kamieni.

Kamienie można ulepszać u alchemika, który występuje w obydwóch miastach.

Poniższa rozpiska prezentuje maksymalne bonusy.

Smoczy Diament

Inteligencja +12
Odporność na Dzwony +15%
Wartość Magicznego Ataku +120
Maks. PE +24%
Obrażenia Umiejętności +15%
Odporność na Umiejętności +10%
Odporność na Trucizny +10%



Smoczy Rubin

Siła +12
Odporność na Miecze +15%
Wartość Ataku +360
Obrona +180
Średnie Obrażenia +15%
Odporność na Obrażenia +10%
Szybkość Ataku +18%

Smoczy Jadeit

Maks. SP +1440
Odporność na Sztylety +15%
Maks. PŻ +3600
Maks. PŻ +18%
Regeneracja PŻ +30%
Kradzież Życia +10%
Obrażenia dodane do PŻ +18%

Smoczy Szafir

Zręczność +12
Odporność na Łuki +15%
Silny przeciwko Ludziom +12%
Odporność na Ludzi +10%
Szybkosć Zaklęcia +18%
Kradzież Życia z Umiejętności +10%
Regeneracja PE +24%

Smoczy Granat

Maks. HP +3000
Odporność na Broń Dwuręczna +15%
Silny przeciwko Potworom +18%
Szansa na Cios Przeszywający +18%
Szybkość Ruchu +24%
Odpornosć na Magię +12%
Szansa na Odbicie Ciosu +12%

Smoczy Onyks

Witalność +12
Odporność na Wachlarze +15%
Szansa na Cios Krytyczny +18%
Szansa na Blok Ciosu +12%
Szansa na Uniknięcie Strzały +12%
Odporność na Krytyczny Cios +12%
Odporność na Przeszywający Cios +12%

Na serwerze występuje wiele zestawów kostiumów. Oprócz nich można zakupić również klasyczne kostiumy oraz fryzury. Poniżej prezentujemy kilka przykładowych zestawów kostiumów:

Kamienie Gaya to nowa waluta, która jest wykorzystywana w sklepie gaya.

W sklepie gaya dostępne są różne, losowe przedmioty. Każdy z przedmiotów ma swoją indywidualną cenę. Po zakupie danego przedmiotu znika on z sklepu i zastępuje go inny, losowy przedmiot. Nie ma możliwości kupienia wielu sztuk danego przedmiotu, ale ten sam przedmiot może wyskoczyć w różnych wariantach ilościowych i cenowych. Każdy gracz posiada swój własny, indywidualny sklep gaya. Ofertę można odświeżyć poprzez kupowanie przedmiotów aktualnie dostępnych, lub poprzez przycisk odśwież - w tym przypadku wymienione zostaną wszystkie przedmioty.

Kamienie Gaya można zdobyć z większości aktywności na serwerze. Zaczynając od zabijania władców, przez łowienie, kończąc na kole losu. Ilości zdobywane z każdej aktywności zostały zbalansowane w taki sposób, aby każda aktywność zapewniała sensowne źródło kamieni gaya.

Monety Władców to nowa waluta, wykorzystywana w wielu systemach i sklepie monet władców.

W sklepie monet władców dostępne są stałe przedmioty. Istnieje możliwość kupna wielu przedmiotów jednocześnie. Sklep znajduje się w obydwóch miastach. Jego oferta pozostaje niezmienna, oraz jest taka sama dla każdego gracza.

Monety Władców można pozyskać rozbijając kamienie metin, zabijając władców na mapach oraz na wyprawach. Ilość zdobywanej waluty zależy w głównej mierze od poziomu zgładzonego celu.

Szkolenie rangi można wspomóc dodatkowo za pomocą owoców rangi. Występuje wiele odmian owoców. Każdy owoc różni się ilością dostarczanej rangi, zakresu rangi pozwalającego na użycie przedmiotu oraz szansą na użycie.

