Asenis - prywatny serwer Metin2
Asenis
#101
Sprawdź bezposrednio na stronie serwera
Witaj w prezentacji projektu Asenis.pl.
Na samym początku chcielibyśmy Ci podziękować, za to że to właśnie akurat nasza prezentacja przykuła Twoją uwagę i uznałeś ją godną przeczytania. Całość staraliśmy się napisać w sposób jak najbardziej przyjemny dla oka.
W nasz skład wchodzą sami profesjonaliści, którzy utrzymują się z programowania, grafiki i jeszcze różnych dziedzin z zakresu informatyki. Efekty naszej pracy zobaczycie poniżej. Poświęciliśmy ogromną ilość czasu tworząc serwer Asenis.
Znajdziecie u Nas sporo autorskich mechanik, całość gry wzbogaciliśmy w odświeżone elementy graficzne. Stworzyliśmy taki serwer, na którym sami chcielibyśmy zagrać i właśnie tymi słowami pragnę zaprosić Was do dalszej lektury, w których poznacie szczegóły dotyczące naszego projektu. Miłego czytania!
W celu wyróżnienia osób, które jako pierwsze osiągną maksymalny poziom na serwerze przygotowaliśmy autorskie kostiumy. Ich wygląd różni się znacząco w zależności od zajętego miejsca w rankingu ogólnym.
Zamieniliśmy klasyczne okno opcji pod klawiszem [ESC] na schludnie poukładane ikony. Kolejno:
-Ustawienia
-Otwórz Item-Shop
-Skorzystaj z koła fortuny
-Wyloguj się
-Wyłącz grę
-Zmień postać
-Anuluj
Mamy nadzieję, że taka odświeżona forma przypadnie Wam do gustu.
Zdecydowaliśmy się na modyfikację bonusów Smoczej Alchemii.
Usunięte zostały bonusy nastawione pod pvp.
Ze Smoczych Kamieni na dobre zniknęły bonusy takie jak:
-Silny przeciwko Wojownikom
-Silny przeciwko Ninja
-Silny przeciwko Sura
-Silny przeciwko Szamanom
-Odporność na Wojowników
-Odporność na Ninja
-Odporność na Sura
-Odporność na Szamanów
-Silny przeciwko Ludziom
-Odporność na Dzwony
-Odporność na Sztylety
-Odporność na Strzały
-Odporność na Wachlarze
-Odporność na Miecze
-Odporność na Broń Dwuręczną
Cory zdobywać możecie z kamieni metin oraz bossów, natomiast zabijając legendy otrzymujecie między innymi gwarancje sporej ilosci dropu coru diamentu antycznego. Jest więc o co się bić!
Cory są nierozłącznym aspektem rozgrywki.
Zdobyć je możemy zabijając wszystkie Bossy oraz Kamienie Metin na swojej drodze.
Drop Corów został odpowiednio dopasowany, aby wytworzenie Kamieni Smoczej Alchemii nie stanowiło wielkiego zadania.
Smoczy Diament:
MAX PŻ
Średnie Obrażenia
Szansa na Otrucie
Szybkość Ruchu
Silny przeciwko Zwierzętom
Silny przeciwko Bossom(mapy)
Smoczy Rubin:
Wartość Ataku
Szansa na Krytyczne Uderzenie
Silny przeciwko Bossom(dungeony)
Szansa na Omdlenie
Szansa na Przeszywające Uderzenie
Silny przeciwko Diabłom
Smoczy Jadeit:
Odporność na Bossy(mapy)
Odporność na Krytyczne Uderzenie
Silny przeciwko Metinom
Szansa na Spowolnienie
Odporność na Przeszywające Uderzenie
Wartość Magicznego Ataku
Smoczy Szafir:
Odporność na Bossy(dungeony)
Silny przeciwko Legendom
Silny przeciwko Potworom
Szybkość Ruchu
Odpornośc na Trucizny
Silny przeciwko Nieumarłym
Smoczy Granat:
Odpornośc na Legendy
Odrodzenie Bossa lub Metina
Szybkość Zaklęcia
Obrona
Obrażenia dodane do PŻ
MAX PŻ
Smoczy Onyks:
Silny przeciwko Bossom
Szansa na Blok Ciosów
Szansa na Odbicie Ciosu
Szansa na Uniknięcie Strzały
Regeneracja PŻ
Odporność na Bossy
Są to cykliczne zadania, za których wykonanie otrzymacie ciekawe nagrody.
