Alvedia - prywatny serwer Metin2
Alvedia
#120
Sprawdź bezposrednio na stronie serwera
Alvedia - jest to serwer Easy/Medium. Tworząc serwer staraliśmy się stworzyć coś więcej niż typowy serwer easy. Planując rozgrywkę głównie skupialiśmy się na zaoferowaniu długotrwałej rozgrywki rozłożonej na elementy łatwe do zrobienia jak i również elementy, które będą wymagały większego poświecenia przez gracza.
Typ serwera: Easy/Medium
Maksymalny poziom: 175
Punkty Statystyk: 125
Królestwa: Jinno oraz Shinsoo
Ilość klas postaci: 4
Start serwera odbędzie się 12 września 2023 roku o godzinie 18:00.
Na rozpoczęcie gry prócz osłabionego ItemShop'u na okres 3 dni, otrzymacie również:
Cały podstawowy wybonowany ekwipunek +9
Podstawowe auto poty oraz eliksiry szybkości ruchu / ataku - Permanentne
Wszystkie wzmocnienia boga smoków - 5 szt
Dłoń krytyka oraz dłoń przebicia - 5 szt
Wszystkie rosy - 5 szt
Permanentne zaczarowanie i wzmocnienie bonusów
Magiczny Metal
Koń militarny, Dowodzenie, Combo maksymalne
Zdobywanie doświadczenia na serwerze jest bardzo przyjemne, lecz ostatnie poziomy na każdym etapie poziomowym będą wymagały od nas troszkę więcej poświęconego czasu aby nie było za łatwo, oczywiście z każdym wyższym poziomem mapy zdobywane doświadczenia będzie cięższe na ostatnich 2-3 poziomach.
Pierścień Doświadczenia (1 godzina)
Zwiększa doświadczenie o 50% na 1h.
Łączy się z pierścieniem VIP, który jest dostępna w ItemShopie
Drop przedmiotów został tak ustawiony i dostosowany, aby każde miejsce było warte odwiedzenia. Na serwerze spotkacie dwa rodzaje rękawic, które ułatwią wam pozyskiwanie przedmiotów, jedną w grze a dodatkowo w ItemShopie znajdziecie dodatkową możliwość zakupu Rękawicy Złodzieja, która łączy się z rękawicą 50%.
Rękawica Złodzieja (1 godzina)
Zapewnia 50% szansy podczas bicia bossów, metinów oraz wykonywania dungeonów na dodatkowe przedmioty.
Łączy się z rękawica VIP, która jest dostępna w ItemShopie.
Yang będzie jedną z głównych walut serwerowych zaraz po Wonach. Yangi będziemy mogli uzyskać za pomocą sztabek, które pozyskamy poprzez pokonywanie bossów oraz metinów.
Moneta Szczęścia (1 godzina)
Zapewnia 25% szansy na pozyskanie dodatkowych Yang podczas pokonywania potworów.
Łączy się z Moneta VIP, która jest dostępna w ItemShopie.
Sztabka Złota (250k Yang)
Sztabka Złota (500k Yang)
Sztabka Złota (1kk Yang)
Na naszym serwerze spotkacie 3 rodzaje walut:
Yang - Jest to standardowa waluta na serwerze, możliwa do zdobycia podczas pokonywania potworów oraz ze sztabek.
Won - Jest możliwa do zdobycia poprzez wymianę Yang na Won, 1kkk Yang = 1 Won
Punkty Alvedia - Do zdobycia za pokonywanie bossów, metinów, potworów, ukończenie wyprawy, ulepszanie przedmiotów, pokonywanie graczy, spędzanie czasu online na serwerze, kopanie rudy oraz łowienie ryb.
Dodaliśmy tutaj dosłownie mały ułamek tego co będziecie mogli spotkać na serwerze z kategorii udogodnień.
Buffy grupowe zostały dodane w celu ułatwienia przygotowania się do walki między innymi np na wojnach Gildii czy podczas walki o legendarne bossy na mapach.