BananZapewnia 50 rangi. Można użyć od 0 do 19.999 rangi. Szansa na użycie: 70%.

JabłkoZapewnia 100 rangi. Można użyć od 20.000 do 59.999 rangi. Szansa na użycie: 65%.

CytrynaZapewnia 250 rangi. Można użyć od 60.000 do 159.999 rangi. Szansa na użycie: 60%.

PomarańczaZapewnia 500 rangi. Można użyć od 160.000 do 359.999 rangi. Szansa na użycie: 55%.

GruszkaZapewnia 750 rangi. Można użyć od 360.000 do 659.999 rangi. Szansa na użycie: 50%.

MalinaZapewnia 1.000 rangi. Można użyć od 660.000 do 1.099.999 rangi. Szansa na użycie: 45%.

TruskawkaZapewnia 2.000 rangi. Można użyć od 1.100.000 do 1.899.999 rangi. Szansa na użycie: 40%.

ArbuzZapewnia 4.000 rangi. Można użyć od 1.900.000 do 3.499.999 rangi. Szansa na użycie: 35%.

BorówkaZapewnia 6.000 rangi. Można użyć od 3.500.000 do 5.899.999 rangi. Szansa na użycie: 30%.

WinogronaZapewnia 8.000 rangi. Można użyć od 5.900.000 do 9.099.999 rangi. Szansa na użycie: 25%.

Smoczy OwocZapewnia 10.000 rangi. Można użyć od 9.100.000 do 13.099.999 rangi. Szansa na użycie: 20%.

Maksymalna ranga dostępna na serwerze to Alestiański/a. Otrzymujemy ją od ilości 13.100.00 punktów rangi. Ilość ta jest również wyznacza limit posiadanych punktów rangi. Poniżej znajduje się lista wszystkich rang, kolejno od początku:


Neutralny
Wymagane 0 punktów rangi

Brak Bonusów

Przyjazny
Wymagane 1.000 punktów rangi

Maks. PŻ +250

Dobry
Wymagane 4.000 punktów rangi

Maks. PŻ +500

Szlachetny
Wymagane 8.000 punktów rangi

Maks. PŻ +750

Rycerski
Wymagane 12.000 punktów rangi

Maks. PŻ +1.000
Silny przeciwko Ludziom +1%
Silny przeciwko Metinom +1%
Silny przeciwko Władcom +1%

Bojowy
Wymagane 20.000 punktów rangi

Maks. PŻ +1.500
Silny przeciwko Ludziom +2%
Silny przeciwko Metinom +2%
Silny przeciwko Władcom +2%

Wybitny
Wymagane 60.000 punktów rangi

Maks. PŻ +2.000
Silny przeciwko Ludziom +3%
Silny przeciwko Metinom +3%
Silny przeciwko Władcom +3%

Książęcy
Wymagane 100.000 punktów rangi

Maks. PŻ +2.500
Silny przeciwko Ludziom +4%
Silny przeciwko Metinom +4%
Silny przeciwko Władcom +4%

Monarszy
Wymagane 160.000 punktów rangi

Maks. PŻ +3.000
Silny przeciwko Ludziom +5%
Silny przeciwko Metinom +5%
Silny przeciwko Władcom +5%

Majestatyczny
Wymagane 360.000 punktów rangi

Maks. PŻ +4.000
Silny przeciwko Ludziom +7%
Silny przeciwko Metinom +7%
Silny przeciwko Władcom +7%

Królewski
Wymagane 660.000 punktów rangi

Maks. PŻ +5.000
Silny przeciwko Ludziom +9%
Silny przeciwko Metinom +9%
Silny przeciwko Władcom +9%

Epicki
Wymagane 1.100.000 punktów rangi

Maks. PŻ +6.000
Silny przeciwko Ludziom +11%
Silny przeciwko Metinom +11%
Silny przeciwko Władcom +11%

Legendarny
Wymagane 1.900.000 punktów rangi

Maks. PŻ +8.000
Silny przeciwko Ludziom +14%
Silny przeciwko Metinom +14%
Silny przeciwko Władcom +14%

