Veilen - prywatny serwer Metin2
Veilen
#102
Sprawdź bezposrednio na stronie serwera
Data startu: 14.05.2022 godzina 18:00
Beta-testy: 9.05.2022
Typ serwera:Easy
Maksymalny poziom:200
Maks. Punkty Statystyk:175
Dostępne Królestwa: 2;Shinsoo oraz Jinno
6/7 bonusy:Brak
Likan:Brak
https://veilen.pl
https://www.facebook.com/Veilenpl
https://dc.veilen.pl
Chcieliśmy stworzyć serwer, na którym progres (mimo typu - easy) będzie odczuwalny i rozgrywka będzie stopniowo stawała się trudniejsza. Oczywiście samo wejście w serwer i jego początki są bardzo szybkie i przyjemne, a trudniejsze etapy zaczynają się już na tych poziomach, które zbliżają do maksymalnego - 200 poziomu postaci.
Doświadczenie do około 140 poziomu będzie zdobywać się jak na typowym Easy serwerze - bardzo szybko i przyjemnie.
Jednak im dalej w las tym wiadomo - będzie ciężej, jednak nie na tyle, by odrzucało to od gry. Jeżeli ktoś regularnie będzie dbał o ulepszanie swojego ekwipunku, wykorzystywał Pierścienie Doświadczenia to nie powinien mieć problemu z levelowaniem swojej postaci.
Na serwerze znajdziecie 2 typy Pierścieni Doświadczenia:
Pierścień Doświadczenia (slot). Czas trwania: 1h Bonus: 50%
Pierścień Doświadczenia (bonus). Czas trwania: 30min. Bonus: 50%
Pierścienie te można łączyć ze sobą i łącznie uzyskać 100% Doświadczenia
Mikstura Zarania (bonus). Czas trwania: 1h Bonus: 100%
Miksture Zarania można łączyć tylko z Pierścieniem Doświadczenia zakładanym na slot.
Drop przedmiotów na serwerze posiada ograniczenie 50 poziomowe, czyli posiadając 150 poziom, drop będziesz miał tylko z mobów powyżej 100 poziomu. Ograniczenie wprowadzone jest tylko na mapach otwartych (expowiskach), na dungeonach nie ma tego limitu.
Szansę na drop przedmiotów możecie zwiększyć przy pomocy Rękawicy Złodzieja, która występuje w dwóch wersjach:
Rękawica Złodzieja (slot). Czas trwania: 1h Bonus: 25%
Rękawica Złodzieja (bonus). Czas trwania: 30min. Bonus: 25%
Rękawice Złodzieja można ze sobą łączyć by otrzymać 50% więcej szansy na drop przedmiotów.
Drop Yang jest dość niski, ale wszystko zostało odpowiednio dopasowane do ulepszania i innych systemów.
Poza samymi Yangami znajdziecie na serwerze również Sztabki Srebra oraz Złota, które do zdobycia są z potworów, metinów oraz bossów występujących na serwerze.
Srebrna Sztaba (10k Yang). Wartość 10.000 Yang
Srebrne Sztaby (20k Yang). Wartość 20.000 Yang
Złota Sztaba (30k Yang). Wartość 30.000 Yang
Złote Sztaby (100k Yang). Wartość 100.000 Yang
Złote Sztaby (200k Yang). Wartość 200.000 Yang
Dostępne są również Bryłki, które można zakupić u NPC, a także zdobyć z Elitarnych oraz Legendarnych Bossów.
Rubinowa Bryła (500k Yang). Wartość: 500.000 Yang
Bursztynowa Bryła (1kk Yang). Wartość 1.000.000 Yang
Szmaragdowa Bryła (2kk Yang). Wartość 2.000.000 Yang
Szafirowa Bryła (5kk Yang). Wartość 5.000.000 Yang
Poza Yangami znajdziecie również nową walutę - Punkty Osiągnięć (PO), które otrzymacie za:
Zabijanie Potworów
Zabijanie Bossów
Zabijanie Władców
Zabijanie Elitarnych Bossów
Niszczenie Metinów
Rozwijanie Rangi
Awansowanie
a także poprzez używanie specjalnych przedmiotów - Zwojów PO
Na start gry otrzymujecie zestaw podstawowych przedmiotów wraz z krótkotrwałym tzw. "item-shopem".
Podstawowy ekwipunek +9
Nieskończone autopoty (Czerwona, Niebieska, Fioletowa, Zielona)
Podstawowe dopalacze x5 każdy
Kostium z bonusem +20% szybkości ruchu
Fryzura z bonusem +10% obrażeń dodanych do PŻ
Nakładka na broń z bonusem +5% silny przeciwko potworom
Wierzchowiec z bonusem +10% silny przeciwko potworom
Pelerynka, Magiczny Metal, Zaczarowanie, Wzmocnienie bonusów które są nieskończone
Po osiągnięciu 5 poziomu pojawi się okno wyboru profesji. Po jej wybraniu, otrzymacie odpowiedni zestaw umiejętności na poziomie G1.
Dalsze szkolenie jest możliwe przy użyciu Kamieni Duchowych lub Tęczowego Kamienia.
Po osiągnięciu umiejętności na poziomie P, odblokowujecie możliwość ich kolorowania.
Na Veilen poza standardowymi umiejętnościami, znajdziecie też kilka nowych umiejętności pasywnych.
Umiejętności te możecie rozwijać specjalnymi księgami umiejętności, a na ich czytanie zależnie od rodzaju umiejętności nakładany jest limit czasowy, który można usuwać Zwojem Egzorcyzmu.
Kowalstwo
Umiejętność Kowalstwa posiada tylko 10 poziomów rozwoju i na maksymalnym poziomie zwiększa szansę na pomyślne ulepszenie aż o 20%.
Księgi do szkolenia kowalstwa możecie zdobyć od Kowala, gdzie Waszym zadaniem będzie przyniesienie konkretnych przedmiotów.
Górnictwo
Umiejętność Górnictwa zwiększa szansę na pomyślne wykopanie.
Bazowa szansa na wykopanie wynosi 45%, a wymaksowanie tej umiejętności zwiększy te szansę aż o 40%.
Księgi do rozwijania Górnictwa można zdobyć bezpośrednio z żył wszystkich surowców w Kopalni.
Rybołówstwo
Umiejętność Rybołówstwa zwiększa szansę na pomyślne wyłowienie.
