Longju - prywatny serwer Metin2
Longju
#110
Sprawdź bezposrednio na stronie serwera
Każdy stary gracz dokładnie pamięta początki tej zacnej gry, duża część osób zaczynała swoją przygodę od prywatnych, chińskich serwerów i to właśnie na nich uczyliście się podstaw takich jak bonowanie przedmiotów, poznawanie map, pierwsze pojedynki z graczami i wiele więcej. Postanowiliśmy, że wrócimy do tych pięknych czasów i stworzymy dla was projekt nawiązujący nazwą do tych sprzed laty, cechujący się starym klimatem Metina, z odrobiną dodatków, które są konieczne w dzisiejszych czasach do prawidłowego funkcjonowania serwera i dawania jak najwięcej zabawy oraz komfortu z gry. Zdajemy sobie sprawę z tego, że ciąży na nas ogromna odpowiedzialność związana z przywróceniem dawnego klimatu. Zrobiliśmy wszystko co w naszej mocy żeby serwer spodobał się starym Metinczykom jak i tym nowym, którzy niedawno rozpoczęli swoją przygodę z tą grą - dla nas liczy się każdy gracz i postaramy się podejść do sprawy jak najbardziej z rozsądkiem i chłodną głową. Jedno jest pewne, jak zalogujecie się na nasz serwer to poczujecie dużą dawkę starego klimatu a gracze, którzy rozpoczynali swoją przygodę w latach 2007-2009, będą mieli szanse na nostalgiczne wspomnienia.
Wielkie otwarcie projektu...
17.02.2023, 18:00
https://longju.pl/
https://forum.longju.pl/
https://longju.pl/main/download
https://facebook.com/LongjuPL
https://facebook.com/groups/LongjuPL
https://instagram.com/longju.pl/
Serwer został odpowiednio przystosowany pod dzisiejsze standardy.
Zdobywanie Yang, przedmiotów oraz Doświadczenia, jest dość dobrze wyważone.
Sam proces pozyskiwania wyżej wymienionych jest standardowy, raczej wszystkim znany.
Informacje ogólne | |
---|---|
Typ serwera | HARD (Old School) |
Klasy postaci | Podstawowe (4) |
Królestwa | Podstawowe (Shinsoo, Jinno, Chunjo) |
Maksymalny poziom | 99 |
Maks. ilość statystyk | 90 |
Występujące waluty | Yang |
Maks. ilość przechowywanych Yang | 1.999.999.999.999 |
Maks. ilość przedmiotów w Stacku | 200 |
Pozostałe zmiany odbiegające od klasyki, zostały przedstawione w dalszej części prezentacji.
Wszystkie naprawdę ważne dla potencjalnego gracza informacje, zostały szczegółowo rozpisane i wyjaśnione.
Niektóre pomniejsze rzeczy z pewnością nam umknęły, jednakże nutka niewiedzy nie powinna nikomu zaszkodzić.
Pierwsze kroki w świecie Longju nie będą należały do najłatwiejszych.
Nie będzie oczywiście tak ciężko i strasznie, jak było kilkanaście lat temu.
Na dobry start przygody, otrzymamy kilka niezbędnych przedmiotów oraz konia.
Przedmioty startowe | ||
---|---|---|
Ikona | Nazwa przedmiotu | Ilość |
Ekwipunek dla danej klasy +0 | ----- | |
Czerwona oraz Niebieska Mikstura | 200 | |
Peleryna Męstwa | 20 | |
Pierścień Teleportacji | 1 | |
Buty Wiatru | 1 | |
Języki Królestw na M1 | ----- | |
Koń z przywołaniem na 100% i możliwością bicia | ----- |
Możliwa do wydropienia ze wszystkich potworów na normalnych mapach.
Zdobędziemy z niej przeróżne przedmioty użyteczne na każdym etapie rozgrywki.
Aby mogła wydropić należy posiadać do 15 poziomów różnicy względem potwora.
Szansę na drop możemy podnieść za pomocą pakietu VIP bądź Rękawicy Złodzieja.
Wszelkie potrzebne ulepszacze pozyskujemy ze Skrzyni Ulepszaczy.
Możliwa do wydropienia ze wszystkich potworów na przypisanej do niej mapie.
Zdobędziemy z niej losowy ulepszacz występujący zazwyczaj w dropie z danej lokacji.
Aby mogła wydropić należy posiadać do 15 poziomów różnicy względem potwora.
Szansę na drop możemy podnieść za pomocą pakietu VIP bądź Rękawicy Złodzieja.
Przedstawiony poniżej system ulepszania jest raczej wszystkim dobrze znany.
Postanowiliśmy zabawić się koncepcją, wydłużając rozgrywkę i zachowując stare modele.
Epickie Bronie (80 - 89) możemy przekształcić w takie na poziomie Legendarnym (90 - 99).
Wszystko to sprowadza się do ogromnych, angażujących graczy walk o Lodową Wiedźmę.
Czemu właśnie o nią? Gdyż to z niej będziemy mogli pozyskać bardzo rzadki ulepszacz.
Dolina Orków | |
---|---|
Wymagany poziom | ----- |
Rasa | Mistycy, Orkowie |
Metiny | Metin Cienia |
Bossy | Wódz Orków |
Świątynia Hwang | |
---|---|
Wymagany poziom | ----- |
Rasa | Mistycy |
Metiny | ----- |
Bossy | Ezoteryczny Przywoływacz Zjawa Żółtego Tygrysa |
Pustynia Yongbi | |
---|---|
Wymagany poziom | ----- |
Rasa | ----- |
Metiny | Metin Duszy Metin Cienia Metin Twardości |
Bossy | Olbrzymi Żółw |
Loch Pająków V1 | |
---|---|
Wymagany poziom | ----- |
Rasa | ----- |
Metiny | ----- |
Bossy | Królowa Pająków |
Loch Pająków V2 | |
---|---|
Wymagany poziom | ----- |
Rasa | ----- |
Metiny | Pajęcze Jajo |
Bossy | Królowa Pająków |
Góra Sohan | |
---|---|
Wymagany poziom | ----- |
Rasa | Nieumarli |
Metiny | Metin Diabła Metin Śmierci |
Bossy | Dziewięć Ogonów |
Ognista Ziemia | |
---|---|
Wymagany poziom | ----- |
Rasa | ----- |
Metiny | Metin Morderstwa |
Bossy | Ognisty Król |
Las Duchów | |
---|---|
Wymagany poziom | ----- |
Rasa | ----- |
Metiny | Metin Ma-An Metin Pung-Ma |
Bossy | Olbrzymi Duch Drzewa |
Czerwony Las | |
---|---|
Wymagany poziom | ----- |
Rasa | ----- |
Metiny | Metin Tu-Young Metin Jeon-Un |
Bossy | Władca Duchów Drzew |
Grota Wygnańców | |
---|---|
Wymagany poziom | 70 |
Rasa | Diabły |
Metiny | ----- |
Bossy | Lodowa Wiedźma |
Grota Wygnańców V2 | |
---|---|
Wymagany poziom | 75 |
Rasa | Diabły |
Metiny | ----- |
Bossy | Generał Yonghan |
Wieża Orków | |
---|---|
Przepustka | Orkowy Klucz |
Wymagany poziom | 30 - 60 |
Rasa | Orkowie |
Wieża Demonów | |
---|---|
Przepustka | ----- |
Wymagany poziom | 40 (wejście na Umarłego Rozpruwacza od 75) |
Rasa | Nieumarli |
Kryjówka Baronówny | |
---|---|
Przepustka | Pajęczy Klucz (x3) |
Wymagany poziom | 60 |
Rasa | ----- |
Komnata Smoka | |
---|---|
Przepustka | Kręty Klucz (x5) |
Wymagany poziom | 80 |
Rasa | ----- |
Piekielne Katakumby | |
---|---|
Przepustka | Zasuszona Głowa |
Wymagany poziom | 80 |
Rasa | Nieumarli |
Hae-Tae | |
---|---|
Mapa | Zagroda Hae-Tae |
Wymagany poziom | 30 - 75 |
Respawn | 24 godziny |
Niebieska Śmierć | |
---|---|
Mapa | Komnata Śmierci |
Wymagany poziom | 75 |
Respawn | 24 godziny |
Umiejętności naszej postaci na początku rozwijamy za pomocą Punktów Umiejętności.
