Alestia - prywatny serwer Metin2
Alestia
#46
Sprawdź bezposrednio na stronie serwera
- Wstęp
- Informacje
- Optymalizacja
- Królestwa
- Rozgrywka
- Początek Gry
- Umiejętności
- Umiejętności Pasywne
- Panel Boczny
- Mapy
- Wyzwania
- Rajdy
- Żywioły
- Misje
- Profesje
- Ekwipunek
- Bonusy Przedmiotów
- Kamienie Duszy
- Smocza Alchemia
- Kostiumy
- Kamienie Gaya
- Monety Władców
- System Rangi
- Tytuły Postaci
- Towarzysze
- Ranking Tygodniowy
- Przepustka Bojowa
- Grupa
- Sklepy Offline
- Wydarzenia Specjalne
- Grafika
- Zespół
- FAQ
- Kilka Słów na Koniec
Alestia to serwer easy z maksymalnym 160 poziomem doświadczenia. Rozgrywka została rozplanowana tak, aby z początku nie była wielkim wyzwaniem, a dopiero wraz z postępem postaci wymagała większego nakładu pracy. Przy tworzeniu serwera zadbaliśmy o kwestie estetyczne jak i techniczne serwera w największym możliwym stopniu, aby podczas rozgrywki żadne błędy jej nie zepsuły, a aspekt wizualny projektu przykuwał oko.
Typ serwera: EASY
Maksymalny poziom: 160
Punkty Statystyk: 120
Królestwa: Jinno oraz Shinsoo
Ilość Bonusów: 5
Dostępne Kanały: 6
Klasy Postaci: 4
05.07.2024 18:00
Zaimplementowaliśmy optymalizację klienta, która ma na celu poprawę jakości jego funkcjonowania. Metin od zawsze mimo potężnych podzespołów potrafił przyprawić masę problemów powiązanych z jego wydajnością. Zadbaliśmy o to, aby na Alestii tych problemów nie było wcale.
Przyśpieszono proces ładowania po wyborze postaci oraz w trakcie zmiany mapy
Skorygowano wycieki pamięci pojawiające się przy teleportacji
Zmniejszono spadki FPS, gdy na ekranie znajduje się wiele obiektów
Usunięto laga podczas wchodzenia na wierzchowca
Po zminimalizowaniu klienta nie występuje czarny ekran
Przy przesuwaniu okna gry nie występuje freeze ekranu
Zoptymalizowano pakiety przesyłane między serwerem i klientem gry
Poprawiono renderowanie tekstu
Poprawiono synchronizację potworów po użyciu pelerynki
Poprawiono odświeżanie efektów
Na serwerze występują dwa królestwa, Jinno oraz Shinsoo.
Postanowiliśmy odświeżyć nieco obydwa miasta. Zależało nam na powiewie świeżości. Stąd też decyzja o wymianie wszystkich budynków oraz dodaniu kilku nowych obiektów, takich jak posągi czy inne detale. Poniżej przedstawiamy Wam nasze w pełni autorskie miasta.
Zdobywanie doświadczenia zostało zbalansowane w taki sposób, aby nie było nużące, nie zmuszało gracza do spędzenia wielu dni na wybijaniu spotów, ale żeby wymagało trochę zaangażowania od gracza.
Można jednak mimo wszystko ułatwić sobie zdobywanie doświadczenia dzięki pierścieniom doświadczenia:
Pierścień Doświadczenia (20%) Zwiększa doświadczenie o 20% na 30 min. | Pierścień Doświadczenia (30%) Zwiększa doświadczenie o 30% na 30 min. | Pierścień Doświadczenia (50%) Zwiększa doświadczenie o 50% na 30 min. |
Drop przedmiotów został ustawiony tak, żeby każde miejsce było warte odwiedzenia. Starannie zadbaliśmy, aby cały zbędny drop został usunięty (np. biżuteria, bronie na niski poziom). Od samego początku gry, do późnego end game będą lecieć tylko i wyłącznie przedmioty, które są użyteczne.
W zdobywaniu przedmiotów dodakotowo można się wspomóc dzięki rękawicom złodzieja:
Rękawica Złodzieja (20%) Zwiększa drop o 20% na 30 min. | Rękawica Złodzieja (30%) Zwiększa drop o 30% na 30 min. | Rękawica Złodzieja (50%) Zwiększa drop o 50% na 30 min. |
Na serwerze występują 4 główne waluty:
Yang - Standardowa waluta
Won - Ekskluzywna odmiana yang, pozyskiwana poprzez wymianę (1kkk = 1)
Gaya - Pozyskiwane okazjonalnie z wszystkich aktywności
Monety Władców - Zdobywane za zabójstwa władców i niszczenie kamieni metin
Balans zdobywanych yang został dopracowany, aby inflacja nie rosła wykładniczo wraz z ilością graczy, którzy osiągnęli maksymalny poziom. Ilosć pozyskiwanych yang rośnie stopniowo wraz z poziomem.
Poza klasycznym wypadaniem Yang, z każdego stwora możemy zdobyć worki z Yangami.
Yang na Won oraz odwrotnie można wymienić klikając ikonki () w okienku majątku.
Po naciśnięciu ikonki kantoru, można dokonać większej i szybszej wymiany.
Na start gry każdy gracz otrzymuje wyżej przedstawione przedmioty
oraz dodatkowo:
Kostium wraz z Fryzurą, posiadające bonusy PvE
Wierzchowiec z bonusami PvE
Zwierzak przypisany do postaci
Zwój Pomocnika (AutoBuff)
Koń Militarny, Dowodzenie, Combo oraz Polimorfia na maksymalnym poziomie
Nieskończone Zaczarowanie i Wzmocnienie Przedmiotu
Nieskończony Magiczny Metal
Peleryna Męstwa (na stałe)
AutoPoty i AutoEliksiry szybkości ataku & ruchu na stałe
Wbudowane 150 szybkości ruchu
Ekwipunek otrzymywany na start gry można dalej ulepszać. Biżuterię można ulepszać aż do maksymalnego poziomu, zbroję do 61 poziomu oraz broń do 55 poziomu.
Umiejętności nie są trudne w szkoleniu z racji na typ serwera (easy). Po osiągnięciu 5 poziomu postaci wyświetli się okno wyboru profesji:
Po wybraniu umiejętności, wszystkie skille zostaną automatycznie nadane na poziom G1.
W celu dalszego szkolenia do poziomu P należy zdobyć kamienie duchowe.
Kamień DuchowySzkolenie umiejętności po kolei bez limitu czasowego.
Tęczowy KamieńNatychmiastowe szkolenie umiejętności od razu na poziom P.
Kamienie Duchowe można zdobyć z bossów od doliny orków.
Wszystkie umiejętności posiadają zmieniony wygląd. Dodatkowo wprowadziliśmy możliwość barwienie umiejętności.
Aby zabarwić naszą umiejętność, należy pierw podbić ją do poziomu P.
Dodatkowo, do zabarwienia wymagany jest Zwój Barwienia Umiejętności
Postanowiliśmy wprowadzić małe zmiany w umiejętnościach niektórych postaci.
Bezszelestny ChódDodatkowo zwiększa szybkość zaklęć.
Zwiększenie AtakuDodatkowo zwiększa wartość magicznego ataku.
Dodatkowo wszystkie umiejętności typu aura miecza są toggle.
Wszystkie buffujące umiejętności szamana od teraz są nakładane na wszystkich członków grupy.
Zdolności nie wymagające aktywnego działania, zostały rozdzielone na dwie kategorie. Jedną z nich są umiejętności pasywne. Do tej kolekcji zaliczamy m.in. dowodzenie, kowalstwo i inne, które dają bonusy stricte poświęcone danym aktywnościom. Drugą odmianą są umiejętności wspomagające. Ich główną cechą jest wpływanie na bonusy postaci, takie jak chociażby silny na potwory.