Iluzoryczny
Wymagane 3.500.000 punktów rangi

Maks. PŻ +10.000
Silny przeciwko Ludziom +17%
Silny przeciwko Metinom +17%
Silny przeciwko Władcom +17%

Boski
Wymagane 5.900.000 punktów rangi

Maks. PŻ +13.000
Silny przeciwko Ludziom +21%
Silny przeciwko Metinom +21%
Silny przeciwko Władcom +21%

Mityczny
Wymagane 9.100.000 punktów rangi

Maks. PŻ +16.000
Silny przeciwko Ludziom +25%
Silny przeciwko Metinom +25%
Silny przeciwko Władcom +25%

Alestiański
Wymagane 13.100.000 punktów rangi

Maks. PŻ +20.000
Silny przeciwko Ludziom +30%
Silny przeciwko Metinom +30%
Silny przeciwko Władcom +30%

Tytuły postacikosmetycznym dodatkiem. Można je pozyskać z wielu różnych źródeł, jak np. dungeony, eventy, rajdy oraz wszelkie inne aktywności. Nie zapewniają one bonusów, są one jedynie dodatkiem widniejącym nad nickiem postaci.

W panelu tytułów można zmienić swój aktualny tytuł lub całkowicie go wyłączyć. Tytuły dzielą się na różne kategorie.

Każda postać może mieć łącznie trzech towarzyszy. Pierwszym z nich jest wierzchowiec, którego można rozwijać aż do 100 poziomu. Drugim towarzyszem jest pupil, który również ma możliwość rozwoju do 100 poziomu. Trzecim i ostatnim towarzyszem, który będzie wspólnie przemierzał świat Alestii jest autobuff. Każdy z towarzyszy ma dedykowane pieczęcie do levelowania, własny ekwipunek oraz umiejętności w przypadku pupila i autobuffa.

Na start każdy otrzymuje 21 poziom konia. Jednak poziom konia to nie jest poziom wierzchowca. Poziom wierzchowca można podbijać tylko i wyłącznie za pomocą run wierzchowca, które można zdobyć z wszystkich potworów oraz kamieni metin:


Runa Wierzchowca (+10 XP)Zwiększa doświadczenie wierzchowca o 10 punktów.

Runa Wierzchowca (+25 XP)Zwiększa doświadczenie wierzchowca o 25 punktów.

Runa Wierzchowca (+50 XP)Zwiększa doświadczenie wierzchowca o 50 punktów.

Runa Wierzchowca (+100 XP)Zwiększa doświadczenie wierzchowca o 100 punktów.

Runa Wierzchowca (+250 XP)Zwiększa doświadczenie wierzchowca o 250 punktów.

Runa Wierzchowca (+500 XP)Zwiększa doświadczenie wierzchowca o 500 punktów.


Każda z run zapewni różną ilość doświadczenia. Nie posiadają one wymogu poziomu wierzchowca. Wyższy poziom wierzchowca zapewni większe premie. Na poziomie 100 poziomie podczas jazdy postać otrzyma następujące bonusy:

Silny przeciwko Potworom +25%
Silny przeciwko Metinom +25%
Obrażenia na Wyprawach +25%

Wygląd wierzchowca można zmienić za pomocą pieczęci wierzchowca. Jedną taką pieczęć uzyskuje się na starcie gry. Inne można zdobyć za walutę premium, z eventów oraz ofert limitowanych.

Wierzchowca można wyposażyć w dodatkowe przedmioty. Zapewniają one bonusy tylko podczas jazdy.