Następnie musimy użyć odpowiednich przedmiotów, zależnie od ich poziomu.
Tabela Przedmiotów | |||
---|---|---|---|
Ikona | Nazwa Przedmiotu | Poziom Umiejętności | |
Księga Umiejętności | M1 - G1 | ||
Kamień Duchowy | G1 - P |
Kamienie Duchowe standardowo wydropimy z trudniejszych Kamieni Metin.
Fasolki Zen, Rady Pustelnika oraz Zwoje Egzorcyzmu zdobędziemy ze Skrzyni Różności oraz Bossów.
Wszystkie Księgi Umiejętności pozyskujemy ze Skrzyni Ksiąg.
Możliwa do wydropienia ze wszystkich Kamieni Metin na normalnych mapach.
Zależnie od poziomu trudności Metina, skrzynia zawiera odpowiednią ilością ksiąg (1, 2, 3).
Zdobędziemy z niej tylko i wyłącznie losowe Księgi Umiejętności dla dowolnej klasy.
Aby mogła wydropić należy posiadać do 15 poziomów różnicy względem Kamienia Metin.
Czas działania wszystkich umiejętności włączanych, jak na przykład Berserk zostały znacznie wydłużone.
Od teraz możemy je włączyć lub wyłączyć w dowolnym momencie oraz nie są one przerywane w trakcie przelogowania.
Kamienie Dusz pozyskujemy niszcząc Kamienie Metin na normalnych mapach.
Zależnie od trudności Metina mamy większą szansę by zdobyć ich coraz to lepszy stopień.
Tabela Kamieni Dusz | Wartości Bonusów | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ikona | Nazwa Przedmiotu | Bonus | +0 | +1 | +2 | +3 | +4 | +5 |
Kamień Duszy Penetracji | Szansa na Przeszywające Uderzenie | +1% | +2% | +3% | +5% | +8% | +15% | |
Kamień Duszy Śmierci | Szansa na Cios Krytyczny | +1% | +2% | +3% | +5% | +8% | +15% | |
Kamień Duszy Powtórki | Szybkość Zaklęcia | +5% | +8% | +12% | +17% | +25% | +40% | |
Kamień Duszy Wojownika | Silny przeciwko Wojownikom | +5% | +8% | +12% | +17% | +25% | +35% | |
Kamień Duszy Ninja | Silny przeciwko Ninja | +5% | +8% | +12% | +17% | +25% | +35% | |
Kamień Duszy Sury | Silny przeciwko Sura | +5% | +8% | +12% | +17% | +25% | +35% | |
Kamień Duszy Szamana | Silny przeciwko Szamanom | +5% | +8% | +12% | +17% | +25% | +35% | |
Kamień Duszy Potwora | Silny przeciwko Potworom | +1% | +2% | +3% | +5% | +8% | +15% | |
Kamień Duszy Uchylenia | Szansa na Blok Ciosów | +1% | +2% | +3% | +5% | +8% | +15% | |
Kamień Duszy Uniku | Szansa na Uniknięcie Strzały | +1% | +2% | +3% | +5% | +8% | +15% | |
Kamień Duszy Magii | Maksymalne PE | +30 | +60 | +90 | +120 | +150 | +500 | |
Kamień Witalności | Maksymalne PŻ | +50 | +100 | +150 | +200 | +300 | +1000 | |
Kamień Duszy Obrony | Obrona | +2 | +4 | +6 | +10 | +15 | +50 | |
Kamień Duszy Przyśpieszenia | Szybkość Ruchu | +5% | +10% | +15% | +20% | +30% | +40% | |
Kamień Duszy Wojny | Silny przeciwko Ludziom, | +2% | +4% | +6% | +8% | +10% | +15% | |
Kamień Duszy Zniszczenia | Silny przeciwko Bossom, | +2% | +4% | +6% | +8% | +10% | +15% | |
Kamień Duszy Mocy | Odporność na Obrażenia, Odporność na Obrażenia Umiejętności | +2% | +4% | +6% | +8% | +10% | +15% |
Aby mogły wydropić należy posiadać do 15 poziomów różnicy względem Kamienia Metin.
Wszystkie Kamienie Dusz możemy przepalić na Odłamek Kamienia Duszy.
Mając otwarte okno przepalania, należy kliknąć na dowolny kamień aby go przetworzyć.
Zależnie od poziomu wybranego kamienia, otrzymamy daną ilość odłamków (+3 = 4).
Odpowiednia ich ilość posłuży nam do ulepszenia dowolnego KD na poziom +5.
Korzystając z usług Kowala możemy również wytworzyć Legendarny Kamień Duszy.
Aby to wykonać potrzebujemy po 5 sztuk odpowiednich kamieni na poziomie +5.
Legendarne Kamienie będą posiadać wyjątkowo po dwa wbudowane bonusy.
W przedmiotach nie istnieje osobny slot, przeznaczony dla Legendarnych Kamieni.
Aby włożyć Legendarny Kamień należy zrezygnować z jednego, normalnego kamienia.
Bonusy w przedmiotach nie różnią się od tych znanych przez lata.
Wszystkie wartości są podstawowe, zarówno minimalne jak i maksymalne.
Tabela Bonusów | |||
---|---|---|---|
Bonus | Minimalna wartość | Maksymalna wartość | |
Maksymalne PŻ | 100 | 2000 | |
Maksymalne PE | 10 | 80 | |
Witalność, Inteligencja, Siła, Zręczność | 2 | 12 | |
Szybkość Ataku | 1 | 8 | |
Szybkość Ruchu | 2 | 20 | |
Szybkość Zaklęcia | 2 | 20 | |
Regeneracja: PŻ, PE | 4 | 30 | |
Szansa na: Otrucie, Spowolnienie, Omdlenie | 1 | 8 | |
Szansa na cios: Krytyczny, Przeszywający | 2 | 10 | |
Silny przeciwko Ludziom | 1 | 10 | |
Silny przeciwko: Zwierzętom, Orkom, Mistykom, Nieumarłym, Diabłom | 2 | 20 | |
Obrażenia oddawane do: PŻ, PE | 2 | 20 | |
Szansa na Odbicie Ciosu | 1 | 10 | |
Szansa na Blok Ciosu | 2 | 15 | |
Odporność na: Miecze, Dwuręczne, Sztylety, Łuki, Dzwony, Wachlarze | 2 | 15 | |
Średnie Obrażenia | -59 | 65 | |
Obrażenia Umiejętności | -30 | 30 |
Na serwerze nie występują 6/7 bonusy.