Nazwa | Ikona | Opis | Sposób Szkolenia |
Kombinacja | Ulepsza Atak Kombo | Otrzymywane na początku gry na poziom P | |
Dowodzenie | Umiejętność dowodzenia członkami grupy | Otrzymywane na początku gry na poziom P | |
Inspiracja | Zwiększa bonusy otrzymywane od dowódcy grupy | Robienie rajdów | |
Duchowieństwo | Zwiększa bonusy otrzymywane z buffów | Robienie dungeonów | |
Jeździectwo | Umiejętność jazdy na koniu | Otrzymywane na początku gry na poziom 21 | |
Polimorfia | Przemiana w potwora | Otrzymywane na początku gry na poziom P | |
Łowienie | Wiedza o łowieniu ryb | Łowienie Ryb | |
Górnictwo | Umiejętność wydobywania minerałów | Kopanie Rud | |
Zielarstwo | Umiejętność ścinania kwiatów | Ścinanie Kwiatów | |
Włamywanie | Umiejętność otwierania zamków | Otwieranie skrzyń za pomocą wytrychów | |
Kowalstwo | Zwiększa szansę na pomyślne ulepszenie przedmiotu | Ulepszanie przedmiotów powyżej 100 poziomu | |
Smocza Alchemia | Zwiększa szansę na pomyślne ulepszenie alchemii | Ulepszanie Alchemii |
Nazwa | Ikona | Bonus | Sposób Szkolenia |
Tytan | Punkty Życia | ||
Assasyn | Silny przeciwko Ludziom | ||
Pogromca | Silny przeciwko Władcom | ||
Niszczyciel | Silny przeciwko Metinom | ||
Zwiadowca | Obrażenia na Wyprawach | ||
Miażdżyciel | Zwiększenie obrażeń z ciosów krytycznych & przeszywających |
Marmury Polimorfii są dostępne do kupienia w panelu bocznym.
Dodatkowo marmur można wzmonić specjalnymi wzmocnieniami:
Wzmocnienie OfensywneWartość Ataku +100, Średnie Obrażenia +5%, Śilny przeciwko Potworom +10%
Wzmocnienie DefensywnePunktów Życia +3.000, Odporność na Potwory +5%, Odporność na Obrażenia +5%
Wzmocnienie MieszanePunktów Życia +1.500, Wartość Ataku +50, Silny przeciwko Potworom +10%, Odporność na Obrażenia +5%
Wzmocnienia można zdobyć z władców, kamieni metin oraz wyzwań.
Panel boczny posiada w sobie wiele użytecznych funkcji. Niżej prezentujemy kilka z nich:
Wyszukiwarka dropu jest ułatwieniem pozwalającym na wyszukiwanie przedmiotów w dropie.
Dodatkowy ekwipunek pozwala przechowywać więcej przedmiotów z rozdzieleniem na 5 różnych kategorii.
Auto dopalacze to panel zawierający wsystkie dopalacze dostępne w grze. Po naciśnięciu przycisku F5, zaznaczone przedmioty zostaną użyte, jeśli znajdują się w ekwipunku.
Zapis Lokacji pozwala na zapisywanie różnych ciekawych miejsc.
Lokalizator pozwala na szybką podróż do wybranego władcy lub kamienia metin na obecnie znajdującej się mapie i kanale.
Na podstawowych mapach zostały odświeżone tekstury. Zadbaliśmy, żeby mimo krótkiego początku gry, z racji na typ serwera, już od samego pierwszego zalogowania grafika umilała rozgrywkę.
Na każdej mapie jest jeden rodzaj kamienia metin. W M1. np występuje tylko Kamień Zwierząt. Zmniejszyliśmy różnorodność kamieni metin poniżej groty, w celu zadbania o lepszy balans dropu.
Na serwerze powyżej groty występują 4 nowe mapy.
Wymagany Poziom: 90
Rasa Potworów: Zwierzęta
Występujący Żywioł: Ogień
Występujący Boss: Dowódca Starego Klanu
Występujący Metin: Metin Starego Klanu
Wymagany Poziom: 110
Rasa Potworów: Nieumarli
Występujący Żywioł: Lód
Występujący Boss: Anioł Mrozu
Występujący Metin: Metin Mroźnego Ludu
Wymagany Poziom: 130
Rasa Potworów: Orki
Występujący Żywioł: Ziemia
Występujący Boss: Dowódca Dzikusów
Występujący Metin: Metin Dzikusów
Wymagany Poziom: 150
Rasa Potworów: Mistyki
Występujący Żywioł: Wiatr
Występujący Boss: Mistyczna Bestia
Występujący Metin: Metin Mistycznych Bestii
Legendarni Władcy są rzadkimi bestiami, pojawiającymi się w określonych godzinach. Do ich pokonania potrzebne jest wiele osób.
Wymagany Poziom: 130
Rasa Potworów: Orki
Występujący Żywioł: Ziemia
Czas Respu: 19:00 codziennie
Ta legenda występuje na mapie "Zapomniane Pustkowie" (130 Lv).
Wymagany Poziom: 150
Rasa Potworów: Mistyki
Występujący Żywioł: Wiatr
Czas Respu: 20:00 codziennie
Ta legenda występuje na mapie "Mistyczny Archipelag" (150 Lv).
Podczas rozgrywki będzie możliwość przebycia wielu wyzwań. Od 40 do 160 poziomu dostępne jest łącznie 17wypraw solo. Na dungeon można udać się, klikając przycisk "Rozpocznij" w panelu dungeonów. Po naciśnięciu przycisku zostaniecie przeniesieni bezpośrednio na mapę wyzwania, niezależnie od tego na jakim kanale obecnie się znajdujecie.
Wszystkie wyzwania mają dostępne rankingi ilości ukończeń oraz czasu:
Wymagany Poziom: 40
Rasa Potworów: Nieumarli
Występujący Żywioł: Mrok
Przeznaczenie: Ulepszacze
Przepustka: Pieczęć Umarłych
Wymagany Poziom: 60
Rasa Potworów: Orki
Występujący Żywioł: Ziemia
Przeznaczenie: Ulepszacze
Przepustka: Pieczęć Wikingów
Wymagany Poziom: 75
Rasa Potworów: Nieumarli
Występujący Żywioł: Mrok
Przeznaczenie: Ekwipunek
Przepustka: Pieczęć Demonów
Wymagany Poziom: 90
Rasa Potworów: Mistyki
Występujący Żywioł: Ogień
Przeznaczenie: Ulepszacze & Ekwipunek
Przepustka: Pieczęć Przeklętych
Wymagany Poziom: 100
Rasa Potworów: Nieumarli
Występujący Żywioł: Błyskawice
Przeznaczenie: Ulepszacze
Przepustka: Pieczęć Pradawnych
Wymagany Poziom: 105
Rasa Potworów: Diabły
Występujący Żywioł: Lód
Przeznaczenie: Szarfy Naramienne
Przepustka: Pieczęć Rękinów
Wymagany Poziom: 110
Rasa Potworów: Zwierzęta
Występujący Żywioł: Ziemia
Przeznaczenie: Ulepszacze
Przepustka: Pieczęć Żab
Wymagany Poziom: 115
Rasa Potworów: Orki
Występujący Żywioł: Wiatr
Przeznaczenie: Szaty Aury
Przepustka: Pieczęć Prastarych
Wymagany Poziom: 120
Rasa Potworów: Nieumarli
Występujący Żywioł: Ogień
Przeznaczenie: Ulepszacze
Przepustka: Pieczęć Piekielnych
Wymagany Poziom: 125
Rasa Potworów: Mistyki
Występujący Żywioł: Błyskawice
Przeznaczenie: Szarfy Naramienne
Przepustka: Pieczęć Magicznych
Wymagany Poziom: 130
Rasa Potworów: Zwierzęta
Występujący Żywioł: Mrok
Przeznaczenie: Ulepszacze
Przepustka: Pieczęć Pająków
Wymagany Poziom: 135
Rasa Potworów: Orki
Występujący Żywioł: Błyskawice
Przeznaczenie: Szaty Aury
Przepustka: Pieczęć Trolli
Wymagany Poziom: 140
Rasa Potworów: Mistyki
Występujący Żywioł: Lód
Przeznaczenie: Ulepszacze
Przepustka: Pieczęć Kultystów
Wymagany Poziom: 145
Rasa Potworów: Mistyki
Występujący Żywioł: Wiatr
Przeznaczenie: Szarfy Naramienne
Przepustka: Pieczęć Elfów
Wymagany Poziom: 150
Rasa Potworów: Diabły
Występujący Żywioł: Ziemia
Przeznaczenie: Ulepszacze
Przepustka: Pieczęć Starożytnych
Wymagany Poziom: 155
Rasa Potworów: Orki
Występujący Żywioł: Wiatr
Przeznaczenie: Szaty Aury
Przepustka: Pieczęć Mistycznych
Wymagany Poziom: 160
Rasa Potworów: Zwierzęta
Występujący Żywioł: Lód
Przeznaczenie: Ulepszacze
Przepustka: Pieczęć Arcyelfów
Rajdy to wyzwania dla grup. Mają one często wiele bardziej skomplikowane mechaniki niż zwykłe wyzwania solo. Dodatkowo mogą wymagać różnych klas postaci.