Szybkie podnoszenie zostało dodane w celu ułatwienia zbierania pozyskanego dropu z ziemi w szybszym czasie, wystarczy przytrzymać klawisz Z i cały drop zostanie podniesiony w sekundę.
Usprawniliśmy wymianę Yang na Won oraz odwrotnie w celu szybszej możliwości pozyskania przez nas wymaganej waluty w celu ulepszania przedmiotów lub dokonania transakcji z innym graczem.
Dodaliśmy szybkie otwieranie w celu przyśpieszenia otwierania szkatułek dostępnych na serwerze a zarazem czytania rangi postaci.
Dodaliśmy szybkie przenoszenie do dodatkowego ekwipunku i na odwrót jak i również na handlu.
Dodaliśmy na serwerze rozbudowany czat, który każdy z graczy będzie mógł dostosować według swoich upodobań.
Dodaliśmy na serwerze powiadomienia w postaci Prywatnej Wiadomości w celu ułatwienia oddawania misji czasowych, bo jak wiadomo nie każdy z zegarkiem w ręku odlicza czas do oddania kolejnego przedmiotu do misji.
Umiejętności na serwerze nie będą trudne do wyszkolenia, standardowo po osiągnieciu 5 poziomu postaci wyświetli nam się okno wyboru umiejętności postaci.
Po wybraniu przez nas danej klasy postaci wszystkie skile otrzymamy na poziomie G1.
Umiejętności z poziomu G1 do P będziemy mogli rozwijać za pomocą oraz
- Kamień Duchowy będziemy mogli zdobyć już na pierwszy mapach z bossów czy metinów.
- Tęczowy kamień będziemy mogli zdobyć na mapach od poziomu 95+ z bossów.
Dodatkowo na serwerze umiejętności mn. Aura Miecza | Czarowane Ostrze | Zwiększenie Ataku | Zwinność | Pomoc Smoka | Błogosławieństwo | Odbicie | Strach | Czarowana Zbroja będą miały zwiększonyczas trwania do 60 minut.
Zwój Egzorcyzmu - Usuwa czas do przeczytania następnej ksiegi.
Rada Pustelnika - Dodaje 100% szans na pomyślne przeczytanie księgi.
Na serwerze będziemy mogli spotkać 4 różne rodzaje Magicznych Metali, które zwiększą szansę na ulepszenie przedmiotu.
Na serwerze dodany jest system, który pozwoli Wam teleportować się bezpośrednio pod danego bossa lub metina bez potrzeby szukania go na mapie. Dodatkowo w oknie będziecie mogli sprawdzić czas do pozostałego respawnu, pozycję celu na mapie, podgląd wyglądu potwora oraz sprawdzić jakie przedmioty dropią z danego bossa/metina.
Od poziomu: 30
Działający bonus: Silny przeciwko Orkom
Od poziomu: 30
Działający bonus: Silny przeciwko Zwierzętom
Od poziomu: 75
Działający bonus: Silny przeciwko Diabłom
Od poziomu: 95
Działający bonus: Silny przeciwko Zwierzętom
Od poziomu: 115
Działający bonus: Silny przeciwko Orkom
Od poziomu: 135
Działający bonus: Silny przeciwko Nieumarłym
Od poziomu: 160
Działający bonus: Silny przeciwko Mistykom
Panel wypraw jest to ułatwienie dla graczy w celu szybszego przemieszczania się miedzy wyprawami serwerowymi.
Okno możecie otworzyć klikając w przycisk , który znajduje się w panelu bocznym.
Panel wypraw przenosi nas bezpośrednio pod NPC u którego możemy wybrać się na daną wyprawę.
Wiemy jak często potrafi kogoś wyrzucić podczas wchodzenia na dungeon lub jego wykonywania, dlatego dodaliśmy opcję powrotu na dungeon w celu dokończenia go bez utraty przepustki.