Po wykonaniu każdej misji konkretny dzień zostanie uznany za zaliczony, a po wypełnieniu wszystkich misji z danego tygodnia będziecie mogli wybrać jedną z kilku przewidzianych nagród głównych. Dlatego warto je systematycznie wykonywać, a sam system będzie lekką odskocznią od metinowej codzienności.
W każdym królestwie znajduje się NPC o nazwie "Uczeń Uriela".
Prowadzi on sklep za punkty osiągnięć, w którym zakupić możecie min.:
- Przepustki na dungeony. *
- Wzmocnienia przedmiotów wizualnych.
- Przedmioty zwiększające szansę na powodzenie odpowiedniej misji.
- Przedmioty użytkowe (Pierścień Doświadczenia, Zmiana 6/7 bonusu itd.)
* Przepustki na dungeony zdobyć można tylko i wyłącznie poprzez zakupienie ich w tym sklepie *
Punkty osiągnięć są pewnego rodzaju walutą, którą gra będzie was nagradzała za wszelkie aktywności, np. zdobywanie poziomów, zabijanie bossów i niszczenie kamieni metin.
Na serwerze znajdziemy również system Trofeów.
Trofea są to niezwykle rzadkie przedmioty, wraz z rozpoczęciem waszych starań na serwerze odblokowany zostanie pierwszy z planowanych dwóch sezonów tego systemu,
Trofea są przedmiotami z bardzo wartościowymi bonusami, które ulegają wzmocnieniu podczas ich ulepszania.
Przedmioty te posiadają pięć stopni ulepszenia.
Trofeum Wojownika
Silny Przeciwko Potworom 25%
Silny Przeciwko Ludziom 50%
Odporność Na Wojowników 5%
Trofeum Kruka
Silny Przeciwko Metinom 8%
Obrażenia Umiejętności 10%
Odporność Na Ninja 5%
Trofeum Wilka
Silny Przeciwko Bossom (Mapy) 8%
Średnie Obrażenia 10%
Odporność Na Sura 5%
Trofeum Bestii
Silny Przeciwko Bossom (Dungeony) 8%
Wartość Ataku 400
Odporność Na Szamanów 5%
Trofeum Lwa
Silny Przeciwko Legendom 8%
Szansa na Krytyczne Uderzenie 40%
Max PŻ 40.000
Odznaki to kolejne przedmioty, które wzmocnią waszą postać.
Nie posiadają one jednak stopni ulepszenia.
Wszystkie Odznaki możemy założyć dopiero po osiągnięciu 100 poziomu postaci, lecz jednocześnie możemy nosić tylko jedną z nich.
Odznaka Tyrana
Max PŻ 25000
Silny Przeciwko Potworom 25%
Obrażenia Umiejętności 5%
Silny na Klasy Fizyczne 8%
Silny Przeciwko Metinom 8%
Odznaka Barbarzyńcy
Max PŻ 25000
Silny Przeciwko Potworom 25%
Obrażenia Umiejętności 5%
Silny na Klasy Fizyczne 8%
Silny Przeciwko Bossom (Mapy) 8%
Odznaka Prześladowcy
Max PŻ 25000
Silny Przeciwko Potworom 25%
Obrażenia Umiejętności 5%
Silny na Klasy Magiczne 8%
Silny Przeciwko Bossom (Dungeony) 8%
Odznaka Bohatera
Max PŻ 25000
Silny Przeciwko Potworom 25%
Obrażenia Umiejętności 5%
Silny na Klasy Magiczne 8%
Silny Przeciwko Legendom 8%
Odznaka Niszczyciela
Max PŻ 25000
Silny Przeciwko Potworom 25%
Obrażenia Umiejętności 5%
Silny na Klasy Magiczne 8%
Silny na Klasy Fizyczne 8%
Odznaka Pogromcy
Max PŻ 25000
Silny Przeciwko Potworom 25%
Średnie Obrażenia 5%
Silny na Klasy Fizyczne 8%
Silny Przeciwko Metinom 8%
Odznaka Śmierci
Max PŻ 25000
Silny Przeciwko Potworom 25%
Średnie Obrażenia 5%
Silny na Klasy Fizyczne 8%
Silny Przeciwko Bossom (Mapy) 8%
Odznaka Oprawcy
Max PŻ 25000
Silny Przeciwko Potworom 25%
Średnie Obrażenia 5%
Silny na Klasy Magiczne 8%
Silny Przeciwko Bossom (Dungeony) 8%
Odznaka Krwiopijcy
Max PŻ 25000
Silny Przeciwko Potworom 25%
Średnie Obrażenia 5%
Silny na Klasy Magiczne 8%
Silny Przeciwko Legendom 8%
Odznaka Czempiona
Max PŻ 25000
Silny Przeciwko Potworom 25%
Średnie Obrażenia 5%
Silny na Klasy Magiczne 8%
Silny na Klasy Fizyczne 8%
Na Serwerze Asenis znajdziecie również rozwinięty system petów oraz liczne przedmioty służące do rozwijania swojego pupila:
Rada Zwierzaka - Resetuje czas przeczytania ksiąg umiejętności zwierzaka.