Maksymalnie przedmiot może posiadać 5 bonusów.
Dowodzenie jest jedną z przydatniejszych umiejętności pasywnych.
Pozwala ona na wybranie członkom grupy określonych ról, przyznających dany bonus.
Tabela Przedmiotów | |||
---|---|---|---|
Ikona | Nazwa Przedmiotu | Poziom Umiejętności | |
Sztuka Wojny Sun Zi | 0 - M1 | ||
Sztuka Wojny Wu Zi | M1 - G1 | ||
WeiLiao Zi | G1 - P |
Rady Pustelnika oraz Zwoje Egzorcyzmu oddziałują na szkolenie tej umiejętności.
Możliwe do wydropienia ze wszystkich potworów na normalnych mapach.
Szansa na jej pozyskanie jest niska, dlatego dodatkowo znajdują się też w różnych szkatułkach.
Aby mogły wydropić należy posiadać do 15 poziomów różnicy względem potwora.
Szansę na drop możemy podnieść za pomocą pakietu VIP bądź Rękawicy Złodzieja.
Tabela Bonusów dla Członków Grupy | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Poziom Umiejętności | Wartość Ataku | Szybkość Ataku | Maksymalne PŻ | Czas Trwania | Obrażenia Umiejętności | Obrona |
1 | +12 | +1 | +122 | +7 | +1% | +6 |
M1 | +40 | +4 | +774 | +27 | +3% | +20 |
G1 | +59 | +6 | +1238 | +41 | +5% | +29 |
P | +84 | +9 | +1862 | +61 | +7% | +42 |
Lider grupy nie może wybrać roli dla siebie samego.
Bonus można nadać wyłącznie pozostałym członkom grupy.
Rybactwo zostało nieznacznie przebudowane, aby zwiększyć impakt na rozgrywkę.
Ma to na celu zbalansowanie przepaści w trudności zarabiania przez rybaków oraz górników.
Zmiany głównie zaszły, dlatego że w zasadzie wszystkie wyławiane rzeczy domyślnie są bezużyteczne.
Podstawowo nasza Wędka jest na poziomie +0 oraz nie ma żadnych Punktów Wędki.
W trakcie procesu łowienia (nie za często), z odrobiną szczęścia możemy zdobyć 1 taki punkt.
Gdy osiągniemy maksymalną ilość Punktów Wędki, możemy ją ulepszyć przeciągając na Rybaka.
Maksymalny poziom jest to +9, a każdy poszczególny pozwala na łowienie kolejnych gatunków ryb.
Oryginalne bonusy upieczonych ryb zostały zastąpione nowymi, bardziej użytecznymi.
Wszystkie posiadają jednakowy czas trwania, wynoszący 5 minut, gdyż są to pospolite przedmioty.
Tabela Ryb | |||
---|---|---|---|
Ikona | Nazwa | Bonus za upieczenie | Czas trwania |
Amur | Szybkość Ataku +5 | 5 minut | |
Karaś | Szybkość Ruchu +10 | 5 minut | |
Karp | Maksymalne PŻ +5% | 5 minut | |
Łosoś | Silny przeciwko Potworom +5% | 5 minut | |
Okoń | Silny przeciwko Ludziom +5% | 5 minut | |
Pstrąg | Wartość Ataku +30 | 5 minut | |
Sum | Odporność na Obrażenia +2% | 5 minut | |
Tenchi | Obrażenia Umiejętności +3% | 5 minut | |
Shiri | Średnie Obrażenia +3% | 5 minut | |
Ryba Lotosu | Doświadczenie +10% | 5 minut |
Wszystkie złowione ryby można upiec poprzez przeciągnięcie na Ognisko, dostępne u Rybaka.
Oprócz podstawowych ryb, które przeszły znaczącą modyfikację,
mamy szansę na dodatkowe wyłowienie znacznie rzadszych Owoców Morza.
Aby móc tego dokonać należy posiadać specjalną nakładkę, kostium bądź fryzurę.
Tabela Owoców Morza | |||
---|---|---|---|
Ikona | Nazwa | Bonus za przyrządzenie | Czas trwania |
Krewetka | Maksymalne PŻ +10% | 30 minut | |
Rak | Średnie Obrażenia +5% | 30 minut | |
Krab | Doświadczenie +10% | 30 minut |
Wszystkie owoce można spożywać surowe, bezpośrednio po wyłowieniu z wody.
Nie można posiadać dwóch aktywnych bonusów tego samego rodzaju jednocześnie (Ryba lub Owoc).
Niezależnie od Ryb i Owoców Morza, możemy także sporadycznie wyłowić Pirackie Monety.
W sklepie Rybaka można za nie kupić Bambusową Wędkę, której czas trwania wynosi 30 minut.
Tabela Przedmiotów Specjalnych Rybaka | ||||
---|---|---|---|---|
Ikona | Nazwa Przedmiotu | Dostępność | Bonus | Czas trwania |
Specjalistyczna Wędka | Sklep z przedmiotami | Szansa na Owoce Morza +2% | 30 dni | |
Kostium Marynarza | Sklep z przedmiotami | Szansa na Owoce Morza +2% | 30 dni | |
Fryzura Marynarza | Sklep z przedmiotami | Szansa na Owoce Morza +1% | 30 dni | |
Bambusowa Wędka | Sklep u Rybaka | Szansa na Owoce Morza +2% | 30 minut |
Wszystkie przedmioty specjalne będą jak normalne kostiumy, a ich czas upływa nieprzerwanie.
Podczas łowienia istnieje także możliwość pozyskania Skrzyni Rybaka.
Szansa na to jest zależna od poziomu Wędki, im wyższy, tym większa szansa.
Zdobędziemy z niej przeróżne przedmioty użyteczne na każdym etapie rozgrywki.
Górnictwo nie przeszło zbyt dużej modernizacji względem domyślnego.
Zmiany zaszły jedynie w ulepszaniu Kilofa oraz pojawiło się kilka urozmaiceń.
Podstawowo nasz Kilof jest na poziomie +0 oraz nie ma żadnych Punktów Kilofa.
W trakcie procesu wydobycia Rudy z Żyły (dość często), możemy zdobyć 1 taki punkt.
Gdy osiągniemy maksymalną ilość Punktów Kilofa, możemy go ulepszyć przeciągając na Deokbae.
Maksymalny poziom jest to +9, a każdy poszczególny pozwala na efektywniejsze wydobycie (zwiększa szansę).
Samą umiejętność możemy szkolić za pomocą Przewodnika do Górnictwa.
Dobrze rozwinięta skutecznie zwiększy nasze szanse na pomyślne wydobycie rudy.
Tabela Przedmiotów | ||
---|---|---|
Ikona | Nazwa Przedmiotu | Poziom Umiejętności |
Przewodnik do Górnictwa | 0 - P |
Rady Pustelnika oraz Zwoje Egzorcyzmu oddziałują na szkolenie tej umiejętności.
Możliwe do wydropienia ze wszystkich potworów na normalnych mapach.
Szansa na jej pozyskanie jest niska, dlatego dodatkowo znajdują się też w różnych szkatułkach.
Aby mogła wydropić należy posiadać do 15 poziomów różnicy względem potwora.