Stalowe Klapy

Wartość Ataku +100
Silny przeciwko Metinom +10%

Rycerskie Klapy

Średnie Obrażenia +5%
Silny przeciwko Władcom +10%

Antyczne Klapy

Siła na Wszystkie Żywioły +5%
Obrażenia na Wyprawach +10%

Wyścigowe Siodło

Szansa na Odbicie Ciosu +5%
Odporność na Potwory +5%

Antyczne Siodło

Odporność na Wszystkie Żywioły +5%
Odporność na Wyprawach +5%

Szlacheckie Siodło

Odpychanie Władców na Wyprawach -100%

Szczęśliwa Podkowa

Zdobywane Yang +30%

Szlachecka Podkowa

Obrażenia ciosu Przeszywającego +5%
Niwelacja ciosu Przeszywającego +5%

Antyczna Podkowa

Obrażenia ciosu Krytycznego +5%
Niwelacja ciosu Krytycznego +5%

Pupil będzie towarzył postaci już od samego początku. Poziom pupila można podbijać tylko i wyłącznie za pomocą run pupila, które można zdobyć z wszystkich potworów oraz władców na mapach:


Runa Pupila (+10 XP)Zwiększa doświadczenie pupila o 10 punktów.

Runa Pupila (+25 XP)Zwiększa doświadczenie pupila o 25 punktów.

Runa Pupila (+50 XP)Zwiększa doświadczenie pupila o 50 punktów.

Runa Pupila (+100 XP)Zwiększa doświadczenie pupila o 100 punktów.

Runa Pupila (+250 XP)Zwiększa doświadczenie pupila o 250 punktów.

Runa Pupila (+500 XP)Zwiększa doświadczenie pupila o 500 punktów.


Każda z run zapewni różną ilosć doświadczenia. Nie posiadające one wymogu poziomu pupila. Wraz z rosnącym poziomem pupila, za każdy poziom będzie przyznawane coraz więcej punktów umiejętności.

Umiejętności pupila od 0 do M1 rozwijane są za pomocą punktów umiejętności. Po osiągnięciu poziomu M1, wymagane będą odpowiednie księgi zwierzaka aż do poziomu G1. Natomiast od poziomu G1 są to Kamienie Duchowe Pupila.

Podczas szkolenia umiejętności od M1 do P książkami i kamieniami można zwiększyć szansę na pomyślne szkolenie o 10% dzięki Radzie Pupila, którą można pozyskać z władców.

Wygląd pupila można zmienić za pomocą pieczęci pupila. Pieczęcie można zdobyć z itemshopu, z eventów oraz ofert limitowanych.

Pupila dodatkowo można wzmocnić za pomocą wyposażenia pupila.

Seledynowa Obroża

Wartość Ataku +100
Silny przeciwko Metinom +10%

Rubinowa Obroża

Średnie Obrażenia +5%
Silny przeciwko Władcom +10%

Obroża z Różowego Złota

Siła na Wszystkie Żywioły +5%
Obrażenia na Wyprawach +10%

Złota Obroża

Przebicie odporności +5%
Silny przeciwko ludziom +10%

Skórzana Zbroja Pupila

Maks. PŻ +2.500
Odporność na Potwory +5%

Zdobiona Zbroja Pupila

Odporność na Wszystkie Żywioły +5%
Odporność na Wyprawach +5%

Szlachecka Zbroja Pupila

Maks. PŻ +2.500
Odporność na Ludzi +5%

Bambusowa Smycz

Szansa na cios krytyczny +15%
Szansa na cios przeszywający +15%

Skórzana Smycz

Wartość obrażeń dodanych do PŻ +5%
Kradzież życia z umiejętności +5%

Pradawna Smycz

Wszystkie statystyki +10

AutoBuff będzie towarzyszył postaci już od samego początku. Poziom autobuffa można podbić za pomocą run szamana, które można zdobyć tylko i wyłącznie z wypraw:


Runa Szamana (+10 XP)Zwiększa doświadczenie autobuffa o 10 punktów.

Runa Szamana (+25 XP)Zwiększa doświadczenie autobuffa o 25 punktów.

Runa Szamana (+50 XP)Zwiększa doświadczenie autobuffa o 50 punktów.

Runa Szamana (+100 XP)Zwiększa doświadczenie autobuffa o 100 punktów.