Zwój Zwierzaka - Zwiększa szansę na przeczytanie księgi umiejętności zwierzaka.
Karma Zwierzaka - Zwiększa doświadczenie zwierzaka.
Skrzynia Zwierzaka - Zawiera księgi umiejętności zwierzaka.
Dodatkowo każdy zwierzak posiada możliwość założenia specjalnego ekwipunku zwierzaka, które zwiększą statystyki jego właściciela.
Czerwona Obroża
Niebieska Obroża
Czerwone Ubranko
Niebieskie Ubranko
Zwierzaki na serwerze posiadają swoje osobne okienko w którym przedstawione są najważniejsze informacje o naszym towarzyszu.
Każdy zwierzak posiada 8 umiejętności pasywnych.
Umiejętności te szkolimy do poziomu P
Księgi Umiejętności Zwierzaka służą do szkolenia pasywnych zdolności peta do poziomu G1.
Kamień Zwierzaka służy do szkolenia pasywnych zdolności peta do poziomu P.
Szczęście
Silny Przeciwko Bossom (Mapy)
Rozszarpanie
Silny Przeciwko Bossom (Dungeony)
Odwaga
Silny na Klasy Fizyczne
Furia
Silny na Klasy Magiczne
Tresura
Silny Przeciwko Potworom
Poświęcenie
Wartość Ataku +
Wierność
Max. PŻ +
Waleczność
Silny Przeciwko Metinom
Księgi służące do rozwijania umiejętności pasywnych z poziomu 1 do M1
Księgi służące do rozwijania umiejętności pasywnych z poziomu M1 do G1
Księgi służące do rozwijania umiejętności pasywnych z poziomu G1 do P
Heroizm
Max. PŻ +
Rzeż
Silny Przeciwko Ludziom
Spustoszenie
Silny Przeciwko Potworom
Apokalipsa
Obrażenia Umiejętności
Potęga
Średnie Obrażenia
Zguba
Wartość Ataku +
Zagłada
Silny na Bossy (mapy)
Kataklizm
Silny na Bossy (dungeony)
Walka
Silny na Metiny
Masakra
Odporność na Kryt. Uderzenie
Max PŻ 7500
Max PE 500
Witalność 15
Inteligencja 15
Siła 15
Zręczność 15
Szybkość Ataku 8
Szybkość Poruszania 20
Szybkość Zaklęć 15
Szansa na Otrucie 8
Szansa na Omdlenie 8
Szansa na Spowolnienie 8
Szansa na Krytyczne Uderzenie 15
Szansa na Przeszywające Uderzenie 15
Silny przeciwko Ludziom 15
Silny przeciwko Zwierzętom 20
Silny przeciwko Orkom 20
Silny przeciwko Mistykom 20
Silny przeciwko Nieumarłym 20
Silny przeciwko Diabłom 20
Szansa na odzyskanie PŻ 10
Szansa na odzyskanie PE 10
Szansa na Blok Ciosów 10
Szansa na Odbicie 10
Odporność na Miecze 15
Odporność na Broń Dwuręczną 15
Odporność na Sztylety 15
Odporność na Dzwony 15
Odporność na Wachlarze 15
Odporność na Strzały 15
Odporność na Magię 15
Odporność na Trucizny 10
Wartość Ataku 50
Obrona 50
Max PŻ 2500/5000
Szansa na Krytyczne Uderzenie 8/12
Witalność 5/10
Inteligencja 5/10
Siła 5/10
Zręczność 5/10
Wartość Ataku 40/75
Silny przeciwko Potworom 5/10
Obrona 20/50
Szybkość Ataku 3/6
Szybkość Ruchu 5/10
Silny przeciwko Bossom (mapy) 2/5
Silny przeciwko Bossom (dungeony) 2/5
Silny przeciwko Ludziom 5/10
Silny przeciwko Metinom 2/5
Legendarny Kamień Duszy Penetracji