Bazowa szansa na wyłowienie wynosi 45%, a wymaksowanie tej umiejętności zwiększa te szansę o 40%
Księgi do rozwijania Rybołówstwa można zdobyć bezpośrednio z wody podczas łowienia.
Smocze Życie
Smocze Życie to pasywna umiejętność dla postaci, która zwiększa Punkty Życia.
Po wymaksowaniu umiejętności Wasze PŻ zwiększą się o 12.000.
Księgi do rozwijania tej umiejętności zdobędziecie pokonując Metiny, Bossy oraz Władców na Wyprawach.
Smocza Siła
Smocza Siła to pasywna umiejętność dla postaci, która zwiększa Siłę przeciwko Ludziom.
Po wymaksowaniu umiejętności Wasz bonus Silny przeciwko Ludziom zwiększą się o 25%.
Księgi do rozwijania tej umiejętności zdobędziecie pokonując Zwykłych oraz Elitarnych Bossów.
Zew Potworów
Zew Potworów to pasywna umiejętność dla postaci, która zwiększa Siłę przeciwko Potworom.
Po wymaksowaniu umiejętności Wasz bonus Silny przeciwko Potworom zwiększą się o 25%.
Księgi do rozwijania tej umiejętności zdobędziecie pokonując Metiny oraz Bossy.
Aura Władców
Aura Władców to pasywna umiejętność dla postaci, która zwiększa Siłę przeciwko Władcom.
Po wymaksowaniu umiejętności Wasz bonus Silny przeciwko Władcom zwiększą się o 25%.
Księgi do rozwijania tej umiejętności zdobędziecie pokonując Władców na Normalnych oraz Trudnych Wyprawach.
Legendarna Magia
Legendarna Magia to pasywna umiejętność dla postaci, która zwiększa Siłę przeciwko Metinom.
Po wymaksowaniu umiejętności Wasz bonus Silny przeciwko Metinom zwiększą się o 25%.
Księgi do rozwijania tej umiejętności zdobędziecie pokonując Elitarnych Bossów oraz Legendarnych Bossów.
Smoczy Gniew
Smoczy Gniew to pasywna umiejętność dla postaci, która zwiększa Siłę przeciwko Bossom.
Po wymaksowaniu umiejętności Wasz bonus Silny przeciwko Bossom zwiększą się o 25%.
Księgi do rozwijania tej umiejętności zdobędziecie pokonując Władców Trudnych Wypraw.
Na serwerze znajdziecie sporo nowych i autorskich lokacji. Na wszystkie z nich będziecie mogli dostać się poprzez Okno Teleportacji, które znajdziecie pod przyciskiem TAB.
Na każdym z expowisk powyżej 75poziomu poza standardowymi Bossami oraz Metinami, znajdziecie również bossy Elitarne, które posiadają o wiele lepszy drop od tych standardowych.
Czas respów bossów Elitarnych jest stały i nie jest zależny od czasu ich ubicia, co oznacza, że wszelkie przerwy techniczne nie mają wpływu na ich ponowny resp.
Przykładowo boss respi się o 12:00, następnie o 13:00, jeżeli zostanie zabity o godzinie 12:58, to o 13:00 pojawi się kolejny.
Wymagany poziom: 80
Działające bonusy: Wiatr, Diabły
Bossów: 8
Czas respu: 6 minut
Metinów: 12
Czas respu: 3 minuty
Elitarnych: 2
Czas respu: 30 minut
Wymagany poziom: 105
Działające bonusy: Wiatr, Mistyki
Bossów: 8
Czas respu: 8 minut
Metinów: 12
Czas respu: 4 minuty
Elitarnych: 2
Czas respu: 60 minut
Wymagany poziom: 130
Działające bonusy: Ziemia, Orki
Bossów: 9
Czas respu: 9 minut
Metinów: 13
Czas respu: 6 minut
Elitarnych: 2
Czas respu: 90 minut
Wymagany poziom: 145
Działające bonusy: Lód, Diabły
Bossów: 9
Czas respu: 12 minut
Metinów: 13
Czas respu: 8 minut
Elitarnych: 2
Czas respu: 90 minut
Wymagany poziom: 160
Działające bonusy: Ogień, Ludzie
Bossów: 10
Czas respu: 15 minut
Metinów: 14
Czas respu: 9 minut
Elitarnych: 2
Czas respu: 120 minut
Wymagany poziom: 175
Działające bonusy: Ziemia, Zwierzęta
Bossów: 11
Czas respu: 20 minut
Metinów: 15
Czas respu: 10 minut
Elitarnych: 2
Czas respu: 120 minut
Wymagany poziom: 190
Działające bonusy: Mrok, Nieumarłe
Bossów: 12
Czas respu: 30 minut
Metinów: 16
Czas respu: 15 minut
Elitarnych: 2
Czas respu: 180 minut
Wyprawy (czy też dungeony), znajdziecie u nas tylko w wersji solo (nie licząc wyprawy gildii, ale o tym niżej).
Jednak aby urozmaicić nieco ten aspekt, każda z wypraw posiada dwie kategorie - Easy oraz Hard.
Wyprawy w zależności od kategorii będą się różniły głównie statystykami potworów a także dropem przedmiotów, przebieg ich pozostaje identyczny w obu przypadkach.
Dodatkowo wyprawy Hard, w odróżnieniu od tych Easy będą posiadały limit czasowy wymagany do ich ukończenia.
Na końcu każdego z dungeonów spotkacie również NPC, który umożliwi Wam ponowne rozpoczęcie dungeonu, o ile posiadacie przepustkę.
Wymagany poziom: 75
Przepustka: Klucz Śmierci
Działające bonusy: Wiatr, Diabły, Mistyki
Wymagany poziom: 100
Przepustka: Lodowa Kula
Działające bonusy: Ziemia, Orki, Lód, Diabły
Wymagany poziom: 150
Przepustka: Ognisty Kryształ
Działające bonusy: Ogień, Ludzie, Ziemia, Zwierzęta
Wymagany poziom: 200
Przepustka: Pustynny Proszek
Działające bonusy: Mrok, Nieumarli, Ziemia, Ludzie
Dodatkowe lokacje służące do konkretnych celów.
Na tych lokacjach nie znajdują się żadne potwory, bossy czy kamienie metin.
Mapa służąca do wchodzenia na Wyprawy.
Wymagany poziom: 75
Kopalnia na której znajdziecie wszelkie żyły różnych rud.
Wymagany poziom: 100
Mapa służąca do łowienia ryb.
Wymagany poziom: 100
U handlarzy znajdziecie ekwipunek+9, początkowe dopalacze oraz kilka przydatnych przedmiotów.