Runa Szamana (+250 XP)Zwiększa doświadczenie autobuffa o 250 punktów.

Runa Szamana (+500 XP)Zwiększa doświadczenie autobuffa o 500 punktów.


Każda z run zapewni różną ilość doświadczenia. Nie posiadają one wymogu poziomu szamana.

Dodatkowo autobuffowi można zmienić płeć za pomocą Zaklęcia Modyfikacji Szamana.

Za każdy poziom autobuffa otrzymamy do dyspozycji 1 punkt umiejętności. Można nim szkolić umiejętności szamana aż do poziomu M1. Od poziomu M1 będą wymagane już specjalne księgi umiejętności, którymi można rozwijać umiejętności do G1. Natomiast od poziomu G1 będzie wymagany specjalny Kamień Duchowy Szamana.

Podczas szkolenia umiejętności od M1 do P książkami i kamieniami można zwiększyć szansę na pomyślne szkolenie o 10% dzięki Radzie Szamana, którą można pozyskać z wypraw.

Postać AutoBuffa można wyposażyć w kostium, fryzurę, nakładkę na broń (dzwon/wachlarz), skrzydła, aurę, emblemat oraz duszę zwierzęcia. Każdy kostium, który można założyć na własną postać, można również założyć na autobuffa.

AutoBuffa można dodatkowo wyposażyć w 3 specjalne przedmioty. Wzmocnią one działanie buffów.

Pierścień Mistrza Smoków

Moc Błogosławieństwa +15%
Moc Pomocy Smoka +15%

Pierścień Mistrza Leczenia

Moc Zwiększenia Ataku +15%
Moc Zwinności +15%

Księga Tajemnej Wiedzy

Inteligencja Szamana +10

Na serwerze dostępny jest ranking tygodniowy. Dzieli się on na 9 kategorii. Co tydzień, 10 najlepszych osób w każdej kategorii otrzyma bonus odpowiedni dla kategorii na 7 dni oraz unikatowy tytuł.


Ten ranking zlicza tylko potwory zabite na różnicy +/- 15 poziomów.

Ten ranking zlicza tylkowładców z których posiadamy drop.

Ten ranking zlicza tylkokamienie z których posiadamy drop.

Ten ranking zlicza tylkowyprawy na różnicy +/- 20 poziomów.

Ten ranking działa na zasadzie punktacji. Im lepsza ryba, tym więcej pkt.

Ten ranking działa na zasadzie ilości. Im więcej surowca, tym więcej pkt.

Ten ranking działa na takich samych zasadach co wydobytych rud.

Ten ranking działa na zasadzie jakości. Im wyższy stopień, tym więcej punktów.

Ten ranking działa na zasadzie poziomu. Im wyższy lvl przedmiotu, tym więcej pkt.


Przepustka Bojowa została zmodernizowana oraz usprawniona. Każdy sezon potrwa miesiąc, a co sezon nagrody będą ulegać zmianie. Nagrody z przepustki dzielą się na dwie ścieżki - zwykła, która jest dostępna dla każdego gracza, oraz na premium, którą należy dokupić za walutę premium. Każda z ścieżek oferuje 100 nagród. Aby odblokowywać nagrody należy expić swoją przepustkę poprzez wykonywanie na niej misji, kończenie kamieni milowych oraz realizację osiągnięć.

Informacje o misjach, kamieniach milowych oraz osiągnięciach będą udostępniane co sezon.

System grupy został delikatnie zaktualizowany. Jedną z nowinek jest widoczność wszystkich członków grupy na minimapie:

Oprócz tego, grupa zostaje utworzona na wszystkich kanałach jednocześnie.