Szansę na drop możemy podnieść za pomocą pakietu VIP bądź Rękawicy Złodzieja.
Tabela Wartości Górnictwa | |
---|---|
Poziom Umiejętności | Bonus |
1 | Szansa na Wydobycie Rudy +1% |
M1 | Szansa na Wydobycie Rudy +10% |
G1 | Szansa na Wydobycie Rudy +15% |
P | Szansa na Wydobycie Rudy +20% |
Szansa na Wydobycie Rudy naturalnie zwiększa się co każdy poziom, wyżej przedstawione są wybrane stopnie.
Wszystkie Żyły mają standardowe występowanie i czas respawnu.
Pomyślność wydobycia zależy od naszej łącznej szansy na Wydobycie Rudy.
Tabela Żył | ||
---|---|---|
Zdjęcie Żyły | Nazwa Żyły | Występowanie |
Żyła Diamentu | M1, M2 Dolina Seungryong (BO) Ognista Ziemia Góra Sohan Pustynia Yongbi Świątynia Hwang | |
Żyła Skamieniałego Drzewa | M1, M2 | |
Żyła Miedzi | M1, M2 | |
Żyła Srebra | M1, M2 | |
Żyła Złota | M1, M2 Dolina Seungryong (BO) Pustynia Yongbi | |
Żyła Jadeitu | M2, M3 Dolina Seungryong (BO) | |
Żyła Ebonitu | M2 Dolina Seungryong (BO) Ognista Ziemia Góra Sohan Pustynia Yongbi Świątynia Hwang | |
Sterta Muszli | M3 Dolina Seungryong (BO) Góra Sohan Ognista Ziemia Pustynia Yongbi Świątynia Hwang | |
Żyła Białego Złota | M3 Dolina Seungryong (BO) Ognista Ziemia Góra Sohan Pustynia Yongbi Świątynia Hwang | |
Żyła Kryształu | M3 Ognista Ziemia Góra Sohan Pustynia Yongbi Świątynia Hwang | |
Żyła Ametystu | Ognista Ziemia Góra Sohan Świątynia Hwang | |
Żyła Niebiańskich Łez | Ognista Ziemia Góra Sohan Świątynia Hwang | |
Żyła Kryształu Duszy | Grota Wygnańców V1 Grota Wygnańców V2 |
Żyły mogą zniknąć samoistnie i odrodzić się w innym miejscu jeśli minie czas ich trwania.
Wydobywana ruda trafia na ziemię, jednakże jest przypisana do kopiącego, nie zapomnijcie jej podnieść.
Przetopy możemy wytworzyć posiadając odpowiednią ilość Rudy oraz Yang.
Każde wytworzenie zakończy się powodzeniem, jeśli tylko mamy wszystko co potrzebne.
Tabela Przetopów | |||
---|---|---|---|
Ikona | Nazwa | Wymagana Ruda | Koszt Wytworzenia |
Diament | Diamentowy Kamień (x200) | 100.000 Yang | |
Perła | Kawałek Perły (x200) | 100.000 Yang | |
Miedź | Ruda Miedzi (x200) | 100.000 Yang | |
Srebro | Ruda Srebra (x200) | 100.000 Yang | |
Złoto | Ruda Złota (x200) | 100.000 Yang | |
Jadeit | Ruda Jadeitu (x200) | 100.000 Yang | |
Białe Złoto | Ruda Białego Złota (x200) | 100.000 Yang | |
Ebonit | Ruda Ebonitu (x200) | 100.000 Yang | |
Skamieniałe Drewno | Skamieniały Pień (x200) | 100.000 Yang | |
Perła | Kawałek Perły (x200) | 100.000 Yang | |
Kryształ | Ruda Kryształu (x200) | 100.000 Yang | |
Ametyst | Ruda Ametystu (x200) | 100.000 Yang | |
Niebiańskie Łzy | Ruda Niebiańskich Łez (x200) | 100.000 Yang | |
Kryształ Duszy | Ruda Kryształu Duszy (x200) | 100.000 Yang |
Wszystkie wydobyte rudy można przetopić poprzez specjalne okno dostępne u Alchemika.
Alchemik jest publiczny, występuje w każdym M1 i nie jest on obecnie tylko na wyłączność Gildii.
Niezależnie od wydobywanej Rudy, możemy także pozyskać Tajemnicze Kryształy.
W sklepie Deokbae można za nie kupić Kamienny Kilof, którego czas trwania wynosi 60 minut.
Tabela Przedmiotów Specjalnych Górnika | ||||
---|---|---|---|---|
Ikona | Nazwa Przedmiotu | Dostępność | Bonus | Czas trwania |
Specjalistyczny Kilof | Sklep z przedmiotami | Szansa na Wydobycie Rudy +10% | 30 dni | |
Kostium Górnika | Sklep z przedmiotami | Szansa na Wydobycie Rudy +10% | 30 dni | |
Fryzura Górnika | Sklep z przedmiotami | Szansa na Wydobycie Rudy +5% | 30 dni | |
Kamienny Kilof | Sklep u Deokbae | Szansa na Wydobycie Rudy +10% | 60 minut |
Wszystkie przedmioty specjalne będą jak normalne kostiumy, a ich czas upływa nieprzerwanie.
Podczas wydobycia istnieje także możliwość pozyskania Skrzyni Górnika.
Szansa na to jest zależna od poziomu Kilofa, im wyższy, tym większa szansa.
Zdobędziemy z niej przeróżne przedmioty użyteczne na każdym etapie rozgrywki.
Zielarstwo jest praktycznie nienaruszone względem tego jak działa domyślnie.
Jedyna różnica to pozyskiwanie początkowych ziół, które zostało znacznie ułatwione.
Możliwa do wydropienia ze wszystkich potworów na normalnych mapach.
Zdobędziemy z niej przeróżne zioła i kwiaty potrzebne do wytwarzania mikstur.
Aby mogła wydropić należy posiadać do 15 poziomów różnicy względem potwora.
Szansę na drop możemy podnieść za pomocą pakietu VIP bądź Rękawicy Złodzieja.
Wszystkie Mikstury mają lekko zmodyfikowane wartości oraz czas trwania.
Każde wytworzenie zakończy się powodzeniem, jeśli tylko mamy wszystko co potrzebne.