Znajdziecie u nas klasyczną Smoczą Alchemie z małymi usprawnieniami, a także z kamieniami Mitycznymi.
Na serwerze występuje kilka rodzajów Cor Draconis, z których otrzymacie losowy Smoczy Kamień, zależny od tego, który Cor Draconis posiadacie.
Na serwerze wyróżniamy 5 różnych Cor Draonisów.
Cor Draconis Surowy - - Możecie go zdobyć z Kamieni Metin, Bossów, Elitarnych Bossów oraz Wypraw 75+.
Cor Draconis Szlifowany - - Możecie go zdobyć z Kamieni Metin, Bossów, Elitarnych Bossów oraz Wypraw 100+.
Cor Draconis Rzadki - - Możecie go zdobyć z Kamieni Metin, Bossów, Elitarnych Bossów oraz Wypraw 130+.
Cor Draconis Antyczny- - Możecie go zdobyć z Kamieni Metin, Bossów, Elitarnych Bossów oraz Wypraw 160+.
Cor Draconis Legendarny - - Możecie go zdobyć z Kamieni Metin, Bossów, Elitarnych Bossów oraz Wypraw 190+.
Bonusy w wymaksowanych Smoczych Kamieniach prezentują się następująco:
Mityczny Smoczy Diament
Inteligencja +28
Odporność na Dzwony +10%
Silny przeciwko Metinom +19%
Odporność na Truziny +10%
Obrażenia Umiejętności +10%
Wartość Magicznego Ataku +278
Odporność na Obrażenia Umiejętności +6%
Mityczny Smoczy Rubin
Siła +28
Odporność na Wachlarze +10%
Odporność na Obrażenia +10%
Wartość Ataku +315
Średnie Obrażenia +13%
Obrona +278
Szybkość Ataku +10%
Mityczny Smoczy Jadeit
Maks. PE +7400
Siła Wiatru +19%
Odporność na Broń Dwuręczną +10%
Regeneracja PŻ +10%
Maks. PŻ +9250
Szansa na odzyskanie PŻ +6%
Mityczny Smoczy Szafir
Zręczność +28
Siła Lodu +19%
Odporność na Sztylety +10%
Silny przeciwko Ludziom +10%
Odporność na Cios Krytyczny +10%
Szybkość Ruchu +10%
Mityczny Smoczy Granat
Maks PŻ. +9250
Siła Ognia +19%
Odporność na Strzały +10%
Silny przeciwko potworom +10%
Szansa na uniknięcie Strzały +8%
Szansa na przeszywające uderzenie +19%
Odporność na Magię +10%
Mityczny Smoczy Onyks
Witalność +28
Siła Mroku +19%
Odporność na Miecze +10%
Szansa na odbicie Ciosu +10%
Szansa na podwójną ilość Yang +19%
Szansa na krytyczne uderzenie +19%
Szansa na blok ciosów +10%
Wprowadzone zostało kilka zmian w oknie uszlachetniania takich jak podgląd szansy na pomyślne uszlachetnienie, czy możliwość uszlachetnienia wszystkich posiadanych kamieni na raz.
Na serwerze znajdziecie możliwość założenia efektów na bronie oraz zbroje.
Efekty zakładają się w oknie kostiumów.
Pierwszego Zwierzaka na Veilen otrzymujecie już na start gry.
Maksymalny poziom zwierzaka jaki można osiągnąć to 110.
Każdy ze zwierzaków posiada umiejętności możliwe do rozwijania, a także możliwość ubrania ekwipunku.
Zwiększanie poziomów zwierzaka jest podzielony na 2 etapy:
1. Etap;1-51 poziom
Zdobywanie doświadczenie do 51 poziomu polega na niczym innym jak wspólne expienie ze zwierzakiem.
Doświadczenie dla zwierzaka nie jest w żaden sposób połączone z doświadczeniem gracza, dlatego w żaden sposób nie tracicie expa podczas gdy Wasz zwierzak jest przywołany.
2. Etap;51-110 poziom
Dobicie 110 poziomu zwierzaka będzie wymagało Karmy Zwierzaka, która służy do podbijania jego doświadczenia.
Wyróżniamy 3 rodzaje karmy;
Karma Zwierzaka I zwiększa doświadczenie zwierzaka o 750.000 expa.
Karma Zwierzaka II zwiększa doświadczenie zwierzaka o 2.500.000 expa.
Karma Zwierzaka III zwiększa doświadczenie zwierzaka o 7.500.000 expa.
Umiejętności zwierzaka do poziomu M1 rozwija się punktami statusu zwierzaka, które otrzymuje się za jego levelowanie.
Od poziom M1 do poziomu G1 potrzebna będzie Księga Zwierzaka (prosta) , natomiast z poziomu G1 do poziomu P, wymagana będzie Księga Zwierzaka (zaawansowana)
Przedstawione wartości bonusów są na poziomie P, czyli maksymalnie rozwiniętej umiejętności.
Błogosławieństwo Życia Maks. PŻ +5000
Szybka Szarża Wartość Ataku+220
Krytyczny Strzał Szansa na cios krytyczny +25%
Przebicie Smoka Szansa na przeszywające uderzenie +25
Dziki Atak Silny przeciwko ludziom +25
Potworna Tarcza Silny przeciwko metinom +25
Wzmocnienie Ataku Silny przeciwko bossom +25
Szał Silny przeciwko potworom +25
Smocza Aura Odporność na obrażenia +25
Defensywa Magii Odporność na umiejętności +25
Wyróżniamy 4 przedmioty zwierzaka; bransoletę, hełm, tarcze oraz buty.
Każdy z tych przedmiotów można ulepszać od +0 do +9.
Przedmioty te są na stałe i posiadają stałe, wbudowane bonusy.
Bonusy:
Maks. PŻ +5000
Silny przeciwko Ludziom +10%
Silny przeciwko Bossom +10%
Skąd zdobyć:
Pokonując Władców Trudnych Wypraw oraz Elitarne Bossy.
Bonusy:
Silny przeciwko Potworom +10%
Wartości Ataku +80
Obrona +100
Szansa na krytyczne uderzenie +10%
Skąd zdobyć:
Pokonując Władców Wypraw oraz Bossy na mapach.
Bonusy:
Silny przeciwko Wojownikom +10%
Silny przeciwko Ninja +10%
Silny przeciwko Sura +10%
Silny przeciwko Szamanom +10%
Silny przeciwko Władcom +10%
Skąd zdobyć:
Pokonując Legendarne Bossy.