Od poziomu: 75
Działający bonus: Silny przeciwko Diabłom
Od poziomu: 95
Działający bonus: Silny przeciwko Zwierzętom
Od poziomu: 115
Działający bonus: Silny przeciwko Orkom
Od poziomu: 135
Działający bonus: Silny przeciwko Diabłom
Od poziomu: 160
Działający bonus: Silny przeciwko Mistykom
Od poziomu: 75
Od poziomu: 95
Od poziomu: 120
Od poziomu: 140
Od poziomu: 160
Od poziomu: 75
Od poziomu: 95
Od poziomu: 120
Od poziomu: 140
Od poziomu: 160
Artefakty na serwerze będzie można pozyskać poprzez pokonywanie bossów na expowiskach, a dodatkowe 2 artefakty będziemy mogli pozyskać w niecodzienny sposób.
Artefakt Alvedii
Pozyskamy za pomocą wykonania wszystkich dostępnych misji na serwerze, za które na samym końcu otrzymujemy odłamek artefaktu, dzięki którym będziemy mogli wytworzyć przedostatni artefakt.
Artefakt Gniewu
Pozyskamy go z Legendarnego Bossa, który występuje na ostatniej mapie lub możliwe jest wytworzenia go za pomocą pozostałych artefaktów (w ilości 5 sztuk), które możemy zdobyć z bossów na mapach.
Dodatkowo do tego procesu wymagana będzie Artefaktowa Stal, którą można pozyskać z serwerowej Legendy.
Respi się ona równo co 24 godziny, a szansa na drop owego przedmiotu wynosi 10% dla 1 sztuki, oraz 1% dla 2 sztuk.
Na wytworzenie Artefaktu Gniewu wymagane będzie posiadanie po 5 sztuk każdego artefaktu bossa oraz 2Artefaktowe Stale.
Na start gry otrzymujemy zwierzaka z 1 poziomem, który nie daje żadnych bonusów i nie ma możliwości włożenia do niego bonusów z ItemShopu.
Awansowanie naszego zwierzaka odbędzie się za pomocą karmy, która będziemy mogli pozyskać z bossów na expowiskach od 95 poziomu, a także na wyprawach od 95 poziomu.
Zwój Zwierzaka oraz Rade Zwierzaka wytwarzamy za pomocą Zwoju Egzorcyzmu i Rady Pustelnika.
Zwój Egzorcyzmu (3 szt.) Zwój Zwierzaka (1 szt.)
Rada Pustelnika (3 szt.) Rada Zwierzaka (1 szt.)
Szansa na wytworzenie powyższych przedmiotów wynosi 100%.
Zwój Zwierzaka
Redukuje czas na ponowne przeczytanie umiejętności.
Rada Zwierzaka
Dodaje 100% szans na pomyślne przeczytanie umiejętności.
Ekwipunek zwierzaka będziemy mogli mogli zakupić u specjalnej Handlarki na Wyspie Wypraw za pomoc Punktów Osiągnięć, które możemy zdobyć za pokonywanie metinów, bossów, oraz pozyskane rudy czy wyłowione ryby.
Poziom ekwipunku wraz z ulepszaniem zwiększa się.
Poniżej prezentujemy tabelę z bonusami ekwipunku na 1 stopniu. Ekwipunek posiada maksymalnie 6 stopni.
Za pomocą Punktów Osiągnięć będziemy mogli zakupić ciekawe przedmioty w Sklepie Osiągnięć, który będzie znajdował się na Wyspie Wypraw.
Dostępne cory na serwerze:
Alchemie będziemy mogli ulepszać u Alchemika w pierwszym mieście lub na Wyspie Podróży.
Gdy osiągniemy już maksymalny poziom kamienia, będziemy mieli możliwość zwiększyć jego stopień jakości.
Potrzebne nam będą do tego fasolki:
U alchemika również będziemy mogli przedłużyć czas naszej alchemii za pomocą odpowiednich butelek.
Butelki będą możliwe do kupienia za odpowiednia kwotę Yang.