Rajdy wraz z początkiem serwera będą niedostępne dla graczy. Rajdy zostaną otworzone po pierwszych paru tygodniach serwera. Powód, dla którego zdecydowaliśmy się na taki ruch jest prosty. Chcemy, aby długość wyzwania grupowego względem normalnych dungeonów wynagradzała wszystkim uczestnikom w postaci odpowiedniego dropu. Aby osiągnąć taki balans, musimy przeanalizować rozwój rynku wraz z czasem trwania serwera.
Krucze Pióra to potężne przedmioty, które można zdobyć z rajdów. Zapewniają potężne premie i występują w 3 wariantach:
Krucze Pióro WiarusaŚrednie Obrażenia & Wartość Ataku
Krucze Pióro OkultystyObrażenia Umiejętności & Wartość Magicznego Ataku
Krucze Pióro StrażnikaMaks. HP & Obrona
Krucze Pióra można dodatkowo poddać procesowi infuzji żywiołów. Proces ten pozwala na tymczasowe wzmocnienie kruczego pióra o dodatkowy bonus. Infuzja zapewni zwiększenie obrażeń przeciw danemu żywiołowi.
Przedmiot wymagany do zainfuzowania pióra można wymienić za fragmenty żywiołów u Elementalistki Arii.
Dostęp na poziomach: 90 ~ 109
Rasa Potworów: Brak
Występujący Żywioł: Brak
Przepustka: Klucz Atlantów
Czas oczekiwania: 30 minut
Dostęp na poziomach: 110 ~ 129
Rasa Potworów: Brak
Występujący Żywioł: Brak
Przepustka: Klucz Dżina
Czas oczekiwania: 2 godziny
Dostęp na poziomach: 130 ~ 149
Rasa Potworów: Brak
Występujący Żywioł: Brak
Przepustka: Klucz Smoczego Władcy
Czas oczekiwania: 6 godzin
Dostęp na poziomach: 150 ~ 160
Rasa Potworów: Brak
Występujący Żywioł: Brak
Przepustka: Klucz Wukonga
Czas oczekiwania: 12 godzin
Większość bossów oraz mobów na serwerze posiada swój żywioł. Jedynym wyjątkiem, gdzie nie występują żywioły są rajdy. Z każdego władcy, który posiada żywioł można pozyskać drobinki żywiołów.
Drobinka BłyskawicyDo zdobycia z władców z żywiołem "Błyskawice"
Drobinka OgniaDo zdobycia z władców z żywiołem "Ogień"
Drobinka LoduDo zdobycia z władców z żywiołem "Lód"
Drobinka WiatruDo zdobycia z władców z żywiołem "Wiatr"
Drobinka ZiemiDo zdobycia z władców z żywiołem "Ziemia"
Drobinka MrokuDo zdobycia z władców z żywiołem "Mrok"
Fuzji Żywiołów można dokonać u NPC Elementalistka Aria.
Drobinki Żywiołów można łączyć w potężniejsze ulepszacze, przeznaczone głównie do ulepszania amuletów.
Esencja ChaosuDrobinka Błyskawicy x10 + Drobinka Ognia x10 + Drobinka Mroku x10
Esencja HarmoniiDrobinka Lodu x10 + Drobinka Wiatru x10 + Drobinka Ziemi x10
Kwintesencja ŻywiołówEsencja Chaosu x3 + Esencja Harmonii x3
Amulety Żywiołów zapewniają dodatkwe premie przeciw danym żywiołom. Występują w 6 wariantach:
Talizman BłyskawicySiła Błyskawic & Odporność na Błyskawice
Talizman OgniaSiła Ognia & Odporność na Ogień
Talizman LoduSiła Lodu & Odporność na Lód
Talizman WiatruSiła Wiatru & Odporność na Wiatr
Talizman ZiemiSiła Ziemi & Odporność na Ziemię
Talizman MrokuSiła Mroku & Odporność na Mrok
Powłoki żywiołów można pozyskać poprzez wymianę drobinek żywiołów u NPC Elementalistka Aria. Zapewnią one tymczasowe premie przeciw danemu żywiołowi.
Powłoka BłyskawicySiła Błyskawic +10% & Odporność na Błyskawice +5%
Powłoka OgniaSiła Ognia +10% & Odporność na Ogień +5%
Powłoka LoduSiła Lodu +10% & Odporność na Lód +5%
Powłoka WiatruSiła Wiatru +10% & Odporność na Wiatr +5%
Powłoka ZiemiSiła Ziemi +10% & Odporność na Ziemię +5%
Powłoka MrokuSiła Mroku +10% & Odporność na Mrok +5%
Na serwerze nie spotkacie klasycznych misji "idź, przynieś, podaj, pozamiataj". Wszystkie misje znajdują się w oknie, które można uruchomić za pomocą przycisku z panelu bocznego.
Badania biologa będą wymagały wydropienia konkretnych przedmiotów z potworów na mapach oraz wyprawach. Wspomianne przedmioty można zdobyć tylko w trakcie trwania misji.
Kolekcjonerstwo będzie wymagało dostarczenia skrzyni bossów z wypraw.
Polowania polegają na zabijaniu konkretnych potworów, bossów lub metinów. Progress w misji zalicza się tylko dla obecnie trwającej misji. Występują 3 kategorie:
Polowania na zwykłe potwory
Polowania na kamienie metin
Polowania na władców
Zbieractwo polega na oddawaniu konkretnych przedmiotów w zamian za stałe bonusy. Występują 4 kategorie:
Ulepszacze przeznaczone do ulepszania przedmiotów
Ryby pochodzące z profesji rybołówstwa
Rudy pochodzące z profesji górnictwa
Kwiaty pochodzące z profesji zielarstwa
Rybołówstwo zostało zmodyfikowane i dostosowane pod obecnie panujące normy. Po zarzuceniu wędki należy odczekać odpowiednią ilość czasu, a następnie nacisnąć taką ilość spacji jaka pokaże się nad głową oraz na czacie.
Wzbogaciliśmy rybołówstwo o dodatkowe bonusy, które zapewnią większe korzyści z łowienia ryb.