Bonusy:
Maks. PŻ +3000
Silny przeciwko Metinom +10%
Średnich Obrażeń +10%
Obrażeń Umiejętności +10%
Skąd zdobyć:
Pokonując Kamienie Metin na mapach 80+.
Poniżej tylko kilka przykładów zwierzaków, które znajdziecie na naszym serwerze.
Wierzchowce poza startowym dostępne są głównie w item-shopie oraz loterii.
Specjalne, czasowe wierzchowce są również dostępne ze specjalnych wydarzeń.
Wierzchowce zakładane są na slot w oknie ekwipunku, a w momencie gdy nie są używane mogą być całkowicie odwołane lub podróżować u boku postaci w swojej pomniejszonej wersji.
Szarfy Naramienne na naszym serwerze występują w standardowej wersji.
Wszystko co z nimi związane znajdziecie u Theowahdana w pierwszym mieście.
Absorbować do szarf można tylko BRONIE.
Wkład z szarfy można usunąć za pomocą Świadectwa Zmiany
Absorpcja jest darmowa i nie może ulec niepowodzeniu.
Maksymalny poziom absorpcji który można uzyskać przy kombinacji szarf to 30%
Szarfa poziomu 1 Absorbuje 1% wartości bonusów z przedmiotu
Szarfa poziomu 2 Absorbuje 8% wartości bonusów z przedmiotu
Szarfa poziomu 3 Absorbuje 15% wartości bonusów z przedmiotu
Szarfa poziomu 4 Absorbuje 16~30% wartości bonusów z przedmiotu
Szarfy do kombinacji można uzyskać u Theowahdana, dostarczając mu Deliakatne Sukno
Szaty Aury znajdziecie u nas ze stałymi, wbudowanymi bonusami.
Szaty posiadają 6 poziomów i rozwijanie ich możliwe jest poprzez ulepszanie.
Wytwarzanie Szat Aury możliwe jest u Theowahdana.
Wymagane będzie do tego posiadanie dwóch głównych przedmiotów i dodatkowych ulepszaczy oraz yang.
Lodowa Runa Aury wykorzystywana jest do wytwarzania oraz ulepszania Szat PvM.
Ognista Runa Aury wykorzystywana jest do wytwarzania oraz ulepszania Szat PvP.
Mroźna Runa Aury wykorzystywana jest do ulepszania Szat PvM.
Piekielna Runa Aury wykorzystywana jest do ulepszania Szat PvP.
Mistyczna Runa Aury wykorzystywana jest do ulepszania Szat PvM.
Antyczna Runa Aury wykorzystywana jest do ulepszania Szat PvP.
Podstawowe kamienie duszy (+0) znajdziecie u Handlarki Różności.
Te następnie można ulepszać na kolejne poziomy, aż do poziomu +9.
Informacje o szansie na pomyślne umieszczenie kamienia znajdziecie w jego opisie
Możliwe jest również wyciąganie konkretnego Kamienia Duszy, a nie wszystkich na raz jak to jest w standardowej wersji gry.
Wystarczy przeciągnąć Zwój Kamienia Duszy na przedmiot, aby pojawiło się do tego specjalne okno.
Znajdziecie u nas kilka nowych Kamieni Duszy, które mają za zadanie urozmaicić rozgrywkę zarówno PvM jak i PvP.
Dodatkowo kamienie duszy posiadają od 1 do 2 bonusów w zależności od rodzaju kamienia i jego poziomu ulepszenia.
Wraz ze zwiększeniem ilości kamieni duszy została zwiększona ilość dostępnych slotów na kamienie w przedmiotach z 3 na 4.
Przedstawione wartości dotyczą Kamieni Duszy+9
Kamień Duszy Penetracji Szansa na przeszywający cios +25% | Wartość Magicznego Ataku +350
Kamień Duszy Śmierci Szansa na krytyczny cios +25% | Odporność na obrażenia +10%
Kamień Duszy Powtórki Szybkość Zaklęcia +30% |Szansa na odzyskanie PŻ +15%
Kamień Duszy Wojownika Silny przeciwko wojownikom +50% | Odporność na wojowników +15%
Kamień Duszy Ninja Silny przeciwko ninja +50% | Odporność na ninja +15%
Kamień Duszy Sura Silny przeciwko sura +50% | Odporność na sura +15%
Kamień Duszy Szamana Silny przeciwko szamanom +50% | Odporność na szamanów +15%
Kamień Duszy Potwora Silny przeciwko Potworom +50%| Wartość Ataku +350
Kamień Duszy Uchylenia Szansa na blok ciosu +25%| Średnie Obrażenia +25%
Kamień Duszy Uniku Szansa na uniknięcia strzał +25%| Szansa na Odbicie ciosu +10%
Kamień Duszy Witalności Max PŻ +15000 | PŻ zwiększone o +5%
Kamień Duszy Obrony Obrona +500 | Szansa na podwójną ilość przedmiotów +10%
Kamień Duszy Magii Odporność na magię +20% | Obrażenia umiejętności +10%
Kamień Duszy Przyśpieszenia Szybkość poruszania się +30% |Bonus Doświadczenia +50%
Kamień Duszy Antymagii Odporność na magię przeciwnika zmniejszona o +20% | Odporność na obrażenia umiejętności +10%
Kamień Duszy Błyskawic Silny na Błyskawice +25% | Odporność na Błyskawice +10%
Kamień Duszy Lodu Silny na Lód +25% |Odporność na Lód +10%
Kamień Duszy Ludzi Silny przeciwko Ludziom +40% |Odporność na Ludzi +15%
Kamień Duszy Mroku Silny na Mrok +25% | Odporność na Mrok +10%
Kamień Duszy Ognia Silny na Ogień +25% |Odporność na Ogień +10%
Kamień Duszy Wiatru Silny na Wiatr +25% | Odporność na Wiatr +10%
Kamień Duszy Ziemi Silny na Ziemie +25%| Odporność na Ziemie +10%
Kamień Duszy Władców Silny przeciwko Władcom +20%| Silny przeciwko Metinom +40%
Punkty rangi zostały zwiększone z domyślnych wartości aż do 25.000.000 Punktów.
Rangę można zwiększać korzystając z 3 do tego przeznaczonych przedmiotów:
Owoc Życia Punktów Rangi +1.000
Można używać do 500.000 Punktów Rangi.
Szansa na pomyślne użycia owocu: 50%.