Szansa na Przeszywające Uderzenie: 60%
Odporność na Krytyczne Uderzenie: 5%
Legendarny Kamień Duszy Krytyka
Szansa na Krytyczne Uderzenie: 60%
Odporność na Przeszywające Uderzenie: 5%
Legendarny Kamień Duszy Powtórki
Szybkość Zaklęcia: 40%
Silny przeciwko Ludziom: 25%
Legendarny Kamień Duszy Wojownika
Silny przeciwko Wojownikom: 45%
Silny przeciwko Ludziom: 15%
Legendarny Kamień Duszy Ninja
Silny przeciwko Ninja: 45%
Silny przeciwko Ludziom: 15%
Legendarny Kamień Duszy Sury
Silny przeciwko Sura: 45%
Silny przeciwko Ludziom: 15%
Legendarny Kamień Duszy Szamana
Silny przeciwko Szamanom: 45%
Silny przeciwko Ludziom: 15%
Legendarny Kamień Duszy Potwora
Silny przeciwko Potworom: 60%
Silny przeciwko Legendom: 5%
Legendarny Kamień Duszy Bloku
Szansa na Blok Ciosów: 35%
Silny przeciwko Bossom: 8%
Legendarny Kamień Duszy Uniku
Szansa na uniknięcie Strzały: 35%
Silny przeciwko Metinom: 8%
Legendarny Kamień Duszy Magii
Odporność na Obrażenia Umiejętności: 8%
Obrażenia Umiejętności: 5%
Legendarny Kamień Duszy Życia
Max PŻ: +60000
Szansa na odzyskanie PŻ z Umiejętności: 3%
Legendarny Kamień Duszy Obrony
Obrona +600
Wartość Ataku +250
Legendarny Kamień Duszy Prędkości
Szybkość Ruchu 50%
Szybkość Ataku +10%
Włożyliśmy ogromną pracę nad poprawieniem ich efektu wizualnego, tak aby budziły należyty podziw oraz pasowały pod naszą odświeżoną szatę graficzną. Koniec z ich nudnym wyglądem, do którego każdy zdążył się przez lata przyzwyczaić.
Na serwerze znajdziecie specjalne nakładki umiejętności, które zmienią wygląd Waszego skilla, dodatkowo wzbogacamy ten system możliwością indywidualnej personalizacji danego czaru. Oznacza to, iż w zależności od upodobań bądź humoru Wasz przykładowy wir miecza jednego dnia wirować będzie w kolorze zielonym, a w następnym w czerwonej barwie.
Nakładki na skille będą możliwe do zdobycia na wiele sposobów. Jednymi z nich jest obszerny drop z Legendarnych bossów, szkatułka rybaka oraz Skrzynie bossów występujących na dungeonach.
Nakładki Ognia
Nakładki Elektryczne
Nakładki Natury
Poniżej przedstawiamy wam banalny sposób działania systemu.
Poniżej przedstawiamy trzy, aktualnie znajdujące się na serwerze rodzaje nakładek wraz z prezentacją ich w grze w formie filmu.
Na naszym serwerze znajdą się dwa, całkowicie odświeżone królestwa. Ich powierzchnia została powiększona, a całość zdobić będą grafiki serwerowe.
Miasta zamknięte są w klimacie dalekiego wschodu.
Zrezygnowaliśmy z możliwości łowienia ryb w pierwszych wioskach, służyć będzie do tego osobna mapa wędkarska, drugich wiosek również nie znajdziemy na serwerze. Całość początkowej rozgrywki opierać się będzie w głównych miastach.