Czas PołowuWpływa na czas potrzebny do przejścia etapu wciskania spacji
Szansa na Pomyślny PołówWpływa na szansę wyciągnięcia ryby z wody
Szansa na Gigantyczną RybęWpływa na szansę, aby ryba była z rodziny gigantów
Rozmiar RybyWpływa na rozmiar wyciągniętej ryby
Bonusy można zdobyć dzięki przynętom, herbom, eventom, poprzez zakup VIP'a lub bonusu do kostiumu.
Na każdym poziomie wędki wymagana jest inna liczba punktów. Po osiągnięciu maksymalnej ilości punktów, należy udać się do Rybaka w celu ulepszenia swojej wędki.
Na wędkę można nałożyć różne przynęty. Niektóre z nich można kupić bezpośrednio u Rybaka, inne natomiast można zdobyć z skrzynki rybaka.
RobakiSkrócenie czasu połowu
ŚwierszczeZwiększenie szansy na pomyślny połów
Ogony NiksyZwiększenie szansy na gigantyczną rybę
Macki KałamarnicyZwiększenie rozmiaru ryby
ŚlimakiDają gwarancję, że złapana ryba będzie z danego przedziału rzadkości.
DrobnicaDają gwarancję, że złapana ryba będzie z danego lub wyższego przedziału rzadkości.
Mucha na RybyZapewnia 50%, że złapana ryba będzie należeć do ryb specjalnych.
Każdą wyłowioną rybę można upiec. Zapewni ona po użyciu tymczasowe wzmocnienie atrybutów postaci. Im lepsza ryba, tym lepszy bonus ona zapewni.
Górnictwo nie uległo wielkim zmianom względem klasycznego. Standardowo, po podejściu do złoża rozpocznie się proces wydobycia, który potrwa kilka sekund. Następnie wydobycie zakończy się powodzeniem lub niepowodzeniem.
Wzbogaciliśmy górnictwo o dodatkowe bonusy, które zapewnią większe korzyści z wydobywania rud.
Czas WydobyciaWpływa na czas potrzebny do zakończenia wydobycia
Szansa na Pomyślne WydobycieWpływa na szansę pomyślnego wydobycia
Szansa na Gigantyczne WydobycieWpływa na szansę, aby wydobyć gigantyczny odłam żyły
Rozmiar WydobyciaWpływa na ilość wydobytej rudy
Bonusy można zdobyć dzięki olejom, herbom, eventom, poprzez zakup VIP'a lub bonusu do kostiumu.
Na każdym poziomie kilofa wymagana jest inna liczba punktów. Po osiągnięciu maksymalnej ilości punktów, należy udać się do Górnika w celu ulepszenia swojego kilofa.
Na kilof można nałożyć różne oleje. Niektóre z nich można kupić bezpośrednio u Górnika, inne natomiast można zdobyć z skrzynki górnika.
Oleje BlaskuSkrócenie czasu wydobycia
Oleje ZaćmieniaZwiększenie szansy na pomyślne wydobycie
Oleje KsiężycoweZwiększenie szansy na gigantyczne wydobycie
Oleje PółksiężycoweZwiększenie rozmiaru wydobycia
Zielarstwo to nowa profesja polegająca na zrywaniu kwiatów przy pomocy sierpa. Kwiaty można spotkać na każdej mapie.
Wzbogaciliśmy zielarstwo o dodatkowe bonusy, które zapewnią większe korzyści z ścinania kwiatów.
DelikatnośćWpływa na procent szans, aby po ścięciu roślina nie zniknęła
Szansa na Pomyślne ŚcięcieWpływa na szansę pomyślnego ścięcia
Szansa na Gigantyczny PlonWpływa na szansę, aby ściąć gigantyczny plon
Rozmiar PlonuWpływa na ilość wydobytych kwiatów
Bonusy można zdobyć dzięki osełkom, herbom, eventom, poprzez zakup VIP'a lub bonusu do kostiumu.
Na każdym poziomie sierpa wymagana jest inna liczba punktów. Po osiągnięciu maksymalnej ilości punktów, należy udać się do Zielarza w celu ulepszenia swojego sierpa.
Na sierp można nałożyć różne osełki. Niektóre z nich można kupić bezpośrednio u Zielarza, inne natomiast można zdobyć z skrzynki zielarza.
Osełki DiamentoweZwiększenie delikatności podczas ścięcia
Osełki SzlifierskieZwiększenie szansy na pomyślne ścięcie
Osełki MistrzowskieZwiększenie szansy na gigantyczny plon
Osełki KowalskieZwiększenie rozmiaru plonu
Wszystkie ścięte kwiaty można wykorzystać do wytwarzania eliksirów. Eliksiry zapewniają tymczasowe premie.
Włamywanie to nowa profesja polegająca na otwieraniu skrzyń przy pomocy wytrychów. Skrzynie można spotkać na każdej mapie oraz na każdej wyprawie.
Wzbogaciliśmy włamywania o dodatkowe bonusy, które zapewnią większe korzyści z otwierania skrzyń.
Delikatność podczas WłamuWpływa na procent szans, aby po otworzeniu skrzyni wytrych nie znikł
Szansa na Pomyślny WłamWpływa na szansę pomyślnego otworzenia skrzyni
Rozmiar ŁupuWpływa na ilość łupu z skrzyni
Szansa na Rzadki ŁupWpływa na szansę, aby otrzymać przedmiot z puli rzadkich przedmiotów
Bonusy można zdobyć dzięki osełkom, herbom, eventom, poprzez zakup VIP'a lub bonusu do kostiumu.
W trakcie przemierzania świata Alestii, istnieje szansa na znalezienie skrzyni z skarbem. Będzie ona jednak zamknięta. Aby ją otworzyć, należy posiadać odpowiedni wytrych. Po otworzeniu skrzyni, oprócz dodatkowych przedmiotów można znaleźć również skarb oraz klejnoty koronne.
Na serwerze łącznie istnieją 24 różne skarby. Każdy z nich, ma dostępne różne sloty na klejnoty. Klejnoty występują w 5 kolorach oraz 4 kształtach każdy. Skarb sam w sobie ma z góry ustaloną wartość waluty won. Po umieszczeniu w nim odpowiednich kamieni, wartość ta wzrośnie o cenę klejnotu koronnego.
Odpowiednie ułożenie kamieni zapewnia dodatkowy mnożnik. Do mnożnika zalicza się tylko i wyłącznie kolor kamienia, bez względu na kształt. Poniżej znajduje się lista opisująca, jakie mnożniki można otrzymać przy odpowiednim ułożeniu kolorów:
Brak | Jeden kamień obojętniego jakiego koloru. | x1.0 | |
Dwa Kolory | Dwa kamienie o różnych kolorach. | x1.1 | |
Duet | Dwa kamienie o takich samych kolorach. | x1.2 | |
Trzy Kolory | Trzy kamienie o różnych kolorach. | x1.3 | |
Trio | Trzy kamienie o takich samych kolorach. | x1.4 | |
Dwa Duety | Dwie pary kamieni o 2 kolorach. | x1.5 | |
Cztery Kolory | Cztery kamienie o różnych kolorach. | x1.6 | |
Kwartet | Cztery kamienie o takich samych kolorach. | x1.7 | |
Duo & Trio | Jeden duet i jedno trio. | x1.8 | |
Kwintet | Pięć kamieni o takich samych kolorach. | x1.9 | |
Pięć Kolorów | Pięć kamieni o różnych kolorach. | x2.0 |
Jak na każdym serwerze ekwipunek dzieli się na PvE i PvP. Dodatkowo w skład wyposażenia wchodzą Amulety Żywiołów, Szarfy Naramienne, Szaty Aury, Krucze Symbole, Herby oraz Relikty.
Broń PvE na 75 poziom można zdobyć z wyprawy "Wieża Demonów". Natomiast zbroję PvE na 90 poziom można pozyskać z wyprawy "Schronienie Przeklętych". Biżuterię można ulepszać z tej samej biżuterii, którą się otrzymuje na początek gry.