Tabela Mikstur | |||||
---|---|---|---|---|---|
Ikona | Nazwa Przedmiotu | NPC | Receptura | Działanie | Czas trwania |
Sok z Kwiatu Brzoskwini | Baek-Go | Kwiat Brzoskwini | Szybkość Ruchu +15 | 3 minuty | |
Sok z Pokrzywy | Baek-Go | Pokrzywa | Siła +5 | 3 minuty | |
Sok z Kwiatu Kaki (x100) | Baek-Go | Kwiat Kaki | PE +50 | ----- | |
Sok z Korzenia Gango (x100) | Baek-Go | Korzeń Gango | PŻ +50 | ----- | |
Woda Bo (x100) | Yu-Hwan | Sok z Kwiatu Kaki (x100), Grzyb Tue | PE +100 | ----- | |
Woda Dok | Yu-Hwan | Sok z Pokrzywy, Bez | Szansa na Cios Krytyczny +10% | 3 minuty | |
Woda Hwal | Yu-Hwan | Woda Young (x100), Morwa | Szybkość Ataku +3 | 3 minuty | |
Woda Mong | Yu-Hwan | Woda Bo (x100), Morwa | Obrona Magiczna +10% | 3 minuty | |
Woda Sam-Bo | Yu-Hwan | Woda Dok, Róża Alpejska | Obrona +70 | 3 minuty | |
Woda Sim | Yu-Hwan | Sok z Kwiatu Brzoskwini, Bez | Szansa na Przeszywające Uderzenie +10% | 3 minuty | |
Woda Young (x100) | Yu-Hwan | Sok z Korzenia Gango (x100), Grzyb Tue | PŻ +100 | ----- | |
Woda Zin | Yu-Hwan | Woda Sim, Róża Alpejska | Wartość Ataku +50 | 3 minuty | |
Biała Rosa (x10) | Huahn-So | Woda Sam-Bo (x20), Pusta Butelka (x10) | Obrona +40 - 200 | 1 - 10 minut | |
Czerwona Rosa (x10) | Huahn-So | Woda Dok (x20), Pusta Butelka (x10) | Szansa na Cios Krytyczny +8 - 20% | 1 - 10 minut | |
Niebieska Rosa (x10) | Huahn-So | Woda Zin (x20), Pusta Butelka (x10) | Wartość Ataku +30 - 120 | 1 - 10 minut | |
Różowa Rosa (x10) | Huahn-So | Woda Sim (x20), Pusta Butelka (x10) | Szansa na Przeszywające Uderzenie +8 - 20% | 1 - 10 minut | |
Zielona Rosa (x10) | Huahn-So | Woda Mong (x20), Pusta Butelka (x10) | Odporność na Magię +2 - 10% | 1 - 10 minut | |
Żółta Rosa (x10) | Huahn-So | Woda Hwal (x20), Pusta Butelka (x10) | Szybkość Ataku +2 - 8% | 1 - 10 minut |
Można posiadać kilka aktywnych bonusów tego samego rodzaju jednocześnie (Woda i Rosa).
Jeździectwo to nieodłączna i jedna z najważniejszych części rozgrywki.
Posiadanie Konia pozwala na szybsze przemieszczanie się oraz skuteczniejsze expienie.
Początkowy koń posiada 100% szans na przywołanie, dodatkowo można z niego atakować.
Samą umiejętność możemy szkolić za pomocą Medali Konnych.
Wyższy poziom umiejętności zapewnia dodatkowe wzmocnienia naszego konia.
Medal możemy czytać jak zwykłe księgi, niezależnie od powodzenia, raz na 30 minut.
Na poziomie Militarnym naszego konia, możemy szkolić jego umiejętności odpowiednią księgą.
Tabela Przedmiotów | |||
---|---|---|---|
Ikona | Nazwa Przedmiotu | Działanie | |
Zdjęcie Konia | Pozwala przywołać Podstawowego Konia. | ||
Księga Opancerzonego Konia | Pozwala przywołać Bojowego Konia. | ||
Księga Militarnego Konia | Pozwala przywołać Militarnego Konia. | ||
Medal Konny | Służy do szkolenia umiejętności Jeździectwa. | ||
Instrukcja Jazdy Konnej | Służy do szkolenia umiejętności Konnych. | ||
Siano | Ulubiony przysmak Podstawowego Konia. | ||
Marchewka | Ulubiony przysmak Bojowego Konia. | ||
Czerwony Żeń-szeń | Ulubiony przysmak Militarnego Konia. | ||
Zioło z Łatwych Małp | Dzięki niemu możemy wskrzesić Podstawowego Konia. | ||
Zioło z Normalnych Małp | Dzięki niemu możemy wskrzesić Bojowego Konia. | ||
Zioło z Trudnych Małp | Dzięki niemu możemy wskrzesić Militarnego Konia. | ||
Brązowy Certyfikat | Pozwala na natychmiastowe osiągnięcie 11 poziomu Jeździectwa. | ||
Srebrny Certyfikat | Pozwala na natychmiastowe osiągnięcie 21 poziomu Jeździectwa. | ||
Złoty Certyfikat | Pozwala na natychmiastowe osiągnięcie 30 poziomu Jeździectwa. |
Rady Pustelnika oraz Zwoje Egzorcyzmu nie oddziałują na szkolenie Jeździectwa.
Medale oraz Przysmaki można wydropić ze wszystkich potworów w Lochach Małp.
Zioła oraz Instrukcje Jazdy Konnej pozyskamy zabijając odpowiednich Małpich Przywódców.
Aby mogły wydropić należy posiadać do 15 poziomów różnicy względem potwora.
Szansę na drop możemy podnieść za pomocą pakietu VIP bądź Rękawicy Złodzieja.
Poniższa tabela pokazuje minimalne liczby punktów statusu w zależności od poziomu konia.
Przykładowo na 11. poziomie Jeździectwa, mając 15 Witalności, po wejściu na konia będzie 27 Witalności.
Natomiast jeżeli będziemy mieć na tym samym poziomie konia 70 Witalności, to ta liczba pozostanie bez zmian.
Tabela Bonusów Konia | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Poziom Jeździectwa | Witalność | Inteligencja | Siła | Zręczność | Wartość Ataku | Obrona |
1 | +18 | +9 | +26 | +35 | +54 | +32 |
11 | +27 | +13 | +40 | +53 | +69 | +41 |
21 | +36 | +18 | +53 | +71 | +84 | +50 |
30 | +45 | +22 | +67 | +89 | +99 | +59 |
Bonusy za poziom Jeździectwa są naliczane tylko w trakcie jazdy.
Samo przywołanie konia w żaden sposób nie oddziałuje na postać.
Polimorfia została zachowanie całkowicie w nienaruszonej formie.
Wprowadzony został jedynie dodatek usprawniający zdobywanie Marmurów.
Marmury Polimorfii możemy zdobyć z większości potworów na normalnych mapach.
Szansa na ich drop jest niska, dlatego została wprowadzona Wymiana Marmurów na te bardziej pożądane.
Aby mogły wydropić należy posiadać do 15 poziomów różnicy względem potwora.
Szansę na drop możemy podnieść za pomocą pakietu VIP bądź Rękawicy Złodzieja.
Samą umiejętność możemy szkolić za pomocą Ksiąg Polimorfii.
Wraz z rozwojem umiejętności, zwiększają się nasze obrażenia podczas przemiany.
Tabela Przedmiotów | ||
---|---|---|
Ikona | Nazwa Przedmiotu | Poziom Umiejętności |
Księga Polimorfii | 0 - M1 | |
Zaawansowana Księga Polimorfii | M1 - G1 | |
Mistrzowska Księga Polimorfii | G1 - P |
Rady Pustelnika oraz Zwoje Egzorcyzmu oddziałują na szkolenie tej umiejętności.
Możliwe do wydropienia ze wszystkich potworów na normalnych mapach.
Szansa na jej pozyskanie jest niska, dlatego dodatkowo znajdują się też w różnych szkatułkach.
Aby mogły wydropić należy posiadać do 15 poziomów różnicy względem potwora.
Szansę na drop możemy podnieść za pomocą pakietu VIP bądź Rękawicy Złodzieja.
Poniższa tabela pokazuje przykładowe Wartości Polimorfii w zależności od poziomu umiejętności.
Wpływa na nie zbyt dużo czynników typu ekwipunek czy punkty statusu, tak więc to tylko przypuszczalne liczby.