Kokos Życia Punktów Rangi +2.000
Można używać do 2.500.000 Punktów Rangi.
Szansa na pomyślne użycia owocu: 60%.
Arbuz Życia Punktów Rangi +5.000
Można używać do 10.000.000 Punktów Rangi.
Szansa na pomyślne użycia owocu: 50%.
Truskawka Życia Punktów Rangi +7.500
Można używać do 25.000.000 Punktów Rangi.
Szansa na pomyślne użycia owocu: 40%.
Korzystanie z Owoców nie ma limitu czasowego, ale jego użycie może zakończyć się niepowodzeniem.
Poza wizualnymi zmianami, ranga dostarcza również dodatkowe bonusy dla postaci.
Nowicjusz, Ambitny (0-99.999) Brak bonusów
Odważny (100.000 -249.999) Maks. PŻ +500| Silny przeciwko potworom +1%
Bezlitosny (250.000 - 499.999) Maks. PŻ +1.500| Silny przeciwko potworom +2%
Pogromca (500.000 - 999.999) Maks. PŻ +2.000| Silny przeciwko potworom +4% |Silny przeciwko ludziom +1%| Atak +10
Bohaterski (500.000 - 999.999) Maks. PŻ +2.550| Silny przeciwko potworom +5% |Silny przeciwko ludziom +2%| Atak +20
Heroiczny (1.000.000 - 2.499.999) Maks. PŻ +3.200| Silny przeciwko potworom +7% |Silny przeciwko ludziom +3%| Atak +30
Mistyczny (2.500.000 - 4.999.999) Maks. PŻ +4.000| Silny przeciwko potworom +9% |Silny przeciwko ludziom +4%| Atak +40
Epicki (53.000.000 - 7.499.999) Maks. PŻ +5.000| Silny przeciwko potworom +10%|Silny przeciwko ludziom +5%| Atak +50
Potworny (7.500.000 - 9.999.999) Maks. PŻ +6.500| Silny przeciwko potworom +12% |Silny przeciwko ludziom +6%| Atak +60
Niepowstrzymany (10.000.000 - 14.999.999) Maks. PŻ +9.000| Silny przeciwko potworom +14% |Silny przeciwko ludziom +7%| Atak +70
Niewiarygodny (15.000.000 - 19.999.999) Maks. PŻ +11.000| Silny przeciwko potworom +16% |Silny przeciwko ludziom +8%| Atak +80
Legendarny (20.000.000 - 25.000.000) Maks. PŻ +15.000| Silny przeciwko potworom +20% |Silny przeciwko ludziom +10%| Atak +100
Skrzydła są nowym elementem ekwipunku, który zakładany jest na slot w oknie kostiumów.
Można je zdobyć ze Skrzyń Elitarnych Bossów i posiadają one wbudowane bonusy.
Oprócz wielu standardowych już kostiumów jak bojowniki, czy też przedstawione poniżej kostiumy, na naszym serwerze znajdziecie sety unikatowe dla danych klas(dotyczy to również nakładek na broń), będą one dostępne dopiero przy starcie serwera, dlatego też nie przedstawiamy Wam wszystkich przedmiotów kosmetycznych znajdujących się na serwerze.
Artefakty to przedmioty, które zakładane są w specjalnym oknie, do którego dostęp jest w panelu bocznym pod przyciskiem
Artefakty są podzielone na stałe oraz czasowe. Każdy z nich posiada wbudowane bonusy i w zależności od rodzaju, można go zdobyć w inny sposób.
Artefakt Antyczny Artefakt stworzony z kilku innych artefaktów.
Czas trwania:60 dni(Czas ubywa od założenia.)
Artefakt Blasku Artefakt możliwy do zdobycia podczas eventu Szkatułki Blasku Księżyca.
Czas trwania:3 dni(Czas ubywa od założenia.)
Artefakt Bogacza Artefakt możliwy do zdobycia ze Skrzyni Premium.
Artefakt jest stały.
Artefakt Bossów Artefakt możliwy do zdobycia z Bossów na expowiskach.
Czas trwania:14 dni(Czas ubywa od założenia.)
Artefakt Górnika Artefakt możliwy do zdobycia z Eventu Górniczego.
Czas trwania:5 dni (Czas ubywa od założenia.)
Artefakt Heksagonalny Artefakt możliwy do zdobycia ze Skrzyni Heksagonalnej.
Czas trwania:48 godzin(Czas ubywa od założenia.)
Artefakt Legend Artefakt możliwy do zdobycia z Legendarnego Bossa.
Artefakt jest stały.
Artefakt Metinów Artefakt możliwy do zdobycia z Metinów.
Czas trwania:14 dni (Czas ubywa od założenia.)
Artefakt Metinów (E) Artefakt możliwy do zdobycia z Eventu Metinów.
Czas trwania:48 godzin(Czas ubywa od założenia.)
Artefakt Poszukiwacza Artefakt możliwy do zdobycia za ukończenie misji.
Artefakt jest stały.
Artefakt Rybaka Artefakt możliwy do zdobycia z Eventu Rybackiego.
Czas trwania:5 dni (Czas ubywa od założenia.)
Artefakt Szczęściarza Artefakt możliwy do zdobycia z Koła Losu.
Artefakt jest stały.
Artefakt Tanaka Artefakt możliwy do zdobycia z Eventu Tanaka.
Czas trwania:3 dni (Czas ubywa od założenia.)
Artefakt Władców Artefakt możliwy do zdobycia z Bossów na Wyprawach.
Czas trwania:7 dni (Czas ubywa od założenia.)
Artefakt Żaby Artefakt możliwy do zdobycia ze Złotej Żaby.
Czas trwania:7 dni (Czas ubywa od założenia.)
Rosy i wszelkie wzmocnienia są podzielone na Zwykłe oraz Legendarne.
Legendarne w odróżnieniu od zwykłych są na stałe i oczywiście mają zwiększone wartości bonusów, które postać otrzymuje po użyciu.
Legendarne Wzmocnienia oraz Rosy działają w ten sam sposób, jak Autopoty, można je włączać i wyłączać w każdej chwili.