Ten zestaw jest dostępny od 90 poziomu.
Ten zestaw jest dostępny od 110 poziomu.
Ten zestaw jest dostępny od 130 poziomu.
Ten zestaw jest dostępny od 150 poziomu.
Broń PvP można ulepszać z broni 65, które można kupić bezpośrednio u handlarza bronią. Zbroję natomiast można ulepszać z stalek, które można zdobyć z bossów w grocie. Biżuterię można zakupić u handlarzy oraz ją ulepszyć.
Ten zestaw jest dostępny od 80 poziomu.
Ten zestaw jest dostępny od 100 poziomu.
Ten zestaw jest dostępny od 120 poziomu.
Ten zestaw jest dostępny od 140 poziomu.
Ten zestaw jest dostępny od 160 poziomu.
Na serwerze występuje system szarf naramiennych z absorpcją.
Szarfa może pochłonąć tylko i wyłącznie bronie.
Maksymalny stopień absorpcji wynosi 25%. Dodatkowo można go jednak podbić dzięki wzmocnieniom:
Dostępne jest 5 różnych wzmocnień do szarf:
Zielone WzmocnienieZwiększa absorpcję szarfy o 1% na 1 dzień
Żółte WzmocnienieZwiększa absorpcję szarfy o 2% na 1 dzień
Błękitne WzmocnienieZwiększa absorpcję szarfy o 3% na 1 dzień
Czerwone WzmocnienieZwiększa absorpcję szarfy o 4% na 1 dzień
Fioletowe WzmocnienieZwiększa absorpcję szarfy o 5% na 1 dzień
Wzmocnienia można zdobyć z Skrzyni Wzmocnień Szarf, oraz z wypraw.
Na serwerze występuje system szat aury z absorpcją.
Szarfa może pochłonąć tylko i wyłącznie zbroje.
Maksymalny stopień absorpcji wynosi 25%. Dodatkowo można go jednak podbić dzięki wzmocnieniom:
Dostępne jest 5 różnych wzmocnień do aur:
Zielone WzmocnienieZwiększa absorpcję aury o 1% na 1 dzień
Żółte WzmocnienieZwiększa absorpcję aury o 2% na 1 dzień
Błękitne WzmocnienieZwiększa absorpcję aury o 3% na 1 dzień
Czerwone WzmocnienieZwiększa absorpcję aury o 4% na 1 dzień
Fioletowe WzmocnienieZwiększa absorpcję aury o 5% na 1 dzień
Wzmocnienia można zdobyć z Skrzyni Wzmocnień Aur, oraz z wypraw.
Krucze symbole są to specjalne przedmioty, które można złożyć z fragmentów kruczych symboli. Fragmenty można pozyskać z władców na wszystkich mapach powyżej 130 poziomu. Po zdobyciu odpowiedniej ilości fragmentów, należy udać się do NPC Daenerys w celu połączenia fragmetów w cały symbol.
Występuje 6 odmian kruczych symboli. Poniższa rozpiska prezentuje maksymalne bonusy.
Kruczy Symbol D'yaebl Wartość Ataku +50 | Kruczy Symbol Gwenllech Obrona +50 | Kruczy Symbol Ulf’heid Obrażenia na Wyprawach +20% |
Kruczy Symbol Vermogen Silny przeciwko Potworom +20% | Kruczy Symbol Misneach Maks. PŻ +2.000 | Kruczy Symbol Bhampair Silny przeciwko Ludziom +10% |
Wszystkie krucze symbole można ulepszać do +9.
Herby są to przedmioty występujące w wielu formach. Każda z form posiada 4 stopnie ulepszenia. Herby można pozyskać z wielu miejsc zależnie od jego rodzaju. Występują herby, które można zdobyć tylko na konkretnej mapie, lub wykonując daną czynnosć jak np. herb rybaka, który mozna zdobyć tylko z rybołówstwa. Występują również herby, które mają bardziej uniwersalny sposób zdobycia, jak np. herb niszczyciela, który można pozyskać z kamieni metin.
W celu ulepszenia swojego herbu należy udać się do NPC Tyrion.
3x Zwykły Herb1x Srebrny Herb
3x Srebrny Herb1x Złoty Herb
3x Złoty Herb1x Diamentowy Herb
Do ulepszenia przedmiotu, oprócz 3 herbów niższego stopnia mogą być wymagane dodatkowe ulepszacze.
Herb Myśliwego Silny przeciwko Potworom | Herb Atlantów Silny przeciwko Diabłom | Herb Tubylców Silny przeciwko Zwierzętom |
Herb Mroźnych Silny przeciwko Nieumarłym | Herb Dzikich Silny przeciwko Orkom | Herb Leśnych Bestii Silny przeciwko Mistykom |
Herb Rybaka Czas Połowu Szansa na Pomyślny Połów Rozmiar Ryby | Herb Górnika Czas Wydobycia Szansa na Pomyślne Wydobycie Rozmiar Wydobycia | Herb Zielarza Delikatność podczas Ścięcia Szansa na Pomyślne Ścięcie Rozmiar Plonu | Herb Włamywacza Delikatność podczas Włamu Szansa na Pomyślny Włam Rozmiar Łupu |
Herb Niszczyciela Silny przeciwko Metinom | Herb Bohatera Silny przeciwko Władcom | Herb Śmiałka Obrażenia na Wyprawach | Herb Podróżnika Obrażenia Umiejętności |
Herb Badacza Maks. PŻ | Herb Kolekcjonera Średnie Obrażenia |
Herb Szczęśliwca Silny przeciwko Ludziom | Herb Pogromcy Silny przeciwko Legendom | Herb Łupieżcy Całkowite Obrażenia |
Relikty są to unikalne, rzadkie przedmioty kolekcjonerskie. Można je zdobyć z różnych aktywności. Każdy z reliktów jest unikalny i zapewnia inne profity. Reliktów nie da się ulepszać. Raz założony relikt zostaje przypisany do postaci na zawsze i nie ma żadnej możliwości zdjęcia go.
Aby stać się posiadaczem pełnoprawnego reliktu należy go wytworzyć. Jednak nie jest to takie proste. Każdy z reliktów jest rozłożony na 2 lub 3 części. Aby złożyć te części w cały relikt zapewniający premie należy zdobyć je wszystkie. Następnie należy udać się do NPC Samwell. Wszystkie części reliktów są przypisane do postaci, co oznacza, że nie można nimi handlować. Niemniej jednak całym, złożonym reliktem można już handlować.
Zapomniana Czaszka Maks. PŻ +1.000 | Klejnot Lasu Maks. PŻ +1.000 | Ognista Insygnia Maks. PŻ +1.000 | Pajęczy Symbol Maks. PŻ +1.000 |
Dominujący Talizman Maks. PŻ +1.750 | Liść z Zakazanego Lasu Silny przeciwko Ludziom +10% | Symbol Starożytnej Magii Silny przeciwko Ludziom +10% | Kula Starożytnej Magii Silny przeciwko Ludziom +10% |
Odznaka Atlantydy Maks. PŻ +2.000 | Relikt Dżina Maks. PŻ +2.500 | Monety Smoczego Upiora Maks. PŻ +3.000 | Symbol WuKonga Maks. PŻ +3.500 |
Zwój Tajemnej Potęgi Silny przeciwko Legendom +10% | Symbol Leśnego Paktu Silny przeciwko Legendom +20% |
Medal Chwały Maks. PŻ +2.500 | Talizman Księżycowy Wartość Ataku +100 | Księga Goblińskich Tajemnic Obrona +100 |
Bonowanie przedmiotów nie jest skomplikowane. Na start gry otrzymujemy nieskończoną zmiankę, która pozwala nam zmieniać bonusy. Do przedmiotów takich jak pasy czy talizmany żywiołów, potrzebne są specjalne zmianki.