Miasta zostały wzbogacone nowymi budynkami na których widnieje logo Asenisa.
Na serwerze Asenis każda mapa została edytowana i stworzona od podstaw na potrzeby serwera przez naszą Administrację.
Przygotowaliśmy dla was 9 map, które swoją wielkością w zupełności zapewnią znalezienie dla siebie wolnego spota.
Dodatkowo zrezygnowaliśmy z tradycyjnego podzielenia podstawowych map na różne występowanie danych potworów oraz metinów.
W celu zdobywania szybszego doświadczenia na początkowych mapach, nie będzie potrzeby bezsensownego biegania po:
-Dolinie Orków w celu udania się na Czarne Orki.
-Pustyni w celu udania się na Pająki.
-Lochu Pająków w celu udania się na Szpony.
-Czerwonym Lesie w celu udania się na Czerwone Złe Drzewa.
-Grocie Wygnańców w celu udania się na Ziny.
Dodatkowo zadbaliśmy również o odświeżenie wszystkich potworów na serwerze.
Nowych Przeciwników na swojej drodze spotkamy już za granicami pierwszych wiosek.
Na serwerze został wprowadzony nowy system, bezpośrednio oparty na specjalnych mapach żywiołowych, które nie są przeznaczone bezpośrednio do zdobywania doświadczenia.
Na każdej z map znajdziemy silne Potwory oraz Kamienie Metin.
Podczas zabijania przeciwników możemy zdobyć specjalne odłamki służące do wymiany ich na drogocenne szkatułki.
Rodzaje Odłamków:
Odłamek Mroku
Odłamek Ognia
Odłamek Światła
Odłamek Natury
Odłamek Błyskawicy
Po wymianie danej ilości Odłamków otrzymujemy specjalne skrzynie z których możemy zdobyć daną duszę.
Dusze, które możemy zdobyć ze skrzyń posiadają losowy czas trwania.
Wynosi on od 1 do 7 Dni
Dusza Mroku
Silny na Klasy Fizyczne: 10%
Niwelacja Ludzi Przeciwnika: 25%
Max PŻ +25.000
Dusza Ognia
Silny na Klasy Magiczne: 10%
Niwelacja Ludzi Przeciwnika: 25%
Max PŻ +25.000
Dusza Światła
Wartość Ataku +250
Odporność na Klasy: 5%
Max PŻ +25.000
Dusza Natury
Silny Przeciwko Metinom: 10%
Silny Przeciwko Potworom: 10%
Max PŻ +25.000
Dusza Błyskawicy
Silny Przeciwko Bossom (mapy): 10%
Silny Przeciwko Bossom (dungeony): 10%
Max PŻ +25.000
Na serwerze Asenis każdy dungeon został stworzony od podstaw na potrzeby serwera przez naszą Administrację.
Przygotowaliśmy dla was 6 dungeonów, które swoją wielkością oraz oprawą graficzną umilą wam ich przechodzenie.
Każdy dungeon na serwerze jest prosty do zrobienia, można je wykonywać w pojedynkę oraz ograniczają się one tylko do paru zadań.
Na serwerze Asenis od startu dostępnych jest wiele nowych rang.
Pierwsze z 8 zdobyć możecie podczas expienia, gdyż punkty naliczają się w momencie zabicia przeciwników.
Rangi 9-12 zdobyć będziecie mogli za pomocą Owocu Życia.
Każda ranga zwiększa otrzymywane przez Was bonusy wynikające z jej tytułu. Dodatkowo macie pełną możliwość edycji jej koloru.