Tabela Wartości Polimorfii | ||
---|---|---|
Poziom Umiejętności | Obrażenia | Czas trwania |
1 | +1% | 10 minut |
M1 | +5% | 22 minuty |
G1 | +15% | 28 minut |
P | +30% | 35 minut |
Wartości naturalnie zwiększają się co każdy poziom, wyżej przedstawione są wybrane stopnie.
Zdajemy sobie sprawę, że nie jest łatwo wydropić interesującą i silną przemianę.
Na ratunek przychodzi Uriel, który może nam wymienić 5 Marmurów na inny, losowy.
Możliwe do uzyskania w ten sposób przemiany to: Dziki Sługa, Czarny Ork, Młody Pająk.
Nie ma możliwości wyboru Marmuru, wymiana jest całkowicie losowa.
Marmury pochodzące z wymiany niczym się nie różnią od tych wydropionych.
Nie zapomnieliśmy również o lekko bezużytecznej domyślnie Randze.
Obecnie maksymalna ilość punktów to 500.000, zmieniły się także nazwy rang.
Punkty Rangi możemy zwiększać zabijając wszelkie potwory.
Innym sposobem jest spożywanie Owoców Życia, dostępnych z Bossów.
Aby zdobywać punkty należy posiadać do 15 poziomów różnicy względem potwora.
Szansę na drop owoców możemy podnieść za pomocą pakietu VIP bądź Rękawicy Złodzieja.
Tabela Rang | |||
---|---|---|---|
Nazwa | Wymagane punkty | Wzmocnienie | |
Parobek | 1000 | ----- | |
Paź | 4000 | ----- | |
Giermek | 8000 | ----- | |
Szlachcic | 12000 | ----- | |
Rycerz | 20000 | Maksymalne PŻ +200 Silny przeciwko Ludziom +2% Silny przeciwko Potworom+2% | |
Baron | 50000 | Maksymalne PŻ +400 Silny przeciwko Ludziom +4% Silny przeciwko Potworom +4% | |
Hrabia | 100000 | Maksymalne PŻ +600 Silny przeciwko Ludziom +6% Silny przeciwko Potworom+6% | |
Centurion | 200000 | Maksymalne PŻ +800 Silny przeciwko Ludziom +8% Silny przeciwko Potworom +8% | |
Imperator | 500000 | Maksymalne PŻ +1000 Silny przeciwko Ludziom +10% Silny przeciwko Potworom +10% |
Ranga może oczywiście spaść na poziom ujemny, gdzie wszystko pozostało bez zmian.
Każdy Zwierzak na serwerze zaczynać będzie z brakiem wbudowanych domyślnie bonusów.
Przy zabijaniu potworów, niezależnie od doświadczenia dla postaci, rosnąć będzie jego poziom.
Same pieczęci Zwierzaków możemy pozyskać w Sklepie z przedmiotami (nie są do zdobycia w grze).
Maksymalnym poziomem jaki może osiągnąć Zwierzak jest 50.
Expienie możemy przyśpieszyć za pomocą Obroży Doświadczenia lub Smakołyków.
Tabela Przedmiotów Zwierzaka | |||
---|---|---|---|
Ikona | Nazwa Przedmiotu | Pozyskiwanie | Działanie |
Smakołyk (I) | Minibossy | Przed 50 poziomem: Losowa ilość doświadczenia Na 50 poziomie: 1% Najedzenia | |
Smakołyk (II) | Bossy | Przed 50 poziomem: Losowa ilość doświadczenia Na 50 poziomie: 3% Najedzenia | |
Smakołyk (III) | Dungeony | Przed 50 poziomem: Losowa ilość doświadczenia Na 50 poziomie: 5% Najedzenia | |
Obroża Doświadczenia | Bossy | Podwaja zdobywane przez pupila Doświadczenie. | |
Skrzynia Tresury | Kamienie Metin | Zawiera losowy Zwój Tresury. | |
Kamień Zwierzaka | Dungeony | Służy do szkolenia umiejętności pupila od stopnia G do P+. |
Aby wydropić Skrzynię Tresury należy posiadać do 15 poziomów różnicy względem Kamienia Metin.
Wraz ze wzrostem poziomu Zwierzaka możemy rozwijać 5 pasywnych umiejętności.
Umiejętności zwierzaka pod względem ulepszania podobne są do tych zwykłej postaci.
Najpierw aż do stopnia M1 (10), rozwijamy je za pomocą zdobywanych za poziomy punktów.
Tabela Umiejętności Pupila | Wartości Bonusów | ||||
---|---|---|---|---|---|
Nazwa Umiejętności | Przyznawany bonus | M1 | G1 | P | P+ |
Kamienna Skóra | Maksymalne PŻ | +500 | +1000 | +1500 | +2000 |
Niebiańska Odnowa | Regeneracja PŻ | +10% | +20% | +30% | +40% |
Instynkt Przetrwania | Odporność na Potwory | +5% | +10% | +15% | +20% |
Instynkt Drapieżcy | Silny przeciwko Potworom | +5% | +10% | +15% | +20% |
Łowca Dusz | Silny przeciwko Ludziom | +5% | +10% | +15% | +20% |
Po osiągnięciu stopnia M1, sposób rozwijania umiejętności Zwierzaka ulega zmianie.
Do szkolenia wymagana będzie odpowiedni Zwój Tresury, analogicznie do Ksiąg Umiejętności.
Księgami możemy wbić umiejętność aż do stopnia G (20), a szansa na pomyślne szkolenie wynosi 50%.
Po osiągnięciu stopnia G1, dalsze szkolenie jest możliwe za pomocą Kamieni Zwierzaka.
Neutralną wersję kamienia (bez określonej umiejętności) uzyskujemy przechodząc Dungeony.
Następnie z takim kamieniem, a także odpowiednimi Zwojami Tresury udajemy się do
Podstarzałego Trenera, u którego możemy przypisać mu wybraną umiejętność.
Kamieniami możemy wbić umiejętność aż do stopnia P (30), a szansa na pomyślne szkolenie wynosi 50%.
Gdy Zwierzak osiągnie maksymalny poziom, możliwe jest wbicie umiejętności do stopnia P+.
Ten trening jest szczególny i różni się nieco od poprzednich, wymaga on pełnego najedzenia pupila.
Najedzenie możemy podbić za pomocą Smakołyków, których działanie zmienia się na maksymalnym poziomie.
Stopień P+ wbija się Kamieniem Zwierzaka+, który możemy wytworzyć z tych zwyczajnych.
Ponownie musimy udać się do Podstarzałego Tresera, wymieniając odpowiednie Kamienie Zwierzaka.
Szansa na pomyślne szkolenie do stopnia P+ wynosi tylko 20%.
Niezależnie od rezultatu pupil z racji na wymagający trening utraci całość najedzenia.
Rady Pustelnika oraz Zwoje Egzorcyzmu nie oddziałują na szkolenie umiejętności Zwierzaka.
Sekcja zostanie uzupełniona w najbliższym czasie.
Małżeństwa praktycznie niczym nie różnią się od oryginału.
Zaszło jedynie kilka zmian odnośnie teleportacji oraz przedmiotów.
Postanowiliśmy nie nagradzać młodej pary żadnymi specjalnymi przedmiotami.
Nowożeńcy otrzymają po Obrączce Ślubnej, pozwalającej na teleportację do drugiej połówki.