Czerwona Rosa (Szansa na kryt. uderzenie +10%) Czerwona Rosa [L] (Szansa na kryt. uderzenie +20%)
Pomarańczowa Rosa (Szansa na przeszyw. uderzenie +10%) Pomarańczowa Rosa [L] (Szansa na przeszyw. uderzenie +20%)
Żółta Rosa (Szybkość Ataku +15%) Żółta Rosa [L] (Szybkość ataku +25%)
Zielona Rosa (Odporność na magię +5%) Zielona Rosa [L] (Odporność na magię +10%)
Niebieska Rosa (Wartość Ataku +80) Niebieska Rosa [L] (Wartość Ataku +150)
Biała Rosa (Obrona +100) Biała Rosa [L] (Obrona +200)
Życie Boga Smoków (Punkty Życia +10%) Życie Boga Smoków [L] (Punkty Życia +25%)
Atak Boga Smoków (Średnie Obrażenia +10%) Atak Boga Smoków [L] (Średnie Obrażenia +18%)
Int. Boga Smoków (Obrażenia Umiejętności +5%) Int. Boga Smoków [L] (Obrażenia Umiejętności +15%)
Obrona Boga Smoków (Odporność na Obrażenia +10%) Obrona Boga Smoków [L] (Odporność na Obrażenia +15%)
Dłoń Krytyka (Szansa na kryt. uderzenie +10%) Dłoń Krytyka [L] (Szansa na kryt. uderzenie +20%)
Dłoń Przebicia (Szansa na przeszyw. uderzenie +10%) Dłoń Przebicia [L] (Szansa na przeszyw. uderzenie +20%)
Zwykłe wzmocnienia oraz rosy można zdobyć od Handlarki Różności, natomiast Legendarne można zakupić u Strażniczki Eliksirów za Odłamki Mocy, które zdobyć można ze wszystkich Kamieni Metin powyżej 70 poziomu.
Ekwipunek PvP klasycznie wytwarzany jest poprzez ulepszanie broni na 65, zbroi 66 oraz biżuterii na 55 poziom, które znajdziecie u handlarzy w mieście.
Poziomów ulepszeń: 5
Wymagany poziom: 90 - 110
Poziomów ulepszeń: 5
Wymagany poziom: 115 - 135
Poziomów ulepszeń: 10
Wymagany poziom: 140 - 155
Poziomów ulepszeń: 10
Wymagany poziom: 160 - 175
Poziomów ulepszeń: 16
Wymagany poziom: 180 - 200
Ekwipunek PvM zdobędziecie z pierwszych wypraw.
Poziomów ulepszeń: 5
Wymagany poziom: 75 - 120
Poziomów ulepszeń: 5
Wymagany poziom: 130 - 150
Poziomów ulepszeń: 10
Wymagany poziom: 155 - 170
Poziomów ulepszeń: 16
Wymagany poziom: 175 - 200
Wytwarzanie przetopów możliwe jest u Deokbae.
Do wytwarzania wymagane są rudy, które do zdobycia są na Mapie Górniczej.
Ze wszystkich dostępnych ryb można wytworzyć Mikstury Rybaka, które wzmocnią postać jeden bonus.
Efekt każdej z mikstur trwa 20 minut.
Mikstura z Ryby I Silny przeciwko potworom +10%
Mikstura z Ryby II Maks. PŻ +4000
Mikstura z Ryby III Silny przeciwko ludziom +8%
Mikstura z Ryby IV Silny przeciwko Władcom +15%
Mikstura z Ryby V Silny przeciwko Bossom +15%
Pasy +0 możliwe są do zdobycia ze wszystkich Skrzyń Bossów oraz Władców.
Do każdego z pasów można umieścić Przetop do Pasa
Wartości w pasach +9 prezentują się następująco:
Pas Lniany +9(Poz. 200) Maks. PŻ +15.000 | PŻ zwiększone o 5%
Do zdobycia z:Komnata Setaou, Siedlisko Trytonów, Polana Śmierci.
Pas Skórzany +9(Poz. 200) Silny przeciwko Metinom +20% | Wartość Ataku +200
Do zdobycia z: Komnata Dezerterów, Mroźna Komnata, Polana Śmierci, Lodowe Kratery.
Pas Przepychu +9(Poz. 200) Silny przeciwko Bossom +20% | Wartość Ataku +150
Do zdobycia z: Komnata Dezerterów, Mroźna Komnata, Polana Śmierci, Lodowe Kratery.
Pas Mądrości +9(Poz. 200) Silny przeciwko Władcom +20% | Wartość Ataku +150
Do zdobycia z:Mroźna Komnata, Piekielna Pustynia, Lodowe Kratery, Ogniste Góry.
Pas Króla +9(Poz. 200) Silny przeciwko Wojownikom +15% | Odporność na Wojowników +5%
Do zdobycia z: Piekielna Pustynia, Dolina Skalniaków, Lodowe Kratery, Ogniste Góry.
Pas Mroku +9(Poz. 200) Silny przeciwko Ninja +15% | Odporność na Ninja +5%
Do zdobycia z: Piekielna Pustynia, Dolina Skalniaków, Lodowe Kratery, Ogniste Góry.
Pas Runiczny +9(Poz. 200) Silny przeciwko Sura +15% | Odporność na Sury +5%
Do zdobycia z: Piekielna Pustynia, Dolina Skalniaków, Lodowe Kratery, Ogniste Góry.
Pas Niedźwiedzi +9(Poz. 200) Silny przeciwko Szamanom +15% | Odporność na Szamanów +5%
Do zdobycia z: Piekielna Pustynia, Dolina Skalniaków, Lodowe Kratery, Ogniste Góry.
Pas Dusz +9(Poz. 200) Silny przeciwko Potworom +30% | Średnie Obrażenia +20%
Do zdobycia z:Komnata Setaou, Siedlisko Trytonów, Polana Śmierci.
Pas Turmalinu +9(Poz. 200) Silny przeciwko Ludziom +20% | Obrażenia Umiejętności +10%
Do zdobycia z: Dolina Skalniaków, Otchłań Śmierci, Pustynne Skały.
Rozbudowaliśmy system gildii o kilka aspektów.
Gildia ma możliwość rozwijania swoich 5 bonusów poprzez czytanie Ksiąg Gildii.
Księgi Gildii można czytać raz na 12 godzin, a ich czas nie może zostać zresetowany. Wytwarzanie ich jest możliwe u NPC na Ziemiach Gildii.
Bonusy oraz ich maksymalne wartości jakie może posiadać gildia to:
Szansa na podwójną ilość Yang Maks. wartość: 20%
Szansa na podwójną ilość przedmiotów Maks. wartość: 20%
Szansa na bonus doświadczenia Maks. wartość: 20%
Silny przeciwko potworom Maks. wartość: 10%
Silny przeciwko ludziom Maks. wartość: 10%
Ziemie Gildii zostały całkiem zmienione, możliwość ich zakupu można znaleźć na Terenie Gildii (teleportacja pod TAB).