Po przeciągnięciu zmianką na przedmiot, otworzy nam się okno ręcznej zmiany bonusów.
Po naciśnięciu przycisku w panelu bocznym, otworzy nam się okno automatycznej zmiany bonusów. Każda zmiana bonusu w zwykłym przedmiocie za pomocą switchbota kosztuje 5.000.
Na serwerze występują kamienie duszy w odświeżonych wersjach:
Zwykły jest odpowiednikiem KD +5
Szlifowany jest odpowiednikiem KD +6
Znakomity jest odpowiednikiem KD +7
Doskonały jest odpowiednikiem KD +8
Nieskazitelny jest odpowiednikiem KD +9
Zwykłekamienie duszy można zakupić u handlarki.
Natomiast Szlifowane oraz Znakomite można zdobyć z kamieni metin.
Wyższe kamienie można zdobyć tylko za pomocą ulepszania niższych poziomów.
Kamienie duszy można ulepszać za pomocą Zdeformowanych Kamieni Duszy. Występują w 3 odmianach:
Mały Zdeformowany Kamień DuszyUlepszanie kamieni od poziomu Zwykły wzwyż
Średni Zdeformowany Kamień DuszyUlepszanie kamieni na poziom Znakomity wzwyż
Duży Zdeformowany Kamień DuszyUlepszanie kamieni na poziom Nieskazitelny
Wszystkie formy można zdobyć z kamieni metin oraz dungeonów.
Aby wytworzyć legendarne kamienie duszy należy udać się do NPC Tashir.
Do wytworzenia takiego kamienia duszy potrzebne będzie 10x Nieskazitelny Kamień.
Zależnie od tego jakie kamienie zostaną umieszczone, jeżeli ulepszanie się powiedzie zostanie wylosowany odpowiedni kamień. Np. jeżeli w oknie umieści się 8 kamieni potwora oraz 2 kamienie wojownika, będzie 80% na KD potwora oraz 20% na KD wojownika.
Smocza Alchemia została delikatnie ułatwiona względem standardowej. Na serwerze występuje 6 kamieni.
Kamienie można ulepszać u alchemika, który występuje w obydwóch miastach.
Poniższa rozpiska prezentuje maksymalne bonusy.
Smoczy Diament Inteligencja +12 | Smoczy Rubin Siła +12 |
Smoczy Jadeit Maks. SP +1440 | Smoczy Szafir Zręczność +12 |
Smoczy Granat Maks. HP +3000 | Smoczy Onyks Witalność +12 |
Na serwerze występuje wiele zestawów kostiumów. Oprócz nich można zakupić również klasyczne kostiumy oraz fryzury. Poniżej prezentujemy kilka przykładowych zestawów kostiumów:
Kamienie Gaya to nowa waluta, która jest wykorzystywana w sklepie gaya.
W sklepie gaya dostępne są różne, losowe przedmioty. Każdy z przedmiotów ma swoją indywidualną cenę. Po zakupie danego przedmiotu znika on z sklepu i zastępuje go inny, losowy przedmiot. Nie ma możliwości kupienia wielu sztuk danego przedmiotu, ale ten sam przedmiot może wyskoczyć w różnych wariantach ilościowych i cenowych. Każdy gracz posiada swój własny, indywidualny sklep gaya. Ofertę można odświeżyć poprzez kupowanie przedmiotów aktualnie dostępnych, lub poprzez przycisk odśwież - w tym przypadku wymienione zostaną wszystkie przedmioty.
Kamienie Gaya można zdobyć z większości aktywności na serwerze. Zaczynając od zabijania władców, przez łowienie, kończąc na kole losu. Ilości zdobywane z każdej aktywności zostały zbalansowane w taki sposób, aby każda aktywność zapewniała sensowne źródło kamieni gaya.
Monety Władców to nowa waluta, wykorzystywana w wielu systemach i sklepie monet władców.
W sklepie monet władców dostępne są stałe przedmioty. Istnieje możliwość kupna wielu przedmiotów jednocześnie. Sklep znajduje się w obydwóch miastach. Jego oferta pozostaje niezmienna, oraz jest taka sama dla każdego gracza.
Monety Władców można pozyskać rozbijając kamienie metin, zabijając władców na mapach oraz na wyprawach. Ilość zdobywanej waluty zależy w głównej mierze od poziomu zgładzonego celu.
Szkolenie rangi można wspomóc dodatkowo za pomocą owoców rangi. Występuje wiele odmian owoców. Każdy owoc różni się ilością dostarczanej rangi, zakresu rangi pozwalającego na użycie przedmiotu oraz szansą na użycie.
BananZapewnia 50 rangi. Można użyć od 0 do 19.999 rangi. Szansa na użycie: 70%.
JabłkoZapewnia 100 rangi. Można użyć od 20.000 do 59.999 rangi. Szansa na użycie: 65%.
CytrynaZapewnia 250 rangi. Można użyć od 60.000 do 159.999 rangi. Szansa na użycie: 60%.
PomarańczaZapewnia 500 rangi. Można użyć od 160.000 do 359.999 rangi. Szansa na użycie: 55%.
GruszkaZapewnia 750 rangi. Można użyć od 360.000 do 659.999 rangi. Szansa na użycie: 50%.
MalinaZapewnia 1.000 rangi. Można użyć od 660.000 do 1.099.999 rangi. Szansa na użycie: 45%.
TruskawkaZapewnia 2.000 rangi. Można użyć od 1.100.000 do 1.899.999 rangi. Szansa na użycie: 40%.
ArbuzZapewnia 4.000 rangi. Można użyć od 1.900.000 do 3.499.999 rangi. Szansa na użycie: 35%.
BorówkaZapewnia 6.000 rangi. Można użyć od 3.500.000 do 5.899.999 rangi. Szansa na użycie: 30%.
WinogronaZapewnia 8.000 rangi. Można użyć od 5.900.000 do 9.099.999 rangi. Szansa na użycie: 25%.
Smoczy OwocZapewnia 10.000 rangi. Można użyć od 9.100.000 do 13.099.999 rangi. Szansa na użycie: 20%.