Tabela Przedmiotów | |||
---|---|---|---|
Ikona | Nazwa Przedmiotu | Działanie | |
Smoking | Elegancki strój przeznaczony dla Pana Młodego. | ||
Suknia Ślubna | Szykowna suknia przeznaczona dla Panny Młodej. | ||
Bukiet | Białe róże idealnie komponujące się z suknią Panny Młodej. | ||
Pierścionek Zaręczynowy | Wymagany do zawarcia związku Małżeńskiego. | ||
Obrączka Ślubna | Obrączka pozwalająca na teleportację do drugiej połówki. |
Teleportacja za pomocą Obrączki jest możliwa wyłącznie jeśli postać spełnia wymagania danej mapy.
Najlepszych graczy Longju czekają naprawdę atrakcyjne nagrody.
Postanowiliśmy nagrodzić aż 10 śmiałków, którzy osiągną maksymalny poziom.
Unikatowy Kostium Hwang oraz zakładany emblemat "TOP1"
Dodatkowo na konto zostaną doładowane Smocze Monety za kwotę 500 PLN.
Unikatowy Kostium Hwang oraz zakładany emblemat "TOP2"
Dodatkowo na konto zostaną doładowane Smocze Monety za kwotę 350 PLN.
Unikatowy Kostium Hwang oraz zakładany emblemat "TOP3"
Dodatkowo na konto zostaną doładowane Smocze Monety za kwotę 200 PLN.
Każdy niezależnie od miejsca otrzyma jednakową nagrodę.
Na konta zostaną doładowane Smocze Monety za kwotę 100 PLN.
Sklepy Offline to miły i przydatny dodatek, ułatwiający sprzedaż zdobytych przedmiotów.
Postanowiliśmy trochę rozbudować znany wszystkim system tak, aby był przyjemniejszy w obsłudze.
Aby otworzyć sklep, należy użyć Tobół Offline, który zdobędziemy u Handlarki.
Po otwarciu menu, możemy w dowolny sposób manipulować ustawieniem pozycji tobołka.
Gdy wystawiamy więcej niż jeden taki sam przedmiot, raz wpisana cena zostanie użyta ponownie.
W IS możemy zakupić nowy pakiet VIP - Pakiet Dekorowania Sklepów Offline.
Umożliwia on wybór modelu czy nawet ramki dla nazwy sklepu, aby wyróżnić swoją ofertę.
Po otwarciu sklepu, w każdym momencie możemy edytować dowolny jego aspekt.
Każda edycja będzie widoczna natychmiast - łącznie z nazwą czy modelem.
Zawsze możemy również wypłacić uzyskane Yang.
Gdy ważność sklep dobiegnie końca, zostanie on ukryty przed innymi graczami i będzie widoczny wyłącznie dla Ciebie.
Możemy wtedy albo otworzyć go ponownie, posiadając w ekwipunku tobół, lub wyciągnąć wszystko - wtedy sklep zniknie.
W sklepach możemy dowolnie wyszukać pożądany przez nas przedmiot.
Ułatwi to znalezienie pożądanego przedmiotu w miastach pełnych sklepów.
Aby uruchomić wyszukiwarkę, wciśnij przycisk z ikoną koszyka.
Następnie, zacznij pisać nazwę przedmiotu i wybierz przedmiot z listy.
Po wciśnięciu Szukaj, sklepy z szukanym przedmiotem podświetlą się.
Możliwe jest również wyczyszczenie podświetleń przyciskiem Wyczyść.
Niektórzy gracze od wyglądu kostiumów czy nakładek wolą klasyczne zbroje, fryzury czy bronie.
W prosty sposób możemy schowaćużywany przez nas kostium, zachowując jego bonusy.
Aby to zrobić należy wcisnąć ikonę oka przy slocie danego elementu kostiumu.
W IS możemy zaopatrzyć się w Pierścień AntyExpa, umożliwiający zablokowanie doświadczenia.
Aktywny pierścień podświetli slot, na którym się znajduje informując tym o jego włączeniu.
Pierścień można aktywować dopiero od 15 poziomu postaci.
Uriel pomoże nam nie tylko, gdy będziemy mieli trudności z uzyskaniem Marmuru.
Wymieni on również pięć dowolnych ksiąg umiejętności na jedną losową.
Pomyśleliśmy również o sytuacjach, w których gracze posiadają nadmiar niektórych przedmiotów.
Z pomocą Okna Wymiany możemy zamienić niektóre z nich na inne, których być może się przydadzą.
Aby dokonać wymiany poniżej przedstawionych przedmiotów, należy udać się do znanego mędrca, Uriela.
Niszcząc Pajęcze Jaja w Lochu Pająków V2, możemy zdobyć Jad Królowej Pająków.
Gdy nazbieramy odpowiednią ilość jadu, możemy za drobną opłatą wymienić go na Pajęczy Klucz.
Pasek potwora został urozmaicony o Podgląd Dropu informujący o możliwym dropie przedmiotów.
Dodatkowo możemy zobaczyć, który bonus zadziała w walce ze sprawdzanym potworem.
Jeżeli dany potwór nie ma dropu oprócz ogólnego, lista nie zostanie wyświetlona.
Okno Bonus Switchera możemy przywołać za pomocą klawisza F6 lub przycisku w Menu Gracza.
Wyręczy on graczy, którzy nazbierają zbyt duże ilości zaczarowań przedmiotów, aby robić to ręcznie.
W oknie zmieniacza znajdują się informacje odnośnie procesu mieszania bonusów w danym przedmiocie.
Miksować można 7 przedmiotów jednocześnie, korzystając z maksymalnie 5 alternatywnych bonusów.
Mamy także wpływ na prędkość zmieniania bonusów oraz możliwość zapisania szablonów.
Należy dobrać prędkość zmieniania do jakości połączenia z serwerem.
Bony mogą przeskoczyć przy szybkim zmienianiu wielu przedmiotów.
Oprócz możliwych do kupienia w IS czasowych wzmocnieniach, pomyśleliśmy także o stałych bonusach do kostiumów.
Dzięki temu, poza wyglądem, kostium w niewielkim stopniu wzmacnia nas także, gdy czasowe wzmocnienia wygasną.
Każdy stały kostium czy nakładka może zostać wzmocniona za pomocą specjalnych przedmiotów dostępnych u Handlarki.
Uzyskiwane w ten sposób bonusy są niewielkie, jednak mogą być używane jednocześnie ze wzmocnieniami z IS.
Tabela Bonusów Kostiumów | |||
---|---|---|---|
Bonus | Występowanie | Minimalna wartość | Maksymalna wartość |
Maksymalne PŻ | Wszystkie | 50 | 500 |
Maksymalne PE | Wszystkie | 10 | 50 |
Witalność, Inteligencja, Siła, Zręczność | Wszystkie | 1 | 5 |
Szybkość Ataku | Nakładka | 2 | 10 |
Szybkość Ruchu | Kostium, Fryzura | 2 | 10 |
Szybkość Zaklęcia | Nakładka | 2 | 10 |
Regeneracja: PŻ, PE | Wszystkie | 2 | 10 |
Szansa na cios: Krytyczny, Przeszywający | Nakładka | 1 | 5 |
Silny przeciwko Ludziom | Wszystkie | 1 | 5 |
Silny przeciwko: Zwierzętom, Orkom, Mistykom, Nieumarłym, Diabłom | Wszystkie | 2 | 10 |
Odporność na: Ogień, Błyskawice, Wiatr | Kostium, Fryzura | 1 | 5 |
Odporność na Magię | Kostium, Fryzura | 1 | 5 |
Odporność na Obrażenia | Kostium, Fryzura | 1 | 5 |
Wartość Ataku | Nakładka | 5 | 25 |
Bonusów w kostiumach nie można zmieniać za pomocą Bonus Switchera.