Do zakupu ziemi gildii wymagane jest:
1.500.000.000 Yang
500x Dykta
500x Kamień Węgielny
500x Pień
Na zakupionej Ziemi Gildii istnieje możliwość zakupu Towarzysza Gildii u którego Wasza gildia otrzyma takie funkcje jak:
Crafting przedmiotów (ksiąg umiejętności, przepustek na wyprawę)
Wejście na Wyprawę Gildii
Każdy z NPC posiada te same funkcje, różnią się tylko wizualnie.
Do wejścia na Wyprawę Gildii wymagane będzie
Posiadanie Towarzysza Gildii
Przepustka na Wyprawę Azraela
Grupa minimum 5 osób
Na serwerze większość znaczących zadań wykonacie w specjalnym Oknie Misji, do którego dostęp jest przez panel boczny.
Poniżej po krótce opisane są zadania, które znajdziecie w oknie misji.
Badania Biologa bardzo dobrze zapewne są Wam znane. Zadania polegają na zdobywaniu przedmiotów z potworów.
Zadania te posiadają limity czasowe, które można usunąć korzystając ze specjalnego Eliksiru Biologa.
Pajęcza Głowa Wymagana ilość: 15 Limit czasowy: Brak Szansa na przyjęcie: 70%
Sztylet Setaou Wymagana ilość: 20 Limit czasowy: Brak Szansa na przyjęcie: 65%
Łza Trytonów Wymagana ilość: 25 Limit czasowy: Brak Szansa na przyjęcie: 60%
Piasek Dezerterów Wymagana ilość: 30 Limit czasowy: 5 minut Szansa na przyjęcie: 70%
Kostka Lodu Wymagana ilość: 35 Limit czasowy: 5 minut Szansa na przyjęcie: 60%
Piekielna Krew Wymagana ilość: 40 Limit czasowy: 10 minut Szansa na przyjęcie: 50%
Odłamek Skalniaka Wymagana ilość: 60 Limit czasowy: 10 minut Szansa na przyjęcie: 40%
Totem Śmierci Wymagana ilość: 80 Limit czasowy: 30 minut Szansa na przyjęcie: 30%
Seria tych zadań polega na zabijaniu bossów i zdobywaniu z nich specjalnych przedmiotów.
Zadania te posiadają limit czasowy, który można usunąć korzystając z Eliksiru Bossów.
Serce Królowej Pająków Wymagana ilość: 5 Limit czasowy: 3 minuty Szansa na przyjęcie: 80%
Serce Króla Pająków Wymagana ilość: 5 Limit czasowy: 3 minuty Szansa na przyjęcie: 75%
Serce Generała Yoghan Wymagana ilość: 10 Limit czasowy: 3 minuty Szansa na przyjęcie: 70%
Serce Generała Kappa Wymagana ilość: 15 Limit czasowy: 5 minut Szansa na przyjęcie: 65%
Serce Trupiej Twarzy Wymagana ilość: 25 Limit czasowy: 5 minut Szansa na przyjęcie: 60%
Serce Mroźnego Topornika Wymagana ilość: 30 Limit czasowy: 10 minut Szansa na przyjęcie: 55%
Serce Ognistego Topornika Wymagana ilość: 30 Limit czasowy: 10 minut Szansa na przyjęcie: 50%
Serce Śmierci Wymagana ilość: 30 Limit czasowy: 20 minut Szansa na przyjęcie: 45%
Serce Mitycznego Tasaka Wymagana ilość: 30 Limit czasowy: 30 minut Szansa na przyjęcie: 40%
Odłamki jak sama nazwa wskazuje - zdobędziecie z Kamieni Metin.
Zadania te posiadają limit czasowy, który można usunąć korzystając z Eliksiru Metinów.
Odłamek Pajęczego Jaja Wymagana ilość: 15 Limit czasowy: Brak Szansa na przyjęcie: 80%
Odłamek Metina Setao Wymagana ilość: 25 Limit czasowy: Brak Szansa na przyjęcie: 70%
Odłamek Metina Trytonów Wymagana ilość: 30 Limit czasowy: 5 minut Szansa na przyjęcie: 60%
Odłamek Metina Dezerterów Wymagana ilość: 35 Limit czasowy: 10 minut Szansa na przyjęcie: 50%
Odłamek Mroźnego Metina Wymagana ilość: 40 Limit czasowy: 20 minut Szansa na przyjęcie: 40%
Odłamek Piekielnego Metina Wymagana ilość: 45 Limit czasowy: 30 minut Szansa na przyjęcie: 30%
Odłamek Metina Demonów Wymagana ilość: 50 Limit czasowy: 60 minut Szansa na przyjęcie: 20%
Odłamek Mitycznego Metina Wymagana ilość: 55 Limit czasowy: 120 minut Szansa na przyjęcie: 10%
Dusze Władców to seria zadań, w którym celem będą Władcy z dungeonów, a także Elitarne Bossy z otwartych map.
W obu przypadkach zadania te posiadają limit czasowy.
Dodatkowo w przypadku przedmiotów z Elitarnych Bossów, gracze posiadają 100% szans na ich pomyślne przyjęcie.
Dusza Polifema Wymagana ilość: 15 Limit czasowy: Brak Szansa na przyjęcie: 80%
Dusza Gigantusa Wymagana ilość: 15 Limit czasowy: 15 minut Szansa na przyjęcie: 60%
Dusza Księcia Żaru Wymagna ilość: 30 Limit czasowy: 30 minut Szansa na przyjęcie: 40%
Dusza Martyaxwara Wymagana ilość: 30 Limit czasowy: 60 minut Szansa na przyjęcie: 20%
Dusza Berana-Setao Wymagana ilość: 10 Limit czasowy: 30 minut Szansa na przyjęcie: 100%
Dusza Trytona Wymagana ilość: 10 Limit czasowy: 30 minut Szansa na przyjęcie: 100%
Dusza Czerwonego Dowódcy Wymagana ilość: 10 Limit czasowy: 45 minut Szansa na przyjęcie: 100%
Dusza Pałkarza Wymagana ilość: 10 Limit czasowy: 45 minut Szansa na przyjęcie: 100%
Dusza Piekielnego Demona Wymagana ilość: 10 Limit czasowy: 60 minut Szansa na przyjęcie: 100%
Dusza Demona Natury Wymagana ilość: 10 Limit czasowy: 60 minut Szansa na przyjęcie: 100%
Dusza Piekielnego Trolla Wymagana ilość: 10 Limit czasowy: 90 minut Szansa na przyjęcie: 100%
Znajdziecie na serwerze kilka wydarzeń, które będą odbywały się regularnie.