Maksymalna ranga dostępna na serwerze to Alestiański/a. Otrzymujemy ją od ilości 13.100.00 punktów rangi. Ilość ta jest również wyznacza limit posiadanych punktów rangi. Poniżej znajduje się lista wszystkich rang, kolejno od początku:
Neutralny
Wymagane 0 punktów rangi
Brak Bonusów
Przyjazny
Wymagane 1.000 punktów rangi
Maks. PŻ +250
Dobry
Wymagane 4.000 punktów rangi
Maks. PŻ +500
Szlachetny
Wymagane 8.000 punktów rangi
Maks. PŻ +750
Rycerski
Wymagane 12.000 punktów rangi
Maks. PŻ +1.000
Silny przeciwko Ludziom +1%
Silny przeciwko Metinom +1%
Silny przeciwko Władcom +1%
Bojowy
Wymagane 20.000 punktów rangi
Maks. PŻ +1.500
Silny przeciwko Ludziom +2%
Silny przeciwko Metinom +2%
Silny przeciwko Władcom +2%
Wybitny
Wymagane 60.000 punktów rangi
Maks. PŻ +2.000
Silny przeciwko Ludziom +3%
Silny przeciwko Metinom +3%
Silny przeciwko Władcom +3%
Książęcy
Wymagane 100.000 punktów rangi
Maks. PŻ +2.500
Silny przeciwko Ludziom +4%
Silny przeciwko Metinom +4%
Silny przeciwko Władcom +4%
Monarszy
Wymagane 160.000 punktów rangi
Maks. PŻ +3.000
Silny przeciwko Ludziom +5%
Silny przeciwko Metinom +5%
Silny przeciwko Władcom +5%
Majestatyczny
Wymagane 360.000 punktów rangi
Maks. PŻ +4.000
Silny przeciwko Ludziom +7%
Silny przeciwko Metinom +7%
Silny przeciwko Władcom +7%
Królewski
Wymagane 660.000 punktów rangi
Maks. PŻ +5.000
Silny przeciwko Ludziom +9%
Silny przeciwko Metinom +9%
Silny przeciwko Władcom +9%
Epicki
Wymagane 1.100.000 punktów rangi
Maks. PŻ +6.000
Silny przeciwko Ludziom +11%
Silny przeciwko Metinom +11%
Silny przeciwko Władcom +11%
Legendarny
Wymagane 1.900.000 punktów rangi
Maks. PŻ +8.000
Silny przeciwko Ludziom +14%
Silny przeciwko Metinom +14%
Silny przeciwko Władcom +14%
Iluzoryczny
Wymagane 3.500.000 punktów rangi
Maks. PŻ +10.000
Silny przeciwko Ludziom +17%
Silny przeciwko Metinom +17%
Silny przeciwko Władcom +17%
Boski
Wymagane 5.900.000 punktów rangi
Maks. PŻ +13.000
Silny przeciwko Ludziom +21%
Silny przeciwko Metinom +21%
Silny przeciwko Władcom +21%
Mityczny
Wymagane 9.100.000 punktów rangi
Maks. PŻ +16.000
Silny przeciwko Ludziom +25%
Silny przeciwko Metinom +25%
Silny przeciwko Władcom +25%
Alestiański
Wymagane 13.100.000 punktów rangi
Maks. PŻ +20.000
Silny przeciwko Ludziom +30%
Silny przeciwko Metinom +30%
Silny przeciwko Władcom +30%
Tytuły postaci są kosmetycznym dodatkiem. Można je pozyskać z wielu różnych źródeł, jak np. dungeony, eventy, rajdy oraz wszelkie inne aktywności. Nie zapewniają one bonusów, są one jedynie dodatkiem widniejącym nad nickiem postaci.
W panelu tytułów można zmienić swój aktualny tytuł lub całkowicie go wyłączyć. Tytuły dzielą się na różne kategorie.
Każda postać może mieć łącznie trzech towarzyszy. Pierwszym z nich jest wierzchowiec, którego można rozwijać aż do 100 poziomu. Drugim towarzyszem jest pupil, który również ma możliwość rozwoju do 100 poziomu. Trzecim i ostatnim towarzyszem, który będzie wspólnie przemierzał świat Alestii jest autobuff. Każdy z towarzyszy ma dedykowane pieczęcie do levelowania, własny ekwipunek oraz umiejętności w przypadku pupila i autobuffa.
Na start każdy otrzymuje 21 poziom konia. Jednak poziom konia to nie jest poziom wierzchowca. Poziom wierzchowca można podbijać tylko i wyłącznie za pomocą run wierzchowca, które można zdobyć z wszystkich potworów oraz kamieni metin:
Runa Wierzchowca (+10 XP)Zwiększa doświadczenie wierzchowca o 10 punktów.
Runa Wierzchowca (+25 XP)Zwiększa doświadczenie wierzchowca o 25 punktów.
Runa Wierzchowca (+50 XP)Zwiększa doświadczenie wierzchowca o 50 punktów.
Runa Wierzchowca (+100 XP)Zwiększa doświadczenie wierzchowca o 100 punktów.
Runa Wierzchowca (+250 XP)Zwiększa doświadczenie wierzchowca o 250 punktów.
Runa Wierzchowca (+500 XP)Zwiększa doświadczenie wierzchowca o 500 punktów.
Każda z run zapewni różną ilość doświadczenia. Nie posiadają one wymogu poziomu wierzchowca. Wyższy poziom wierzchowca zapewni większe premie. Na poziomie 100 poziomie podczas jazdy postać otrzyma następujące bonusy:
Silny przeciwko Potworom +25%
Silny przeciwko Metinom +25%
Obrażenia na Wyprawach +25%
Wygląd wierzchowca można zmienić za pomocą pieczęci wierzchowca. Jedną taką pieczęć uzyskuje się na starcie gry. Inne można zdobyć za walutę premium, z eventów oraz ofert limitowanych.
Wierzchowca można wyposażyć w dodatkowe przedmioty. Zapewniają one bonusy tylko podczas jazdy.
Stalowe Klapy Wartość Ataku +100 | Rycerskie Klapy Średnie Obrażenia +5% | Antyczne Klapy Siła na Wszystkie Żywioły +5% |
Wyścigowe Siodło Szansa na Odbicie Ciosu +5% | Antyczne Siodło Odporność na Wszystkie Żywioły +5% | Szlacheckie Siodło Odpychanie Władców na Wyprawach -100% |
Szczęśliwa Podkowa Zdobywane Yang +30% | Szlachecka Podkowa Obrażenia ciosu Przeszywającego +5% | Antyczna Podkowa Obrażenia ciosu Krytycznego +5% |
Pupil będzie towarzył postaci już od samego początku. Poziom pupila można podbijać tylko i wyłącznie za pomocą run pupila, które można zdobyć z wszystkich potworów oraz władców na mapach:
Runa Pupila (+10 XP)Zwiększa doświadczenie pupila o 10 punktów.
Runa Pupila (+25 XP)Zwiększa doświadczenie pupila o 25 punktów.
Runa Pupila (+50 XP)Zwiększa doświadczenie pupila o 50 punktów.
Runa Pupila (+100 XP)Zwiększa doświadczenie pupila o 100 punktów.
Runa Pupila (+250 XP)Zwiększa doświadczenie pupila o 250 punktów.
Runa Pupila (+500 XP)Zwiększa doświadczenie pupila o 500 punktów.
Każda z run zapewni różną ilosć doświadczenia. Nie posiadające one wymogu poziomu pupila. Wraz z rosnącym poziomem pupila, za każdy poziom będzie przyznawane coraz więcej punktów umiejętności.
Umiejętności pupila od 0 do M1 rozwijane są za pomocą punktów umiejętności. Po osiągnięciu poziomu M1, wymagane będą odpowiednie księgi zwierzaka aż do poziomu G1. Natomiast od poziomu G1 są to Kamienie Duchowe Pupila.
Podczas szkolenia umiejętności od M1 do P książkami i kamieniami można zwiększyć szansę na pomyślne szkolenie o 10% dzięki Radzie Pupila, którą można pozyskać z władców.
Wygląd pupila można zmienić za pomocą pieczęci pupila. Pieczęcie można zdobyć z itemshopu, z eventów oraz ofert limitowanych.
Pupila dodatkowo można wzmocnić za pomocą wyposażenia pupila.
Seledynowa Obroża Wartość Ataku +100 | Rubinowa Obroża Średnie Obrażenia +5% | Obroża z Różowego Złota Siła na Wszystkie Żywioły +5% | Złota Obroża Przebicie odporności +5% |
Skórzana Zbroja Pupila Maks. PŻ +2.500 | Zdobiona Zbroja Pupila Odporność na Wszystkie Żywioły +5% | Szlachecka Zbroja Pupila Maks. PŻ +2.500 |
Bambusowa Smycz Szansa na cios krytyczny +15% | Skórzana Smycz Wartość obrażeń dodanych do PŻ +5% | Pradawna Smycz Wszystkie statystyki +10 |
AutoBuff będzie towarzyszył postaci już od samego początku. Poziom autobuffa można podbić za pomocą run szamana, które można zdobyć tylko i wyłącznie z wypraw:
Runa Szamana (+10 XP)Zwiększa doświadczenie autobuffa o 10 punktów.
Runa Szamana (+25 XP)Zwiększa doświadczenie autobuffa o 25 punktów.
Runa Szamana (+50 XP)Zwiększa doświadczenie autobuffa o 50 punktów.