Wymagana Ilość Rangi: 25001 + 50000
Silny przeciwko Ludziom + 3 - 6
Silny przeciwko Potworom + 3 - 6
Silny przeciwko Bossom + 1
MAX PŻ + 3000 - 6000
Wymagana Ilość Rangi: 50001 + 80000
Silny przeciwko Ludziom + 9
Silny przeciwko Potworom + 9
Silny przeciwko Bossom + 2
MAX PŻ + 9000
Wymagana Ilość Rangi: 80001 + 150000
Silny przeciwko Ludziom + 12
Silny przeciwko Potworom + 12
Silny przeciwko Bossom + 2
MAX PŻ + 12000
Wymagana Ilość Rangi: 150001 + 250000
Silny przeciwko Ludziom + 15
Silny przeciwko Potworom + 15
Silny przeciwko Bossom + 3
MAX PŻ + 15000
Wymagana Ilość Rangi: 250001 + 400000
Silny przeciwko Ludziom + 18
Silny przeciwko Potworom + 18
Silny przeciwko Bossom + 3
MAX PŻ + 18000
Wymagana Ilość Rangi: 400001 + 650000
Silny przeciwko Ludziom + 21
Silny przeciwko Potworom + 21
Silny przeciwko Bossom + 4
MAX PŻ + 21000
Wymagana Ilość Rangi: 650001 + 800000
Silny przeciwko Ludziom + 24
Silny przeciwko Potworom + 24
Silny przeciwko Bossom + 5
MAX PŻ + 24000
Wymagana Ilość Rangi: 800001 + 1000000
Silny przeciwko Ludziom + 27
Silny przeciwko Potworom + 27
Silny przeciwko Bossom + 6
MAX PŻ + 27000
Wymagana Ilość Rangi: 1000001 + 1250000,
Silny przeciwko Ludziom + 30
Silny przeciwko Potworom + 30
Silny przeciwko Bossom + 7
MAX PŻ + 30000
Wymagana Ilość Rangi: 1250001 + 1500000
Silny przeciwko Ludziom + 35
Silny przeciwko Potworom + 35
Silny przeciwko Bossom + 8
MAX PŻ + 35000
Wymagana Ilość Rangi: 1500001 + 1999999
Silny przeciwko Ludziom + 40
Silny przeciwko Potworom + 40
Silny przeciwko Bossom + 9
MAX PŻ + 40000
Wymagana Ilość Rangi: 2000000
Silny przeciwko Ludziom + 50
Silny przeciwko Potworom + 50
Silny przeciwko Bossom + 10
MAX PŻ + 50000
Zamiast dobrze znanych Wam klasycznych szarf przygotowaliśmy system skrzydeł.
Dostępne są w czterech stopniach rozwoju.
Posiadają one możliwość absorpcji bonusów z broni oraz zbroi.
Maksymalna wartość Absorpcji bonusów wynosi 25%
Przedmioty potrzebne do ich wytworzenia możecie zdobyć na specjalnie przygotowanym dungeonie - Świątyni Niebios.
Dungeon ten charakteryzuje się trzema stopniami trudności:
1. Od 75 do 124 poziomu postaci.
2. Od 125 do 174 poziomu postaci.
3. Od 175 do 200 poziomu postaci.
Aby się na niego udać musicie posiadać wymagany poziom oraz odpowiednią przepustkę.
Na serwerze znajdziemy również unikalne wykonane przez naszą Administrację nakładki na skrzydła.
Nie posiadają one żadnych dodatkowych bonusów oraz istnieje możliwość ich ukrycia.
Znaczącej zmianie uległo również Łowienie ryb, odbywać się będzie na jedynie specjalnie do tego przygotowanej mapie.
Podczas łowienia będziecie mogli zdobyć różne rodzaje ryb oraz drogocenne
Monety Rybaka
U rybaka znajdziecie specjalny sklep rybacki, w którym walutą są wspomniane wcześniej Monety Rybaka.
Zakupić tu będziecie mogli różnego rodzaju przedmioty, które wzmocnią waszą postać w walce jak i zwiększą szansę na pomyślny połów.
Jednakże najciekawszym przedmiotem zdecydowanie będzie:
Skrzynia Rybaka
W skrzyniach tych znajdują się bardzo cenne przedmioty, min.:
- Wyjątkowe Trofeum Kruka.
- Unikatowy zwierzak.
- Skiny na skille.
Na serwerze nie zabraknie również nowych przyrządów wędarskich. Wspomogą one Wasze postaci podczas połowu, zwiększając przy tym szansę na owocne połowy w wodach podwodnej jaskini.
Haczyk
+5% Szansa na wyłowienie przedmiotów
Kotwiczka
+10% Szansa na wyłowienie przedmiotów
Wobler
+15% Szansa na wyłowienie przedmiotów
Srebrna Żyłka
+5% Szansa na Podwójny Połów
Błękitna Żyłka
+10% Szansa na Podwójny Połów
Zielona Żyłka
Szansa na podwójny połów
+15% Szansa na Podwójny Połów
Glizda
+5% Szansa na Pomyślny Połów
Biały Robak
+10% Szansa na Pomyślny Połów
Mięso
+15% Szansa na Pomyślny Połów
Na serwerze zmianie uległy również bonusy jak i ich wartości pieczonych ryb.