Dowodzenie każda postać otrzymuje na samym początku gry na poziomie P. Pozwala to nadać członkowi grupy jeden z następujących bonusów:

Wartość Ataku +100
Maks. PŻ +3.000
Czas Trwania Umiejętności +1800 sek.
Silny przeciwko Potworom +15%
Obrona +25%

Każdy gracz może wystawić jeden sklep po osiągnięciu 15 poziomu postaci. W ramach pakietu podstawowego sklep jest wystawiany na 14 dni. Można jednak wydłużyć ten czas dwukrotnie dzięki pakietowi VIP.

Dodatkowo sklep można wydłużyć o 1 dzień za pomocą Zegarów Sklepu aż do 90 dni.

Sklep można edytować, dodając lub usuwając z niego przedmioty. Nie można zmienić ceny wystawionego przedmiotu. Po otworzeniu sklepu panel zmienia dostępne funkcje na następujące:

Dostępna jest zaawansowana wyszukiwarka, która pozwala wyszukać przedmiot w różnych stopniach ulepszenia, wiele przedmiotów na raz, oraz wyszukać wszystkie przedmioty z danej kategorii.

Po wyszukaniu przedmiotu/przedmiotów, wszystkie sklepy, które nie posiadają danych przedmiotów znikną z mapy, a te, które go posiadają zostaną oznaczone.

Na serwerze często będą dostępne różnego rodzaju wydarzenia specjalne. Dostęp do każdego z nich można uzyskać otwierając menu rozwijane pod przyciskiem "Event" koło minimapy.

Dodatkowo będą również występować inne eventy, które nie wymagają okna ani mapy, jak np. drop specjalnych skrzyń.

Nasz główny zespół składa się z 3 ludzi. W jego skład wchodzą:


SalliosWłaściciel, pomysłodawca oraz technik. Odpowiedzialny za rozgrywkę oraz aspekt techniczny.

SinceSponsor. Odpowiedzialny za inwestycje w projekt, marketing serwisu oraz zabezpieczenia serwera.

DanyCommunity Manager. Odpowiedzialny za strukturę teamu poniżej głównego zespołu oraz kontakt z graczami.

Skąd bronie na 75 poziom?

Bronie na 75 poziom można pozyskać z wyprawy "Wieża Demonów", z szkatułki umarłego rozpruwacza. Alternatywnym sposobem zdobycia ów broni, jest wymiana 15 szkatułek na wybraną broń u kowala.

Jakie są maksymalne średnie?

Maksymalne średnie oraz obrażenia umiejętności nie uległy zmianie. Standardowo, wynoszą one 60% dla średnich obrażeń oraz 30% dla obrażeń umiejętności.

Jaki jest limit poziomu dropu?

Na wyprawach nie ma żadnego limitu. Natomiast na mapach występuje limit do 30 poziomów wyższy od minimalnego, wymaganego do wejścia na mapę.

Czy można zmienić profesję?

Profesję można zmienić do 120 poziomu. Powyżej tego poziomu zmiana profesji nie będzie możliwa.

BattlePass będzie dostępny od samego początku?

Nie, pierwszy sezon BattlePass'a zostanie uruchomiony po paru tygodniach od startu.

Jak często serwer będzie aktualizowany?

Mamy w planach aktualizacje na najbliższy rok. Będziemy je wprowadzać stopniowo, a o nadchodzących zmianach będziemy informać na forum z przynajmniej 2 tygodniowym wyprzedzeniem.

No cóż, to już koniec naszej prezentacji. Mamy nadzieję, że przypadła wam do gustu i zachęciliśmy was do gry na serwerze Alestia. Zachęcamy do dołączenia do naszego discorda (link niżej), gdzie odbędzie się nabór na zamknięta bętę serwera. Na serwerze discord znajdziecie również administrację, która z chęcią udzieli wam odpowiedzi na pytania, na które prezentacja serwera nie zdołała odpowiedzieć.

Zastrzegamy sobie prawo do edycji powyższej prezentacji. Chcielibyśmy również poinformować, że prezentacja będzie ulegała aktualizacjom wraz z postępem serwera, oraz niektóre działy mogą ulec zmianie w skutek zamkniętych oraz otwartych testów serwera.













3 4 5 6 1