Runa Szamana (+100 XP)Zwiększa doświadczenie autobuffa o 100 punktów.
Runa Szamana (+250 XP)Zwiększa doświadczenie autobuffa o 250 punktów.
Runa Szamana (+500 XP)Zwiększa doświadczenie autobuffa o 500 punktów.
Każda z run zapewni różną ilość doświadczenia. Nie posiadają one wymogu poziomu szamana.
Dodatkowo autobuffowi można zmienić płeć za pomocą Zaklęcia Modyfikacji Szamana.
Za każdy poziom autobuffa otrzymamy do dyspozycji 1 punkt umiejętności. Można nim szkolić umiejętności szamana aż do poziomu M1. Od poziomu M1 będą wymagane już specjalne księgi umiejętności, którymi można rozwijać umiejętności do G1. Natomiast od poziomu G1 będzie wymagany specjalny Kamień Duchowy Szamana.
Podczas szkolenia umiejętności od M1 do P książkami i kamieniami można zwiększyć szansę na pomyślne szkolenie o 10% dzięki Radzie Szamana, którą można pozyskać z wypraw.
Postać AutoBuffa można wyposażyć w kostium, fryzurę, nakładkę na broń (dzwon/wachlarz), skrzydła, aurę, emblemat oraz duszę zwierzęcia. Każdy kostium, który można założyć na własną postać, można również założyć na autobuffa.
AutoBuffa można dodatkowo wyposażyć w 3 specjalne przedmioty. Wzmocnią one działanie buffów.
Pierścień Mistrza Smoków Moc Błogosławieństwa +15% | Pierścień Mistrza Leczenia Moc Zwiększenia Ataku +15% | Księga Tajemnej Wiedzy Inteligencja Szamana +10 |
Na serwerze dostępny jest ranking tygodniowy. Dzieli się on na 9 kategorii. Co tydzień, 10 najlepszych osób w każdej kategorii otrzyma bonus odpowiedni dla kategorii na 7 dni oraz unikatowy tytuł.
Ten ranking zlicza tylko potwory zabite na różnicy +/- 15 poziomów.
Ten ranking zlicza tylkowładców z których posiadamy drop.
Ten ranking zlicza tylkokamienie z których posiadamy drop.
Ten ranking zlicza tylkowyprawy na różnicy +/- 20 poziomów.
Ten ranking działa na zasadzie punktacji. Im lepsza ryba, tym więcej pkt.
Ten ranking działa na zasadzie ilości. Im więcej surowca, tym więcej pkt.
Ten ranking działa na takich samych zasadach co wydobytych rud.
Ten ranking działa na zasadzie jakości. Im wyższy stopień, tym więcej punktów.
Ten ranking działa na zasadzie poziomu. Im wyższy lvl przedmiotu, tym więcej pkt.
Przepustka Bojowa została zmodernizowana oraz usprawniona. Każdy sezon potrwa miesiąc, a co sezon nagrody będą ulegać zmianie. Nagrody z przepustki dzielą się na dwie ścieżki - zwykła, która jest dostępna dla każdego gracza, oraz na premium, którą należy dokupić za walutę premium. Każda z ścieżek oferuje 100 nagród. Aby odblokowywać nagrody należy expić swoją przepustkę poprzez wykonywanie na niej misji, kończenie kamieni milowych oraz realizację osiągnięć.
Informacje o misjach, kamieniach milowych oraz osiągnięciach będą udostępniane co sezon.
System grupy został delikatnie zaktualizowany. Jedną z nowinek jest widoczność wszystkich członków grupy na minimapie:
Oprócz tego, grupa zostaje utworzona na wszystkich kanałach jednocześnie.
Dowodzenie każda postać otrzymuje na samym początku gry na poziomie P. Pozwala to nadać członkowi grupy jeden z następujących bonusów:
Wartość Ataku +100
Maks. PŻ +3.000
Czas Trwania Umiejętności +1800 sek.
Silny przeciwko Potworom +15%
Obrona +25%
Każdy gracz może wystawić jeden sklep po osiągnięciu 15 poziomu postaci. W ramach pakietu podstawowego sklep jest wystawiany na 14 dni. Można jednak wydłużyć ten czas dwukrotnie dzięki pakietowi VIP.
Dodatkowo sklep można wydłużyć o 1 dzień za pomocą Zegarów Sklepu aż do 90 dni.
Sklep można edytować, dodając lub usuwając z niego przedmioty. Nie można zmienić ceny wystawionego przedmiotu. Po otworzeniu sklepu panel zmienia dostępne funkcje na następujące:
Dostępna jest zaawansowana wyszukiwarka, która pozwala wyszukać przedmiot w różnych stopniach ulepszenia, wiele przedmiotów na raz, oraz wyszukać wszystkie przedmioty z danej kategorii.
Po wyszukaniu przedmiotu/przedmiotów, wszystkie sklepy, które nie posiadają danych przedmiotów znikną z mapy, a te, które go posiadają zostaną oznaczone.
Na serwerze często będą dostępne różnego rodzaju wydarzenia specjalne. Dostęp do każdego z nich można uzyskać otwierając menu rozwijane pod przyciskiem "Event" koło minimapy.
Dodatkowo będą również występować inne eventy, które nie wymagają okna ani mapy, jak np. drop specjalnych skrzyń.
Nasz główny zespół składa się z 3 ludzi. W jego skład wchodzą:
SalliosWłaściciel, pomysłodawca oraz technik. Odpowiedzialny za rozgrywkę oraz aspekt techniczny.
SinceSponsor. Odpowiedzialny za inwestycje w projekt, marketing serwisu oraz zabezpieczenia serwera.
DanyCommunity Manager. Odpowiedzialny za strukturę teamu poniżej głównego zespołu oraz kontakt z graczami.
Skąd bronie na 75 poziom?
Bronie na 75 poziom można pozyskać z wyprawy "Wieża Demonów", z szkatułki umarłego rozpruwacza. Alternatywnym sposobem zdobycia ów broni, jest wymiana 15 szkatułek na wybraną broń u kowala.
Jakie są maksymalne średnie?
Maksymalne średnie oraz obrażenia umiejętności nie uległy zmianie. Standardowo, wynoszą one 60% dla średnich obrażeń oraz 30% dla obrażeń umiejętności.
Jaki jest limit poziomu dropu?
Na wyprawach nie ma żadnego limitu. Natomiast na mapach występuje limit do 30 poziomów wyższy od minimalnego, wymaganego do wejścia na mapę.
Czy można zmienić profesję?
Profesję można zmienić do 120 poziomu. Powyżej tego poziomu zmiana profesji nie będzie możliwa.
BattlePass będzie dostępny od samego początku?
Nie, pierwszy sezon BattlePass'a zostanie uruchomiony po paru tygodniach od startu.
Jak często serwer będzie aktualizowany?
Mamy w planach aktualizacje na najbliższy rok. Będziemy je wprowadzać stopniowo, a o nadchodzących zmianach będziemy informać na forum z przynajmniej 2 tygodniowym wyprzedzeniem.
No cóż, to już koniec naszej prezentacji. Mamy nadzieję, że przypadła wam do gustu i zachęciliśmy was do gry na serwerze Alestia. Zachęcamy do dołączenia do naszego discorda (link niżej), gdzie odbędzie się nabór na zamknięta bętę serwera. Na serwerze discord znajdziecie również administrację, która z chęcią udzieli wam odpowiedzi na pytania, na które prezentacja serwera nie zdołała odpowiedzieć.
Zastrzegamy sobie prawo do edycji powyższej prezentacji. Chcielibyśmy również poinformować, że prezentacja będzie ulegała aktualizacjom wraz z postępem serwera, oraz niektóre działy mogą ulec zmianie w skutek zamkniętych oraz otwartych testów serwera.