Szkatułki Blasku Księżyca - Event podczas którego z każdego potwora będzie można zdobyć Szkatułki z cenną zawartością.
Gorączka Złota - Event podczas którego ilość rudy podczas wydobywania dwukrotnie zwiększona, a dodatkowo podczas kopania można zdobyć Skrzynie Górnika.
Zdobycze Rybaka - Event podczas którego w trakcie łowienia można zdobyć specjalne Monety Rybaka, za które można kupić cenne przedmioty w Sklepie Rybaka. Monety też można zdobyć poprzez wymienianie Ryb.
Piraci Tanaka - Event podczas którego na specjalnej mapie pojawiać się bedą Piraci Tanaka, po których zabiciu można zdobyć Skrzynie Tanaka.
Heksagonalne Szkatułki - Event podczas którego z każdego Bossa oraz Elitarnego Bossa będzie można zdobyć Heksagonalną Szkatułkę.
Objawienie Złotej Żaby - Podczas trwania tego eventu na specjalnej mapie pojawią się Złote Żaby, po których pokonaniu zdobędziecie cenne nagrody, a najcenniejszą będzie Skrzynia Złotej Żaby.
Deszcz Kamieni Metin - Podczas trwania tego eventu, po zbiciu Kamienia Metin jest szansa na to, że pojawi się kolejny taki sam kamień, dodatkowo podczas eventu z każdego Kamienia Metin macie szansę, by zdobyć Specjalną Szkatułkę.
Podwójny Władca - Podczas trwania tego eventu robiąc wyprawy, macie szansę na to, by pojawił się kolejny finalny boss wyprawy.
Karty Okey - Event podczas którego z potworów zdobędziecie Karty Okey, które wymagane są do gry w mini-gre Karty Okey.
Przepustka Battlepass dostępna jest do zakupienia w item-shopie i będzie ona działała sezonowo (1 przepustka na 2 tygodnie).
Za wykonywanie pojedynczych zadań można otrzymać cenne nagrody, a za ukończenie wszystkich zadań z przepustki jest dodatkowa nagroda w postaci unikatowych przedmiotów (kostiumów, fryzur itp.), które będą się zmieniały co sezon.
Po aktywacji za pomocą przepustki dostęp do okna z Battlepassem dostępny będzie przez Panel Boczny lub klawisz F8 na Waszej klawiaturze.
Znajdziecie u nas mocno rozbudowany item-shop z loterią czy ofertami limitowanymi.
Dostęp do item-shopu jest możliwy przez panel boczny a także specjalny button dostępny na lewo od mini-mapy.
W przypadku przedmiotów, które posiadają bonusy (mowa tutaj o takich przedmiotach jak kostiumy czy fryzury), przy ich zakupie pojawi się możliwość wybrania konkretnych bonusów (PvP lub PvM).
Na serwerze znajdziecie 3 Legendarne Bossy na różne przedziały poziomowe.
Dostęp do nich jest możliwy przez okno teleportacji w sekcji "Specjalne".
Zakres poziomów: 75 - 134
PvP włączone: Nie
Czas respu: 6 godzin
Zakres poziomów: 135 - 174
PvP włączone: Nie
Czas respu: 8 godzin
Zakres poziomów: 175 - 200
PvP włączone: Tak
Czas respu: 12 godzin
Na serwerze znajdziecie przedmioty, które są zastępstwem standardowego buffa.
Mają one niższe wartości niż szaman z maks. inteligencją, ale są one na tyle wysokie, że na spokojnie wystarczą do rozgrywki bez potrzeby ingerowania do buffowania osobnej postaci.
Przedmioty te znajdziecie w sklepie za Punkty Osiągnięć oraz w Item-Shopie.
Każdy z tych przedmiotów ma określoną liczbę użyć.
Pomoc Smoka M1 Wartość bonusu: 24% Limit użyć: 25
Pomoc Smoka G1 Wartość bonusu: 30% Limit użyć: 30
Pomoc Smoka P Wartość bonusu: 35% Limit użyć: 50
Odbicie M1 Wartość bonusu: 24% Limit użyć: 25
Odbicie G1 Wartość bonusu: 30% Limit użyć: 30
Odbicie P Wartość bonusu: 35% Limit użyć: 50
Błogosławieństwo M1 Wartość bonusu: 24% Limit użyć: 25
Błogosławieństwo G1 Wartość bonusu: 30% Limit użyć: 30
Błogosławieństwo P Wartość bonusu: 35% Limit użyć: 50
Efekt buffa z przedmiotów wyróżnia się kolorem od standardowych buffów z szamana.
W oknie ekwipunku pod przyciskiem lub klawiszem (U) na Waszej klawiaturze znajdziecie dostęp do Dodatkowego Magazynu, w którym znajdziecie miejsce na przedmioty takie jak:
Ulepszacze
Szkatułki
Kamienie Duszy
Ryby/Rudy/Przetopy
Dopalacze
Przedmioty do i z dodatkowego magazynu można standardowo przeciągać, lub korzystać ze skrótu +
Wszystkie przedmioty które można umieścić w magazynie będą miały w opisie o tym informacje.
Sklepy offline znajdziecie w panelu bocznym pod przyciskiem
Sklepy posiadają wszystkie wymagane funkcje, otwierać je można tylko w pierwszych miastach na kanale 1.
Maksymalny czas trwania sklepu to 3 dni bez możliwości przedłużenia.
Dodany został oczywiście switchbot 7 slotowy, które zapewne dobrze znacie z innych serwerów.
Otworzyć go można przez panel boczny korzystając z przycisku lub klawisza F5 na Waszej klawiaturze.
Zmiana Kanału dostępna jest na 3 sposoby:
Buttonami przy minimapie
Menu pod ESC
Komendą np. /ch 1 /ch 2
W panelu bocznym dostępny jest kosz.
Przedmioty do niego można przekładać poprzez przeciąganie lub skrót klawiszowy SHIFT+PPM
Dziękujemy za sprawdzenie naszej prezentacji.
Informacje o beta-testach czy nagrodach dla najlepszych graczy pojawią się niedługo, dlatego obserwujcie forum, naszego discorda oraz fanpage by być na bieżąco!