Pieczony Karaś
Max PŻ: +5000
Pieczony Łosoś
Siła: +10
Pieczony Karp
Inteligencja: +10
Pieczony Amur
Zręczność: +10
Pieczony Pstrąg
Wartość Ataku +80
Pieczony Sum
Średnie Obrażenia: 5%
Pieczony Piskorz
Obrażenia Umiejętności: 5%
Pieczony Duży Karaś
Silny przeciwko Ludziom: 10%
Pieczona Krasnopiórka
Silny na Klasy Fizyczne: 5%
Pieczony Okoń
Silny na Klasy Magiczne: 5%
Pieczony Pstrąg
Szansa na Otrucie: 5%
Pieczony Węgorz
Szansa na Krytyczne Uderzenie: 20%
Pieczony Tęczowy Pstrąg
Szansa na Przeszywające Uderzenie: 20%
Pieczona Słodka Ryba
Odporność na Krytyczne Uderzenie: 3%
Pieczona Ryba Lotosu
Odporność na Przeszywające Uderzenie: 3%
Pieczona Ryba Mandaryna
Silny przeciwko Potworom: 10%
Pieczony Złoty Karaś
Silny przeciwko Legendom: 10%
Pieczony Lustrzany Karp
Silny przeciwko Bossom: 10%
Pieczony Gromadnik
Silny przeciwko Bossom (mapy): 10%
Pieczona Shiri
Silny przeciwko Bossom (dungeony): 10%
Pieczony Tenchi
Silny przeciwko Metinom: 10%
Nowe nakładki na wędki, są nierozłączną częścią systemu wędkarstwa.
Posiadają one wbudowane bonusy, poprawiające wasze umiejętności łowieckie.
Nowe wędki są do zdobycia w specjalnym sklepie rybaka w zamian za podstawową walutę rybacką jaką jest
Moneta Rybaka
Kolejnym odświeżonym systemem, który zawitał na serwerze jest górnictwo.
Zostało one całkowicie przerobione, nie zaznacie już nudnego kopania rud godzinami aby wytworzyć przetopy.
Caly system górnictwa został przerobiony pod styl Dungeonu
Występują 3 rózne przedziały Dungeonów Górniczych dostępne one będą od:
-50 Poziom Postaci
-100 Poziom Postaci
-150 Poziom Postaci
Cały przebieg wyzwania odbywać się będzie na nowej specjalnie stworzonej pod to mapie, wraz z nową oprawą graficzną żył.
Zmianie uległy również marmury polimorfii.
Wprowadziliśmy konieczność ich roszady oraz stosowania więcej niż tylko jednego rodzaju potwora.
Cały system marmurów został skonstruowany tak żeby zapewnić różnorodność i inteligentne dobieranie marmuru wobec napotkanego przeciwnika.
Niektóre marmury lepiej sprawują się w walce z Kamieniami Metin, inne za to lepiej sprawdzą się oko w oko z
Legendarnym Bossem.
W celu umożliwienia doskonałej personalizacji wyglądu swojej postaci wprowadziliśmy na serwer system świeceń
Świecenia różnią się od siebie kolorem jak i rozmiarem.
W Chwili obecnej na Asenisie znajdują się dwa rodzaje świeceń pod oręż jak i pancerz.
Mamy wielką nadzieję że Asenis spełnił wasze oczekiwania.
Włożyliśmy ogrom prac aby uzyskać efekt jaki przed chwilą miałeś okazję zobaczyć.
Pragniemy zapewnić że w prezentacji nie zostały pokazane wszystkie aspekty rozgrywki, wizualne czy również systemowe.
Zawartość Prezentacji może ulec zmianie po przeprowadzeniu szczegółowych testów serwera w celu udoskonalenia rozgrywki jak i balansu postaci.
Żywimy ogromną nadzieję że razem z Tobą drogi graczu razem będziemy udoskonalać ten projekt.
Jeszcze raz dziękujemy za poświęcony czas na zapoznanie się z prezentacją.