Nie zawsze chce nam się liczyć, jaką konkretną wartość danego bonusu aktualnie posiadamy.
Z myślą o tym w Menu Gracza możemy uruchomić Listę Bonusów, zawierającą aktualne ich wartości.
W Menu Gracza znajdziemy także Kosz na przedmioty.
Pozwala on usunąć niepotrzebne przedmioty z ekwipunku.
Usuniętych koszem przedmiotów nie można odzyskać w żaden sposób.
Czasem potrzebujemy zmienić założony przez nas ekwipunek aby, przykładowo, zmienić bony.
Z pomocą przychodzi okno Zmiany Ekwipunku, dzięki któremu możemy błyskawicznie tego dokonać.
Mamy do dyspozycji aż 5 możliwych zestawów, dzięki czemu łatwiej będzie odeprzeć potencjalne zagrożenia.
Okno zmiany możemy wywołać przyciskiem w Menu Gracza, a zmienić - wybierając dany zestaw i wciskając Zmień.
Większość graczy chciałaby mieć możliwość sprawdzenia, jak wypadają na tle reszty.
Z myślą o tej chęci przygotowaliśmy Ranking Tygodniowy z małymi nagrodami.
Ranking został podzielony na cztery kategorie, w których każdy znajdzie coś dla siebie:
Zabite Potwory, Pokonane Bossy, Zniszczone Metiny oraz Ukończone Dungeony.
Każda z nich liczona jest niezależnie dla każdego gracza, który wykonuje dane akcje.
W każdą niedzielę o godzinie 23:59 ranking jest resetowany oraz rozdawane są nagrody.
Pierwsze trzy miejsca wygrają Kupony SM, odpowiednio o wartości 1000, 500 lub 200.
Niezależnie od miejsca na podium, nagrodę odebrać możemy u Strażnika Wsi.
Pod przyciskiem F7 znajduje się okno Automatycznych Dopalaczy.
Z jego pomocą możemy szybko użyć wszystkich wybranych wzmocnień.
Żeby aktywować dopalacze bez otwierania okna wystarczy kliknąć CTRL + F7.
Gdy rozłączymy się podczas przechodzenia Dungeonu, możemy z łatwością na niego wrócić.
Aby to zrobić, należy podejść do odpowiedniego NPC i wybrać opcję Powrót na Dungeon.
Powrót jest możliwy tylko przez dwie minuty, na tym samym kanale co rozpoczęty Dungeon.
Każda szkatuła na serwerze posiada wbudowany podgląd możliwej zawartości.
Uruchamiamy go wciskając kombinację CTRL + PPM na dowolnej Skrzyni.
Większość misji występujących na serwerze to znane od lat zadania.
Będzie trochę zbierania oraz dostarczania przedmiotów, ale wszystko z umiarem.
Każda misja jest w jakiś sposób opłacalna, gdyż Yang czy Bonusy są zawsze mile widziane.
Postanowiliśmy, że zachowamy klasyczne Badania Biologa bez udziwnień.
Jedyną zmianą jest krótszy czas oczekiwania na oddanie kolejnego przedmiotu.
Tabela Badań Biologa | |||||
---|---|---|---|---|---|
Ikona | Nazwa Przedmiotu | Wymagany poziom | Ilość | Czas oczekiwania | Nagroda |
Kwiat Brzoskwini | 4 | 5 | ----- | 1000 Yang | |
Pokrzywa | 7 | 5 | ----- | 2500 Yang | |
Kwiat Kaki | 10 | 5 | ----- | 5000 Yang | |
Korzeń Gango | 15 | 5 | ----- | 10000 Yang | |
Bez | 20 | 10 | ----- | 25000 Yang | |
Grzyb Tue | 25 | 10 | ----- | 50000 Yang | |
Ząb Orka | 30 | 10 | 1 godzina | 100000 Yang | |
Księga Klątw | 40 | 15 | 1 godzina | 200000 Yang Szybkość Ataku +15% | |
Pamiątka po Demonie | 50 | 15 | 2 godziny | 400000 Yang Obrona +60 | |
Matowy Lód | 60 | 20 | 2 godziny | 600000 Yang Wartość Ataku +50 | |
Konar Zelkova | 70 | 25 | 4 godziny | 800000 Yang Szybkość Ruchu +11% Odporność na Obrażenia +10% | |
Certyfikat Tugyisa | 80 | 30 | 4 godziny | 1000000 Yang Atak Fizyczny +10% Szybkość Ataku +6% | |
Czerwony Konar | 85 | 40 | 6 godzin | 1500000 Yang Odporność na Ludzi +10% | |
Notatka Przywódcy | 90 | 50 | 8 godzin | 2000000 Yang Silny przeciwko Ludziom +8% |
Czas oczekiwania oraz szansę na pomyślne badania można zmanipulować Eliksirem Poszukiwacza.
Będzie to zestaw zadań polegających na zbieraniu określonych przedmiotów.
Wspomoże to wyciąganie nadmiaru niektórych ulepszaczy, skrzyń czy innych z rynku.
Tabela Kolekcjonera | |||
---|---|---|---|
Nazwa Kolekcji | Przedmioty do zebrania | Ilość | Nagroda |
Kolekcja Kamieni Dusz | Wszystkie standardowe Kamienie Dusz+5 | x5 | Silny przeciwko Metinom +10% |
Kolekcja Rybaka | Wszystkie standardowe Ryby | x10 | Szansa na Owoce Morza +2% |
Kolekcja Górnika | Wszystkie standardowe Przetopy | x5 | Szansa Wydobycie Rudy +10% |
Kolekcja Ulepszaczy | Wszystkie standardowe Ulepszacze | x5 | Silny przeciwko Potworom +10% |
Kolekcja Bossów | Wszystkie Szkatułki Bossów | x10 | Silny przeciwko Bossom +10% |
Oddawanie przedmiotów do kolekcji nie jest w żaden sposób ograniczone czasowo.
Wszelkie zadania fabularne poznacie bezpośrednio w grze.
Są to standardowe misje od NPC, zazwyczaj by coś zdobyć i przynieść.
Będą wam one towarzyszyć przez całą rozgrywkę, aż do maksymalnego poziomu.
Nasz zespół to czteroosobowa paczka przyjaciół znających się od lat.
Każdy ma nieco inny zakres obowiązków przez co idealnie się uzupełniamy.
Właściciel Projektu
Odpowiedzialny za nadzorowanie całego serwera oraz jego pochodnych.
Administrator Serwera
Odpowiedzialny za nadzorowanie całego serwera oraz jego pochodnych.
Administrator Serwera
Odpowiedzialny za działanie i sprawy technicznego całego serwera.
Administrator Gry
Odpowiedzialny za opiekę nad graczami oraz organizację wydarzeń.
All rights reserved, Longju.pl © 2023
Prezentacja będzie uzupełniana na bieżąco każdego dnia.
Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość, chcemy aby wszystko było jak najlepiej opisane.