Butelka (M) Zwiększa czas Alchemii o 10%
Koszt zakupu: 150.000.000 / 1 szt
Butelka (S) Zwiększa czas Alchemii o 25%
Koszt zakupu: 350.000.000 / 1 szt
Butelka (D) Zwiększa czas Alchemii o 50%
Koszt zakupu: 500.000.000 / 1 szt
Smocza Cęga
Dodaje nam 65% szansy na pomyślne wyciągnięcie Smoczego Kamienia.
Smocza Cęga (+)
Dodaje nam 100% szansy na pomyślne wyciągnięcie Smoczego Kamienia.
Szarfy będziecie mogli wytworzyć za pomocą Delikatnego Sukna u Theowahdan'a, który znajduje się w pierwszych miastach oraz na Wyspie Wypraw. Delikatne Sukna będziemy mogli pozyskać z bossów oraz metinów na expowiskach jak i również na wyprawach.
Za pomocą Delikatnych Sukien będziemy mogli wytworzyć szarfy proste u Theowahden'a.
Dodatkowo szarfy będą posiadały specjalne nakładki na szarfy. Wiemy, że większość graczy patrzy na różne wyglądy dlatego doszliśmy do wniosku aby dodać możliwość nakładek na szarfy. Będą one dostępne do zdobycia w ItemShopie i będą posiadały minimalne bonusy do PvP oraz PvM, które będziemy mogli dodać za pomocą dodania dostępnego w IS.
Ranking tygodniowy jest to system pozwalający zwiększyć rywalizacje między graczami.
Podgląd rankingu możemy zobaczyć po kliknięciu w panelu bocznym.
Ranking tygodniowy resetuje się w każdą niedziele o 23:59.
Nagrody zostają przyznane automatycznie w każdej kategorii dla pierwszych 3 miejsc.
Ranga na serwerze będzie jednym z bardziej czasochłonnych rzeczy do zrobienia na naszej postaci ale za to będzie dawać nam ciekawe bonusy dzięki, którym nasza postać staje się silniejsza.
Rangę postaci będziemy mogli zwiększać za pomocą specjalnych owoców i warzyw, które pozyskamy z bossów, metinów oraz wypraw, a niektóre będziemy musieli wytworzyć u specjalnego NPC na Mapie Wypraw.
Na serwerze występuje 6 różnych owoców, które będziemy mogli pozyskać z metinów/bossów/mobów/dungeonów.
Istnieją również dodatkowe 3 rodzaje owoców, które można wytworzyć jedynie u specjalnego NPC w pierwszym mieście lub na Mapie Wypraw.
Banany
Koszt wytworzenia 1 szt.:
Czerwone Jabłko - (3 szt.)
Zielone Jabłko - (3 szt.)
Cytryny
Koszt wytworzenia 1 szt.:
Fioletowe Winogrono - (5 szt.)
Zielone Winogrono- (5 szt.)
Czereśnie
Koszt wytworzenia 1 szt.:
Brzoskwinie - (5 szt.)
Pomarańcza - (5 szt.)
Legendarne Kamienie Dusz będziemy mogli pozyskać za pomocą wytwarzania u NPC. Będziemy je mogli zdobyć również bezpośrednio z Legendarnych bossów dostępnych na przedostatniej i ostatniej mapie.
Na serwerze występuje specjalny panel, w którym będziecie mogli oddawać przedmioty do misji bez potrzeby chodzenia do danego NPC.
Znajdziecie w nim wszystkie misje oprócz polowań.
Na serwerze będzie dostępne koło losu za Smocze Monety, z którego będziecie mogli pozyskać bardzo wartościowe nagrody, a dodatkowo co jakiś czas w kole pojawi się unikatowy set IS'a, który będzie posiadał specjalne oznaczenie (np. 1 z 1 ). Unikatowe sety będą dostępne tylko z koła losu przez co będą jednym z rzadszych przedmiotów dostępnych na serwerze.